Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

Hey Meiden!

SaC, presenteren is een trucje :wink:

Als je er maar vanuit gaat dat niemand weet jij wil zeggen, weet ook niemand als je iets vergeet of anders vertelt.

Hoe meer steek woorden je op de slide maakt, hoe meer je zelf kunt vertellen en word het een lopend verhaal.

Hoe meer tekst op je slide, hoe meer men is afgeleid en zit te lezen zodat de aandacht van je weg is, kan ook gunstig zijn natuurlijk :lol:

Ik kon het nooit, maar door veel te doen kan het echt heel leuk worden :-* succes ermee!!

Iev ben erg benieuwd idd wat dat nou geweest is, misschien toch iets van beschadiging? Soms gebeurd dat met vrijen :shifty: :oops:

Of een vroege bevruchting met innesteling? :eh: dat zou vroeg zijn, maar als je eisprong vroeger was zou het kunnen??

Tja helemaal zeker weet het pas als de :twisted: echt komen of je die twee streepjes in handen hebt :-*

Patt, ik ben echt helemaal geen lezer, in de vakantie lees ik soms 1 of een half boek, maar thuis neem ik mijn rust niet, misschien straks als ik weer rond ben, dan moet ik 's middags verplicht een uurtje op de bank, dus dan helpt lezen me erdoor te komen want tv kijken is op gegeven moment ook niets meer :wink:

Euh… Dames :shifty: …

Ik weet wat de bloedingen zijn. Ik denk dat het toch van vorige maand is en dat die ongi geen echte ongi was. Morgen eerst maar eens een afspraak maken bij de dokter. Ergens ben ik erg blij, maar ook wel ongerust nu.

wowwwwwww Iev…gefeliciteerd meissie!!!

Wat een verrassing zeg hihi…en bloedingen komen wel vaker voor in het begin v/d zwangerschap :hug: :hug:

WOW ik kom hier een paar dagen niet en er is weer een zwangere onder ons… gefeliciteerd iev!! Snap je ongerustheid ivm de bloedingen, maar idd wat natas zegt, die komen wel vaker voor in het begin van een zwangerschap… :hug:

Iev, :shock: Gefeliciteerd :mrgreen:

SaC, misschien kan je zo’n dwarsligger lenen bij de bieb. Heb ik ook gedaan. Ben er wel achter dat het onderwerp me niet echt boeit, maar ja… Van de week maar even terugbrengen en een ander boek halen :mrgreen:

F’lien, ik lees vaak in de tuin. Of in de trein… Thuis neem ik er eigenlijk ook nooit de tijd voor…

Hier sinds afgelopen vrijdag nieuwe buren. Ik ben benieuwd. Is volgens mij een jong koppel.

De laatste tijd heb ik wat problemen om mijn kleine man naar bed te krijgen. Het begint al met dikke krokedillentranen op de commode. Dan gaat hij mopperen, omdat hij met zijn aarm in de slaapzak moet. Vanavond bleef hij huilen :shock: Zelfs zo hard dat de babyfoon “Sound Alert” aangaf :lol: Nar 2 tellen was het ook wel weer stil en lag onze kleine man alweer te slapen. Maar menn… Wat een heisa om erin te krijgen zeg. Alsof hij afgeslacht wordt… Hebben jullie daar ook last van?? Ik hoop namelijk dat het een fase is :pray:

@ iev: gefeliciteerd meid.

die bloedingen zijn idd normaal, komt echt bij de meeste mensen voor.

geniet er van en op raad gaan bij de dokter kan zeker geen kwaad dan ben je zeker he.

@patty: dat is idd een periode ze, gewoon aan hetzelfde ritueel aanhouden en proberen niet toe te geven om hem niet in zijn bed te leggen of bij jullie te laten slapen. ik hoop voor jou dat die periode snel over gaat want weet dat het geen pretje is.

kan het mes zijn dat hij niet meer graag in zijn slaapzak slaapt?

xxx

Dankjewel voor de felicitaties, meiden! Ik heb slecht geslapen vannacht. Moet nog helemaal aan het idee wennen :mrgreen:

Iev heb je de dokter al gebeld voor de zekerheid of ben je al wat meer gerustgesteld ?

Ik heb buikfoto’s in het showforum gezet trouwens

De dokter heeft pas over ruim een week tijd. Of anders moet ik naar de ‘emergency’. Daar heb ik geen zin in. En ik ben inderdaad al een beetje gerustgesteld, want volgens mij is het bloeden nu gestopt. Dus ik probeer een afspraak te maken voor als ik ongeveer 8 weken ben. Dan moet er ook een kloppend hartje te zien zijn :pray: .

:inlove: :dance: Iev, whahaha ik zie je helemaal verbaasd op dat ding kijken, jiepppieeee :-* :-*

Gefeliciteerd!!

Meiden vanuit Kim minder leuk nieuws :cry: , kindje is na 8 weken gestopt met groeien, ze had vandaag de termijn echo, maar helaas :cry:

Woensdag word zij opgenomen en gaat ze voor OK.

Ze heeft mij gevraagd het jullie even te melden, ze is er erg verdrietig van :cry:

ohneeeeeeeen wat vreselijk voor Kimmie zeg, sjemig heftig dit.

Lieve lieve kimmie, heeeeeeeel veeeel sterkte meissie :hug: :hug: :hug:

Wat ontzettend naar van Kimmie :hug: Wens haar en haar gezin maar sterkte van ons.

Ik denk dat je m’n gezicht aardig goed kan voorstellen. Ik was echt verbaasd :shock: . Maar als het inderdaad van de ‘vorige’ ronde is, dan ben ik al eerder uitgerekend dan jij, F’lien! Ik wacht eerst af of ik rond 8 weken een echo kan krijgen en kom me daarna melden bij de november-mama’s :mrgreen:

@Iev wrote:

Wat ontzettend naar van Kimmie :hug: Wens haar en haar gezin maar sterkte van ons.

Ik denk dat je m’n gezicht aardig goed kan voorstellen. Ik was echt verbaasd :shock: . Maar als het inderdaad van de ‘vorige’ ronde is, dan ben ik al eerder uitgerekend dan jij, F’lien! Ik wacht eerst af of ik rond 8 weken een echo kan krijgen en kom me daarna melden bij de november-mama’s :mrgreen:

Gezellig dan zie ik je daar weer verschijnen :lol: :lol:

Kimmie :hug: :hug:

@butterfly28 wrote:

@patty: dat is idd een periode ze, gewoon aan hetzelfde ritueel aanhouden en proberen niet toe te geven om hem niet in zijn bed te leggen of bij jullie te laten slapen. ik hoop voor jou dat die periode snel over gaat want weet dat het geen pretje is.

kan het mes zijn dat hij niet meer graag in zijn slaapzak slaapt?

xxx

Ik heb hem nog nooit bij ons in bed laten slapen. Kan ik niet tegen, heb mijn uurtjes slaap ook nodig… Vanaf het moment dat wij uit het ziekenhuis zijn gekomen, slaapt hij ook in zijn eigen kamertje…

Vanavond had hij al minder moeite. Denk dat het van gisteren gewoon kwam door een druk weekend en heel weinig slaap :think:

Ik duik mijn bedje weer in. Ben behoorlijk moe, maar nog niet moe genoeg om te gaan slapen…

Morgen ook wel even spannend voor mijn zus. Die heeft morgen een mammogram :pray:

Patty :-

Lief dat je de tekst hebt aangepast.

Slaap lekker :-

Hier nog even geslapen, ik heb echt overal spierpijn, ook in mijn buik, heel vervelend :cry:

Maargoed we zien het wel, morgen alweer uit de nacht dus die ene overleven we nog wel :wink:

Dankjulliewel meiden, jullie zijn lief :-* :-* :-

Ik heb van begin af aan al een vreemd voorgevoel gehad bij deze zwangerschap en was bij de echo met 9 weken dan ook echt verbaasd dat alles goed was… Morgen zou ik 12 weken zijn en ik heb de afgelopen anderhalve week steeds meer het gevoel gekregen dat het niet goed zat, ik kwam geen gram aan en ook had ik het idee dat mijn kwaaltjes erg aan het afnemen waren (dit rond week 10 al terwijl je HCG dan juist zijn piek heeft). Tim, mijn moeder en mijn beste vriendin konden alledrie niet mee vanmorgen, maar mijn voorgevoel was zo sterk dat ik echt iemand mee wilde hebben en toen een andere goede vriendin onverwachts vrij was en aanbood om mee te gaan, was ik ook erg blij! Uitwendig daar lag het te diep voor en toen wist is het al, want ik zag ondanks haar geduw geen enkele beweging… Toen ging ze inwendig kijken en zag ik al geen armpjes of beentjes, alleen maar een opgekruld lijfje met stompjes :cry: en dit was precies wat we met 9 weken ook hebben gezien, alleen zagen we toen een knipperlichtje en nu zag ik niks :cry: De echoscopiste heeft nog ingezoomd en zei toen wat ze allemaal zag, maar dat ze even goed moest zoeken of ze het hartje nou kon zien en toen moest ik al huilen… Toen zei ze ook gelijk “ja sorry ik zie het niet…” Nee dat zag ik gelijk al :cry: Ik heb haar bij binnenkomst ook al gezegd dat ik een slecht gevoel had erover en zij zei dat daar geen enkele reden voor was gezien de vorige juist zo heel goede echo, maar helaas heeft mijn instinct mij niet in de steek gelaten… Ik mocht nog wachten of het vanzelf afkomt, maar het is al 3 weken levenloos en ik heb geen kramp en ik vloei niet, dus de gyn. acht de kans ook gering dat het heel snel alsnog gaat gebeuren en vandaar dat ik gelukkig nog in het OK programma van woensdag geschoven kan worden. Morgenmiddag moet ik bellen hoe laat ik woensdag mag komen en dan is het een curettage onder algehele narcose. Tim kan gelukkig de rest van de week vrij nemen en die doet Valentijn naar school en woensdag is mijn moeder hier zodat Tim mee naar het ziekenhuis kan enzo. Ik heb de echofoto’s mee gekregen, maar die blijven nog even stevig in hun envelopje zitten :cry:

Eef, bedankt dat je voor me hebt gepost, ook hier lieverd :-

Iev, onwijs gefeliciteerd meis :-* Spannend hoor, ben erg benieuwd hoe ver je nu idd bent :inlove:

Patricia, lief dat je de titel zo hebt aangepast :-

Nu kruip ik weer terug onder mijn steen, want het liefst zou ik me nu de komende dagen opsluiten onder mijn dekens :cry:

Dikke :-

Ongelooflijk dat je voorgevoel zo goed was. Heel veel sterkte morgen en met het verwerken van dit verlies :hug:

pfff kimmie ik vind t echt erg voor je, sjemig dat je voorgevoel zo geklopt heeft zeg.

Heeeel veeel sterkte morgen meissie, ik zal aan je denken!!

@Kimmie1976 wrote:

Dankjulliewel meiden, jullie zijn lief :-* :-* :-

Ik heb van begin af aan al een vreemd voorgevoel gehad bij deze zwangerschap en was bij de echo met 9 weken dan ook echt verbaasd dat alles goed was… Morgen zou ik 12 weken zijn en ik heb de afgelopen anderhalve week steeds meer het gevoel gekregen dat het niet goed zat, ik kwam geen gram aan en ook had ik het idee dat mijn kwaaltjes erg aan het afnemen waren (dit rond week 10 al terwijl je HCG dan juist zijn piek heeft). Tim, mijn moeder en mijn beste vriendin konden alledrie niet mee vanmorgen, maar mijn voorgevoel was zo sterk dat ik echt iemand mee wilde hebben en toen een andere goede vriendin onverwachts vrij was en aanbood om mee te gaan, was ik ook erg blij! Uitwendig daar lag het te diep voor en toen wist is het al, want ik zag ondanks haar geduw geen enkele beweging… Toen ging ze inwendig kijken en zag ik al geen armpjes of beentjes, alleen maar een opgekruld lijfje met stompjes :cry: en dit was precies wat we met 9 weken ook hebben gezien, alleen zagen we toen een knipperlichtje en nu zag ik niks :cry: De echoscopiste heeft nog ingezoomd en zei toen wat ze allemaal zag, maar dat ze even goed moest zoeken of ze het hartje nou kon zien en toen moest ik al huilen… Toen zei ze ook gelijk “ja sorry ik zie het niet…” Nee dat zag ik gelijk al :cry: Ik heb haar bij binnenkomst ook al gezegd dat ik een slecht gevoel had erover en zij zei dat daar geen enkele reden voor was gezien de vorige juist zo heel goede echo, maar helaas heeft mijn instinct mij niet in de steek gelaten… Ik mocht nog wachten of het vanzelf afkomt, maar het is al 3 weken levenloos en ik heb geen kramp en ik vloei niet, dus de gyn. acht de kans ook gering dat het heel snel alsnog gaat gebeuren en vandaar dat ik gelukkig nog in het OK programma van woensdag geschoven kan worden. Morgenmiddag moet ik bellen hoe laat ik woensdag mag komen en dan is het een curettage onder algehele narcose. Tim kan gelukkig de rest van de week vrij nemen en die doet Valentijn naar school en woensdag is mijn moeder hier zodat Tim mee naar het ziekenhuis kan enzo. Ik heb de echofoto’s mee gekregen, maar die blijven nog even stevig in hun envelopje zitten :cry:

Eef, bedankt dat je voor me hebt gepost, ook hier lieverd :-

Iev, onwijs gefeliciteerd meis :-* Spannend hoor, ben erg benieuwd hoe ver je nu idd bent :inlove:

Patricia, lief dat je de titel zo hebt aangepast :-

Nu kruip ik weer terug onder mijn steen, want het liefst zou ik me nu de komende dagen opsluiten onder mijn dekens :cry:

Dikke :-

He bah meis! Ik las t in een ander topic en even op zoek gegaan…

Wat een klap als je al eerder een goede echo hebt gehad. :hug:

Loop je in het spaarne?