oww schrok even… ik dacht die is al begonnen… maar nog niet dus… ik ken een lief muts meisje :inlove: en die vertelde me ook dat dit allemaal voorwerk is wat je straks niet meer hoeft te doen… heb je niks aan nu maar het zou wat zijn als je straks lekker snel bevalt toch?
doe rustig aan lieve schat, spaar je energie… en als je achteraf lekker hersteld bent, gewoon er achteraan gaan… zou het ook niet pikken hoor… :snooty:
:-* pfff… rottig he die laatste loodjes… maar we kunnen het! :thumbup:
Tuurlijk :thumbup:
Ik word morgen gestript!
Oh wat spannend TaMa, heb je daar zelf om gevraagd?
Hopelijk is dat nét de druppel die je nodig hebt! Ik zal aan je denken!
Nee de vk begon er zelf om, ik kan al de hele dag amper lopen dus ze zegt dat mn bekken op slot zitten. Dus tja ik ben benieuwd…
Oei wat spannend! Sms je me als er wat gebeurd??? :inlove: :inlove: :inlove:
Hopen dat het helpt morgen, maar nog beter als het gewoon vannacht begint.
Ik duim alvast!
Spannend 8)
Klinkt misschien heel dubbel en zo voel ik het ook maar ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Ik zal zo blj zijn als ik van die pijn af ben, ik heb hele erge last van mn bekken en vandaag gaat het lopen, zitten erg moeilijk en ik heb natuurlijk al maanden voorweeen en ook 2 cm ontsluiting maar toch…
Aan de ene kant wil ik bevallen maar aan de andere kant is er die angst… en ook over dat strippen, ik heb gelezen dat je voorweeen nog pijnlijker kunnen worden en dat het strippen niet eens altijd hoeft te helpen.
Kan ik er dan niet beter een week mee wachten?
Ai, dubbel, ik snap je… Ik heb geen ervaring met strippen, en er zullen vast net zoveel positieve als negatieve verhalen te vinden zijn. Aangezien ik een positivo ben, ga ik voor een bevalling die eindigt op 14 december! :thumbup: (13 mag ook hoor, maar 14 is een mooier getal ) :-* :-* :-* Succes meid! Hoe dan ook, je bent er bijna. :hug:
TaMa
Ik wil je gewoon heel veel sterkte en suc6 wensen
Het komt helemaal goed … binnenkort heb jij je kleine in je armen :mrgreen:
TaMa, veel succes vandaag! :-*
Lieve TaMa, heel veel succes vandaag! Hoe laat moet je?
Denk aan je!! :-*
Bedankt dames, ik moet er om 14:40 zijn. Ik ben best aan het shaken haha maar ik laat het toch doen, wie weet…
Spannend hoop dat het wat uithaalt!
spannend zeg, kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt, hopen dat t gaat helpen.
oww spannend meid… heb helemaal geen ervaring met strippen en zo… maar goed, nog een uurtje en dan mag je… ben benieuwd…
OOOOOO spannend lieverd! Je bent er nu…
Ik denk aan je! :-*
Hoe was het? viel het mee? Ik hoop dat het helpt.