IVF/ICSI deeltje 9!



Eindelijk zwanger of zelfs al mama!

Moon; Jeroen geboren; 10-10-2005

Kaatje; zwanger

Tans; Stijn geboren; 2 januari 2006

Ang; mama van Vito 16-01-06 en 1 *

Aphro; zwanger en 2 *

Kim; zwanger van de tweede

Vrouw Holle; zwanger

Amidala; zwanger

Kaatje; zwanger van 2!

Chan; aan het wachten op hun adoptiekindje



Aan het behandelen.

Shouka; IVF eerste kindje 1 *

Heidi; IVF eerste kindje 1 * positieve thuistest!

Rennic; IVF eerste kindje

Rhiannon; IVF eerste kindje 1 *

Nicje; IVF eerste kindje

Allemaal super veel succes!
Als er iets niet klopt aan het lijstje of er moet iets aangepast worden....PB maar of zet het in het topic dan pas ik de lijst aan!

:smiley: :smiley: :mrgreen: :mrgreen: Tadaaaaa nummer 9 alweer wauwwww

gaat allemaal snel zeg…bij nummer 10 maar eens een jublileum of zoiets.Strak plan dames!



Ben bijna door de was heen…leuk souvenier he…hihihi

maar heb gelukkig ook nog een doos chocolade en lekkere parfum gehad van mijn mannetje :inlove: :inlove:







dames suc6!





liefs van mij

Rennic…waar ben je… :angel: ongeduldig

Ik wil weten waarom jij al zo vroeg mag testen en of dat voor mij ook zin heeft :mrgreen: :wink: :wink: :wink:

Ooooow wat liev Chan gelukkig dat ze toch ook wat leuks hebben meegenomen voor je :mrgreen: :inlove: hadden ze je toch gemist :wink:



Nicje je kunt altijd eerder testen meis. Zolang je maar minstens 10/11 dagen na de Pregnyl injectie zit is het redelijk betrouwbaar zelfs. Maar je weet het ook wanneer het posi is is het nog net als voor Heidi nu wachten op de waarde in je bloed bv. Die geeft echt de doorslag.

zo hey alweer een nieuwe deeltje, wat zijn we ook een stelletje klets majooren (of zoiets :oops: ) bij elkaar he



rennic en nicje hoe gaat het bij jullie???hebben jullie nog een beetje veel afleiding???



rhi hoe gaat het bij jou zag dat je al begonnen was met de echte hormonsters, heb je al een echo gehad?



byjou ik wou dat ik zo’n hub had die mij chokolade kocht en parfum, ben best jalours op je hoor, aan gezien mijn hub vanmiddag heeft gevraagd of ik de auto wilde wassen :snooty: :doh: :snooty:



annie hoe gaat het met jou???lukt het allemaal nog een beetje?



hier gaat alles ook goed, ben alleen best druk met het maken van een collage van/voor mijn ouders omdat ze maandag 25 jaar zijn getrouwd, best veel werk joh ben er natuurlijk ook weer veeeels te laat mee begonnen maar gelukkig krijg ik wel hulp van mijn tante die is ook nog wel crea bea :wink: ik zal als het klaar ik wel een foto maken van het geheel en dan mogen jullie zeggen of dat nou een leuk kadoo is om te krijgen

een soort van keuring :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zo ik duik maar eens lekker mijn bedje in, en misschien krijg ik hub morgen wel zover dat we eindelijjk eens beginnen aan de babykamer want ik heb er zo’n zin aan we hebben nog wel even maar ja hij denkt dat we oceaaanen van tijd hebben. ach het zal ook wel aan mij liggen want ik wil ook alles direct eigenlijk :oops:



nou ik ga doegie

kuzzies kim

Kimmetje die man van jou toch … :? auto wassen .Ik zou zeggen rij hem door de wasstraat doe ik ook altijd!ZO gebeurd…Sop en boen al genoeg en de wasstraat gaat veel sneller en wordt ook nog mooier schoon :mrgreen:



Rhi , ja ik heb best een lieve Hub…gelukkig maar he!



Oh meiden het wordt weer spannend…Deze week wordt er weer getest…ik duim duim duim!



Zo ga nog eens stofzuigen voor de verandering.



Dames Suc6!





liefs van mij :inlove:

Hoi meiden,



Jeetje alweer deel 9 :shock: Dat gaat hard zeg.



Rhi, tot nu toe klopt het lijstje. Ik hoop alleen dat ik snel naar het bovenste kolommetje mag verhuizen :lol: Hoe gaat het met de hormoontjes?



Rennic en Nicje voor jullie schiet het al weer op. Nog maar een weekje en dan mogen jullie testen. Spannend!!!



Nog even over dat testen:

In principe als je een positieve thuis test hebt, mag je ervan uitgaan dat het allemaal goed zit. Alleen heb ik de vorige keer een bbz gehad en zijn we daarom wat voorzichtiger en zullen we pas 100% zekerheid hebben als we een echo hebben gehad en hebben gezien dat ie echt in mijn baarmoeder zit. En dan is het nog spannend tot aan de 12 weken, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen zo. maar ik moet zeggen dat ik er een goed gevoel over heb.



Kimmetje, jeetje meid alweer 18 weken, dat gaat echt snel. Gaat alles goed? Heb je nog een mooie buikfoto??? Je hubbie moet maar snel aan dat kamertje beginnen, want voor je het weet is het zover :wink:



Annie, hoe gaat nu met je meid. Kun je het allemaal nog volhouden? Zet 'm op. Ik denk aan je!!!



Byjou, zometeen na het stofzuigen, kun je heerlijk op de bank ploffen met die doos chocolade. Die heb je dan wel verdiend!!!



Urs, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk. En dat je het mist als je thuis bent, is een goed teken!!!



Moon, Tans en Ang, hoe gaat het bij jullie?? Hebben jullie nog leuke foto’s?



Hier gaat alles verder prima, ik vind het alleen jammer dat we nog niet echt blij kunnen zijn. Maar ik hoop dat daar snel verandering in komt. Ondertussen ben ik nog steeds bezig met die smerige capsules. Ik moet er nog zeker 18 :?

Ik ben nu lekker een paar dagen vrij en ik ga zometeen een nieuwe broek kopen. Ik pas nog maar 1 broek (komt door dat vocht vasthouden) en zelfs die zit niet echt lekker meer.



Succes allemaal





Liefs Heidi :-*

Lieve Heidi



Gefeliciteerd !!! Je bent zwanger!!!

Meisje je hebt het zoooooo verdiend… :dance: :dance:



Ik begrijp dat je voorzichtig bent maar een positieve thuistest, jeee…

daar mag je best blij van worden!!! :smiley:



Ik duim voor je dat het een goede zwangerschap is nogmaals van harte gefelicteerd! (Je hubby is zeker door het dolle heen he?) :roll:



liefs

Afro[/b]

Hoi dames,



Nou als alles mee zit ligt vandaag of morgen mijn nieuwe verzekering in de brievenbus en dan hebben we opnieuw 3 pogingen. Kan ik direct naar de apotheek om recepten af te geven en zouden we dus weer kunnen starten half februari. Hoop dan wel dat de situatie op het werk verbeterd is, nou ja vanmiddag horen we hopelijk meer.

Spreek jullie later. Ben nog steeds ziek en geloof dat ik nu echt overal pijn heb en ik kan wel met een bakkie onder mijn neus gaan lopen en niezen is pas echt gevaarlijk hahaha (lekker verhaal he!!)



gr Es

He Nicje,

Nou mij NOD is maandag, maar eigenlijk mag ik pas volgende week vrijdag 17 feb testen :oops:

Hopelijk hebben we net zulk positief nieuws als Heidi! :pray:



Moet gauw weer verder werken…druk druk druk hierzo.



:-* Rennic

Hoera, waarschijnlijk weer 1tje naar de goede kant van pagina 1!!!Heidi alvast gefeliciteerd , het gaat vast goed deze keer vrijdag nog even afwachten maar volgens mij zit het wel goed hoor!!!



Nicjes nu jullie dus ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!



Groetjes Tans



PS hier alles prima, net lekker de stad in geweest, Stijn past al in maat 62 de rest is al te klein …

Hoi



Shouka: 3 pogingen? Heb je niet meer nodig…het wordt de 1e keer BINGO! let maar op…sterkte met dat gedonder op je werk bah…





ff van het aanrecht en de potten en pannen vandaan. Ben roti aan het maken…heerlijk…volgens surinaams recept…



Morgen krijg ik de nekplooimeting van onze kleine friemel. Pfff…ik kan aan niets anders denken.

Ik hoop zo dat alles goed is en dat ik geen vruchtwaterpunctie hoef te doen over 1 maand. Daar moet ik echt niet aan denken…



willen jullie voor me duimen??? heeft in het verleden ook al goed geholpen…



veel liefs Afro

Meiden alweer deeltje 9 tjee zeg er word hier heel wat afgekletst!!! :smiley: :smiley: :smiley:

En wat is het hier spannend zeg!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Heel veel succes met de ww en ik hoop echt van harte op allemaal positieve testen!!!

Liefs Urs :-*

heidi lees ik het nou goed :shock: :shock: :shock: ben je zwanger???

ooh meid ik hoop zo dat alles goed zit deze keer en dat je alle ellende van de vorige keer bespaart blijft en dat de eerste 12 weken snel voorbij gaan want ook dan kun jij lekker gaan genieten van je zwangerschap :inlove: :inlove:



afr heeeeel veeeeel succes morgen bij de nekplooimeting, maar ben er zeker van dat alles goed zit hoor hij of zij zal jullie een mooi dun nekje laten zien :-* :wink: bij mij was de nekplooi 1.5 mm ik heb dus een kans van 1 op 1000 gelukkig niks om voor te vrezen zij de gyn



tans waaauw wat een bikkel al weer maatje 62 jeemig wat groeit hij al weer, ben wel weer benieuwd naar een fotooooooo :wink:



ik zal morgen ook weer eens een foto maklen van me buik(je)

ik voel de beeb ook erg goed en je kan het nu zelfs al aan de buiten kant voelen :inlove: :inlove: :inlove:

maandag mag ik weer naar de vk toe en de 20e mag ik weer naar de echo (misschien zien we het geslacht dan ook wel)

zo ik ga maar eens lekker naar bed ben alweer veeeeel te lang aan het kokken :oops:

goede morgen allemaal

nou ik heb de foto’s geplaatst in het showforum (zwanger buiken)

voor de genen die het willen zien



kuzzies kim

WOW Kim



Wat een toeter!!! :shock: :smiley:

Was je bij Lucas ook zo bol???

Het gaat bij de tweede meestal wel sneller, dus dat zal zeker meespelen…



Succes met groeien nog :mrgreen:

Hallo dames!



Lukt het wachten allemaal nog een beetje? De duimen blijven in elk geval flink aan het werk.



Hier ietsje minder goed nieuws. Vandaag voor de uitgangsecho geweest en het was nog te onrustig volgens de gyn. Rechts een kleine cyste/follikel van 2 cm ongeveer en rechts een heeeel onrustige eileider gok zelf dat ie ong tussen de 4/5 cm is nu. Jammer genoeg betekend dat dat ik nog een week extra Deca moet spuiten en begin er ondertussen aardig last van te krijgen in de zin van hoofdpijn en slecht slapen. Dus 15e mogen we weer terug en hopelijk krijgen we dan wel accoord om met de Gonal te beginnen. Was iig wel even slikken vanmorgen.

Nu was er deze week ook nog een lekkere brief op de mat gevallen van het UWV waar ik al sinds december mee in de weer ben aangezien ze mijn ziekmelding van 26-08 VORIG jaar niet goed hebben verwerkt. En ja ik heb dus 1 maand totaal geen enkele inkomsten gehad nu had ik op dat moment ook heel andere dingen aan mijn hoofd maar ze zorgen nu wel voor extra hoofdpijn erbij. In de brief gaven ze aan dat ik niet gereageerd zou hebben op ene brief van hun. En die brief waarin ik had moeten reageren heb ik dus nooit gehad! Nu kan dat liggen aan de post want met oud en nieuw hebben ze bijna alle bussen opgeblazen hier waardoor er op meer dan de helft geen klep meer zat en dus ook geen huisnummer. Maar lekker is anders helemaal als je dan leest dat ze het niet meer verder in behandeling nemen! :twisted: Echt ik stond op het punt van ontploffen. Ik moet me iedere keer al zo beheersen als ik met die mensen bel en wanneer zij een terugbelafspraak met mij maken komen ze die ook niet na…vertrouwen in ze is dus onder het vriespunt gedaald. Vandaag dus gebeld en jullie raden het al; een terugbelafspraak! :? Ik hoop bij God dat ze zich er ditmaal wel aan houden want wanneer ze dit niet doen stuur ik ze echt een advocaat op hun dak. Vervelend dat zij problemen hebben met de systemen maar laten ze er nu eindelijk na ruim 2 maand toch eens een oplossing voor zoeken! Ik heb onwijs veel geduld, ben getraind in geduld maar zelfs bij mij is het een keertje op… :frowning:

Hallo allemaal,



Heidi, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Zou echt geweldig zijn, als het daadwerkelijk op de echo te zien is.



Rhi, meid potjandriedubbeltjes het zit je echt niet mee!

Ik hoop echt dat je straks mag beginnen met de gonal! Aan de andere kant is het wel goed dat ze het op tijd zien, wordt het als niet IVF-behandeling beschouwd als je moet stoppen!

Dan die F**K UVW, ik ken de instantie, heb er vanwege mijn werk mee te maken (Personeelszaken)! Ze zijn zoooooo star, je krijgt heel gauw als werkgever een boete als je maar ook 1 dag te laat bent met melden.

Je staat zo machteloos er tegen aan, het is gewoon een heel machtig orgaan waar moeilijk vechten tegen is!

Ik hoop dat ze jou inderdaad terugbellen, en dat ze clementie houden met de brievenbussen rond oud en nieuw! Dit is toch algemeen bekend dat er brievenbussen door vandalen worden opgeblazen! Gewoon opnieuw een brief sturen zodat je alsnog kan reageren. Wat een gedoe pffffttt



Mijn duimen werken nog steeds in de 5e versnelling!!

Succes met de wachtweken en sterkte



Liefs,

Moon

Rhi jeempie wat een verhaal weer. Ook ik heb veel strubbelingen met dat uwv gehad en het bleek toen dat ze daar fouten hadden gemaakt en dit kwam door de computers. Als je het nieuws volgt weet je wat voor problemen ze hebben gehad het afgelopen jaar dus confronteer ze daar maar mee het zou namelijk best kunnen dat die brief dus helemaal niet aan je verzonden is. Ik ken je en volgens mij doe jij wel wat met dat soort brieven.



Succes

groeten Es

Rhi: jammer dat het even niet meezit. Ik hoop dat het probleem met uvw snel opgelost is. Jammer dat de uitgangsecho niet is waar je op gehoopt had, maar de 15e ziet het er vast goed uit! Ik duim voor je…



Vandaag de nekplooimeting gehad. Normaal gesproken heb je op mijn leeftijd (39) een kans van 1:82 op een kindje met down maar na de bloedtest en de meting is het 1:810 dit is vergelijkbaar met iemand van 28 jaar!

We zijn enorm blij en opgelucht…verder onderzoek is niet nodig!



Veel liefs

Afro