JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Hee hellen, ik zie het ook! :dance: (mag toch wel even in jouw topic, toch? :oops: )

Al weer 38 weken, én weer ‘een voorteken’. Dat moet een goed teken zijn. Sinterklaas is het land weer uit, dus je mag bevallen :dance:

Nou jij hebt al zoveel voorwerk gehad, dat het nu wel mag beginnen he :mrgreen:

Kom maar op met die kleine :inlove: :dance: :wink: :-*

Nog steeds niks bij jou??

Jammer… hier ook niet :?

Ja TaMa, hoe is ie meid? :-*

@TaMa wrote:

Jullie zijn schatten :-

p.s ben mn slijmprop net verloren

Ow een afteltopic :dance:

En slijmprop verloren :shifty:

spannend :dance: :-

En en en en?

Nee helaas nog niks. Alleen maar weeen en veel pijn.

Oooooow plz laat het doorzetten :pray:

veel s6 meid miss is het vandaag wel de grote dag :dance:

:-*

Nou meid, ik help het je hopen!! Het is ook niks om zo door te lopen… :hug:

@TaMa wrote:

Nee helaas nog niks. Alleen maar weeen en veel pijn.

Oooooow plz laat het doorzetten :pray:

Jaaa leuk vandaag op mijn verjaardag! :mrgreen: (dan kan ik het goed blijven onthouden :wink: )

Sterkte meis, hoop echt dat het doorzet nu, de aanloop duurt nu ook al echt een beetje té lang he :hug:

Het zou wat zijn als we allebei vandaag zouden gaan he Affie :mrgreen:

Nou succes TaMa ik ben benieuwd. SPANNENDDDDDDD!!!

:thumbup: :thumbdown:

:-*

spannenddddd zeg!! hoe gaat het nu?

Lieverd, hoe is het nu? :-*

:think: :think: Ze heeft een half uur geleden nog gepost, dus nog niks denk ik !!!

Beebje van Tama kom je snel??? :pray: :pray:

Jaaa, we houden je goed in de gaten hoor, hier! :wink: :-* Houd je het nog een beetje vol? (en word je al een beetje gek van dit soort vragen? :oops: )

Nee hoor, ik word juist gek van die voorweeen maar goed het zet maar niet door he?

Dus ik kan er ook niet veel mee :wall: :wall:

Nog niet bevallen hoor :mrgreen:

Hee lief heb je nu eigenlijk nog een gesprek gehad met mevrouw BR? :-*

Ja meis, dit heb ik ff snel gekopieerd an het topic waar het stond. Sam heeft een humeurtje vandaag hihi… :-*

Ik ben geweest en ik ben toch blij dat ik gegan was. Die mevr. Brr reageerde heel erg snobbig en daar kreeg ik met pijn en moeite een excuses van maar die andere verloskundige die heeft wel 10 keer haar excuses aangeboden terwijl het helemaal haar fout niet was. Ze gaan het ziekenhuis bellen en vragen waarom ze het in de doofpot hebben gestopt. Ze hebben mijn papieren die ik had gekopieerd en die zouden ze dan naar het ziekenhuis sturen.

Als de baby is geboren gaan wij er ook mee verder maar nu heb ik daar even geen puf voor. Dus word vervolgd!