IVF/ICSI deeltje 9!

Kim, fijn dat alles er goed uitzag en ja we zijn natuurlijk erg benieuwd…maar begrijpelijk dat je het geslacht voor je wilt houden!!

Hier wordt het steeds stiller in huis en ons mannetje slaapt steeds beter en wordt rustiger…heeft minder krampjes gelukkig maar dus een nieuwe update…

Meiden, hopelijk wordt de rij zwangeren en mama’s steeds langer en langer het gaat nu gelukkig de goede kant op, zodat iedereen het wondertje mag meemaken!! :lol: :-* :lol: !!!

Groet Tans

Heidi ben benieuwd hoe de echo gegaan is!!!

Hoi meiden,

Kim, wat fijn dat alles goed is en dat je weet wat het wordt. Je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor!!

Ik ben net terug van de echo. Het zag er goed uit. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik, er was een dooierzakje te zien en natuurlijk een klein beebje. Het is nog erg klein, maar de grootte past bij deze zwangerschapsduur. Helaas hebben we nog geen hartje zien kloppen.

1 maart mogen we weer terug voor de 2e echo. Weer 10 daagjes wachten. :frowning:

Ik had verwacht dat we wel wat blijer waren nadat we van de echo terug kwamen, maar vooral mijn man is nog erg somber. Hij vertrouwt het voor geen cent. Zeker omdat ik niet meer zo misselijk ben. En omdat ik me niet echt zwanger voel. Omdanks dat ik gezegd heb dat dat niets hoeft te betekenen, durft hij pas blij te zijn als hij het hartje gehoord heeft.

De gyn vroeg of ik me zwanger voel en dat vroegen ze de vorige keer ook. Maar ik vind dat zo’n vage en rare vraag. Ik weet niet hoe dat behoort te voelen. Ik voel me wel wat anders maar of je daar mee bedoelt dat ik me zwanger voel???

Mijn man hangt daar erg veel vanaf, hij zegt dat ze dat toch niet voor niets vragen. Ik vind het een stomme vraag.

Ik heb al proberen uit te leggen dat hij niet alles moet afhangen van wat ik wel of niet voel, want dat wil helemaal niets zeggen. Maar ja, hij is nog steeds erg bang. Zeker na de vorige keer. Hij had het liefst pas volgende week de 1e echo gehad, maar goed dat mocht niet.

Ik ben allang blij dat het op het juiste plekkie zit. Ik ben nog wel erg voorzichtig en spring nog geen gat in de lucht. Ik hoop dat ik dat volgende week wel kan doen.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

Kim logisch hoor dat je het voor je wilt houden :wink: en mocht ik ergens een verschrijving van je tegenkomen per toeval dan pas ik het wel aan 8) Leuk dat jullie weer lekker hebben kunnen genieten van de echo!

Heidi, ik ken het gevoel helaas maar probeer ook het positieve eruit te halen. De beeb zit op de goeie plek! :dance: Dat zal iig toch al een opluchting zijn en wedden dat er over 10 dagen een prachtig kloppend hartje te zien zal zijn! :inlove: Ik kan me niets anders indenken en duim iig voor je door!

Tans wat een prachtfoto’s! Super dat het steeds beter gaat qua slapen en rust, lekker van genieten.

Annie heel veel succes bij de huisarts en hopelijk kan die je wat helpen!

Ik ga even weer een stuk lezen in mijn boek en wat afleiding zoeken. Morgen een sollicitatiegesprek, woensdag lekker koffie leuten met vriendin en de dag daarna weer naar de gyn! Lekker druk weekje voor de boeg hopelijk gaat de tijd straks ook echt zo snel!

Ow trouwens nog zoiets mafs gisteravond in bed. Ik ‘voelde’ zo ongeveer dat mijn eierstokken druk waren met eitjes maken! :shock: Heel erg vreemd gevoel maar ik hoop maar dat het een goed teken is.

En ik weet niet of iemand hier dat al eens heeft meegemaakt maar ik heb nu al een paar dagen gespoten met de Gonal en nu is er 1 spuitplekje wat rood is en jeukt…nu kan dat dus als bijwerking optreden maar andere keren had ik dat dus echt niet. Nogal lastig want tja als je eenmaal een prettig plekje hebt gevonden op je buik om in te spuiten blijf ik daar dus ook spuiten. Dat gaat nu dus niet meer daar en helaas zijn de andere plaatsen een stuk gevoeliger met spuiten. :shifty:

Nog maar een paar daagjes en dan hebben we weer een afspraak en zien we ook of er iig wat aan het groeien is :dance:

Hoi meiden,

Rhiannon: Wissel jij het spuiten dan niet links en rechts af? Ik spuit nooit op dezelfde plek. De ene dag aan de ene kant van de navel en de andere dag aan de andere kant. De ene keer is het gevoeliger dan de andere keer. Ik heb soms ook dat er gele plekken rond de gaatjes verschijnen, maar dan heb ik eerst niet een blauwe plek gehad. Heb jij dat ook wel eens? Ik ben nu al 17 dagen aan het Menopur spuiten, dus ik heb al heel wat gaatjes in mijn buik. :? Ik moet nu ook 1,5 ampul spuiten, dus dat betekent ook dat ik twee spuiten klaar moet maken, en dan 1,5 injectie zetten, dus ook nog 2 gaatjes per keer… Nou ja, het is voor een goed doel. Morgen weer voor een fm, en dan hopelijk een paar reuzefollikeltjes in zicht! Jij heel veel succes met spuiten en ik hoop dat je snel de volgende poging kunt doen (tp bedoel ik dus, want je bent nu al aan een poging begonnen :wink: ).

Heidi: Jammer dat je nog geen kloppend hartje hebt kunnen zien. Maar goed, daar is het ook nog wel wat vroeg voor. Maar het zit in elk geval op de goede plek, dus je bent alweer een stapje verder. Natuurlijk wil je een kloppend hartje als bevestiging, maar dan bewaren we dat voor de volgende echo, hoor! Succes met het wachten!

Kimmetje: Hè, mogen we weten wat het is???

Ik ben zo nieuwsgierig! :mrgreen:

Rennic: Hoe gaat het met jou?

Wanneer moet je voor een echo?

Annie: Hoe is het bij de huisarts gegaan?

Kop op, meid. Jouw tijd gaat heus ook komen, dat weet ik zeker!

Nicje: Vervelend dat je zo’n last van je ongi hebt!

Heel veel sterkte!

Tans & Monique: Wat een knappe kindjes hebben jullie op de wereld gezet! :inlove:

Afro: Ik ben blij dat alles zo goed gaat met je zwangerschap!

Geniet ervan, meid!

Urs: Alles goed met jou?

Chantalle: Balen dat alles zo langzaam gaat met de adoptieprocedure! :?

Hoe gaat het met je dochter, is die alweer een beetje op de been?

Ben ik nu nog iemand vergeten, ik hoop het niet!

En anders SORRY. :wink:

Succes iedereen! :-*

Groetjes,

Jippie

Hoi Jippie,

ik spuit mijn Deca altijd aan de linkerkant (langere en dikkere naald) en de Gonal rechts en dat dus eigenlijk vooral omdat ik dus iedere avond twee spuiten moet zetten. En alletwee aan 1 kant heb ik gemerkt dat ik dan meer blauwe plekken krijg (tot nu toe nog maar 1tje gehad :dance: )

Gele plekjes ken ik zo niet maar het kan een soort ‘blauwe plek’ zijn die niet helemaal ‘doorzet’ oid?

Oeh zou mooi zijn als je morgen al wat moois ziet op de echo! :mrgreen: ze draaien hier alvast! :thumbup: En thnx voor je reactie.

heidi ik kan me heeel goed voorstellen dat je niet helemaal tevreden bent met de echo die je hebt gezien maar vergeet niet je bent nu bijna 6 weken zwanger en ik kan je wel verzekeren dat de beeb volgende week echt wel een mooi kloppend hartje laat zien hoor het is nog zo klein, dus meid ga lekker genieten van jullie eerste echo het is zoiets moois en het is veeeeel te kort om bang te zijn en die angst gaat toch nooit helemaal weg, zelfs ik ben nu nog bang en ik weet zeker dat moon en tans ook zo die angst hebben beleeft

de gyn zal je bij elk bezoek vragen of je je zwanger voelt aan de ene kant een logische vraag want hormonen maken je ziek zwak en misselijk, maar aan de andere kant ook wel raar omdat lang niet alle zwangeren dit gevoel kennen (bij lucas had ik dat ook niet), maar voel je je extreem ziek zwak en misselijk kijk dan weten hun dat ze goed naar de echo’s moeten kijken dat je misschien wel niet zwanger bent van een 2 ling

gelukkig voor jullie hebben jullie over 10 daagjes alweer een echo en kunnen jullie misschien wel wat meer geruster zijn

dikke kus en hou je haaks

Heidi:

Maak je niet zo druk hoor…

Het is nog veel te vroeg om een hartje te zien. Jouw echo vandaag was al

vele malen beter dan de echo die ik met 5,4 weken had. Daar was alleen een dooierzakje te zien! Een week later was er pas een hartje.

Wedden dat jullie over 10 dagen een prachtig hartje zien kloppen?

veel liefs Afro

hoihoi meiden,

nou ik ben gister bij de ha geweest en heb alles op tafel gegooid(nou ja gejankt) en daar ik al met bepaalde dingen bezig ben zoals in zutphen etc had hij maar 1 oplossing en dat was toch even aan de anti depresiva’s en dan kijken hoe het gaat en zo snel mogelijk weer er vanaf zien te komen daar ik met die zwangerschapswens blijf lopen.

maar ja ben gisteravond gestart en we zullen zien of het straks beter met mij gaat.

ik hoop het wel.

nou ik ga alleen niet op jullie reageren, omdat ik bang ben iedereen door elkaar te halen, daar er meerdere zijn die echo’s gehad hebben en zwanger zijn(gun het jullie hoor, maar ik ben de kluts een beetje kwijt :oops: )

succes, sterkte en geniet van de echo’s en zwangerschappen en de dames die met de behandelingen bezig zijn ook succes en sterkte.

groetjes annie

Annie veel sterkte meid, ik denk aan je en wens je veel sterkte :-* :-* :-* !! De moed niet laten zakken hoor!!! Je gaat ons gewoon ook een keertje volgen en zet dan vast ook een mooie baby op deze wereld vertrouw daar maar op!!!

Rhi, ik voelde ook van alles tijdens het spuiten, vast een goed teken :wink:

Heidi, ik voelde had geen zwangerschapskenmerken en toch was ik lekker zwanger dus het zegt helemaal niets dat je niets voelt of opeens niet meer.

Viel me trouwens op dat er via ivf op deze site bijna alleen jongens zijn geboren, Lucas,Jeroen,Stijn, volens mij heeft Urs ook twee zoontjes en Angela met Vito.

Misschien komen er nu wel meisjes bij, Heidi, Afro, Kimmetje en Rennic??

Nou ja groetjes Tans

Hmmm nu je het zegt Tans…zal dat dan toch iets te maken hebben met die snelle zaadjes? Of werden dat juist meisjes? :think:

Annie goed dat je iig alles eruit hebt gegooit hoor! En hopelijk gaat het helpen geef het wat tijd en hopelijk kom je ook een beetje tot rust.

Hier een ander nieuwtje; vanmiddag om 12 uur een gesprek gehad van ongeveer een half uurtje/drie kwartier en om 3 uur werd ik al gebeld dat ik het geworden was? :shock:

Niet echt de baan van mijn dromen oid maar ik heb nog een ijzertje in het vuur en daar zit wat meer ‘potentie’ in dus we gaan er aan de slag en wachten de andere procedure af. Kan in elk geval maandag al beginnen dus de afleiding is er in elk geval en ze weten ook van de IVF poging af dus ook daar hoeven we niet omheen te draaien voor de afspraken :wink:

Moest trouwens vanavond met het spuiten wel lachen. Ik raak echt nooit een adertje (deze poging al 2 keer :? ) en heb dus ook nooit een doekje liggen. Nu was het vanavond weer een keertje raak en een dikke druppel bloed op mijn buik en geen doekje 8) dus mannetje maar even gevraagd me een zakdoekje aan te geven (hij is zelf verkouden dus die pakjes liggen door het hele huis) maar ik zag zijn gezicht betrekken :shifty: Toch niet echt een bikkel die van mij :inlove:

Viel me trouwens op dat er via ivf op deze site bijna alleen jongens zijn geboren, Lucas,Jeroen,Stijn, volens mij heeft Urs ook twee zoontjes en Angela met Vito.

Inderdaad nu jij het zegt Tans, valt het zeker op! Mijn zus is 12 jaar geleden zwanger geraakt van een drieling, ook alledrie jongens!

Hallo dames,

Wat wordt er weer veel geschreven zeg!

Ik zal kijken of ik op iedereen kan reageren;

Kim, geweldig hé die 20 wekenecho! :inlove: :inlove: :inlove: Enneh...ik denk dat het een jongetje wordt! Toto opstarten? :mrgreen:
Heb je nog echo's meegekregen? Op de KOK zetten hé! Wij willen dit ook zien!

Heidi, meid het is inderdaad nog te vroeg op iets te horen of een hartje te zien. Bij ons zag je het met 8 weken, maar de arts moest het wel aanwijzen hoor. Probeer positief te blijven en ik durf te wedden dat je bij de volgende echo tranen in je ogen krijgt.
Ik had ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen, door die test wist ik het, ben niet misselijk geweest (ja 1 x dat was 1 dag voor de test, maar ik had iets verkeerds gegeten :roll: ).
Ik had juist het gevoel dat ik ongesteld moest worden! Heidi, geloof me, die angst zal je je hele zwangerschap houden.
Het is zo 1 maart!

Annie, ik hoop dat je met de anti-depressie uit diep dal komt, zodat je dan even de orde op zaken kan krijgen en je hoofd rust krijgt! Er gaat heel wat door je hoofd, je moet proberen jezelf de rust geven. Je hebt teveel dingen aan je hoofd! Werken (er moet toch brood op de plank komen), afvallen, kinderwens en dan nog eens je diabetes. Probeer eerst tot jezelf te komen en bij jezelf na te gaan wat het belangrijkste is om te doen en aan te werken. Je blijft nl in een kringetje zitten, daar moet je uit!
Sterkte meid!

Tans, wat heb jij een geweldige kanjer! :inlove: Wat zijn dat leuke foto's!
Het gaat steeds gemakkelijker hé! Je moet je kind ook leren kennen en dan kan je daarop inspelen.

Rhi, zou dat inderdaad voortekenen zijn dat je lichaam beter reageert op de hormonen? Ik heb altijd het gevoel gehad en vaak lukt het pas bij de 3e of de 4e poging dat je lichaam eerst moet wennen aan die rotzooi wat er allemaal binnen komt! Bij de 3e of meerdere pogingen ziet het lichaam pas dat er een innesteling plaats moet vinden!
Ik hoop zo dat jij ook bij de gelukkigen hoort! En dat je straks met een dikke buik gaat lopen! Hoe gaat het met roken? 8) . Lukt het nog?

Jippie, hoe was de rijping? heb je nog wat nieuws?

Afro, heerlijk dat alles goed met je gaat en met de beeb! Lekker genieten hoor!

Nic, meid sterkte, ik heb het met je te doen!

Mams Angela, hoe gaat het? Heb je nog een mooie foto van Vito?
Bevalt de moederschap? Ik zie je niet zoveel meer op de KOK!

Hier gaat alles lekker zijn gangetje! Papa is vandaag lekker met Jeroen aan de gang geweest. Mama moest werken, best vermoeiend hoor dat vroege opstaan. Papa heeft weer een mooie foto gemaakt van Jeroen, moet ik ff showen aan jullie!
Als jullie het vervelend vinden, moeten jullie de volgende keer gewoon zeggen hoor!

Liefs,
Moon

jeetje is jeroen alweer de 4 maanden gapasseert wow wat gaat dat toch snel

je had ook even iedereen wat toe gesproken zag ik en ik dacht der komt geen eind meer aan we zijn nu ook al met zo veel, ik raak ook vaak de kluts kwijt hoor wie nou wie is en waar en wanneer bezich met de behandelingen

we zijn igg alweer met een boel zwangeren, en ik weet wat er met het lijstje gaat gebeuren hahahaha :wink:

nog minimaal 17 weken wachten ( er vanuit gaande dat ik met 37 weken beval)

rhi geweldig nieuws met je nieuwe baan en goed om te horen dat ze niet moeilijk deden ivm met je ivf behandelingen

annie dus nu moet je aan de antie depressiva, meid je kan er alleen maar beter van worden en vergeet niet met die tabletten in het begin valt het vies tegen ik heb ze namelijk ook gehad ivm met de verwerking van de vuurwerkramp bij ons in enschede, ik werd er eerst heel slecht van maar ben er wel later na goed volhouden toch beter van geworden

moon wat heerlijk he dat je weer mag werken (ahuuummm) dus papa was lekker met jeroen aan de gang geweest, ook welheel leuk he om die twee mannen zo samen te zien

en die foto ik vind em helemaal top wat ik al zei hij wordt alweer zo groot het gaat allemaal zo ontzettend snel

hier nog de foto van ons beebje ennuh niet stiekum spieken he hahahahaha (wat gemeen van mij he ik kan het wel van de daken schreeuwen eigenlijk maar dan is de verassing niet zo heeel groot meer ach nog eventjes …

Oh Kim wat mooi zeg!!! ben erg nieuwschierig wat het is :mrgreen:

Moon, wat een pracht kerel is het toch…en nu al een goude plak…ha ha, dat belooft wat voor de toekomst :smiley:

Rhi, gefeli met je nieuwe job! Super!

Hoe gaat het zonder de stokjes??? Ben je er nu helemaal vanaf?

Jippie, vandaag weer FM! Ik hoop zo voor je dat ze gegroeid zijn, maar ook weer niet te veel…ik duim voor je :thumbup:

Oh ja, ik heb maandag 6 maart de echo. Dan zijn we 7 weken en hopelijk zien we dan ook al een hartje!

Heidi, je bent in ieder geval weer een stap verder…alles wat je nu gehoord hebt is alleen maar positief! Dus ook positief blijven hoor!!!

Ik ben ook helemaal niet misselijk, heb nu sinds zondag wel zere (.)(.)

Ik heb vandaag zelfs al een groei bh gekocht bij de prenatal…(ha ha, mijn eerste aankopen :oops: ) voor de betere steun, neemt de pijn wel een beetje weg

Nicje, echt balen zeg van die endo…ik kan me voorstellen dat je tegen de volgende poging opziet…maar over een aantal weken zie je het weer anders en…dan komt er gewoon helemaal geen ongi!!! :wink:

Annie, ik hoop dat de antidepressiva een duwtje en steuntje in je rug is om inderdaad tot jezelf te komen. Heel veel sterkte en ik denk aan je.

Ik ben net wezen tennissen (sinds weken niets meer gedaan) en vond het wel een beetje eng moet ik zeggen…maar tot nu toe nog alles rustig :silenced:

Hoe staan jullie daar tegenover? Ik bedoel gaan sporten in de eerste weken van je zwangerschap? Ik heb nl nogal mixed feelings hierover.

Mijn ouders vinden dat ik beter deze weken niks moet doen…met het gevolg dat ik onzeker wordt hierover…help :think:

Nou, het is weer een hele lap stof geworden…en hopelijk ben ik niemand vergeten. (sorry)

Ik ga lekker slapen, kan ik wel gebruiken geloof ik.

liefs Nic

Hoi Lieve meiden,

Ben ik weer even. Pfff wat is het toch allemaal druk zeg. Ik doe mijn best om bij jullie te lezen en te reageren maar zoals jullie merken lukt dat niet altijd. Ik heb niet eens tijd om vito zijn babyboek bij te werken. Maar goed er zal toch ooit wel een patroon in komen. Hoe doen de andere kersverse moeders dat allemaal? Nou hebben wij nog regelmatig kraamvisite en vito moet nog om de 3 uur eten en doet er gemiddeld een half uur over dus heb steeds maar 2 uurtjes voor de douche, huishouden, boodschappen en eten maken. Maar vanaf vandaag gaat ie om de 4 uur eten. Kijken hoe dat gaat.

Vito is afgelopen maandag naar her consultatie bureau geweest en hij woog 3285 gram. Hij doet het dus heel goed. Ik zal proberen om straks nog ffe een fototje te plaatsten. Ik ben ook met hem naar de huisarts geweest omdat ie vergrote, gezwollen balletjes had die helemaal rood zagen. Nu heeft ie vocht in zijn balzakje, dat is een soort liesbreuk dus hij moet daaraan geopereerd worden. Ze doen dat liever niet onder het jaar ivm de narcose en de risico’s dus we moeten ffe afwachten. Nou ik ga eens ffe lezen wat ik allemaal heb gemist, en dan ffe bijschrijven. Ik mis jullie wel hoor.

Kim; Mooie echo meid, ik ben ook heel nieuwsgierig wat het is! Het klopt wel dat er alleen maar jongens geboren zijn na de ivf behandelingen. Grappig.

Moontje; Ik zag weer een foto voorbij komen van Jeroen wat een scheetje zeg.

Rhi; van harte meid met je nieuwe baan. Ik hoop dat het bevalt. En fijn dat ze van de behandeling afweten. Hoef je je daar iig geen zorgen over te maken. Hoe gaat het met het spuiten? Ik blijf duimen hoor. Ik heb ook altijd het idee dat er meer kansen zijn bij de 3e of 4e behandeling. Zie je wel aan mij en moon. Nou dit word het hoor, zet hem op.

Annie; Meid aan de medicijnen. Ik hoop dat je je er beter door gaat voelen en alles weer van de positieve kant gaat zien. Ik denk iig aan je.

Nicje; Gefeliciteerd meid. Ik heb me heel rustig gehouden de eerste weken van mijn zwangerschap, maar dit omdat ik geen risico wilde nemen mbt mijn beebje. Ik dacht dan kan ik me achteraf ook niks verwijten. Maar meid je moet doen waar JIJ je lekker bij voelt.

Urs; Hoe ist met jou? Ook lekker druk las ik.

Tans; Hoe gaat het met jou manneke? Slaapt ie al door? Bij ons is de nacht een beetje aan het verlengen. Dus ik hoop dat ik snel eens een nachtje door mag slapen nu Vito op de 5 voedingen overdag zit.

Afro; Hoe gaat het met je? Je schiet ook al lekker op, lekker genieten meid je hebt je beebje zo in je armen.

Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Maar als dat wel zo is, ik denk ook aan jullie. Ik spring gauw onder de douche nu mijn manneke lekker ligt te slapen. Spreek jullie weer Bye bye. Xxx

Hoi meiden,

Annie, ik hoop dat de medicijnen je kunnen helpen en wat rust kunnen creeren in je hoofd. Want volgens mij ben je met vanalles en nog wat bezig en dat brengt een hoop chaos met zich mee. Zet 'm op meid!!!

Kim, wat een mooie echo!! Heerlijk dat alles goed gaat. Hopelijk vertype je je een keer :mrgreen: En weten wij het al eerder. 17 weken wachten duurt nog zolang.

Rhi, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Ookal is het niet je droombaan. Wie weet komt ie nog. Succes met spuiten, weet je al wanneer de punctie gaat plaatsvinden?

Moon, wat een grote kerel is Jeroen toch al geworden. En een echt lachebekkie volgens mij. Heerlijk!!

Ang, wat een lekker ding is Vito, en van die schattige piek haartjes. Geweldig.

Tans, fijn dat het met Stijn steeds beter gaat. Kun je nu echt van hem gaan genieten!

Rennic, slim idee die bh, dat ga ik ook maar eens doen. En wat het sporten betreft: Als je dit gewend was om te doen, kan het geen kwaad volgens mij. Een collega van mij heeft tot 20 weken ofzo nog iedere week gespind. Dus tennissen lijkt me geen probleem. Maar je moet doen wat jouw gevoel je ingeeft!!! Wanneer krijgen jullie de echo?

Nicje, hoe gaat het meid? Ben je de teleurstelling al een beetje te boven? Vol goede moed naar de volgende poging!!!

Urs, hoe gaat het met jou en je mannen?

Es, hoe gaat het bij jou?

Volgens mij heb ik iedereen gehad en mocht ik iemand vergeten zijn. Mijn excuses hiervoor :oops:

Hier gaat het prima. Ik krijg langzaam het vertrouwen steeds meer terug. En inderdaad we zijn weer een ronde verder.

Mijn misselijkheid is soms nog even terug en ik ben vooral veel moe en voel me lekker slap. Gisteren heb ik de hele dag op de bank gehangen. Ik was niets waard. 's morgens kon ik nog net op tijd even gaan liggen voor ik plat ging. Het werd even zwart voor mijn ogen. Ik had ook alleen nog maar een banaan op. Dat helpt er ook niet aan natuurlijk.

Ik heb nog best wel last van mijn (.) (.) vooral als ik op mijn zij lig. Ik ga dus ook maar een bh dragen 's nachts, hopelijk helpt het.

Liefs Heidi :-*

hoi dames,

Bedankt voor jullie woorden van steun, dat doet mij erg goed!!!

ik ga een poging doen om op jullie te reageren, maar ik heb het gevoel dat ik watten in mijn hoofd heb dus doe mijn best.

rhi:gefeliciteerd met je nieuwe baan en lukt het van de sigaretten af te blijven???

kim:mooie echo hoor en ja door al die jongetjes met ivf ga ik bijna denken dat dit ook een jongetje wordt.

wat de ad’s betreft ik merk wel dat ik er misselijk van word en ongeveer 15 min na het innemen ontzettend moe ben.maar ja ik weet dat ik daar even door heen moet ,als het maar helpt denk ik zo.

tans,moon en ang:mooie foto’s van jullie kereltjes hoor

urs:alles goed???

rennic:je moet doen wat je hart je ingeeft meid.zodat je je erna geen verwijten gaat geven.zoals zie alles ging goed dus kon zat tennissen of (laten we hopen van niet) zie ik had het niet moeten doen want nu is het mis.

ik weet wel als je altijd een fanatieke tenniser bent geweest gaat het niet zo gauw daardoor mis hoor want je lichaam is er op getraint.succes met beslissen.

heidi:dat gaat helemaal goed komen met je meid op de volgende echo zie jij een heel hart bonken hart en ook horen luid en duidelijk.

nicje:ik hoop dat je al weer wat beter voelt.

chan:ik hoop dat het toch nog snel gaat met de adoptie en hoe staat het met de evt verhuizing naar belgie???

kaatje:hoe gaat het met jou en de 2-ling?

es:gaat het al weer beter op het werk???

wie weet hoe het met vrouwe holle gaat?

aphro:met jou gaat het ook al weer snel hoor.

zo hoop dat ik iedereen gehad heb en het goede erbij gezegt heb. :oops:

ik ga vrijdag weer werken, want mijn baas zit omhoog en miss helpt het mij qua afleiding.

verder ben ik beroert van de ad’s en nog steeds erg moe, maar ja ik ben al wel wat rustiger en probeer me niet te druk te maken om alles waar ik altijd mee bezig ben en dat is zo wie zo al wat moon allemaal op noemende en nog meer :oops:

maar ja het probleem is dat een aantal van de dingen met elkaar in verband staat dus moet ik er wel rekening mee houden.

maar ja we zullen zien hoe het verder gaat .

groetjes annie

Meiden, helaas ik heb geen goed nieuws :cry: :cry: :cry: :cry:

Gisteravond uit het niets heb ik bloed verlies gehad…geen bruin, maar echt rood. Het stomme is dat het nu weer precies op dezelfde dag fout gaat als in oktober. Hoe is het mogelijk he?

Ik heb het er erg moeilijk mee. Ben vandaad ook niet werken, kan het gewoon niet opbrengen. Gelukkig is mijn man ook thuis.

Om 1030 uur kan ik het ziekenhuis bellen en hopelijk kunnen we er vandaag nog naartoe.

WAAAROM nu toch, het ging allemaal zo goed :cry: :frowning:

Mijn vader denkt dat er misschien nu 1 van de 2 weggaat, maar volgens mij werkt dat niet zo toch?

Ook mijn (.)(.) zijn meteen minder gespannen…dus al met al…NIET GOED :frowning:

liefs van een verdrietige nic

Gatver Rennic :cry: dat klinkt inderdaad niet goed zeg. Vooral de kwaaltjes die ineens weg zijn zal je in de stress werken. Nu zegt ook dat nog niet alles net als bloedverlies niet alles zegt natuurlijk. Maar een echo zou toch zeker duidelijkheid geven waar je zo op zit te wachten. Wat je vader zegt klopt wel hoor het kan ook dat er 1tje niet meer is maar de tweede wel. Maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat je daar niet al je hoop op wilt verstigen.

Ik hoop voor je dat het niet mis is en ook duim ik me wezenloos dat je vandaag nog naar de gyn kunt!

Rennic, veel sterkte :-* :-* !!

Ik hoop eigenlijk dat je het niet nodig hebt en dat het toch vals alarm is…

Groet Tans