IVF/ICSI kindjes, deel 5

Juj het is November,nog een week te gaan (of eigenlijk binnen nu en drie weken). We wachten gewoon rustig af :roll: .

Vera hoe ver ben je als je de echo krijgt, wel fijn dat je zo snel al terecht kon.

juud…spannend!!!

Ooohhhhhhhhh meiden,

Ik heb Casper gezien :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een heerlijk manneke is dat, en slapen dat tie kan!

Ik wilde hem meeenemen, maar ja, er stond flinke bewaking bij Casper in de vorm van papa Daan :roll: . Dus ik durfde niet.

Rhi, echt jullie mogen echt trots op jullie mannetje zijn en ach…wat lijkt Casper op Bregtje*!

Juud, nu gaan wij jouw stalken!

Liefs,

Moon

Ik heb de foto’s gezien van de meeting. Het zag er erg gezellig uit. Had er best bij willen zijn dit jaar,maar had gepland om die dag te gaan bevallen. Maar dat is niet gelukt haha.

Ha meiden, kennen jullie me nog :wink: Long time ago ha ha.

Rhi wat een prachtig ventje heb je!!! :inlove: Lijkt me een erg tevreden mannetje. Geniet er maar lekker van!

Vera, gefeliciteerd met je zwangerschap! Bijzonder is en blijft het! Geniet er maar van.

Juud, nog ff en dan ben je ook mama…suc6 met de laatste loodjes!

Met Kim en Tans gaat het ook goed lees ik.

Hier ook! We hebben de afgelopen zomer ons huis verbouwt en daar ging erg veel tijd inzitten, maar het resultaat mag er zijn!

En afgelopen week alweer Jorn zijn 2e verjaardag gevierd. Pffff wat vliegt de tijd.

Wij zijn trouwens ook weer bezig met Ã?VF. De 1e poging was helaas mislukt omdat er helemaal geen bevruchting was en die klap kwam hard aan. :cry: Nu zijn we met poging 2 bezig. Gisteren met Gonal begonnen en over 2 weken de punctie. Dus weer een spannende tijd!

Als er nu weer geen bevruchting blijkt te zijn dan moeten we ook voor ICSI verder. Maar daar denken we nog niet aan…

Zo ik ga nu weer eens wat doen. Zit alweer te lang achter de pc :mrgreen:

Groetjes Nicole

jhaaa jorn nog gefeli met je 2e verjaardag :inlove: :inlove:

en wat een vervelende tid hebben jullie alweer achter de rug! tis allemaal al zo zwaar en als er dan ook nog eens geen bevruchting plaats vind… :hug: volgende poging gaat harstikke super :thumbup: :pray:

Rennic succes met de ivf, ik ga voor je duimen dat er nu wel een bevruchting plaats mag gaan vinden.

Hier weinig nieuws, S. is nu ziek thuis had hoge koorts vanacht. Hopelijk is hij snel weer beter en steekt hij ni niet aan. Hoezo ego hihih

Klopt Vera hebben hier nu ook nog specialer voer. Hij zat nl al op voer wat beter was voor zijn vacht. De ‘el cheapo’ voeren kon hij sowieso niet verdragen die spuugde hij zo weer uit :silenced:

Ach alles voor het manneke over hoor! Die is een giga steun hier bij alle narigheid geweest. Dat is totaaaal niet in centjes uit te drukken. :inlove:

Hahaha jij hebt dus rare eetgewoonten gekweekt :angel: zolang het geen boterhammen worden waar en chocovlokken en een gebakken ei op gaan is het nog zo raar niet toch? :wink:

Juudje tsss niet bevallen tijdens de meeting! :angel: Hoezo een klein eigenwijsje in je buik? :wink: Voel jij je verder nog wel goed? Hopelijk wordt je idd niet aangestoken, maar je lijf is bijzonder hoor, er zijn maar weinig vrouwen begonnen met bevallen tijdens een griep. :thumbup:

Hier wordt iig vast geduimd dagelijks voor een goeie bevalling want je weet maar nooit of je al bezig zou zijn :angel: :mrgreen:

Moon Casper wordt idd heftig bewaakt :wink: menig vrouw in de supermarkt wil um meenemen…benieuwd of ze dat nog willen als hij als peuter krijsend de winkel doorgaat omdat ie een keer niet meewil hahaha. 8) Nee serieus vind hem zelf ook een heerlijk ventje! :inlove: Maar ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld :lol: Al moet ik zeggen…Jeroen is nog steeds een ‘meenemertje’ :inlove: wat is hij lief en voorzichtig met een baby zeg! :thumbup: En bedankt voor het mooie boekje! Past helemaal super bij zijn Nijntje speleding voor aan de Maxi :thumbup:

Hij heeft vannacht overigens wel een toffe prestatie geleverd! Hij heeft de ‘wintertijd’ aangepast in zijn lijfje! om 23.00 gaan slapen en om 5.00 werd hij wakker! :o :dance: trots

Ohhh Nicole wat balen zeg pffff. Dan schrik je je wezenloos als je hoort dat er geen enkele bevruchting is. Maaar ik duim voor jullie dat het een ‘eenmalige dip’ is geweest, stom toeval etc en dat deze poging gaat slagen! :pray:

En wauw Jorn alweer 2 hele jaren! :o Waar gaat de tijd heen? :shifty: Gefeliciteerd en (uiterlijk) op zijn derde verjaardag hopelijk een heel mooi kado wat jij dan wel zelf moet uitpakken :wink:

Ik ga even gauw een boterham eten en zo brood halen. Kleine man is bijna wakker en ik moet me zelfs nog aankleden. :silenced: schaam

@Rhiannon wrote:

Juudje tsss niet bevallen tijdens de meeting! :angel: Hoezo een klein eigenwijsje in je buik? :wink: Voel jij je verder nog wel goed? Hopelijk wordt je idd niet aangestoken, maar je lijf is bijzonder hoor, er zijn maar weinig vrouwen begonnen met bevallen tijdens een griep. :thumbup:

Hier wordt iig vast geduimd dagelijks voor een goeie bevalling want je weet maar nooit of je al bezig zou zijn :angel: :mrgreen:

*
Precies daarom moet ik maar niet aangestoken worden, van mij mag die kleine zich best wel aandienen nu (of morgen zulen niet al te ongeduldig zijn :mrgreen: [/quote]

o het wordt weer spannend Juudje , zet hem op!!!

Vera welkom hier, je zult je vast wel thuisvoelen hier, het zijn allemaal lieverds hoor :wink:

Jeetje Rhi, wat een fantastisch kind nu laat hij je al lekker slapen, geniet er maar van, het was bij ons vannacht feest om 400 was ze wakker en wilde eten en daarna was ze wakker , wilde spelen slik. Om 530 viel ze in slaap ik iets later…

Groeten Tans

ooww tans een slapeloze nacht dus…zal het in de lucht hangen, iris was ook al aan het spoken vannacht :shifty:

al heeft iris heel erg last van dr tandjes…

hier nog een fotootje van me meissie

Leuke foto’s van je kinderen Kim. :thumbup:

hee juud morgen ben je uitgerekend!!

hoe gaat het nu met je? houd je het allemaal nog een beetje vol nog max 3 weekjes en dan ben jij ook een mama die op een roze wolk zit :inlove:

We hobbelen nog steeds rond.

Gelukkig is het nog max 2 weekjes, met 42 wkn gaan ze inleiden. Hopeliljk is het niet nodig :smiley:

stalk stalk

Ow Juud, ik blijf het zeggen: vind het zooooo spannend ! :mrgreen:

ooww jah ik bedoel ook 2 weekjes…ik mak dr helemaal een feestje van hahahaha…

zou mooi zijn als beeb op de uitgerekende zou komen :inlove:

nou juud vandaag ben je uitgerekend :inlove:

hopelijk wordt het vandaag beloond met een mooi beebje :inlove:

Ooohhhh wat spannend Juud!

Vandaag de grote dag!

Kim, wat worden je kiddies toch groot! Het gaat hard!

Leuke foto’s!

Liefs,

Moon

Helaas nog geen aankomende tekenen. Dat wachten vind ik nu echt niet meer leuk, de dagen gaan zo lang duren. Maar we weten waarvoor we het doen dus gaan gewoon door.

het is nog vroeg :wink: en de dag nog lang :wink:

bij ij begon het ook zo uit het niets :stuck_out_tongue: