Jippie ik ben een keer de eerste met een nieuw berichtje maar heb eigenlijk niets te melden. Ik zit te wachten op de dame van felicitas, maar heb besloten toch niets te kopen oeps daar gaat de bel…
Groetjes Tans
Ben benieuwd of je de dame kan weerstaan.
Hier nooit bericht gehad van felicitas, na een paar mailtje maar opgegeven. Vind zo’n verassingsdoos altijd wel heel leuk.
Hihi ik sta in het lijstje en ben niet eens echt een ivf mama. Voel me wel op mijn gemak in dit kletstopic
Nou Juudje je mist nies aan de felicitas, heb een pak libresse maandverband gekregen en een mini uitvoering sudocreme en enkele bladen OOK, Kinderen, Groter groeien en en 35% kortingsbon van centerparcs,ook nog een lepeltje… en kortingbonnen van pampers, 15% miss etam enz
Jaja heb toch iets gekocht namenlijk 5x het blad kekmama’s een soort glossy voor mama’s kost me €15, ach heb ik iets te lezen…
Hoe is het verder met iedereen…
Tans
jjudje je hoort er helemaal bij ik kan jou hier echt niet meer missen hoor!
tans leuk he als eertse :thumbup: en hoe was de dame van felicitas, lekker opdringerig of viel het wel mee??? :mrgreen:
oh ik zie dat je al wat leuks hebt gekregen :oops:
Hoi meiden,
Ben ik ook weer een keer :oops: Ik dacht: ik zal me netjes melden bij het nieuwe deeltje…
Hier gaat alles naar wens, ben alweer bijna 24 weken :shock: Met Thijs gaat alles super. Nu echt in de fase van: Ik ben (bijna) 2 en zeg NEE :lol: Kan af en toe lekker bazen en proberen om zijn zin door te drijven. Maar verder is het een lief ventje :inlove:
Met iedereen alles goed?
Kom misschien later nog eens gezellig kletsen.
Liefs Heidi :-*
Heidi, leuk om van je te horen en helemaal fijn dat het zo goed met je Gaat!!
Tans
Heidi top te lezen dat het goed gaat!! En je kleine mannetje dus lekker grenzen aan het verkennen.
Tans heb je goed gedaan zeg! Ik heb expres maar geen felicitasdoos besteld hihi. Vind die van de Pre toch het tofste. :oops:
Juudje duh! Je hoort er net zo goed bij!!
Hier alles ok, vandaag druk geweest. Even snel een trouwalbum in elkaar gezet bij Dixons (kun je tot de 31e nog met airsmiles terecht) dus half en half goed bezig geweest hihi. Want heb ook nog was weggewerkt! Morgen weer was wegwerken en naar het ziekenhuis.
Dus zometeen eerst maar eens goed slapen want door het geknutsel op de PC was ik helemaal de tijd kwijt. Middagdutje dus ook overgeslagen.
Nu ja zo eerst maar een halve liter melk erin en dan lekker naar bedje!
Trusten meiden! :-*
heid daar was je weer! fijn dat alles goed gaat!!!
en thijs alweer lekker ondernemend :mrgreen: :mrgreen:
je moet echt wel weer vaker komen hoor1
Ik baal even als een stekker, moet zo naar zw. gym is een uur later dan normaal. Het regent hier enorm hard. Ga altijd met de fiets ook al staat de auto voor de deur. Nu wil ik dus met de auto, is manlief met de auto weg.
Dus net regenpak van zolder gevist en die gaan we nu dus maar aantrekken.
liefs een bijna verzopen katje
argh zul je altijd zien he Juudje! :wall:
Hopelijk valt het mee met de regen. Hier hoost het overigens ook hoor dus ben zelf erg blij dat ik nergens heen hoef. :silenced:
We gaan hier overigens een droger bestellen!! Oooh ik ben zo blij als een klein kind met Sinterklaasavond :lol: :dance:
Een droger vind ik echt een uitkomst. Ik gebruik hem voornamelijk voor broeken, handdoeken, katoenen ondergoed en beddegoed :thumbup:
Denk ik ineens dat ik de babyuitzet eens moet gaan wassen, heb nog best wat tijd. Met welk wasmiddel kan ik dat het beste doen? Vindt het wel zonde van dekens, staat al bij de omschrijving dat ze niet zo blijven als ze gewassen zijn
Dadelijk op mijn vrije dag naar school, de schoolfotograaf komt langs en wil toch wel samen met mijn klas op de foto. Gelukkig kan ik meerijden met een collega die hier ook in de straat woont en op woensdag vrij is.
10 km fietsen voor een foto had ik niet zo’n zin in.
He das leuk idd met de klas op de foto! Mazzel dat je lekker niet hoeft te fietsen ervoor. :thumbup:
Babykleertjes was ik met Neutral ivm mogelijk gevoelig velletje. Zelf ben ik ook erg gevoelig voor wasverzachter dus dat ik gebruik ik heel erg minimaal. Voor beebjes liefst helemaal niet. Het sluit nl ook je wasgoed af met een ‘vetlaagje’. Tegenwoordig zijn er zoveel hypo-allergene wasmiddelen. Neutral staat wel het beste aangeschreven omdat er dus ook amper tot geen parfum inzit. Dat merk je ook met het wassen. Maar het lekkerste is toch het geurtje achteraf door zo’n geurbuiltje in de kast te hangen :inlove:
Ow en wat betreft de dekentjes…als je kans hebt je wasmachine niet laten centrifugeren, de dekentjes niet in de droger dan komen ze er geloof ik best nog aardig uit. :thumbup:
Oooh ja heerlijk zachte handdoeken dat lijkt me ook zooo heerlijk :dance: :mrgreen:
Goede tips dank je.
Heb je neutral voor witte en bonte was of maakt dat geen verschil.
Ik zal eens kijken, op mijn vorige wasmachine kon ik inderdaad zo instellen zonder centrifiguren. Volgens mij op deze niet, maar wel weer een knop voor kleren die extra vezorging nodig hebben.
Die geurbeultjes heb je die ook speciaal met een soort van babygeurtje?
Ja geloof dat er wel meerdere versies zijn voor hoofdwas en voor witte was. De verpakking is minder duidelijk dus idd een kwestie van even goed lezen.
Als je de dekentjes op delicaat zet dan zou ik voor de wolwasvariant kiezen. Dat is nl ook zonder centrifugeren of igg met heel laag toerental. :thumbup:
Natuurlijk zijn er geurbuiltjes met speciale babygeur…kijk maar bij de collectie van Zwitsal. Die is zoooo lekker :drool:
Ik ga eens op zoek naar die zwitsal builtjes :inlove:
Bij de vk geweest vandaag. Moest gelijk HB prikken, zat op de grens dus moet volgende week bij prikpost nog een keer laten prikken. Baby ligt nog met hoofd naar boven dacht ze, ze vond het moeilijk te voelen ivm strakke buikspieren. Over drie weken nieuwe afspraak.
Oja ze dacht dat het een jongen zou worden, ze luistert naar de hartslag en bij snellere hs een meisje, jongens is wat trager. Maar het is volgens haar een bakerspraatje. Ze had het wel 2x goed bij een collega van mij. Ik word wel nieuwsgierig nu haha
Is idd heel gebruikelijk hoor Juudje dat je HB zakt op het eind. :thumbup: Kijk desnoods eens of je het zelf al wat omhoog kunt krijgen met Floradix. Dat werkt fijner dan staalpillen bv want daar krijg je vaak weer verstopping door. Floradix niet.
Grappig he hoe ze je nieuwsgierig kunnen krijgen die VK’s :mrgreen:
Hier vandaag ook even geweest omdat ik me niet zo lekker voel. Wilde graag weten hoe het ervoor stond met mijn BD. Gelukkig was die keurig met 105-60. Dat stelde me al gerust. Beeb reageerde ook lekker snel en fel dus de VK moest ook gelijk lachen om de kleine druktemaker. :inlove:
Als bonusje van vandaag was ook het proefje van het kaartje over de mail binnen! Gelijk aangepast naar onze wensen en retour gestuurd. Hopelijk morgen een vers emailtje retour van ze en als daar alles naar wens van is dan gaan ze de enveloppen versturen. Super service! :dance:
En nu ga ik lekker mijn bedje in na een slokje drinken beneden. Even lekker een paar uur slapen.
Ow en Juudje, die builtjes hebben ze hier bv bij de Etos en Kruidvat. :thumbup: Er zitten er 3 in 1 doosje dus je kunt er 1 in je commode leggen en 1 in de kledingkast als je die hebt.
Hoi,
Ik ben dan wel niet zwanger maar kwam eens kijken hoe het met Rhiannon ging want de tijd gaat er nu aankomen dacht ik zo, maar zo te lezen gaat het allemaal ok met haar. Gelukkig maar dus zal nu wat regelmatiger komen spieken als jullie dat goed vinden.
Hier zijn we wel aan het nadenken of we nog een tweede willen maar eerlijk gezegd houd dat hele ivf gebeuren je dan wel tegen hoor. heb trouwens ook geen idee of als je aan een tweede wilt beginnen je weer op een wachtlijst komt te staan, maar om nu de moed te hebben om weer de foon op te pakken nee ook dat nog niet en dat betekend volgens mij ook dat ik nog niet toe ben aan de stap om weer het traject in te gaan.
Hier gaat het verders allemaal zijn gangetje Nick wordt al een echte dondersteen hahahahaha het is een kleine grote boef en als er iets bijzonders staat te gebeuren heeft hij het wel door en zit als eerste vooraan
Nou de groeten en succes met jullie zwangerschappen
Ester
Hallootjes,
Ik meld mij weer na een heerlijke vakantie genoten te hebben!
Fotootjes hebben jullie nog tegoed!
Hoe is het nu met iedereen? Met Rhi? het is echt aftellen meid!
en met jouw kids Kim?
Kortom met iedereen, ik zag dat Esther ook langs kwam. Fijn dat het goed gaat met Nick, hihihihi het wordt nog erger hoor. Peuterpubertijd, dus af en toe kan je je kind wel achter het behang plakken.
Ik meld mij later weer!
Toedeloeeeeeee
Liefs,
Moon
Ha Moon
Fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben waar zijn jullie geweest enne een foto is altijd leuk!!
Tans