Patty, SPANNEND!!! Ga voor je duimen…
Mijn NOD is 14 februari…
liefs ramona
Hoi Hoi
Een nieuw deeltje, leuk!
Mn nod is 16 februari of moet ik het ff via een berichtje naar je sturen?
Is wel makkelijk als ik alles nog makkelijk terug kan vinden.
Misschien dat ik woensdag even ga puzzelen met PSP.
@kiek wrote:
Ik verwacht mijn NOD nu pas 23 februari…
Vervelend Maria dat je zo moe bent. Doe rustigaan he!
Ik ben blij dat jij het overneemt Patricia, misschien wordt je wel beloond dit weekend! Ga je morgen ook al testen??
Misschien woensdag… Vorige keer heb ik ook voor mijn NOD getest…
Hoi hoi
Ik het andere deeltje vroeg iemand of ik wel eens voor mn NOD getest had, nee dat heb ik nog nooit gedaan… Mss word het nu wel de eerste keer, hahaha! Ik zag dat kimmie ook voor haar NOD getest had met een digitale van CB, die heb ik hier ook liggen, dus wie weet
En ja nog steeds dezelfde kwaaltjes, opgezette buik s avonds, gevoelige borsten, en af en toe steekjes onderin… we wachten het rustig af… nou jaa rustig. hahahaha
Patty tnx dat jij het lijstje over willen nemen. en Maria doe even rustig aan meis…hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Als je er eenmaal over na gaat denken dan kun je moeilijk wachten he? Balen is wel als ie dan negatief is…
Ik heb net wat info gelezen over die Clear Blue ov test, maar kan het zo zijn dat je toch je eisprong hebt gehad met die test? Lijkt me niet namelijk maar als je gaat lezen op internet dan is alles mogelijk… :think:
Ach, laten we hopen dat ik m al gehad heb en dan net die dagen dat mijn man in NL was!
Ik weet nog bij mijn eerste zwangerschap dat ik heel laat positief testte, 4 dagen na NOD ofzo. Maar ik heb idd ook gelezen dat er testen zijn die je voor je NOD kunt gebruiken.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een ov test gebruikt… je hoort er wisselende berichten over en had zoiets… als we na een paar maanden nog niet zwanger zijn kunnen we het altijd nog gaan gebruiken. Heb me er nog nooit echt in verdiept…
Hoi meiden,
Zo nieuw deeltje met een lijstje :thumbup:
Heb gewerkt, druk geweest, dus zo lekker slapen :mrgreen:
Fijne nachtrust tot morgen
Hey Eef… … dat het snel raak mag zijn! :dance: :-*
En voor de anderen natuurlijk ook… :oops: … :-*
@NoortjeP wrote:
Hey Eef… … dat het snel raak mag zijn! :dance: :-
:- thx Noor :-*
Zo meiden ierdereen druk aan het werk of in huis?
Ik heb lekker mogen uitslapen, ben om 9u weer bedje ingedoken en lekker geslapen tot 11u30 goh kan een mens daar van opknappen :mrgreen:
Nu wasje draaien, brunchen :mrgreen: en even richting Etos, daar zijn de luiers weer in de aanbieding, 3 pakken voor 21,- en die heerlijke doekjes 4 + 2 gratis :thumbup:
Daarna weer werken, hopelijk een zelfde of rustigere avond dan gisteren :roll:
meiden fijne dag!!
Sooo F´lien dat is even lekker zeg tot 11.30u…jaloers!!
Werk je vaak ´s avonds? Ik heb lang in een hotel gewerkt met veel weekenddiensten en avonddiensten. Niet erg hoor maar nu ik een kleine heb vind ik het fijn om ´s avonds thuis te zijn.
Ik ben vrij vandaag, heerlijk! Vanmorgen buiten geweest, KOUD!! Straks nog even boodschappen doen en dan lekker koken. Fijn dagje allemaal en F´lien werkse voor zometeen!
Kiek, ik werk als verpleegkundige 24u in de week dus avond weekend en nachtdiensten.
Ik vind het wel eens lekker hoor die avonden, mag liefje thuis de boel regelen en kids eten verzorgen en op bed gooien, weet hij weer even wat ik alle andere dagen doe
Ik doe dit nu al 13 jr dus ben het zo gewend, lekker vrij als andere werken en natuurlijk andersom, maar vind het prima zo :thumbup:
Maareh ik mag alweer dus ben werken, fijne en rustige avond meiden :-*
Goedenavond dames,
vandaag een behoorlijk drukke dag op mijn werk gehad, maar wel aardig stukje achterstand kunnen wegwerken :dance:
Ook heb ik een lijstje gekregen die ik in moest vullen, voor een cursus Duits :mrgreen:
Voor de rest heb ik af en toe een vlaag van duizeligheid gehad. Best irritant…
Pat, ik ben benieuwd of je vandaag gaat testen…
Ik heb gisteren getest, maar negatief
Pattycoat, lekker bijgewerkt dus gisteren :dance:
Jammer van de negatieve test, hopelijk wasje gewoon iets te vroeg :hug:
Hier gisteren relaxte dienst gedraaid, mijn collega lekker kunnen inwerken :thumbup: , erg leuk dus en fijn eens niet de benen onder je lijf vandaan te rennen.
manlief wilde gisteren nog wel even voor het ‘goede doel’ dus elke drie dagen in de vruchtbare week zijn gedekt, we zullen zien over twee weken
Ga zo gymmen en zwemmen met Merel en ondertussen aan de T met buuf terwijl Jorre door de sportshool alle dames aan het charmeren is :inlove:
F’lien ik wacht gewoon af :mrgreen: Dit was wel zo’n extra sensitive test, maar ja ik had de vorige keer ook maar een heeeel dun streepje een dag van tevoren.Bijna niet te zien.
Sorry hoor dames, ik ben een beetje stil, maar heb zelf al ruim een halve week last van buikloop :thumbdown: Ik mag er niks tegen nemen en loop dus de hele tijd met kramp in mijn buik :? Werkt goed voor de zekerheid :liar: Joon heeft de waterpokken, heeft daar gelukkig weinig tot geen last van :thumbup: Hij is ietwat hangeriger, maar niet noemenswaardig en jeuk heeft ie pas 1x gehad, toen gelijk gesmeerd en daarna was het klaar :thumbup:
Hier sneeuwt het nu weer :? Ben er eerlijk gezegd wel even klaar mee hoor :shifty:
Deze vrijdag mag ik al beginnen met plassen voor Moeders voor Moeders :dance: Ik maak zoveel HCG aan dat ze het zonde vond om me nog een week te laten wachten, want normaal begin je pas met 6 weken Maar de streep was zoooo duidelijk dat ik dus nu al voldoende aanmaak en dat was al op maandag :lol:
Patricia, jammer dat je negatief getest hebt joh :hug: Ik heb zondag voor NOD met zo’n CB digitaal met indicator getest en die was ook negatief, terwijl die vanaf 4 dagen voor NOD al zou moeten pakken. Dinsdag (niet met ochtendurine!!) met een gewone CB digitaal getest en die was heel snel positief, terwijl die dus aangeeft vanaf NOD te kunnen testen. Als jij je zwanger voelt zou ik toch nog even wachten en dan over 2 dagen ofzo nog een keer testen. Lekker makkelijk gezegd, ik weet het :oops: Maar ik hoop in elk geval dat je nu gewoon nog net even te vroeg hebt getest en dat je over een paar dagen een mooie test in je handen mag hebben Lekker dat je op je werk die achterstand wat weg hebt kunnen werken joh :thumbup: Altijd prettig En een cursus Duits :thumbup:
Kiek, ik heb ook nog nooit een ov test gebruikt eigenlijk, dus kan je er geen zinnig woord over vertellen :shifty: Weet wel idd dat als je op internet gaat zoeken, je de meest uiteenlopende verhalen gaat vinden… Maar dat is natuurlijk met alles zo helaas. Gewoon hopen idd dat je je eisprong hebt gehad toen je man er was
Marbo, klinkt in elk geval positief joh de “kwaaltjes” Bij Valentijn wisten we van niks en heb ik getest met 2 dagen overtijd. En bij Jonathan heb ik destijds ook al een dag of 3 a 4 voor NOD getest met een Kruidvat test geloof ik toen :think: Toen voelde ik me ook al zo zeker dat het raak was en die gaf (wel heeeeel licht) maar de bevestiging dat het zo was en 2 dagen erna met een digitale CB en die gaf idd de duidelijke zonder twijfel tekst :lol: Dus ook die was in principe nog voor NOD, net als nu :inlove: Ik hoop het voor je, duimen draaien in elk geval
Nou eerlijk is eerlijk, verder heb ik niet terug gelezen in het oude deeltje :oops: :oops: We gaan het dit weekend aan mijn schoonouders vertellen en ook aan zwager en schoonzus en dan is iedereen op de hoogte Het is wel wat vroeg, maar wij (lees ik :mrgreen: :mrgreen: ) kunnen nooit zo lang wachten :shifty: Ik heb in PS een leuk printje gemaakt en dat op T-shirtjes gestreken met van dat transfer papier :thumbup: Ik zal ze even in het SF showen
Ik ga hard mijn best doen om weer gezellig dagelijks langs te komen hoor :thumbup: :thumbup:
:-* Kim