Ohja en nu ga ik even douchen, want ik loop nog steeds te ranzen in mijn ochtendjas :oops: :oops: En mijn ouders staan over een uur voor de deur voor een bakkie koffie :shifty: :lol: Tot laterrrrrrrrrr :-*
Ohhhhhhhhhhhhhhh nu word ik helemaal gek van onzekerheid… wat t ene moment heb ik wel last van mn borsten enz… en dan weer helemaal nergens van… en daar word ik dus zoooooooooooo gek van… hahahaha
Nog 2 dagen… hoop dat ik het trek. hahaha
haha ik zit ook ng lekker in een trainingsbroek en een slobber trui… heerlijk soms. haha
Douche ze !
Goedemorgen dames, ’
Natascha, welkom hier… Ik vind je wel een januari stopster hoor. Jullie hebben die knoop toch doorgehakt in januari en een afspraak gemaakt. Gezellig hoor…
Kimmie, tijdens de zwangerschap van Damian lag ik om half 9 al te slapen, zo moe was ik de eerste paar maanden.
Ik heb het toen eigenlijk al heel snel verteld aan mijn zus en so. Dat zal ik straks ook wel doen. Alleen naar de buitenwereld heb ik toen gewacht tot 12 weken.
Bij een volgende gaat het misschien niet lukken om te wachten tot 12 weken, want ik heb me weleens laten vertellen dat je het bij een 2e eerder ziet…
Kan idd van mij zijn dat je zag nog 1 dag…
Saskia, doe je een beetje rustig aan? Wel weer vervelend nieuws van je moeder…
Nou ik ga weer even wat doen… Morgen of overmorgen komt mijn sm hier het huis doen… Maar dan vind ik het wel lullig om er een zooi van te maken…
Nog even snel voor het douchen dan Hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou Marbo!!! Sterkte met wachten :-*
Goedemiddag,
Wat een drukte alweer hier, gezellig hoor.
Kimmie:Wij hopen ook dat alles door kan gaan zoals het gepland is. Morgen weten we daar ‘gelukkig’ meer over, maar dat wachten iedere keer is best wel slopen.
Ik ben inmiddels redelijk bijgekomen, maar echt zin in de nieuwe werkweek heb ik eerlijk gezegd niet, maar dat komt voornamelijk omdat ik een beetje een conflict met mijn werkgever heb. Hopelijk gaan we dat morgen oplossen.
Wat leuk dat je schoonouders zo enthousiast reageerden.
Sterkte met alle kwaaltjes… ik hoop ze ook snel te mogen krijgen. Maar dat geldt volgens mij voor bijna iedereen hier
Ik zit ook nog in mijn badjas en ik denk niet dat ik vandaag wat anders aan ga trekken. Ik heb zin om lui te zijn
Gelukkig krijg ik geen visite ofzo vandaag, dus ik ben niemand tot last.
Natascha:natuurlijk ben je welkom hier! Ik heb zelf ook af en toe het gevoel hier niet thuis te horen. Ik heb een heel onregelmatige cyclus en heb dus geen idee wanneer ik een eisprong zal hebben enzo. Soms ben ik wel eens jaloers op de meiden hier met al die leuke banners e.d.
Succes in ieder geval met alles!
Marbo: je maakt het wel heel spannend hoor! Ik blijf voor je duimen!
Pattycoat: wat lekker dat je schoonmoeder je huis komt doen. Zo’n schoonmoeder wil ik ook wel
Ik doe wel rustig aan. De wereld om mij heen probeert het alleen anders te doen, maar ik laat mij niet opnieuw gek maken. Al is het wel lastig met dit soort dingen wat meer rust in mijn leven te brengen.
Ik ga even lekker lui op de bank hangen en wat dvd’tjes kijken. Welllicht tot later!
Hoihoi :mrgreen:
Zo lekker zitten beppen meisjes :mrgreen:
Welkom tas :-* hopelijk mag de IVF snel wer raak zijn en zo’n prachtig resultaat geven :-
Kim whahaha heerlijk ik zie bijna het gezicht van je so :mrgreen:
Nu lekker langzaam aan uitbuiten en genieten van alles wat het weer brengt :inlove:
Oeh weer bijna iemand die mag testen :dance:
Ik heb gewerkt het weekend, maar heb vandaag de hele dag al zo’n kramp alsof ik overmorgen :twisted: op bezoek krijg, maar dit is pas volgende week maandag :think: :eh:
Moet vaker plassen dan anders :eh: enne Kim, ik heb weer een beginnende rode neus :oops:
Dus ik word ook steeds nieuwsgieriger of ik schijn of echt zwanger ben 8)
Dus ik heb besloten maandag is mijn NOD dat ik op vrijdag ga testen met de CB met ochtendurine :shifty:
Heb wel alles even doorgelzen, maar Roon is naar boven met de kids dus ga even helpen :inlove:
Ohja Kim, moet nog beginnen aan de jruk van Nura, die is woensdag jarig, hij ligt geknipt klaar nu de rest nog, even in elkaar zetten dus
Ik ben helpen boven :-
Rustige avond
Welkom bij de club hoor Natas, tuurlijk mag je je bij ons aansluiten!
Spannend voor een aantal dames hier!! Op naar de positieve testen volgende week!!!
Vandaag even naar de optocht geweest, wat was het vreselijk koud zeg!!! Dus nu in joggingbroek en warm drankje op de bank voor de buis opwarmen. Had eigenlijk andere plannen om op te warmen , maar mijn vriend is al een paar dagen niet lekker, dus weinig klussen hier :?
Mar, hoe is het nou??? Kan je nog wachten, of heb je al getest vandaag?
Ik vind het toch wel erg moeilijk om te wachten. Vond ik de vorige keer niet zo erg moeilijk, maar toen dacht ik ook: ‘Het duurt gemiddeld zes maanden om zwanger te worden, dus het zal wel niet.’ Maar toen was ik na 2 maanden al zwanger. Dus nu heb ik niet meer zoveel geduld :oops: . Maar m’n man vindt dat we pas woensdag kunnen testen. Dus mijn eigen motto maar weer blijven herhalen: de beste indicatie voor een zangerschap is een uitblijvende ongi (en het is nog niet eens m’n NOD-dag) en als je zwanger bent, dan blijf je dat toch wel. Alleen…ik wil het weten!!! :roll: Nog twee nachtjes dan mag ik testen. Oh ja, eerst natuurlijk kijken of ik morgen niet O wordt.
Goedemorgen,
Hier uitstekend geslapen, kon nog wel 5u voor mijn gevoel maar dat is weer iets anders he, hahaha
Hier nog steeds beetje kramp gevoel, dus weet niet at ik ervan moet denken, nu is het er soms wel, soms niet :eh:
Ook hier wacht ik tot vrijdag terwijl maandag mijn NOD is :shifty:
Iev spannend,
Marbo, weet jij al wat of toch nog gewacht??
Meiden ga even door met eten, moet zo kids wegbrengen en een dagje stage lopen :mrgreen:
Fijne dag!
Goedemorgen,
Hier nog geen rode duiveltjes en nog niet getest… wacht morgen eerst nog af… en als de rode duiveltjes er dan nog niet zijn woensdagochtend testen denk.
Iev ja ik was de vorige keer ook bij de 2e ronde zwanger… hoe voel je je verder?
Heb vanmorgen heerlijk tot half 10 uitgeslapen, die kleine man lag ook nog heerlijk te pitten… bof ik wel mee hoor zo’n lekkere slaapkop
Liefs
Mogguh…
Dank jullie wel voor t welkom
Marbo wat spannendddddddd zeg, ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup:
Eef: bij jou wordt t nu ook spannend zeg, zou wel wat zijn zeg weer de eerste keer meteen zwanger :lol: :lol:
Had je de vorige zwangerschappen een rode neus?
Ik duim me rot haha :thumbup: :thumbup:
Iev: ook voor jou spannend, ook voor jou draaien de duimen. :thumbup: :lol:
Ran: wij zijn gisteren hier in Maastricht ook de optocht wezen kijken maar wat was het idd koud zeg, Odin had ondanks zijn handschoenen,dikke sokken en schoenen nog ijskoude handjes en voetjes.
Sac: allereerst wat vervelend dat je een conflict hebt met je werkgever, ik hoop dat t snel en goed opgelost wordt.
Wat rot dat je zo’n onregelmatige cyclussen hebt, heb je daar al eens naar laten kijken?
Ik heb dat nl ook, als ik geen medicijnen zou slikken en t op zijn beloof zou laten zou ik misschien 5x ongesteld worden in een jaar.
Moeilijk voor je zeg om dan te bepalen wanneer je eisprong is.
:hug: :hug:
Ohja en nog gefeliciteerd voor alle zwangeren hier :inlove:
Een hele goede morgen dames!
Welkom Natascha!
Goh, het worden echt spannende dagen voor een aantal dames (Marbo, Eef, Iev). Ik zal de berichten goed in de gaten houden en duimen natuurlijk !!!
Pattycoat, jammer maar op naar de volgende ronde!
Heb het afgelopen weekend goed geklust dus ik zal over een week of twee ook zo in de spanningen zitten…
Saskia, rot dat je zo onregelmatig bent. Ovulatietesten worden dan ook wel een hele dure grap. Je kunt niets anders dan er het beste van te blijven hopen totdat de gyneacoloog een of ander actieplan voorstelt. Ik zal voor je duimen, en ook voor je moeder! Mijn banner hoef je trouwens niet jaloers op te zijn hoor. Ik heb geen idee of ik regelmatig ben maar maak het mezelf maar wijs. Ben jaren geleden ook eens een tijd gestopt met de pil en toen kwam mijn menstruatie de eerste keer net als nu ook netjes na een maand maar daarna bleef hij 6 maanden weg. Ik hoop dat dit bij mij nu niet nogmaals het geval is…
Het heeft de afgelopen dagen weer gesneeuwd en ook nu vallen er plukjes uit de lucht. Ongelooflijk toch! Zou toch leuk zijn als we later tegen onze kinderen kunnen zeggen dat ze verwekt zijn in die enorm strenge winter van 2010!
Jolande ja hier valt ook regelmatig weer wat sneeuw… als ik eerlijk ben mag het nu wel stoppen… ben er echt klaar mee…
Fijn dat jullie dit weekend goed geklust hebben, hopelijk met over 2 wk een goed resultaat :dance:
Betrapte net mezelf erop dat ik op mn knieen de vloer zat schoon te maken… :shock: dat doe ik nooit…De woonkamervloer en die van de keuken zijn weer schoon…een mens gaat rare dingen doen als ie in afwachting is van haar NOD :mrgreen:
Oooooh meiden vanmiddag zei mn zoontje ineens uit het niets tegen me… mama gefeliciteerd met de baby… en gaf me een mega dikke knuf. het stomme is dat we hem niets gezegd hebben van onze plannen, omdat ie zo wijs is en goed kan praten… ik smolt helemaal weg, maar vroeg me ook af hoe ie da tnu kan weten… mn man zei net, mss voeld ie het wel aan…??? Nou ik word nu met de minuut nieuwsgieriger… pufffffffffff tot nu toe nog geen rode :twisted: te bekennen… hopelijk blijft het zo
:inlove: Wat leuk Marbo, tsja ze zeggen wel eens dat kinderen een extra zintuig hebben he
Ik heb me niet kunnen beheersen en een test gekocht :oops:
Nu nog zo lang mogelijk volhouden, op zijn vroegst kan het pas donderdag :think: , alhoewel woesndag zou kunnen met ochtendurine…
Ik ben benieuwd en ergens ‘bang’ voor de teleurstelling :oops:
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte :mrgreen:
Kim zit naar aanleiding van jou T-shirt actie ook te bedenken wat ik zou kunnen doen ipv alleen de test meenemen of vertellen dat nummer 3 zich aan heeft gedient :think:
Oh moet even zappen, anders moet ik Goede tijden & slechte tijden kijken :sick: :silenced: Liever Trauma team, work aholic :mrgreen:
Fijne avond :-*
F’lien hoop dat je de test over een paar dagen kan gaan gebruiken en dat ie positief zal zijn… Enne ik zit ook al te bedenken hoe ik het opa 's en oma’s en de oom’s en tante’s wil gaan vertellen… hoezo op de zaken vooruit lopen. hahahaa.
Iev hoe is het met jou?
Kan je het niet testen nog volhouden ?
Ik vind het wel erg moeilijk worden hoor
Maar heb me voorgenomen om woensdagochtend te testen en probeer me daar aan vast te houden
F’lien en Marbo, spannend!
Hier draaien de duimen ook voor jullie!!
Liefs Ramona!
Oh Eef, Marbo en Iev… SPANNENDDDDDD :dance: :-* :-* :-* Hoop op een paar mooie testen erbij deze week
Ik heb vandaag geprobeerd om mijn echo te vervroegen :oops: Ik ben zoooo nieuwsgierig :doh: Maar ging niet lukken :? Gyn is de week ervoor vrij en daardoor volgende week helemaal vol :wall: Moet dus echt nog “even” 3 weekjes geduld hebben :shifty:
Marbo, nog maar een dagje doorkomen meis, dan mag je testen :inlove: Morgen zorgen dat je een drukke volle dag hebt en voor je het weet is het woensdagochtend Ik duim héééél hard voor je dat ie positief is Wat zou het toch geweldig gaaf zijn als je kleine ventje gewoon gelijk heeft :inlove: Wel super schattig dat ie dat zo zegt
Eef, toch een test gekocht :lol: Erg he die rotzenuwen :doh: Nu nog hard je best doen om hem in de doos te houden :lol: Vind het ook allemaal erg spannend, lijkt me zo leuk om weer dicht bij elkaar te zitten :dance: :inlove: en succes vast met het zoeken van een leuke manier om het te vertellen :-* Hoe was je stage?! En Nura d’r jurk al klaar of ga je dat morgen lekker doen? Ben benieuwd :inlove:
Jolande, lekker geklust dus :thumbup: Ach het is altijd ergens goed voor toch En hopelijk ook voor een klein beebje :inlove: Maar nog even een heleboel geduld voor jou dus. Hoop dat je er niet achter hoeft te komen hoe lang deze cyclus is :-*
Ran, balen dat je vriend niet lekker is :thumbdown: Het is idd altijd een fijne manier om op te warmen :lol:
Saskia, hoe is het gesprek gegaan met je moeder in het ziekenhuis? Hoop positief (voor zover dat natuurlijk kan in deze situatie :hug: ). En wat vervelend joh dat je min of meer een conflict hebt met je werkgever :thumbdown: Ik hoop dat dat ook vandaag uitgesproken is :thumbup: Is altijd vervelend om zo naar je werk te moeten, je bent er toch het grootste gedeelte van de week :roll: Heb je verder nog wel lekker genoten van je luie zondag :-* En ik hoop dat je snel een mooie banner kunt gaan plaatsen Zou wel lekker zijn als je een enigszins regelmatige cyclus zou krijgen :hug:
Patricia, je ziet het meestal wel eerder bij een 2e idd omdat de boel al lekker is opgerekt van de 1e keer :lol: Je lijf weet zijn positie al en past zich dus makkelijker aan Ben benieuwd hoe lang jij het verborgen kan houden als het zover is Hier was het bij Joon met 7 a 8 weken al zichtbaar voor ons en de mensen die mij goed kende Bij Valentijn duurde dat een week 19 :lol: Heb net even mijn collage zitten kijken van toen Ik was echt op het magere af dus wederom, voor mijzelf was ik al snel aan het opbollen, maar voor de buitenwereld pas met een week of 17 a 18 :lol: Oh als ik al die foto’s bekijk krijg ik nog meer kriebels :inlove: Kan niet wachten tot ik weer dikker word :shifty: :lol: Is je sm trouwens nog geweest? Wat fijn dat zij het huis komt doen :thumbup: Mijn moeder heeft dat hier ook een hele tijd gedaan toen ik zware rugklachten had (ben van de trap gestuiterd toen Joon 8 weken was, alleen gelukkig!) zo fijn als dat kan :thumbup: :inlove:
Ga even mijn thee opdrinken en dan naar bed, ik zit hier al vanaf 8 uur te gapen, maar ik wil niet naar mijn bed :oops: Dat is wel vaker het probleem helaas :doh: Teveel leuke dingen nog die ik wil doen :lol: Ach ik ben de vorige 2 zwangerschappen ook zonder schade doorgekomen zonder elke avond vroeg naar bed te gaan de 1e weken :lol:
Truste meiden voor nu/zometeen/straks En nogmaals sterkte met wachten en succes met testen voor Marbo, Iev en Eef :-* :-* :-*
:-* Kim