TaMa… zet em op meid… elke wee brengt je dichtebij je mannetje… nog even en dan heb je em in je armen… wat spannenddd… Azzy duimt mee moet ik zeggen :thumbup:
Whaaaaa, toch nog spontaan! :mrgreen: Nou lekker dooooooooorzetten die weeën, dan heb jij straks je beeb in je armen! Puf puf puf met je mee hoor, zet 'em op!
ohhhh… spannend hier! Zet 'm op Tama! :inlove:
Dankjulliewel :inlove: , jij ook Azzy :mrgreen:
Nou de weeen zijn weer wat afgezakt (gek lichaam van mij!) ik heb ze nog wel maar wel erg onregelmatig maar ik moet jullie eerlijk zeggen, mijn bui kan niet meer stuk. Ik heb morgen mijn manneke in mijn armen dus ben helemaal blij :mrgreen:
OOOOO Tamaar hoera hoera! Wat fijn meissie! Ik ben heeeeeeeeel hard aan het duimen hier! :-*
Nou lees het nu pas :think:
SUPER GEWELDIG OM TE LEZEN!!!
Zet uhm op, morgen is het zover, ik blijf aan je denken …
Dikke kus :-*
owwww spannend…zet 'm op meid!!!
Goed zo meid… klote dat ze afgezakt zijn maar je geduld wordt niet langer meer op de proef gesteld, je beeb komt… :thumbup:
zet hem op meid, ik denk aan je!
:-*
Nou, vandaag is jou dag. Ik hoop dat vannacht de weeen toch nog terug gekomen zijn en dat je nu al lekker ligt te genieten van je kleine. En anders vertrekken jullie zo richting ziekenhuis. :-*
Ik denk vandaag aan jullie!! :-*
Lieve schat… zet em op… :thumbup: denk aan je… :-*
Meiden…
Aan mij de eer de BUB melding van TaMa te doen!
Vanacht om 2:57 is Djanel Damian geboren!
Hij weegt 4130 gram, en is 53 centimeter lang!
Tamara en Djanel mogen zaterdag naar huis!
Hiep hiep hoera, Duncan en Samara hebben er een broertje bij!
Lieve Tamara, Glenn, Duncan en Samara, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Ik ben heeeeeeeeeel erg benieuwd naar de foto’s van dit nieuwe wereldwonder! :inlove:
Djanel, welkom op de wereld kleine vent! :inlove:
Gefeliciteerd Tama en man en kids. :dance: :dance: :dance: :dance:
tama en man gefeliciteerd met jullie zoon
GEFELICITEERD!!!
Super gave naam! :inlove:
Grote vent he hey!? :shock:
Genietse!!
:-* Sas
Jahoei Tama!!!
Eindelijk liet die kleine jongen zijn koppie zien :inlove:
Wat hebben jullie hem een mooie naam gegeven.
Djanel welkom jochie :inlove:
Papa, mama, grote broer en grote zus heeel erg gefelciteerd met jullie zoon en broertje :dance:
Whaaaaaa, wilde even kijken of je al richting ziekenhuis was, en daar is hij dan: Djanel!! Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zoon/broertje. Toch nog spontaan dus? :mrgreen: :dance:
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Wat een geweldige naam, en wat een grote jongen …
Wat is het snel gegaan ineens!
Geweldig, ben zo ontzettend blij voor jullie …
Dikke kus :-*
Nog wat info: de placenta bleef vast zitten, dus die is operatief verwijderd.
De BV gaat goed! :inlove: