Rennic, stel dat het toch fout is gegaan, je moet je niet schuldig voelen m.b.t. tennissen want dat heb ik tot in week 26 nog gedaan, helaas net geen clubkampioen geworden .
Meid ik denk aan je en duim op dit moment :thumbup: :thumbup: !!
Groet Tans
rennic: sterkte, ik denk aan je! :-* :-*
Lieve Rennic:
Ik ben erg geschrokken van je berichtje. Misschien valt het mee…bloedverlies hoeft niet altijd wat te betekenen, maar de schrik zit er goed in he? Ik hoop dat je vanmiddag nog terecht kan.
Ik denk aan je en duim voor jullie dat alles goed komt
Liefs Afro
jeejtje meid wat schrikken
ik hoop zo voor je dat het vals alarm is en dat alles nog gewoon goed zit
ik ga heel hard voor je duimen
Bedankt voor jullie lieve woordjes. Ik heb vanmorgen het zh gebeld, maar ze zegt dat het geen zin heeft een echo te maken omdat je toch niet iets kan zien. In ieder geval geen hartje.
Ze zegt ook dat het niet iets hoeft te betekenen, maar dat het afwachten is hoe het nu gaat ontwikkelen. Blijft het weg dan ok,maar komt het terug, dan wordt het wl een miskraam.
tja…daar zitten we dus weer…w8ten w8ten w8ten. Ik wou dat ik de klok nu naar 6 maart kon zetten, en een winterslaap houden.
Ja, de schrik zit er goed in!
liefs Nic
Hallo,
Tjee Nic, das wel schrikken zeg! Maar ik heb het ook gehad wat later in de zwangerschap, ik veegde helderrood bloed af :shock: ! Ik meteen bellen naar het zkhs/verloskundigen! Ook ik moest afwachten, het kon ook een bloedadertje zijn die gesprongen is. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is! Enneh…wij blijven duimen!!
Sterkte!
Liefs,
Moon
Heej Rennic,
Gatver, zeg! :wall:
Balen dat je nu niet voor een echo kunt, 6 maart is nog zo lang wachten…
Maar inderdaad, het hoeft niks te betekenen, dus de moed nog niet opgeven, hoor!
Ik ga echt knoerthard voor je duimen dat het toch goed zit!
Ontzettend veel sterkte, meid! :-*
xxx
Jippie
hoi dames,
Jeempie Rennic wat een naar bericht, ik hoop dat het loos alarm is voor je, maar kan me na mijn eigen ervaring voorstellen dat je er weinig vertrouwen meer in hebt.
Ook ik heb niet zo’n leuk berichtje, ik was weer gestart en ben vandaag voor de tweede echo geweest en er waren maar 3 eiblaasjes te zien dus deze poging is per direct vandaag gestopt. Ik baal verschrikkelijk maar stop nu liever dan straks na de punctie te horen dat er maar 1 0f 2 eicellen gevonden zijn en daarna bv dat er geen bevruchting is. Volgens ivf arts kan ik ook beter , maar nu dus even niet
. ik denk zelf dat het komt omdat ik 2 weken terug flink ziek ben geweest en nog steeds niet helemaal herteld ben. Merkte ook dat het zwaar was deze keer ben echt dood en dood moe en kan bijna niet mijn ene been voor de andere zetten maar wel gewoon aan het werk. Heeft iemand wel eens gehoord dat door een fikse griep bij de vrouw de groei van eicellen kunnen verminderen, want er zaten er wel meer maar die groeiden niet mee. Verders is het ook zo dat als ik nu stop de verzekering het niet telt als poging dus dat is ook wel belangrijk.
Nou ja ik wens iedereen succes met waar hij zij me bezig is en wij starten weer in april.
gr Es
RenNicje meid; Ik hoop net al de anderen dat het loos alarm is en dat alles lekker op zijn plaats blijft zitten. Ik duim voor je mee hoor :thumbup:
Es; Jammer om te horen dat jullie poging gestopt is, maar het positieve is iig wel dat je verzekering het nu niet als poging rekent. Dus meid hopelijk rond je de volgende poging helemaal netjes al met een +.
bye x Angela :-*
hoi meiden,
Rennic, jeetj ewat een rot bericht. Hoe gaat het nu met je? Is het bloedverlies verminderd? Heb je ook krampen? Ik hoop en dat het niks te betekenen heeft! Succes met wachten meid.
Es, wat balen zeg dat deze poging nu meteen gestopt is. Kunnen ze niet nog wat langer doorgaan met stimuleren? Of waren er geen kleinere eitje te zien! Zet 'm op meid!!
Liefs Heidi :-*
Hoi Heidi,
Nee, ze konden niet langer doorgaan ik spuit namelijk in eigen syclus (was dus ook pas 7 dagen aan het spuiten van de in totaal maar ongeveer 12 dagen spuiten) en 1 van de eitjes was al meer dan 20 mm dus die zal maar blijven groeien en groeien en die andere (de kleintjes die wel ook te zien waren) waren in 2 dagen tijd niet veel groter geworden. Ze vertelde dat het kan gebeuren dat niet alle eiblaasjes mee groeien, niet gevoelig zijn voor de hormonen en dat was dus nu bij mij. Er waren er maar 3 die wilde groeien.
Rennic hoe is het nu???
Trouwens wat zijn het toch allemaal een prachtige baby’s blijf ons overladen met foto’s.
Gr en een fijne dag Es
Shouka, in april gaat het vast goed komen…
Rennic hoe is het nu met je?
Ik baker Stijn tegenwoordig in, hij slaapt daardoor veel beter en lacht veel meer en nog heel belangrijk hij huilt minder :dance: :dance:
Groet Tans
Es, wat balen zeg dat je deze poging moest stoppen. Heb je nog gevraagd aan de gyn of het door het ziek zijn kon komen?
Hopelijk gaat het in april lukken!
Hier gaat het niet goed. Gisteravond weer bloed verloren en nu ook iets van een slijmsliert erbij (sorry niet echt smakelijk).
Onze hoop is nu echt vervlogen en het wachten is dat het doorbreekt.
Verder geen krampen ofzo, maar dat komt nog wel. Althans zo was het ook in oktober
Ik heb me ziek gemeld en vanmorgen kreeg ik een prachtige bos bloemen van mijn manager (die 13 weken zwanger is) en mijn teamleidster…erg lief. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Wij gaan onze vakantie maar eens plannen…Noorwegen. Even aan iets anders proberen te denken.
:-* nic
Jeetje, Rennic… wat vreselijk balen! :wall: En dat is nog erg zacht uitgedrukt…
Maar ik duim nog steeds knoerthard voor je, misschien dat het niks te betekenen heeft zolang je geen krampen hebt?
Ik hoop het echt van harte, meid!
Ontzettend veel sterkte! :-*
Groetjes,
Jippie
Wat goed van je Rennic dat je aan het vooruitplannen gaat! Vakantie is altijd fijn maar zal zeker nu goed zijn om wat rust te vinden. Sterkte en ook hier wordt hard doorgeduimd dat er toch nog goed nieuws komt 6 maart!
Es sjees zeg tegenwerkende eitjes :? belachelijk dat ze geen zin hebben om mee te doen. Heb zelf ook werkelijk geen idee of dat door griep kan gebeuren maar vraag het eens na aan je gyn die zal het zeker weten.
Succes en toch een beetje fijn dat het niet als poging telt.
Tans fijn dat het bakeren zo goed gaat en dat het Stijn en jullie natuurlijk ook zo goed doet!
Hier loopt alles eigenlijk ook nog volgens planning. Nu ja iig nu vanmorgen geen eitjes geteld en een beetje chaos op de afdeling en wat bleek uiteindelijk mijn eigen gyn heeft vakantie! Volgende week is ze er de hele week niet dus ben ik dan onder het (strenge) toezicht van het hoofd van de afdeling :shifty: Nu ja afwachten maar weer maar zelf verwacht ik nog steeds dat 6 maart de punctiedatum wordt en dan is iig mijn eigen gyn er weer! :mrgreen:
Rennic: Ik blijf ook duimen dat het toch goed is!! Het lijkt me heerlijk om naar Noorwegen te gaan. Een collega van me gaat er regelmatig op vakantie/familiebezoek en het is werkelijk een heerlijk land.
Shouka:
Wat jammer dat de eitjes niet meewerken…Maar goed het is zo weer april, dan kan je je vanaf nu gaan voorbereiden…wedden dat het in april super eitjes worden
Tans: je leest veel over bakeren…ik kan me best voorstellen dat een kindje daar rustig van wordt. Er bestaan zelfs verschillende soorten wikkels he?
groetjes
Afro
jeetje rennic knap van je hoor om weer zo verder te gaan :thumbup: (natuurlijk is het wel moeilijk) maar vind het toch heel knap
misschien is er toch nog een sprankje hoop voor jullie
es jullie ook hey jeemig wat balen dat julie de hele behandeling stop moesten zetten, vanwege die eitjes,
maar echt ik vind het zo knap hoe jullie hier mee omgaan. ik ken het niet alleen dat de cryo’s niet goed zijn ontdooit, maar de behandelingen zijn bij ons goed aangeslagen en ken ik zulke ontzettende tegenslagen niet
echt dames voor jullie een hele dikke pluim :-* :-* :-*
wij hebben ook nog even een lekker weekje gran canaria geboekt in april :dance: ik heb er zo’n zin aan en we waren er ook wel aan toe aangezien wij 3 jaar geleden voor het laatst op vakantie zijn geweest om te daar trouwen (jamaica)
en ik zie net op het nieuws dat het er wel 20 graden is dus dat beloofd veel goeds
dag dames!
Jee wat lees ik allemaal …Rennic wat erg voor je meid!
Es …sterkte…
Kimmetje lekker op vakantie heerlijk!
Tans inbakeren is heel goed voor je baby!bestaat al zo lang en werkt echt super!
Ang hoe is het met dat mooie ventje ?
Annie ik hoop dat je je snel beter gaat voelen wellicht zal de lente je hierbij een handje helpen!
Nicje hoe is het met jou? ikzelf had na iedere poging even een dip maar als weer snel de moed om verder te gaan!
Hier gaat alles zijn gangetje wachten !
We hebben het maar even van ons afgezet!
Gaan lekker carnaval vieren en daarna is het alweer maart dus dan gaat het snel…
Afgelopen maandag was ik jarig en ik heb van mijn mannetje een paard gehad… :inlove: :inlove:
Was mijn droom dat paard…Hij heet Gigolo!~
Ik verzorgde hem al een tijdje en nu is hij van mij…ongelofelijk he! :inlove: :inlove:
Maar ik ben zooo blij :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Verder had ik vandaag 2 kaartjes gewonnen voor de film my dreamhorse leuk he ! Prijsvraag van Hart voor dieren.
Plus een lief kaartje van mijn zusje …deze dame was weer helemaal heppie de peppie :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:
Dames fijn weekend!
Liefs van mij
byjou wat een fantastisch kado en trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Rennic ik herken wat je meemaakt dus sterkte ermee.
Es
jeejtje geef mij zo’n vent :mrgreen: :mrgreen: een paard wat een ontzettend mooi kado :inlove: :inlove: :inlove: