JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Devon is inderdaad een hele mooie naam hoor meiden, maar dat gaat hem niet worden. Geen een van de namen uit je mooie lijstje Anita :wink:



Ik mag om 15:30 naar de verlos en dan ga ik toch maar eens bij haar klagen over die rotpijn die ik al een paar dagen heb. Mijn hele onderkant doet pijn, kan sā€™avonds niet eens normaal meer lopen of in bed komen, laat staan als ik sā€™nachts moet plassen :?

Ok genoeg geklaagdā€¦ Nog ff volhouden!



Ik zag daarnet een vrouw die aanhet voeden was in de supermarkt. Ze zat lekker relaxed op het bankje naast het koffie-apparaat. Wat een prachtig gezicht toch he!

Succes TaMa :-*

@Anita wrote:

Fiazaa, het eerste waar ik aan dacht was Devon. :mrgreen:



Duncan en Devon, staat ook super bij elkaar :dance:





Oehhhhhh ben benieuwd :dance:




Ja preciesā€¦ ik ook!!! :inlove:

@TaMa wrote:

Devon is inderdaad een hele mooie naam hoor meiden, maar dat gaat hem niet worden. Geen een van de namen uit je mooie lijstje Anita :wink:



Ik mag om 15:30 naar de verlos en dan ga ik toch maar eens bij haar klagen over die rotpijn die ik al een paar dagen heb. Mijn hele onderkant doet pijn, kan sā€™avonds niet eens normaal meer lopen of in bed komen, laat staan als ik sā€™nachts moet plassen :?

Ok genoeg geklaagdā€¦ Nog ff volhouden!



Ik zag daarnet een vrouw die aanhet voeden was in de supermarkt. Ze zat lekker relaxed op het bankje naast het koffie-apparaat. Wat een prachtig gezicht toch he!




Nou, dan word het spannend meisā€¦ die namen altijd heā€¦ blijft leuk, dat gokken :mrgreen:

Ja idd nog even volhouden, maar vervelend hoor, die pijntjes en zo, de laatste loodjes heb je er gewoon genoeg vanā€¦ :thumbdown:



Ziet er leuk uit dat voedenā€¦ :inlove: :inlove: kloptā€¦

Nog even en dan mag je ook weer.! :dance:

Damon

DaniƃĀ«l

Danilo

Dano

Dante

Dario

Darius

Darko

Daron

Davino

Dawson

Dax

Dayton

Deacon

Dean

Dejan

Dinand

Diyar




  • Zoekt verder :mrgreen: *

Dominic? :think:

Hahaha ik zie hier mooie namen voorbi komen hoor :thumbup:



Alles was goed en ik heb het hartje weer gehoord. Aan de kwaaltjes is zoals ik eigenlijk al verwacht had niks te doen. Maar het was wel ff lekker om zielig te doen :mrgreen:

Zielig doen is af en toe heeeerlijk!

Gk he dat een vrouw dit soort ongemakken bijna altijd weer vergeet :mrgreen:

NOg eventjes :pray: :dance: :inlove:

Fijn dat alles goed was TaMa



Wanneer mag je weer komen?

Fijn schatā€¦ leuk altijd hartje luisterenā€¦ bracht bij mij ook altijd nog een bis smile op mijn gezichtā€¦ :inlove:

En lekker klagen, dat mag jijā€¦ is ook niet leuk die kwaaltjesā€¦ :thumbdown:



Slaap lekker meid! :-*

@TaMa wrote:

Hahaha ik zie hier mooie namen voorbi komen hoor :thumbup:



Alles was goed en ik heb het hartje weer gehoord. Aan de kwaaltjes is zoals ik eigenlijk al verwacht had niks te doen. Maar het was wel ff lekker om zielig te doen :mrgreen:


Fijn dat alles in orde was, en fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten :mrgreen: Je weet dat het er geen minuut sneller om gaat, maar toch, heerlijk om even lekker te klagen!

Hoe is het nu met je, TaMa? Maakt beeb al aanstalten? :angel:

fijn om te horen dat alles goed gaat, buiten al die kwaaltjes om natuurlijk.

heb je al een beetje het gevoel dat het in aantocht isā€¦

:-*

Nou ik heb wel al weer een dag sterke weeen maar het zet niet doorā€¦ :cry:

roept: ā€œBeeb van TaMaā€¦ KOMMM MAAAAAAR!!!ā€ :mrgreen:

hopelijk zet het snel wel door!!

hmmā€¦ sterke weeƃĀ«n :think: Hup TaMa!



Ik wil geen roet in het eten gooien, maar kan het ook zijn dat het nog wel even duurt? :shifty:

Ik denk niet dat het doorzet, ik heb hier al een tijd last van en dan ebt het weer weg. Maar die weeenremmers van een paar weken terug hielpen wel, is toch een paar weken weggebleven.

Nou ik ga nog maar eens douchen, dan ontspan ik zelf een beetjeā€¦

Hee meissie, nog effies! Ik ben zo benieuwd naar jullie kleine man!

Trek je het allemaal nog? :-*

Als hij geboren is kom je toch gewoon gezellig kijken Steph :mrgreen:

Opzich gaat het wel, ik heb wel weer last van weeen maar ja, nog even volhouden en in de tussentijd hou ik me bezig met nagelen.

Ik heb een paar weken geleden een gelcursus gedaan, certificaat behaald en heb nu al wat klantjes dus heerlijk hoor.

Kan ik mijn gedachten even lekker op nul zetten en lekker creabea zijn. :mrgreen: