Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

Inderdaad, nog niet getest!!! Maar gisteravond leek het bijna of mijn man ook wel wilde testen, maar we hebben toch besloten te wachten tot woensdagochtend. Hoewel ik echt heel erg het idee heb dat het raak is. Puur gebaseerd op die kleine bloeding een paar dagen terug en omdat ik gewicht ben verloren. Dat waren ook de enige tekenen bij Owen. Geen pijn in borsten ofzo, helemaal niets!

Maar ik heb het transferpapier al klaar liggen! We gaan namelijk de komende week skieen in Italie en dan komen mijn moeder en haar man, mijn broertje en mijn zwager ook. Ik wil het ze wel meteen al vertellen. Anders merken ze het toch wel, als ik niets drink 8) .

Bij Owen testte we ook een dag voor vertrek op vakantie met familie. We gingen toen trouwen in Zimbabwe (komt mijn man vandaan). We zijn daarna op ‘huwelijksreis’ gegaan met een hele zooi familie erbij. Toen hebben we het wel geheim kunnen houden. We wilden het feest van de bruiloft apart houden van de zwangerschap.

Goedemorgen

Even snel, ben op het werk, nu nog alleen dus het kan ff :wink:

Hier nog niets aan de hand, vind het zo spannend!

Voor de zekerheid wel een tampon in mn broekzak gedaan net… je weet het maar nooit…

Vanmiddag een gesprek bij de basisschool, ter kennismaking, en dan niets… kort werkdagje vandaag dus.

Nou lees thuis alles ff bij hoor… kan ik nu niet maken.

Liefs

mogguh…

sjeeeeeeeeee dames wat spannend zeg,morgen wordt t dus hopelijk een feestdag hier hihi.

Eef wat zal t moeilijk voor je zijn om nog die paar dg vol te houden he :mrgreen:

:dance: :mrgreen: Spannend meiden!

Leuk Iev, dat het dan nu weer zo zou uitkomen voor de vakantie :inlove:

Ik heb me vanmorgen kunnen inhouden, hopelijk hou ik dat vol tot vrijdag, dat vergroot de kans dat het HCG meer aanwezig is dan woensdag :shifty:

Dus ik ga mijn best doen :wink:

Meiden ga kids wegbrengen :oops: beetje laat maarja als zij lekker slapen tot 8u pik ik dat ook nog even mee, dat is straks afgelopen als merel naar school gaat :wink:

Fijne dag!!

Hoi Hoi

Even snel tussendoor… ben nu thuis… effe een broodje eten en dan weer door. Nog niets aan de hand hier… ohhhhhhhhh zou het dan toch zo zijn ? Ik durf er bijna niet op te hopen…

Tot later deze dag !

Liefs

PS iev hoelaat ga je testen, mss moeten we het gelijktijdig doen, brengt het geluk ? :wink:

Hier ook nog niks… Ik ga morgenochtend vroeg testen. Maar dat is al 3 uur eerder dan bij jullie. Dus ik denk niet dat ik op je kan wachten :wink:

Succes morgen!!!

:pray: :pray: :pray: :pray:

Voor jullie meiden Iev en Marbo!! :-*

Oh iev nee dat wil ik je niet aan doen dat je zolang dan op mij moet wachten. hahahaha.

Mn man zei net, zullen we anders vanavond testen, maar ik doe het toch liever met ochtend urine denk ik… Die paar uurtjes kunnen er ook nog wel bij, haha

:lol: :lol: :lol: Dat wordt spannend morgenochtend :pray: :pray: :pray: Zodra ik Valentijn naar school heb gebracht om half 9 kom ik gluren hier :wink: Succes met slapen vannacht meiden :-* :wink:

Hahaha ja ik hoop dat ik tussen het testen en het naar mn werk gaan door even jullie op de hoogte kan brengen… want morgenmiddag als ik uit mn werk kom moet ik gelijk door naar de tandarts… vraag me gelijk af of dat geen kwaad kan als ik mss zwanger ben. krijg de laatste behandeling na een wortel kanaalbehandeling…

Ja Marbo, wel even meldplicht hoor morgenochtend :mrgreen: Al is het alleen maar even om te zeggen JAAAAAAAAAAAAA!!! :pray: :pray: :-* Wortelkanaalbehandeling weet ik niet :think: Ik weet dat ze wat terughoudend zijn als je zwanger bent met verdovingen, maar het mag wel. Ik heb het zelf ook gehad alleen heeft de tandarts toen bewust iets minder ingespoten voor de zekerheid :thumbup:

Ja als de test positief is morgen dan meldt ik het wel gewoon bij de tandarts en dan hoor ik wel wat hij zegt en of voorsteld…

Iev hoe is het meis?

F’lien en heb je je nog in kunnen houden met het testen?? :wink:

ik kom morgenvroeg ook even spieken hoor, spannendddddddd

Strx is gewoon al iedereen zwanger :lol: :lol:

Nou mijn “oude” verslaving is weer begonnen vandaag :lol: Melkkkkk :drool: :drool: Ben normaal niet een hele grote melkdrinker maar als ik zwanger ben dan krijg ik zo’n onweerstaanbare trek in melk en tank ik zomaar liters weg :shifty: Ach, alles beter dan de verslaving die ik er in 2005/2006 bijhad… gesuikerde jodenkoeken met slagroom (en dan niet en toefje, maar zoveel dat je de koek nergens meer zag :oops: :oops: zooooo raar dat ik in 7 maanden tijd 25 kilo aankwam :roll: :eh: )Maar goed ik heb me voorgenomen om dit keer echt op te letten op wat ik eet, want ik wil niet weer zo veel aankomen :shifty: Eerst dus 25 kilo en bij Joon 27,5 :thumbdown: Ben nu ietsjes zwaarder dan ik was voor Joon, maar ben toch bijna alles kwijt geraakt in die 2 jaar :thumbup:

Ooooohhhhh wat spannend hier!!! Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jullie hoor!!! Ik hoop dat we morgen een aantal mensen mogen feliciteren.

Dat aankomen tijdens de zwangerschap ben ik erg bang voor hoor Kim!

Ik ben al vrij zwaar, dus vanaf het moment dat we besloten hebben zwanger te worden, ben ik extra goed op mijn eten gaan letten, meer gaan bewegen en ik hoop dat ik dat tijdens een (hopelijk snel aankomende) zwangerschap ook vol kan houden, anders ben ik na 9 maanden helemaal tonnetje rond! Maar hoor van meer zwangeren dat dat goede voornemen nogal eens lastig kan zijn…

Helaas, de :evil: :evil: waren me net een paar minuutjes voor vanochtend. Dus de test ligt nog in de kast. Voor de volgende maand dan maar. Wel jammer, ik had echt gedacht dat het raak was… En mijn man was ook al aan het idee aan het wennen. Welja,… Kan ik in ieder geval meedoen met de apres-ski volgende week!!! :dance:

En jij, Marbo??? :pray:

iev wat jammer de rode :twisted: je net voor waren…

Lieve meiden

Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik ben :inlove: ZWANGER!!! :inlove: Kan het nog niet geloven, voel me tot nu toe anders dan bij mn vorige zwangerschap… maar oh wat zijn we blij!

Hoop dat het voor jullie allemaal ook snel zo mag zijn meiden!!

Liefs

GEFELICITEERD!!! Fantastisch meid!! En nu lekker gaan genieten. :dance: :dance: :dance:

Dank je iev… Had gehoopt samen leuk nieuws te hebben :hug: