JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Ik heb dan op 38 weken gestemd :mrgreen:

tama meid wat schiet het op joh alweer 35 weken :shock:

Ben wel jaloers dat jij een eigen aftelotpic heb

Ik kreeg die niet :mrgreen: :oops:

NOu meid ik heb om 38 weken gestemt :mrgreen:

Rond de uitgerekende datum… die kleine man daarbinnen heeft nu een zetje terug gehad en beseft dat hij het daar wel prima vindt. Even wachten tot Sinterklaas weer vertrokken is, en dan net voor kerst z’n knappe bekkie laten zien :wink: .

Ik heb gestemd op de uitgerekende datum. maar eigenlijk bedoel ik niet precies de uitgerekende datum. Maar 39w en 5 dagen. :mrgreen: Dus de optie uitgerekende datum zat daar het dichtste bij.



Hoe voel je je Tama? alles lekker z’n gangetje?

Ooo wat gaat het toch hard!! :shock: Spannend meid, de laatste loodjes… :-*

@kimmiejj wrote:

tama meid wat schiet het op joh alweer 35 weken :shock:

Ben wel jaloers dat jij een eigen aftelotpic heb

Ik kreeg die niet :mrgreen: :oops:

NOu meid ik heb om 38 weken gestemt :mrgreen:




TaMa was zo slim om er om te VRAGEN 8) :lol:



Ik gok trouwens op 42 weken meis, sorry :mrgreen:

Ik heb op 38 weken gestemd!

Spannend hoor!!! (en voor mezelf hoop ik ook op rond 38 weken :mrgreen: )

Ja Affie, ik met 38 weken en jij ook :mrgreen:

Ik gun ons dat wel hoor!!!

jeetje tama alweer 35 weken wat gaat het hard zeg, nu echt de laatste loodjes :dance:

:-*

39 weken en 4 dagen: op Myrthe’s geboortedag, dat is de beste dag die er is! :mrgreen:zeker als je een klein borstmonstertje leuk vindt :wink:

@océan wrote:

ik heb gestemd op 38 weken aangezien je naar ik heb begrepen al weeën had? In ieder geval succes met de laatste loodjes!!


Heb je al weeën gehad? :eh: Hoe is je zwangerschap eigenlijk verlopen? Ben je er al een beetje flauw van? :mrgreen:

TaMaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meldplicht!!!



Dadelijk ben je plots bevallen en dan weten wij van niets :naughty:

Neeeee ik ben nog niet bevallen hoor, ik ben alleen een beetje druk geweest vandaag. Echt last van nesteldrang geloof ik :lol:



Biebels, dit was echt geen leuke zwangerschap maar het gekke is hoe verder ik kom nu, hoe beter ik me ga voelen… Dus ik geniet er nog eventjes van. Over een weekje mag mijn poppeke komen :inlove:

Oh nesteldrang, dat heb ik echt gemist! Mijn huis was er nodig aan toe :lol: gelukkig kreeg ik 2 kraamhulpen (ook een stagiaire) en is mijn huis daarna dus superschoon geworden! :wink:

Ik meld me ff :mrgreen:

Heel goed TaMa, hoe is ie? :think:

Misschien heb ik het gemist hoor, maar wil je in het ziekenhuis bevallen of liever thuis? (als ik té intiem word, zeg je het wel hè :wink: )

Ze gaat in het ZH bevallen, dat heb je inderdaad gemist Biebels

Owwww lieve TaMa, nog 26 daagjes… spannend… het weer is hier echt lekker, zonnetje schijnt… wat hebben jullie gedaan vandaag… :inlove:

@Biebels wrote:

Misschien heb ik het gemist hoor, maar wil je in het ziekenhuis bevallen of liever thuis? (als ik té intiem word, zeg je het wel hè :wink: )




Ik wil in het ziekenhuis en moet ook in het ziekenhuis vanwege de complicaties die ik had bij de laatste keer.