Even een extra hart onder de riem voor je Juud! :thumbup:
Na je uitgerekende datum lijkt iedere extra dag wel een week te duren pfff. Maar je kunt het hoor! Succes enneuh je mag gerust ‘stiekem’ bevallen als je maar zsm daarna komt spammen en Bian even een sms stuurt met naam tijd gewicht lengte etc :-*
Oooh Kim wat heeft Iris toch weer een haast! :o Heerlijke moppies heb je hoor! :inlove:
Hier geen nieuwtjes vanaf deze kant nog. Ik merk aan S dat hij erg ongeduldig wordt, nog erger dan ik. Heeft denk ik te maken met dat hij natuurlijk niks voelt. We gaan gewoon nog even door. We hebben al 4 jaar moeten wachten, dus ik denk dat de beeb zoiets heeft van wacht nog maar even.
hahaha ja dan is dit natuurlijk wel de mooiste wacht weken die je kan bedenken :inlove:
Spannend Juudje we duimen voor je dat het kindje snel komt en dat het super gaat allemaal!!!
Groet Tans
PS onze meid heeft vannacht cht doorgeslapen HEERLIJK !!!
Hey tans wat fijn dat ze heeft doorgeslapen, kan me indenken dat jij daardoor wel wakker hebt gelegen omdat je verwacht dat ze komt.
tans :thumbup: :dance:
super voor jullie
Juudje hoe is het???
Jaja Nena heeft weer doorgeslapen. zal het zo doorgaan hopelijk!!!
gr Tans
heb ff een stukje gequote van juud
@juudje wrote:
Hier even verder ego bericht.
Had zondag al buikpijn, maar kon het niet thuisbrengen. Gister weer en ook harde buiken, alleen niet samen. Voelde me 's avonds ook echt beroerd worden, ook hoofdpijn. Vk gebeld durfde niet goed de nacht in. Urine test gedaan, sloeg iets uit op nitraat en eiwitten, bloeddruk was ook hoog. HArtslag van het kindje zat vrij laag de eerste keer, tweede keer weer wat hoger. Inwendig bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben maar bmm was nog niet helemaal verstreken dus zei niet zoveel. Vanwege de andere dingen wilde ze toch dat ik even naar het zkh ging voor een ctg.
Bij zkh bloed laten prikken, urine controleren en 5x bloeddruk en aan de ctg. Opeens werd ik niet goed en wilde de bel pakken, gooi ik mijn avondeten eruit en tegelijkertijd stroomt het er ook van achter uit :oops: . Wat voelde ik mij enorm slecht, daar een douche gepakt en schone kleren had ik in mijn vluchttas. UIteindelijk 3 uur later toch besloten om naar huis te gaan alles was op zich goed. Nu 2 cm ontsluiting, maar nog steeds niet verstreken. Niet meer kunnen slapen vanacht en wee activiteit is nu ook opgehouden. Vk is nog wel even langs geweest en zei al dat het wel lang nog kun duren dat mijn lichaam nu eerst de griep aan zal pakken. Duik mijn bed weer in.
lieve lieve juud, beterschap meid! ik hoop dat je snel weer beter wordt en beeb snel in je armen mag sluiten hoor!
( het is idd wel vaak dat beebs niet geboren worden als mama de griep heeft, handigheidje van moedernatuur, maar ja het kan je nu net niet gebruiken he :hug: :hug: :hug:
Och arme Juud, veel beterschap!
In dit geval is wel echt de spreekwoordelijke “de laatste loodjes…”!
Rust goed uit, zal je ook echt nodig hebben, enneh…knap maar snel op.
Liefs,
Moon
Ja was echt te ziek om hier ook het verhaal neer te zetten, en met laptop zonder muis kreeg ik het niet gekopieerd, bedankt kim.
Vandaag lijkt alweer iets beter te gaan, maar van weeen is niks meer te bekennen. Wel overal spierpijn, maar zal door de griep komen.
Heb ook veel last van bruinige afscheiding, iemand idee???
Oh gats Juud toch geveld hopelijk knap je snel op zodat je ook goed uitgerust, gezond en fit aan de bevalling kunt beginnen! :-*
*snel weer uitzetten de PC want moet eten koken :oops: *
Straks weer op controle, ben benieuwd. Voel me weer een stukje beter dus dat is goed nieuws, ben er weer helemaal klaar voor
nou meid hopelijk schiet het nu ook een beetje op…overtijd lopen is niet leuk, beebjes knuffelen is veeel leuker :inlove:
hoe was het bij de controle???
Even kopie van 9 mnd
Hier een vreemde dag gehad, begon met vreemd bezoek aan de vk. Ik wist dat ik vandaag bij een invalkracht op spreekuur kwam ivm zwangerschapsverlof van een vk daar. Maar had van een vriendin gehoord dat zij al jaren een vaste invaller daar was. Het was heel zakelijk, en ze vertelde hele andere dingen over overtijd gaan dan de vk van vorige week. Toen is mij gezegd dat ze mij echt niet over de 42 wkn zouden laten gaan, 41.3 naar zkh en dan 41.6 inleiden. Deze zei dus 41.6 zkh en daarna afspraak wanneer zkh uitkwam voor inleiden dus pas na 42 wkn. Eerste schok, daarna hartje luisteren, zegt ze is wel erg rustig. Ging ze tellen was het 120. O zegt ze dat is prima moet tussen de 120 en 160 zitten dus zit er mooi tussenin. Ik zeg nog volgens mij juist op de ondergrens en daar was ik dus al voor naar zkh geweest. Nee hoor zegt ze mooi er tussen in. Bloeddruk onderdruk was 94 was ook prima terwijl mijn eigen vk zei de grens is 90. Afgelopen maandagnacht ook hoog mede daarom bij zkh geweest. Ach eenmalig is niet erg zegt ze. Heel zakelijk.
Thuis flinke jankpartij natuurlijk, wist natuurlijk wel dat er weinig gedaan kon worden maar het gesprek zat me aardig dwars.
Uur geleden belt ze op, na de dienst heeft ze blijkbaar een overdracht gehad met een vast vk en die had gezegd dat het hier in de praktijk idd anders ging en dat het was zoals ik gezegd had, dus ipv dinsdag een controle kon ik ook naar het zkh voor een ctg en echo en dan vrijdag voor inleiden zodat ik niet over de 42wkn ging mits er niks eerder ging gebeuren. Ook had ze vergeten de mogelijkheid over strippen vergeten te vertellen.
Toen heb ik gezegd dat ik blij was dat ze belde omdat ik met een rotgevoel weggegaan was en heb ik alles gezegd. (Wat echt niks voor mij is)
Nu is afgesproken dat ik zaterdag gestript wordt, mits er geen bevalingen tussendoor komen en als dat niks doet alsnog dinsdag het zkh.
Weer een heel verhaal geworden.
Juudje meid ik hoop voor je dat je niet zolang hoeft te wachten… :hug: :hug:
Tans
nou zo zie je maar weer!!! meid ik ben heel blij voor je dat ze alsnog gebeld hebben! laat haar maar mooi een poepie ruiken
nu maar hopen dat het strippen niet meer hoeft en je dan al lang en breed in je kraambed ligt te genieten van je zoon of dochter :inlove:
Strippen is net gebeurt, stelde weinig voor. Volgens haar zat ik toch nog niet op die 2 cm, wel bijna. Nu afwachten.
Ha ‘makkelijk gezegt’ dat afwachten… :naughty: wij willen niet meer afwachten!! *schrijft opzegbrief tijdelijke woning beeb van Juudje…aangetekend op de post met bevestiging van ontvangst
Succes meis! :-
Juudje succes
Wij gaan zo naar sinterklaas…
Tans
Hee meiden,
Ik las op een ander topic dat Juudje is bevallen van een zoon, Joris!
Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon, Juud! :-*
Veel geluk toegewenst!
Groetjes,
Jippie