JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Ik denk je bent allang bevallen joh hahahaha! :stuck_out_tongue:

Misschien toch een kerstkindje??

Of toch oud en nieuw? :think:

Jij en Affie zijn beiden in mijn gedachten lieverd… ik leef ontzettend mee… denk ook steeds: zou het… :think:

Tama heeft zich nog niet gemeld?? zou ze aan een lekker kerstontbijt zitten offff…

Heee TaMa is nog niet online geweest :pray: hopelijk omdatr ze aan t bevallen is!! Spannend!!

TaMa, waar ben je meis…

Nou waar is ze :think: Ik zou ff de Vk moeten bellen hihi …

Weet ik gelijk of ze met een bevalling bezig is :stuck_out_tongue:

Ben zoooo benieuwd, laat je gauw wat weten!! :-*

Oei spannend Tamaar! Hopelijk ben je aan het puffen of van een prachtig kerstkindje aan het genieten! :-*

Denk aan je… :-*

Hey meiden,

Hier nog steeds een BIB hoor. Ik had het gister alleen onwijs druk, voor de hele familie moeten zorgen… jullie kennen het wel en rond een uur of zeven sloegen mijn bekken op slot. Pffff zelfs normaal zitten of lopen gaat amper, pijn in mijn rug dus het gaat weer lekker :thumbdown:

De baby is wel heeeeel rustig voor zijn doen maar ja dat kan natuurlijk weer veranderen.

Morgen moet ik naar de VK maar denk niet dat ik dat gaat redden dus ik bel ze morgenochtend wel ff op als ik nog als een vrouwtje van 80 loop.

Verder vandaag een rustig dagje, heeeerlijk!

Ach meissie… Wat houdt de kleine man je in spanning… Hopelijk kan de vk naar jou toe komen?

En wie weet, misschien vanmiddag? :-*

Ik denk aan je!

Geniet van je rustige dag …

En je moest ook niet zo druk aan doen :naughty: :wink:

Hopelijk zet het alsnog door … Dikke kus :-*

Hey meiden, ik moet even van me afklagen.

Ik zit hier echt jankend achter mijn laptoppie, ik zit er echt helemaal doorheen. Heel de dag heb ik pijn, mijn bekken en rug are killing me, ik kan niet eens zonder hulp naar de wc lopen :cry: :cry:

En dit is niet overdreven, ik weet echt niet hoe ik moet zitten, liggen staan. Ik heb echt vreselijke pijn :frowning: :frowning:

En die begon gister natuurlijk al maar het word steeds erger en erger… Wat moet ik nou???

Ach, als het echt echt niet meer gaat, bel je toch gewoon op??

Er is echt een Vk die dienst heeft, en ze zijn ervoor …

Heb je al lekker onder de douch gestaan?? Zal vast wel!!

Ik weet het niet, vind het zo rot voor je, en ik snap je helemaal … :think: :roll: :cry:

Heel veel stertke, ik denk aan je!!

Misschien andere meiden met tips, ik ben er zelf ook een beetje doorheen …

En misschien is dit dé teken van het komen van je kleintje?

Gaat het misschien vanavond of vannacht nog doorzetten??!!

Dikke kus :-:-

Lieverd, bel toch de vlk als je het niet meer houdt

Zou ze me dat niet kwalijk nemen op 2de kerstdag? :oops: :cry:

Hihi, nee joh gek!!

Toen ik zwanger was van Kevin, moest ik ook bellen met kerst …

Ik zat helemaal in de zenuwen, ze was ontzettend aardig!

Volgens mij had ik Simone!

Maar ik hield het niet meer van de pijn, ik kon niet anders …

Doe het nou maar, het is voor jou en je kleintje …

Ennuh, je betaald ervoor haha! :-*

Lieve schat… och meid, bel je VK alsjeblieft… misschien is het al begonnen, laat toch even controleren… :frowning:

Hoe gaat het nu met je? :hug: heb je gebeld?

Nee je overdrijft echt niet, mennn wat kan dat pijn doen hè, je voelt je echt een oude vrouw dan :shifty:

Veel sterkte!!

Heb je al gebeld, ben je al wat wijzer??? :-*

Heee wat lees ik nu? Meid, wat naar, die pijn! Ik hoop voor je dat je inmiddels al aan het bevallen bent, dan kun je even ergens anders aan denken (foei Bianca, geen leuk grapje :naughty: :shifty: )

Ik denk aan je, en zal nog regelmatig even checken hier. Heb je iemand ‘ingehuurd’ die de updates voor je zal plaatsen? :angel: