En Tama, hoe is ie nou meid? :-*
Even gekopieerd van een topic die ik heb geopend van het “zwanger zijn” forum…
Ik weet even niet wat ik ermee aanmoet maar ik heb vanaf gisteren zo’n pijn aanmijn onderkant. Ik kan niet normaal zitten, lopen doet pijn. Ik slaap er ook ontzettend slecht door want als ik me in mijn slaap probeer om te draaien dan schieten de tranen in mijn ogen.
Is dit voor iemand herkenbaar? Hoort dit bij die beroemde laatste loodjes?
Ik vind het heel vervelend want ik heb ook last van die voorweeen dus voel me een beetje leeg ondertussen.
Ikmoet vanmiddag naar de vk dus zal ik het ook ff aan haar vragen. Zouden dit voortekenen kunnen zijn?
Het zou kunnen lieverd… Maar ik durf het niet te zeggen! Ben je nog vij de verlos geweest?
In welk ziekenhuis wil je gaan bevallen? Ruwaard?
En ik wil heel graag komen kijken als hij geboren is! :oops: :inlove:
nog ff tama!!!
sterkte!!
@Stephie wrote:
Het zou kunnen lieverd… Maar ik durf het niet te zeggen! Ben je nog vij de verlos geweest?
In welk ziekenhuis wil je gaan bevallen? Ruwaard?
En ik wil heel graag komen kijken als hij geboren is! :oops: :inlove:
Je bent welkom hoor :mrgreen:
Ik ben net bij de verlos geweest en het enigste wat ze zei was: Hij ligt heel erg laag. Dus het kan elk moment gebeuren maar daar achteraan zegt ze dan ook gelijk dat het nog 2 weken kan duren.
Ik ga naar het Ruwaard
Ruwaard is een fijn ziekenhuis. Athans, dat vind ik dan. Ik ben erg benieuwd meis. Het zal vast echt niet lang meer duren! :thumbup: :-*
Ik kan me zo voorstellen dat het pijnlijk is als een hoofdje op je onderkant duwt, terwijl daar eerder al eens een hoofdje door heen gekomen is :think: Lastig hoor!! En ook lastig dat er niet iemand is die de pijn even van je weg kan nemen. Nu maar hopen dat beeb gewoon bij de uitgang ligt te wachten, voordat hij naar buiten kan komen met een SURPRIIIIIIISE! :mrgreen:
@TaMa wrote:
Ik ben net bij de verlos geweest en het enigste wat ze zei was: Hij ligt heel erg laag. Dus het kan elk moment gebeuren maar daar achteraan zegt ze dan ook gelijk dat het nog 2 weken kan duren.
Ik zit precies in hetzelfde schuitje, hoop niet voor ons dat we idd nog 2 weken met dit gevoel moeten rondlopen... man man man wat een naar gevoel! :?
TaMa even een stevige :hug: voor jou!
Hoe is het met je vandaag?
TaMa ook van mij even een dikke knuf!
het komt steeds dichterbij maar deze laatste weken duren langer als die 8mnd die je er al hebt op zitten.
:hug: :hug:
:hug: :-*
Kus voor jou lieve schat… :-*
Pfff… ik hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren… is niet leuk zo met die klachten… :hug:
Tama ook van mij even een dikke :hug: voor jou!!
Dankjulliewel :-*
Vandaag heb ik een iets mindere dag weer. Goster ging het wel weer maar toen heb ik schijnbaar toch teveel gedaan want heb me vandaag weer een pijn en een krampen.
Dus word een bankdagje vandaag!
:hug:
@TaMa wrote:
Dankjulliewel :-
Vandaag heb ik een iets mindere dag weer. Goster ging het wel weer maar toen heb ik schijnbaar toch teveel gedaan want heb me vandaag weer een pijn en een krampen.
Dus word een bankdagje vandaag!
Nog 2 weekjes lieverd… en misschien dat niet eens… let goed op jezelf… als je teveel doet kom je je toch weer tegen de dag erna… dus niet doen… :naughty:
Ik denk aan je lieffie… :-
Jullie zijn schatten :-*
p.s ben mn slijmprop net verloren
@TaMa wrote:
p.s ben mn slijmprop net verloren
Dan vind ik dat dat maar het begin moet zijn bij jou. Niks meer ‘het kan nog lang duren enzo’ Dit is gewoon het begin. En vannacht houd jij een klein beebje vast. :inlove:
Ow ik hoop het zo
Trouwens Hellen, gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :-*
Dank je wel. :inlove: