JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

@faizaa wrote:

Owwww lieve TaMa, nog 26 daagjes… spannend… het weer is hier echt lekker, zonnetje schijnt… wat hebben jullie gedaan vandaag… :inlove:




Ja het weer was goed gister :thumbup: Ik heb wat boodschappen in huis gehaald want er hebben twee van mn vriendinnen bij me gegeten met hun kinderen. Lekker papat gebakken :drool: :drool:



Nog 25 daagjes :dance:

Ok, ik had willen zeggen: nog 4 dagen en dan mag je thuis bevallen, maar die vlieger gaat dus niet op :mrgreen: :mrgreen:

Ja jammer he :mrgreen:

Wat :shock:

Moet jij nog maar 25 dagen??? :shock:

Hallo zeg, kan me nog herinneren dat je vroeg of wij ook een stip zagen :inlove:

Wat gaat het toch snel he, zo’n zwangerschap!



Meis wat fijn dat je nu toch dan eindelijk van de laatste weken kan genieten.

Ik wil je een hele mooie bevalling toewensen en een nog fijnere kraamtijd :-*



Oja ik denk dat je rond de uitgerekende datum bevalt.

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:
Owwww lieve TaMa, nog 26 daagjes… spannend… het weer is hier echt lekker, zonnetje schijnt… wat hebben jullie gedaan vandaag… :inlove:




Ja het weer was goed gister :thumbup: Ik heb wat boodschappen in huis gehaald want er hebben twee van mn vriendinnen bij me gegeten met hun kinderen. Lekker papat gebakken :drool: :drool:



Nog 25 daagjes :dance:




Hoe doe je dat mop, met nog 2 kids… Duncan is oud genoeg om alleen thuis te blijven, of neem je ze beiden mee…

Ja gisteren was lekker, vandaag echt rot weer… :frowning:

Lekker patat bakken… leuk vinden ze dat he, de kids!!



Ja 25 dgn nog… en idd Joseetje kan me ook nog herinneren dat ze dat vroeg haha, zien jullie het ook hahaa… Lief he… en nu moet ze nog maar 3 weekjes ongeveer… :inlove:



TaMa, :-* :-* :-* :-* :-*

Ben zooooooooooo benieuwd naar de naam… ben ik eigenlijk altijd :lol: … maar je andere 2 hebben al zo’n bijzondere namen TaMa… ben je er al uit wat het gaat worden?

@joseetje wrote:

Wat :shock:

Moet jij nog maar 25 dagen??? :shock:

Hallo zeg, kan me nog herinneren dat je vroeg of wij ook een stip zagen :inlove:

Wat gaat het toch snel he, zo’n zwangerschap!



Meis wat fijn dat je nu toch dan eindelijk van de laatste weken kan genieten.

Ik wil je een hele mooie bevalling toewensen en een nog fijnere kraamtijd :-



Oja ik denk dat je rond de uitgerekende datum bevalt.




Jaaaa vandaag nog maar 24 dagen :stuck_out_tongue:

Nou ik kan me dat idd nog herinneren als de dag van gister.

Harstikke bedankt meis :-

@faizaa wrote:

@TaMa wrote:
@faizaa wrote:
Owwww lieve TaMa, nog 26 daagjes… spannend… het weer is hier echt lekker, zonnetje schijnt… wat hebben jullie gedaan vandaag… :inlove:




Ja het weer was goed gister :thumbup: Ik heb wat boodschappen in huis gehaald want er hebben twee van mn vriendinnen bij me gegeten met hun kinderen. Lekker papat gebakken :drool: :drool:



Nog 25 daagjes :dance:




Hoe doe je dat mop, met nog 2 kids… Duncan is oud genoeg om alleen thuis te blijven, of neem je ze beiden mee…

Ja gisteren was lekker, vandaag echt rot weer… :frowning:

Lekker patat bakken… leuk vinden ze dat he, de kids!!



Ja 25 dgn nog… en idd Joseetje kan me ook nog herinneren dat ze dat vroeg haha, zien jullie het ook hahaa… Lief he… en nu moet ze nog maar 3 weekjes ongeveer… :inlove:



TaMa, :-* :-* :-* :-* :-




Bedoel je hoe ik dat doe met boodschappen doen of hoe ik dat ga doen als ik moet bevallen? Ik zal ff antwoord geven op beide vragen :mrgreen:

Als ik boodschappen ga doen neem ik ze allebei mee, Duncan die kan dan de dingen voor me pakken die zeg maar onderaan de schappen liggen. Erg makkelijk zo’n oudere zoon :inlove:

Glenn doet op een zaterdag grote boodschappen zodat ik er niet veel uithoef.



Als de bevalling eenmaal gaat beginnen dan bel ik mijn moeder en dan komt zij hierheen en past ze op Duncan en Samara. En dan kan ik mijn ding doen :stuck_out_tongue:



Faizaa :- :-* :-* :-* :mrgreen:

@Jassie wrote:

Ben zooooooooooo benieuwd naar de naam… ben ik eigenlijk altijd :lol: … maar je andere 2 hebben al zo’n bijzondere namen TaMa… ben je er al uit wat het gaat worden?




Hahaha je bent aan het vissen he :mrgreen:

Ik ben ook altijd zo met namen en nu heb ik ook weer zo’n moeite om het voor me te houden. Het is een hele aparte naam en geen een kind van het hele forum heet zo (geloof ik). Ik hou van aparte namen… Ow ik moet echt mijn mond houden… maar ik wil het stiekum zo graag zeggen :oops: :silenced:

@TaMa wrote:

Het is een hele aparte naam en geen een kind van het hele forum heet zo (geloof ik).
Jahaaa… was voor mij ook 2x een belangrijke factor :mrgreen: ! Je hoeft het niet te zeggen hoor (:liar: :wink: ) maar een kleeeeeeeeeein tipje van de mysterieuze sluier misschien? Lijkt het qua opzet op Duncan?

Ja TaMa vertel! 8)

De naam begint in ieder geval wel met een D, haha net als zijn tweede naam :mrgreen:

D :think:



Devon

Damon

Dimitri

Dirk

Davey

Dave





Even inspiratieloos nu :think: :smiley:

@TaMa wrote:

De naam begint in ieder geval wel met een D, haha net als zijn tweede naam :mrgreen:




Je kan het niet laten he!! Spannend ben ook wel benieuwd!! :mrgreen:

Daniel

Delano

Damian

Damy

Denzel

Dorian





:think: :think: :think:



FF koken, denk ik ondertussen verder

@Affie wrote:

@TaMa wrote:
De naam begint in ieder geval wel met een D, haha net als zijn tweede naam :mrgreen:




Je kan het niet laten he!! Spannend ben ook wel benieuwd!! :mrgreen:




Nee erg he?! :stuck_out_tongue:





Anita, … :silenced: :mrgreen:

Whahahha, pas nou op, straks pikt iemand je naam in :mrgreen:

Dat kan niet :snooty:



:mrgreen:

Je hebt het al allemaal geregeld dus meid! :thumbup: Is idd erg handig zo’n oudere zoon :inlove: En Samara, is dat geen lastig klusje met haar erbij de boodschappen… want die van ons trekt haar schoenen uit in de JanLinders hahaa… volgens Azzy is het niet makkelijk :mrgreen:



Ja hier is mijn ma toen ook gekomen… en het was s’nachts allemaal… maar ook overdag had ik Sanae gewoon bij mijn pa in de woonkamer gelaten of zo…



Owwww die namen… spannend… ik heb mijn naam hier toen ‘verklapt’ maar dat kwam omdat ik ontzettend twijfelde… dusse, NIET zeggen hier :mrgreen: houd het maar lekker spannend…



Ik vind Devon mooi… Mooi lijstje, Anita… :inlove:

Fiazaa, het eerste waar ik aan dacht was Devon. :mrgreen:



Duncan en Devon, staat ook super bij elkaar :dance:





Oehhhhhh ben benieuwd :dance: