JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

We gaan aftellen met TaMa: Go TaMa GOOOOOOOOO!!!

En meis, hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?

Hahaha je bent een schat Anita :-* eindelijk heb ik mijn eigen afteltopic :dance: :dance:



Ja het gaat wel beter. Ik heb weeenremmers gehad en die hebben goed aangeslagen :thumbup: dus ik voel me nu ook lekkerder, rustiger en heb het gezeik met familie een beetje achter me gelaten…



Ik geniet van mijn nesteldrang momenteel en kan niet wachten tot mijn prinsje in mijn armen ligt :inlove: :inlove:

Ohhh wat fijn TaMa :-*



Ga je thuis bevallen? Of moet je nu naar het ZH?



Leuk, leuk, leuk, heerlijk om zo mee te leven zeg. :mrgreen:

Ik moet in het ziekenhuis bevallen, mag niet thuis… Maar is niet erg want ik had toch wel voor het ziekenhuis gekozen hoor :mrgreen:

Hééééé, leuk, weer een afteltopic, da’s weer een tijdje geleden zeg. Hé TaMa, leuk man, zo hè, je eigen topic :thumbup: :mrgreen: ! Ennuh, vertel, vertel… en foto’s van die buik… en hoe voel je je? En het wordt dus een jongetje… moeten we er geen ‘namenpoll’ tegenaan gaan gooien dan :think: :wink: ?

Jaaaaaaaaaaa leuk namenpoll, kunnen we ook gelijk een uitgerekende datum poll doen :think:

Een namenpoll is niet nodig :mrgreen: Wij hebben al een hele mooie naam dus zijn we al helemaal overuit :inlove:



En foto komt eraan, vandaag of morgen, beloofd :thumbup:

TaMa meisje… waaaahhhhhh nog 31 daagjes… spannend!!!



Ik tel met je mee… en ik was ook blij hoor dat ik naar het zhuis mocht :oops:

Blij dat je je weer goed voelt… lekker ontspannen meis!! :angel:

@TaMa wrote:

Een namenpoll is niet nodig :mrgreen: Wij hebben al een hele mooie naam dus zijn we al helemaal overuit :inlove:
Nee-heeee… niet voor joooouuuu :naughty: , voor óns :wink: :mrgreen: ! In de “je eigen afteltopic” traditie móet er een poll aan hangen!

Ok dan, ga jullie gang :mrgreen: Ben benieuwd hahaha

Anita, gooi jij een polletje open dan :wink: ?

Wat moeten de opties zijn? :think:

He leuk, gaan we weer aftellen? Wat gaat dat toch hard zeg! :think: Leuk, een jongetje op komst! Kunnen we ook nog een andere poll openen, of staat de bevaldatum ook al gepland? :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha uitgerekende datum is 20 december maar ik ben nooit stipt dus poll maarrrrrr :mrgreen: :mrgreen: W :mrgreen: wel plz eerder he? :pray:

Polletje geopend 8) en direct even gestemd :lol:

Even kijken, 38 weken is rond 6 december: je krijgt een sinterklaas-cadeautje! :mrgreen: :mrgreen:

Mag ik zelf ook stemmen? :mrgreen:

Tuurlijk mag je ook stemmen, tis jouw polletje :-*

ik heb gestemd op 38 weken aangezien je naar ik heb begrepen al weeën had? In ieder geval succes met de laatste loodjes!!