JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Nou ik heb gebeld en ze kan op dit moment gewoon echt niks voor me doen. Mijn bekken en rug laten me in de steek momenteel en ze komt morgen naar me toe, gaat me strippen en als dat dus weer niet helpt dan maken we een afspraak voor in te leiden.

Verder moet ik morgen contact opnemen met een fysio die ze aanraadde maar dat nummer zou ze me morgen geven.

Mennn wat een pijn zeg!!! Ik zat gewoon huilend aan de telefoon, das toch niks voor mij…

Ow goed dat je hebt gebeld, probeer toch een houding te vinden die je lekker vind …

Zullen er weinig zijn :wink:

Hopelijk helpt het strippen morgen, en gaat het eindelijk doorzetten …

Zo doorlopen heeft ook weinig zin, die kleine vind het veelste lekker daaro :hand:

En hoe is het nu??

Echt vreselijk :cry: :cry:

Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen door de pijn, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten, liggen en zelfs lopen gaat bijna niet.

Min vriend die blijft thuis tot een vriendin van me hier is zodat ze me kan helpen met Samara vandaag en de vk zou s’ochtends langskomen en dan zou ze me gaan toucheren. Ze wou me eerst strippen maar daar is ze toch maar op terug gekomen want ze maakt zich nu toch wel zorgen over het feit dat ik misschien een weeenstorm niet aankan.

Maar als ze is geweest laat ik weten wat ze heeft gezegd :-*

veel sterkte :hug:

:hug:

Ow ow ow, wat vervelend zeg… :hug: Hoop dat de letterlijke en figuurlijke verlossing nabij is! :pray:

Ooh Tama wat vervelend zeg die pijn, ik kan erover meepraten…

Ben gisteren naar de HAP geweest omdat ik me niet meer kon bewegen van de pijn tussen mijn ribben (laat staan ademhalen of een kuchje)

Helaas is er ook voor mij op dit moment weinig aan te doen…behalve bavallen :mrgreen: Mijn buik verdrukt mijn ribben waardoor de zenuwbanen die er lopen klem zitten!

Ik heb er ook al een paar keer een traan om gelaten, omdat ik nu nog meer tegen de bevalling opzie dan ik al deed, ik vraag me echt af hoe dat moet met de ademhaling, iedere diepe zucht doet ontzettend pijn.

Sorry voor mijn geklaag, maar wellicht steunt het je dat er meer meiden zijn die het zo op het eind effe niet meer trekken!!!

Hopelijk begint het gauw voor je, is de Vk inmiddels al langs geweest??

Ben heel erg benieuwd …
:-*

Anne-Marie, je klaagt helemaal niet hoor meid. Ik weet wat het is zoals ik al zei, het is echt een helse pijn. Sterkte meid :-*

Ja ze is geweest en ik ben toch gestript maar morgen word ik ingeleid :dance: :dance: :dance: :dance:

Ow dat is geweldig zeg …

Dan weet je eindelijk hoe of wat, misschien zet het alsnog door vandaag!!

Nog ff doorbijten, denk aan je :-*

TaMa… :dance: meid wat fijn dat ze wat voor je heeft kunnen doen… nou heb je een einddoel inzicht…

ik wilde net zeggen dat na affie jij aan de beurt bent :inlove: :inlove: :inlove:

hoop dat je vandaag goed doorkomt zonder te veel pijn meid… :hug:

TaMa meid…ik hoop dat je beebje zich snel laat zien nu…dan kan je lijf weer herstellen en kan je ein-de-lijk genieten :-*

Wat fijn Tama, nou heb je iig zicht op dat het niet zo heel lang meer gaat duren!

De pijn is bij mij gelukkig toch weer wat gezakt, maar de kerstdagen waren niet echt fijn!

Allen als ik nies of hoest doet het erge pijn, of me op een bepaalde manier beweeg. Ga straks voor alle zekerheid maar iets halen voor als ik nog verkouden ga worden…heb ik het iig bij de hand!

Veel succes morgen :-* :-*

Ohhhh TaMa: Wat goed :dance:

Ik ben zoooooooooooo benieuwd naar de naam :mrgreen:

Wat fijn dat je ingeleid wordt, eindelijk de eindstreep in zicht! :dance:

Mijn vliezen braken net… toevallig he :mrgreen:

Nu heb ik weeen om de 11 a 10 minuten hihi

JAAAAAAAAAH wat goed, zet um op!!!

Die kleine gaat dan toch echt eindelijk zijn mooie koppie laten zien :inlove: :dance: :inlove:

Tamaaaaa! Kom op meid!!! Hier wordt flink geduimd :thumbdown: :thumbup:

tjonge wat goed zeg, super Tama zet m op!!