rhi hoest gegaan???mag je verder???
Gauw even voor we koffie gaan drinken vanaf morgen Gonal bijspuiten!! :dance: Ben echt mega blij want het was nog best spannend want mijn eierstokken waren niet eens te zien op de echo (ws door het lange Deca spuiten) maar de gyn gaf ook al aan dat als ze niet te zien zijn ze zeker rustig zijn en er geen cystes opzitten want dan hadden we dat wel gezien. :mrgreen: Dus hier weer een best wel heppie Rhi.
Rennic weer een nachtje verder! Op naar vrijdag :thumbup:
Kim vervelend dat je zoveel last hebt hopelijk dat je vrijdag geholpen kunt worden met wat fysio en mss een band ter ondersteuning dus daarvoor wordt hier ook :thumbup:
Ik ga gauw de koffie opdrinken en het warme broodje opeten voor het koud is. Thnx voor jullie duimen dames!
Rhi wat fijn dat je weer verder mag!!!
Rennic nog even en dan zekerheid!!!
Heidi kunnen het er eventueel twee zijn?
EN Nicje hoe is het met jou? Moon is vast druk aan het werk want hoe is het nu ?
Moet zelf 3 april weer aan de slag nog even genieten dus.
Heb wel een idee waarom Stijn zo onrustig is geweest, hij heeft een groeisprongetje gehad, hij lacht tegen mij maar ook tegen zijn knuffel en kan zich al van de buik op de rug draaien goed he :lol: :lol: !!
Gisteren heeft hij wel gehuild van 19.30-2345 maar daarna goed geslapen tot 600 en daarna tot 945!!!
Groetjes Tans
Rhi dat is super nieuws zeg…eindelijk mag je ook verder!!!
Ik ben erg blij voor je en hopelijk zet de lijn nu door met goede berichten (voor iedereen trouwens )
Kimmetje, dit is niet fijn zo te horen…zo veel pijn :roll:
Hopelijk wordt het met fysio snel weer wat beter.
Jaaaaa we zijn weer een nachtje verder :mrgreen: Nog 2 te gaan!
Hier op het werk is het lekker druk, dus afleiding genoeg zou je zeggen.
Verders geen zwangerschaps kwaaltjes te bespeuren eigenlijk… :eh: maar ook nog geen bad signs :dance:
Meiden ik ga gauw weer door hier…
en maar w8ten, w8ten…ben ik erg goed in :liar:
liefs Rennic
Hoi meiden,
Rhi, wat fijn dat je verder mag. Al dat spuiten gelukkig niet voor niets geweest.
Rennic, 1 dag overtijd. Het ziet er toch goed uit!!! En je hoeft niets te voelen hoor. Dat is bij iedereen anders. Succes nog met w88
Nicje, hoe is het bij jou?
Hier gaat alles zijn gangtje. Hoe dichter het bij maandag komt, hoe banger ik ben dat het weer niet goed zit. Ik heb tot nu toe geen reden om dat aan te nemen, behalve dat de misselijkheid iets minder lijkt te worden. Nog 5 daagjes en dan weten we meer.
Succes allemaal!!
Liefs Heidi :-*
Heidi: je bent niet iedere dag even misselijk hoor! Het komt toch met vlagen, dus niet meteen in de piepzak zitten als het eens wat minder lijkt. (deed ik dus wel, maar is echt niet nodig) Ik werd zelf pas rond de 7e week met vlagen misselijk, daarvoor had ik alleen maar zware onderrug pijn, wat ik altijd had als ik ongi moest worden. het zegt allemaal niets, laat je niet gek maken.
Kimmetje: vervelend dat je zo last hebt van je bekken . Zwaar vermoeiend lijkt me dat. Ik hoop dat de fysio uitkomst biedt.
Rhi: weer verder! Goed nieuws…wordt weer spannend hoor…
Tans: slapen van 23.45 tot 6.00 dat is niet verkeerd toch. Lief mannetje hoor!
Rennic: dat gevoel van weer een nachtje verder…zo bekend…ik heb de eerste 10 weken ook zo geleefd…iedere vrijdag was weer een week verder.
Gisteren voor het eerst bij de Vk geweest. Helaas vond ik het een beetje tegen vallen. Er was een stagiare bij de vk, die mijn verhaal invoerde in de computer en onder het vertellen ging een paar keer de diensttelefoon van de vk en liep ze de kamer uit, terwijl ik midden in een verhaal zat. Vond ik niet zo leuk.
Vervolgens konden ze allebei het hartje niet vinden, ik lag daar met een vuurrood hoofd van ellende.
Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis, de gynaecologie afd. om een echo te laten maken. Gelukkig kon de gyn mij het kindje laten zien en het hartje laten horen. Toen was ik weer gerustgesteld.
Over 5 weken moet ik pas weer terug komen bij de vk.
Enfin ik ga even een pizza in de oven schuiven, lekker, allemaal een fijne avond!
Afro
afro wat is dat balen zeg ik weet niet wat die vk’s tegenwoordig mankeren hoor bij de 9 maanden mama’s is het ook al zo’n potje bij hun vk’s
ik zei ook al tegen hun dat vk’s geen slechte dag kunnen perrimteren (of hoe schrijf je dat) het is voor ons zo byzonder om daar naar toe te mogen en je verheugd je er zo op en dan gaan ze zo raar doen
zo dat wou ik ff zeggen
maar gelukkig is alles goed met de beeb en heb je er ook nog even naar mogen kijken :inlove: :inlove: :inlove:
Hoi meiden,
Aphro, wat fijn dat alles goed is met jullie frummeltje. Dat is vast een geruststelling.
Kim, hoe gaat het bij jou? Is het nog uit te houden?
Ik word met het uur onzekerder. Ik begin nu wat steken te krijgen aan de linker kant. Het zit nu wel lager dan de vorige keer, maar ik ben er niet gerust op. Misschien zijn het wel mijn darmen of is het bandenpijn.
Misschien zit het allemaal wel tussen mijn oren.
Ik wil ook geen zeurpiet zijn en om een eerdere echo vragen. Ik moet maar geduld hebben en mezelf niet zo aanstellen.
Liefs heidi :-*
heidi he bah die onzekerheid weer he, maar wees gerust dat blijf je ook echt nog wel een tijdje houden hoor, ws als je nu met de gyn belt krijg je toch het botte antwoordt zolang je niet menstrueert en geen krampen tegelijk hebt hoeft er niks aan de hand te zijn
in het begin van een zwschap trekt je bm wel erg omdat ie groter wordt helaas voelt dat wel net zo als menstruatie achtige krampen (bekrompen eigenlijk he)
ik hoop dat ik je onzekerheid een beetje heb weggenomen en we duimen nog steeds voor jou en een gezonde zwangerschap
de rest ook nog heeeel veeeel succes met de laatste w88 weken
en rhi gefeli dat je nu eindelijk door kun gaan, nu op naar het echt werk en laat maar es zien dat je mooie eitjes kan maken
dikke :-* en een hele dikke knuffel van mij
Dag allemaal…
Ben ik er even niet en owwww wat schiet iedereen alweer op!
Rhi wat gaat het dan weer hard he!
Ik duim voor jullie allemaal!
Echo voor Heidi , ik zal zeker aan je denken!
Hier gaat alles zijn gangetje ,…De RVK heeft sinds dit jaar een gigantische achterstand waardoor het nog wel eens heel lang kan gaan duren en daar balen we ontzettend van…
Heb echt eens flink gehuild eergister toen ik het hoorde…
Zoals het er nu uitziet zijn we waarschijnlijk pas na DE ZOMER!aan de beurt…Das toch te gek voor woorden…
Moeten we nog langer wachten.
Dan nemen ze nog maar mensen aan zijn mijn hubje tegen die troela aan de foon :inlove: :inlove:
Lief he!
Bah ik vind het zo erg…
Maar ja we kunnen niets doen :silenced: :silenced: :naughty: :naughty:
Er was jaren geen achterstand en nu wel!
Maar goed het zij zo…
Gister met Valentijn heeft Hubje lekker voor ons gekookt en langzaam gaan we dan maar weer verder!
Ga ze gewoon wekelijks bellen net zooo lang tot zer hartstikke gek van mij worden!
Sorry dames moest het even kwijt…
dag allemaal
Liefs van mij
Ah gatverderrie Chan… waarom net nu zoiets als je bijna aan de beurt bent! Dat wacht is ook zo zwaar irritant want je kunt er ook echt niets aan veranderen. Wel gewoon iedere week blijven bellen hoor! Daar zitten ze voor!
Heidi, het is echt niet zeuren hoor als je een eerdere echo wilt! Ze bieden het je ook niet voor niets aan, dus als het echt niet kon zouden ze dat ook zeker niet doen, wij krijgen bv ook al heeeel snel een echo vanwege onze miskraam de vorige keer. Dus niet denken dat jij maar geduld moet opbrengen of dat je miept, als je je echt niet lekker in je vel voelt zitten die telefoon pakken en navragen of ze eerder een plekje hebben. En al zeker niet schuldig over voelen je gyn zal het zeker begrijpen.
Hier gaat vandaag dan eindelijk die eerste spuit erin, de hoofdpijn was gisteren ook echt erg dus ben er helemaal blij door dat we er hopelijk nu snel van verlost zijn! Ook gaan vandaag de allerlaatste sigaretjes op, sterker nog ik heb er nog maar 1tje en als die op is ga ik toch maar aan de kauwgom als steuntje in de rug voor de eerste dagen. Daarna heb ik mezelf beloofd dat ik er nog 1tje mag de dag van de punctie (na de punctie) en dan is het voorgoed einde oefening! Bibber, de bibber maar het is voor een super goed doel en ik ben er zeker van dat het gaat lukken 8) zeker met alle supporters hier :mrgreen:
Nu ga ik gauw even douchen en netjes aankleden zodat ik straks de bus kan pakken voor een sollicitatie want ook dat gaat door. Wel raar en met vlagen zo is er dagen niets en zo zijn er 3 in een week maar we gaan rustig door. Ik vergeet van alles dus ik schrijf ook veeels te weinig maar mijn hoofd stroomt een beetje over de laatste dagen. Hopelijk lost dat zich de komende tijd ook weer op.
Hoi meiden,
Ik zit even in een serieuze dip.
Ik ben ervan overtuigd dat het niet goed zit. Ik ben van de ene op de andere dag niet meer zo misselijk. Ik weet dat dat niets wil zeggen, maar ik zo’n gevoel dat het gestopt is met groeien. Ik heb geen krampen meer of iets dergelijks. Maar het is gewoon een gevoel dat ik heb. De ene keer heb ik dit gevoel heeel sterk en de andere keer weer minder.
Ik durf hier over niets tegen mijn man te zeggen, hij is al ontzettend zenuwachtig en voorzichtig. Ik wil hem niet teleurstellen en nog banger maken.
Ik hoop echt dat ik er naast zit. We zullen maandag zien.
Sorry, voor dit sombere berichtje. Maar het moest er even uit.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
Heidi,
Mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: zijn nu in turbostand gedraaid!!
Wij geven de hoop nog niet op hoor! :naughty:
Probeer, echt probeer de komende dagen veel afleiding te vinden en te relaxen!
Ik denk aan je en ik doe veel schietgebedjes voor jullie
Rhi, heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel sterkte met het NIET-ROKEN! Ik weet dat het heeeel moeilijk is!
Chantalle, dat is lekker zeg, door die K*ttekoppen moeten jullie langer wachten! Terwijl het zo belangrijk is dat de kids op tijd bij hun adoptie-ouders moeten zijn! Weten jullie toevallig al wie jullie kind wordt? Of wordt dat ook pas na de zomer bekend?
Liefs,
Moon
Hoi hoi,
Ook hier draaien de duimen erg hard dat het maar allemaal goed mag blijven gaan met je Heidi.
chantalle wat vervelend zeg dat ze zo achterlopen alsof je al niet heeeeeeeeeeel lang wacht op de adoptie van je kindje pffffff. Wat een teleurstelling voor jullie. Succes en ik weet dat jullie sterk genoeg zijn om ook deze tegenvaller op te vangen, maar begrijp ook dat dit op een gegeven moment ook een keer op is en het wordt tijd voor iets leuks en positiefs.
Nou tjuus en tot laters heb vandaag een dagje vrij.
gr es
Meiden,
Jaaaaaaaaaaaa, een super positieve test hadden we vanmorgen!!! :thumbup: :inlove: en… 6 maart hebben we de echo! Worden nog hele spannende dagen…
Heidi, hoe is het nu met je?
Heb je dan ook al bloedverlies ofzo? Ik duim voor je dat maandag alles helemaal goed is!!
Chant, wat onzettend balen zeg dat het allemaal zo lang duurt :wall: :wall: :wall:
Ik hoop echt dat dit nog gaat veranderen voor jullie…dit kan er nog wel bij zeg
Rhi hoe gaat het met spuiten? En wanneer moet je weer terugkomen?
Es lekker dagje vrij?
Nicje hoe gaat het met je?
Meiden ik ga maar weer eens gauw aan het werk…beh…helemaal geen zin in.
:-* Rennic
Rennic nu echt gefeliciteerd he meid!!!
Rennic, GEWELDIG!!!
Van harte gefeliciteerd! en lekker genieten hé!
Heidi, mijn duimen zijn nog steeds bezig! TOI TOI TOI!
Rhi, hoe is het? Gaat het nog goed met jou en de afkickverschijnselen?
Annie, gaat alles nog goed met je? Hou vol hé! Ook jij komt er wel!
Alle anderen: succes en sterkte!
Oohhhhhh Tans wat een lief koppie!
Angela, wij willen nieuwe foto’s van Vito! Hoe gaat het met moederen?
Veel liefs,
Moon
Rennic gefeliciteerd , fantastisch op naar de echo in maart.
Ja ik lekker daggie vrij manneke moest voor implantaten naar de tandarts en had mij nodig om hem terug te rijden. Ga zo dan nog maar even lekker naar de kapper is dat ook maar weer gedaan.
Gr Es
rennic,
super-super-super gefeliciteerd.
geniet ervan!
groeten Suzanne
Heeey toppie Rennic!!! :mrgreen: :thumbup: Hopelijk de 6e een hele mooie echo! *dan lig ik ws voor de punctie :shifty: *
Hier gaan we de 24e even kijken of er al wat aan het groeien is. Dus tot dan spuiten tot we blauw zien
Es succes en sterkte voor je hubbie.
Moon doe ook eens weer een mooie foto van jullie Jeroen dan 8) en hoe gaat het met het werken?
Ben nog steeds dementerend en nog wat irri achtergrondhoofdpijn dus ik duik straks lekker mijn boekje in. Hubbie hier is vanavond uit eten met zijn werk dus is er ook pas laat weer. Hier lekker met de katten onder de deken op de bank met drinken, chips etc onder handbereik. :inlove: