Hoi meiden,
Rennic, Jippie gefeliciteerd!! Je bent zwanger!!! :dance: Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: voor een goede echo!!!
Hier verder alles goed. Geen bloedverlies of iets dergelijks. Ben gewoon alleen heel erg bang.
Nog een paar dagen en dan weten we meer.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
oooohhh rennic wat een geweldig goed nieuws
VAN HARTE GEFELI MEID EN HUB NATUURLIJK OOK
hoeveel dames wachten nu nog op de test dan ik hou het allemaal helemaal niet meer bij :oops:
rhi de 24 oeh spennend misschien gaat het bij jullie wel net zo snel als bij ons direct na de eerste echo een afspraak voor de punctie (3 dagen later)
ik zal ook weer eens een fototje van onze lucas laten zien, hij is nu precies een anderhalf jaar en heeel ontdeugend maar wel lief hihihi
hij wil ook alles zelf doen en wij mogen hem niet meer voeren maar ook dat moet hij zelf doen ach het gaat steeds beter en ik vind het ook wel weer vertederend hoe hij toch zo goed raad weet met de vork en de lepel, dit is ongeveer een weekje geleden en hij kan het steeds beter want hij sopt nu niet meer zo hard als op de foto
ach en ik laat em wel lekker kliederen manieren komt vanzelf wel :mrgreen:
rennic: gefeliciteerd
heidi:hoop voor je dat alles toch goed is.
rhi:supper nu weer verder.
kimmetje:wat is het toch een heerlijke kliederdoos. :inlove:
andere sterkte en succes met alles.
groetjes annie
Rennic,wauw meid van harte gefeliciteerd!!!Echt helemaal te gek!!!Het gaat echt hard hier nu zeg echt waanzinnig gaaf hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Annie,meid hoe is het nu met jou???
Kim,Tjee dat ziet er lekker uit zeg :mrgreen:
Moon,wanneer kom jij jeroen weer eens showen hier???Ik ben heel benieuwd!!!
Heidi,hoe is het meis???
Rhi,succes hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
hoi dames,
met mij wordt het er niet beter op.
ik ben depri,gefrustreerd,kwaad,terleurgesteld en ga zo nog maar even door.
ook op het gebied niet zwanger worden, maar ook met andere dingen.
ik kom er maar niet uit en daar baal ik ook nog is een keer van.
de meeste hebben wel goed bedoelde woorden voor me klaar enzo maar het werkt gewoon niet bij mij op dit ogenblik.
ik wou dat ik kon doen wat de meeste van jullie doen. even lekker weg iets anders zien en doen, maar helaas ondanks dat IK mijn schulden opgelost heb, zitten we nog met een paar achterstallige rekeningen en de schulden van mijn vriend, dus helaas ik zal hier moeten blijven en eigenlijk moet ik ook blijven werken maar ik trek het niet dus zit nu ziek thuis en krijg geen geld nu.(nou ja ww voor zolang het nog duurt).
nou ja zo gaat het nu met mij.
jullie een fijn weekend toegewenst.
groetjes annie
annie, Life is like a box of chocolate, you never know what youre gonna get. dat is nu precies de teks die voor jou geld
ik kan je er ws niet uit deze sleur trekken, maar hoe diep je dal ook is eruit komen doe je altijd :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Hoi dames!
hier doen we het weer rustig aan en lees ook niet zo giga veel op het forum op het moment. Merk dat ik me wat meer terugtrek in mezelf en de onzekerheden van deze pogingen steken weer wat de kop op helaas dus niet meer elke dag dat positieve gevoel dat het nu eens gaat lukken en de angst voor een mogelijke miskraam komt ook weer wat boven. Probeer me daar zoveel mogelijk voor af te sluiten door bezig te zijn en te lezen. Hopelijk weten we over ongeveer 32 dagen wat deze poging ons brengt (2 daagjes meer nog dan mijn ānormaleā cyclus) wat een mens allemaal al niet gaat uitrekenen als je eenmaal weer bezig bent :silenced:
Annie die dips die je hebt komen en gaan en hopelijk gaat deze ook snel weer! Je weet er telkens ook weer uit te komen dus die kracht heb je! Houdt je daaraan vast, steun wat meer op je mannetje en schrijf het van je af. Heeeel veel succes daarmee!
Ik duik weer even mijn boekje in!
Hallo dames,
Annie, je moet er echt door heen, je hebt met afvallen en je grote kinderwens te maken met ups en downs! Ik kan 1 ding zeggen: VOLHOUDEN! Je komt er wel!
Rhi, ik kan je gevoel zo goed begrijpen! Bang voor wat je tegen gaat komen qua emoties met de komende behandeling! Ik duim echt ongelooflijk voor je!
Urs, alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon! Ennehā¦fotoās komt eraan! Zie hieronder⦠:inlove: . Bevalt je nieuwe baan nog steeds? Druk druk druk?
Heidi, heel veel succes maandag! Ik hoop dat je wat moois zal zien!
Nou, hier komen weer wat (verse) fotoās van Jeroen!
Veel liefs,
Moon
Hoihoi
Ik ben ook weer terug op deze wereldā¦
Ben behoorlijk ziek geweest van mijn menstruatie⦠:?
Heb een paar dagen veel paracetamol gebruikt tegen de pijn, daardoor kreeg ik weer veel last van mijn maag en darmen⦠:?
Sinds gisteren weer een beetje gegeten en vandaag eindelijk weer in leven. Ik heb ook erg veel geslapenā¦
Ik heb al een paar keer gezegd, dit vind ik het ergste van de hele poging⦠:snooty: De rest neem ik voor lief, maar de menstruatie is een grote ramp!!!
Dus⦠Ik heb met hubbie afgesproken dat we volgende keer geen genoegen nemen met een menstruatie⦠:naughty: Ik MOET zwanger worden :mrgreen:
We hebben 1 maart weer een afspraak staan met de IVF-arts, dan kunnen we onze bevindingen vertellen en onze vragen stellenā¦
Ben benieuwd, want we zijn niet helemaal tevredenā¦
Maar goed, hier gaat het lekker⦠Rhi spannend⦠lukt het goed zo zonder sigaretjes?? Knap hoor, juist nu!!
Kim en Moon, wat een heerlijke kereltjes⦠!!! Geweldige boefjes!!
Annie voor jou een hele dikke knuffel!!! :-*
Rennic SUPER dat ie nog steeds heeeeeeel positief was!!!
En Heidi, ik heb het even gemist, maar ga je nog voor een vervroegde echo?? Komt allemaal wel goed meissie!!!
Nu even verder wakker wordenā¦
Meiden bedankt voor de leuke fotoās van Lucas en Jeroen.
Lucas lekker vies en Jeroen lekker schoon in badje. Wat een lieve kereljes :inlove:
Rhi: PFFFā¦Ik kan niets anders dan hopen dat de dagen snel voor je gaan en dat er over 32 dagen goed nieuws isā¦ondertussen volgen we je behandeling en duimen met je mee!
Heidi: Een echo zou een hoop zorgen bij je wegnemen denk ik. Waarom vraag je niet of je eerder kan?Leg uit hoe jij je voelt, dat gepieker is zo slopendā¦
Rennic: Weer een +test!!! Ik kan me voorstellen dat ook jij naar de echo uitzietā¦eindelijk een bewijs dat het echt isā¦
Annie: wat naar dat je weer zo in de dip zit meid! Over een paar maandjes wordt het weer voorjaar en ziet alles er buiten vrolijker uit.
Wedden dat het met jou dan ook beter gaat. Blijf lekker werken aan je gewicht en houd hierbij je kinderwens in gedachten. Misschien gaat het straks wel sneller dan je ooit had kunnen hopen. sterkte!
Nicje: Ik hoop dat die nare ongi snel voorbij is! Op naar de volgende pogingā¦en inderdaad weer ongi worden is dan verboden!
Chan: Ik vind het echt zwaar ##@@@ dat je nog zo lang moet wachten. Wat is dat lullig zegā¦ik hoop dat de wachttijd snel voorbij gaat.
Ik maak er vandaag een lekkere luie dag van, beetje opruimen, wasje doen, en Olympische spelen kijken.
Allemaal veel liefs
Afro
Moon wat een mooi mannetje zeg :inlove:
Volgens mij lijkt hij veel op jou,na je foto,s hier te hebben gezien!!!
Mijn baan bevalt nog steeds prima,moet wel erg veel plannen ineens maar ja dat zal wel gaan wennen hoop ik???
Nicje,balen dat je je zo beroerd hebt gevoeld!!! :thumbdown:
Annie,kop op hoor meis :-* :thumbup:
Rhi,succes en doe het lekker rustigaan hoor :-
Liefs Urs :-
hoi meiden,
bedankt voor jullie woorden en zoals aphro al zegt tegen de tijd dat het zonnetje weer gaat schijnen gaat het met mij wel weer wat beter.dat doet de vit d die door de zon geactiveert word in je lichaam en ik ben meer een lente mens dan een wintermens(miss omdat ik in de lente geboren ben).
maar toch ga ik morgen even de ha bellen om te kijken of ik iets van anti depresivaās of zo kan krijgen want ik kom maar niet voor uit.
ik doe met moeite eten en lezen en type op de pc verder doe ik helemaal niets,geen huishouding,niet werken(terwijl we de centen nodig hebben) en ik ga ook de deur niet meer uit naar vrienden ofzo.
ik heb 27feb weer een afspraak in zutphen maar het is nog maar de vraag of ik de moed en energie op kan brengen om er heen te gaan(moet dan ook met de trein).
het liefst doe ik maar 1 ding en dat is slapen 24 uur per dag.
iemand zei steun maar wat meer op je mannetje , nou dat heeft geen zin want die doet ook helemaal niets.
ja hij is eindelijk na 3 weken zw weer aan het werk gegaan maar verder ja hij kookt nog want anders zou ik helemaal niet eten.
dus veel heb ik op het ogenblik ook niets aan hem.
hij zegt wel steeds van morgen ga ik dit of dat doen, maar doen ho maar en daar wordt ik ook moe van en zorgt dat ik ook niet echt de energie krijg om zelf wat te doen moet ik heel eerlijk zeggen.
maar ja zo voel ik me dus op het ogenblik en ik hoop absoluut dat ik er weer uit kom en sterker dan dat ik was, maar ik begin ook te balen dat ik iedere keer terug val en het lijkt nu dat ik steeds verder en harder terug val dan dat het eerst gebeurt.
nou ja we zullen zien hoe het verder gaat.
groetjes annie
Annie, als ik heel eerlijk ben en jouw verhaal zo lees, klingt dit inderdaad niet goedā¦het lijkt me inderdaad een goed idee om naar je huisarts te gaan, want zoals ik het begrijp, zit je in een diepe depressie, waarin je steeds verder wegzakt en ik vrees toch echt dat je hier alleen niet uit gaat komen. Het lijkt er ook op dat je vrees hebt om naar buiten te gaan en te ālevenāā¦Je moet echt aan de bel gaan trekken, want dit ga je niet lang meer vol houden.
Heel veel sterkte en tja, ik kan wel zeggen focus je op positieve dingen, maar die moeten er natuurlijk wel zijn en volgens mij zit je in een negatieve spiraal waar je niet uitkomt :wall:
Echt, ik wens je heeel veel suc6 en sterkte.
Rhi, ja, moeilijk is het weer he? Ik heb ook een stapel boeken gehaald om zoveel mogelijk in te verdwijnen, maar ik moet zeggen dat ik bijna niet gelezen heb door de vele afleiding en nu natuurlijk de olympische spelen wat ik erg graag kijkā¦
Heidi, suc6 morgen! Dat er maar goed nieuws te zien is!!!
Moon, wat een schatje is het! Erg lief joch!
Nicje, wat ontzettend vervelend zeg dat je zo ontzettend last hebt gehad van die duvelsā¦komt dit dan door de endo?
Meiden, ik ga kokenā¦er komen 3 vriendinnen hier eten, dus lekker kletsen vanavond en natuurlijk schaatsen kijken.
liefs Rennic
Heidi: Heel veel succes met je echo morgen!
Ik ga duimen dat er een mooie beeb te zien is.
Maar daar gaan we wel vanuit, hoor!
Rennic: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wanneer mag jij voor de eerste echo?
Iedereen hier heel veel sterkte & succes met alles!
Groetjes,
Jippie
Rhi succes mnet je nieuwe poging , ik hoop zo dat het gaat lukken!!!
Heidi, morgen krijg je vast iets heel moois te zien
!!
Annie je bent een lieve schat en voor jou zal het zonnetje ook weer gaan schijn hoor 8) 8) !!
Hopelijk weer snel!!
Groetje Tans
Moon en Kimmetje heerlijke schatjes hebben jullie!!!
heide jij hebt toch ook een echo morgen???
ik mag er om 11 uur zijn en hoelaat jij? ben heeeeeeel benieuwd ik hoop dat ze bij ons kunnen zien welk geslacht de beeb heeft,
en jij mag voor de eerste echo he eindelijk of niet dan wat kun je daar naar uitkijken he (vergeet geen zakdoekies mee te nemen) want ik hou het nooit droog bij de echoās :oops:
heeeeel veeeel plezier morgen kus kim
Hoihoi
Heidi en Kimmetje ik denk ook aan jullie vandaag!!
Heidi voor jullie hoop ik zooo ontzettend dat er een mooi hartje te zien is!!!
En Kim, misschien weet je dalijk wat het is⦠jongen / meisje!!
Spannende dag voor jullie!!
Ik ben weer aan het werk, maar voel me alles behalve fit. Ben nog misselijk, diarree, vervelende pijn onderin mijn darm (endel) en moeā¦
Maar goed⦠ik moet er iets voor over hebben he⦠:silenced:
Ik twijfel er nu heel erg over of ik dit over 2 maanden nog eens moet meemakenā¦
Misschien gaan we een iets langere tijd tussen de 1e en 2e poging inlassen. En dat alleen maar vanwege mijn angst om weer zo ziek te worden⦠Stomme endo!!!
Heidi succes vandaag en hopelijk vooral heel veel plezier!
Kimā¦ga je ons ook vertellen wat het wordt of blijft het voor hier een verrassing? :mrgreen: Veel plezier!
Nicje, zwaar hoor als je endo er nog eens bovenop komt :? Ik merk zelf dat mijn darmen die overal aanvast zitten me ook de meeste last bezorgen als ik ongesteld wordt. Totaal van slag zijn ze en soms neem ik een dagje vloeibaar zelfs om ze wat tot rust te laten komen. Dat helpt nog wel eens en hoe raar het ook klinkt; van de drogist calcium en magnesium in van die oplostabletten (tegen de krampen van de baarmoeder) en als het heel erg is is misschien voor jou diclofinac wel een oplossing? Wordt meestal voorgeschreven tegen sterke krampen en zulke spierpijnen die erbij komen. Je zou toch denken dat ze in Nijmegen toch wel iets zouden weten wat zou kunnen werken tegen de pijn? Al weet ik van mezelf helaas ook dat dingen als Ibu en Para etc echt niet werken⦠:thumbdown:
Een volgende poging doen als je jezelf er sterk genoeg voor vind en tussendoor misschien dan toch Lucrin spuiten? Misschien dat je je daarbij het beste voelt en wellicht kan Nijmegen daaromheen wel plannen want je legt dat toch alles plat en je spuit het toch ook voor de pogingen ipv Decapeptyl of heb ik dat verkeerd? Succes in elk geval en hoop dat je je snel een stuk beter voelt!
Ik ga weer off want mannetje is ziek thuis. Hij wilde eigenlijk werken vandaag want het kost hem een vrije dag als hij ziek is en zo ziek voelde hij zich niet. Maar aan het snuiten, kuchen hoesten etc te horen leek een airco en bedompte werkruimte me niet de beste plek voor hem :shifty:
heidi hoe was het bij de echo??? heb je een mooi hartje horen kloppen???
bij ons was alles goed de beeb lag leker met de handjes naast het hoofdje :inlove: gaaf om te zien hoor, alles zag er goed uit de blaas was mooi gevuld en de maag ook ik had genoeg vruchtwater dus de beeb kan lekker zwemmen hahaaha het groeide ook heel goed
en WE WETEN HET GESLACHT :inlove: :inlove: :inlove: maar ga nog lekker niks verklappen het is wel heeeel moeilijk om dat je nu alles in hij of zij wil schrijven hahaha dus misschien gaat me dat wel een keer mis :shock:
heidi succes vandaag.
kimmetje leuk zeg en nu maar hopen dat je het volhoud hihihihi.
rhi:beterschap met daan.
ik ga vandaag om 15.30 naar de ha.
we zullen zien wat er uit gaat komen.
groetjes annie