Gefeliciteerd!!! :dance:
VAN HARTE GEFELICITEERD TAMA! Ik denk dat je beeb jou nog een fijne verjaardag wenst, en daarná pas wil komen :mrgreen: :-*
gefeliciteerd schat… fijne dag… heb aan je gedacht vannacht rond 4uur en ik wist zekerrrrrrr die ligt te bevallen… :snooty: Jomanda gevoelens en zo… :mrgreen: maarre, ehmm… niet dus…
vannacht dan? doet Affie ook mee…
Gefeliciteerd meis!!!
Dankjewel meiden :-*
Gefeliciteerd meid! :-*
En hoe gaat het hier?? Ik zag dat het vandaag of morgen volle maan is …
Dus een beetje opschieten :mrgreen:
:: gefeliciteerd ::
En hoe is het met jou ??? Ondertussen al iets gebeurd, of gevoeld ??
Hee Tamaar, nog van harte! :-
Hie is het nu meissie? :-
Hee TaMa nog niet online geweest? :think:
Waar zit je meid??? ( )
Nee is nog niks hier hoor… Heb een baaldag vandaag dus had nog ff geen zin in KOK.
@TaMa wrote:
Nee is nog niks hier hoor… Heb een baaldag vandaag dus had nog ff geen zin in KOK.
:hug: Beeeeeebje, kom dan! Mama wil je zo graag in de armen sluiten! :-*
word het dan toch een kerstkindje…
Beebje van TaMa kom maar lekker vannacht met volle maan!! (en roep mijn kanjer ook meteen ff )
Ach meissie… Hopelijk begint het nu heeeeeeel snel voor je! Ik denk aan je! :-*
Zo TaMa, weer een nieuwe dag nieuwe kansen. :hug:
Inderdaad en alles voelt zo rustig aan… Misschien stilte voor de storm? :mrgreen: :mrgreen:
Ach we zien het wel toch, ik ben in iedergeval lekker druk bezig met de kerstvoorbereidingen voor morgen en ga dalijk de adressen op de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes dus ik vermaak me wel.
Mijn mannetje heeft het gewoon veels te veel naar zijn zin in mama’s buik en stiekum geniet ik ook nog wel van die bewegingen in mijn buik. Binnekort zal het weer zo leeg aanvoelen…
:-*
Ja TaMa, geniet er inderdaad nog even van meid :-*
En je hebt nu lekker afleiding tijdens de kerst.
Hee meis…
Wat heeft jouw kleine man het lekker nar zijn zin joh!
Hopelijk mag je hem heel snel in je armen sluiten! :thumbup: