IVF/ICSI deeltje 9!

afro spannend he morgen voor het eerst naar de vk, het is heel leuk (beter als de gyn) vind ik zelf bij de gyn sta je altijd zo weer buiten en de vk neemt ook echt tijd voor je, dat vind ik wel heel fijn

ik mag trouwens vanmiddag weer :dance: het is alweer 4 weken geleden dat ik geweest ben dus het mag van mij ook wel weer :mrgreen:

het gaat wel heel goed ik voe de beeb regelmatig en ook nu aan de buitenkant het s toch weer een wonder denk ik dan

gisteren keken we met vrienden naar de olympische spelen en daar hadden we het over de gouden plak winnen dat ze dat ook graag zouden willen en ikdacht toen ineens bijmezelf die heb ik nu toch zeker wel 2 keer gewonnen ik ben nog rijker zelfs ik ben 2 keer zwanger geworden via ivf/icsi dat zijn mijn gouden plakken en ook die pakt niemand mij meer af

ik ben trouwens weer heel benieuwd naar een paar mooie foto’s van jeroen en stijn :inlove: :inlove:

rennic nog ff volhouden he de week is zo om :thumbup: :thumbup:

rhi nog 2 daagjes en dan weet jij ook meer

annie hoe gaat het nu bij jou??? hoop dat je je alweer wat beter voelt

je bent een toppertje hoor :wink:

verder wie ik vergeten ben sorry :oops:

Sjees Nicje wat dubbel zeg. Waarom doet het ziekenhuis niet een bloedtest? Dan hebben jullie allemaal zekerheid en hoef je niet meer te stressen en te wachten op wat er wel of niet komt. Maar mss denk ik er weer te makkelijk over…succes iig!

Afro heerlijk toch naar de VK! Geniet ervan en zeker ook van het feit dat iedereen het nu mag weten dat is een super groot plezier!

Kim ook heel veel plezier vandaag bij de VK! Die gouden plakken nemen ze je zeker niet meer af :mrgreen:

Ow en we zijn er eindelijk uit naar welke verzekering we gaan. Ze zijn allemaal best moeilijk telefonisch te bereiken dus heb er aardig lang over gedaan maar net is me toch echt toegezegt dat wanneer mijn gyn het verantwoord vind we meer dan 3 IVF pogingen mogen doen! :mrgreen: :thumbup: Ze moet dan even een briefje maken waarin ze dat verklaart en daarmee krijgen we dan een soort machtiging/toestemmingspapiertje waarmee we weer de medicatie etc vergoed krijgen :dance:

Pfff er valt echt een pak van mijn hart al hoop ik nog steeds dat we hierna niet nog meer pogingen nodig gaan hebben natuurlijk.

Nicje, vervelend dat je nog geen zekerheid hebt!!!

Rennic alvast gefeliciteerd

Even een update-je hier al kijk maar naar de foto…

groetjes Tans

Oh ships, de kleur van mijn afscheiding verandert…is nu meer geel…ik hoop niet dat dit een slecht voorteken is… :silenced: :? Ben op het moment erg onzeker en ontzettend bang dat het de verkeerde kant op gaat…

Help, ik wou dat deze dagen over waren…dit is zo slopend :!:

:-* rennic

Rennic ik kan wel heel makkelijk tikken; geen paniek maar zo makkelijk zal het voor jou zeker niet voelen :?

Het enige waar ik iedere keer ‘troost en rust’ in vond is dat er maar 2 mogelijke uitkomsten zijn; zwanger of niet zwanger.

Het vervelendste is misschien wel dat de eerste uitkomst eigenlijk het meest onzeker is. Bloedverlies kan in de eerste weken zelfs nog zonder dat je er ‘minder zwanger’ door bent.

Je kunt zelf ook helemaal niets anders dan afwachten…en in- en uitademen…ik hoop dat de komende dagen toch redelijk snel voorbij gaan voor je zonder rare afscheiding zonder bloedverlies met afleiding en hopelijk zelfs wat goede moed! Succes!

Er gebeurt hier veel nu…

Rennic… bij jou moet het goed zijn hoor!!! Ik duim nog steeds heel hard voor jullie…

En net wat Rhi zegt, meer dan afwachten kun je nu helaas niet… :?

Hoop dat de tijd voor jou voorbij gaat!!!

Tans, wat een liefie… mooie close-up foto :mrgreen:

Rhi wat goed dat je evt nog een poging mag!! Dat geeft nu ook wat meer rust lijkt me… dit laatste keer lijkt me zo slopend!!

Welke verzekering is dat?? Ik twijfel ook nog om over te stappen, misschien krijgen wij dan de eerste ook weer opnieuw… Ik merk dat ik nu mijn grensen al aan het verleggen ben… Eerst was ik ervan overtuigd, 3 pogingen, daarna is het genoeg. Nu ben ik al aan het bedenken, wat als het binnen die 3 niet lukt, wat doen we dan…

Maar, nog even niet aan denken… :wink:

En Rhi, bij jou willen we ook een mooie uitslag zien straks, verdien je ook zooooo :wink: :pray:

En een bloedtest heb ik om gevraagd, maar dat doen ze alleen bij vermoeden van bbz. Dus als ik vrijdag + test, dan mag ik komen…

Verder vandaag meer buikpijn, niet echt meer bloedverlies, maar het gevoel is niet goed… (en genoeg verlies om niks te zijn zeg maar)

ik ga tv kijken…liefs Nicje :-

:-

Heey Tans een nieuwe foto van Stijn! :inlove: Goed ontwikkelde longetjes zo te zien 8)

Nicje wij gaan over naar ONVZ. Daar doen ze niet moeilijk over meer dan 3 pogingen bij de topfit polis. Nu hebben wij als bijkomend voordeel dat we er via een collectief heen kunnen zonder medische vragen. Als ik jou was zou ik het gewoon eens proberen dan weet je iig of je er ook heen zou kunnen want het verwerken duurt wel even geloof ik. En een aanvraag staat niet gelijk aan werkelijk overgaan natuurlijk.

Je grenzen verleg je snel he…zo maf ik dacht voor we begonnen ook dat we aan 3 wel meeeer dan genoeg zouden hebben. Maar nu denk ik al meer in de zin van zo ongeveer 2 per jaar… :oops:

Thnx hoor zou echt super zijn als het eindelijk zou lukken maar ik durf er eerlijk nog niet over na te denken. Struisvogelpolitiek he…

En tja een thuistest is zeker net zo zeker en betrouwbaar natuurlijk en bloedverlies en buikpijn is ook niet fijn. Maar weet je eigenlijk geldt voor jou hetzelfde als wat ik voor Rennic tikte…het zegt nog niet eens alles want bloedverlies in de eerste weken (ja hoe achterlijk ook zelfs met stolsels) kan voorkomen. Maar net als jij nu doet zou ik ook doen hoor. Me helemaal instellen op niets en vooruitkijken naar een volgende poging. Hey dat laatste doe ik zelfs nu al nog voor ik ook maar 1 spuit heb gezet om eitjes te kweken :silenced:

agosssieee huilt hij nog zo veel???(wat ik zo begrijp uit je berichtje???

ik vind het altijd zo zielig ze kunnen nog niks zeggen en alleen maar huilen, ben je al eens naar het cb geweest om te vragen wat het anders misschien kan zijn???

nicje wat verwarrend allemaal zo he je wordt er eigenlijk niet goed van wat de natuur allemaal te weeg brengt, ik hoop dat je snel een beetje uitslag krijgt

rhi idd geweldig nieuws toch dat je nu de juiste verzekeraar hebt die jullie aanstaat, ik hoop ook dat die 3 behandelingen niet nodig zullen zijn hoor, dus ik ga je maar weer heel veel succes wensen misschien draagt het zijn steentje wel bij

en verder tja ik ben vandaag weer naar de vk geweest en dat waren toch een stel tja hoe zeg ik het netjes sullen bij elkaar

ja het waren er 2 een assistente en de vk zelf 1 stelde zich helemaal niet voor en me vragen werden zo kortaf beantwoordt dus daar had ik ook weinig aan, maar het belangrijkste met de beeb ging het goed het hartje was weer goed te horen en de beeb was erg beweegelijk (ja vertel mij wat) maar goed ik hoop wel dat ik de volgende keer een andere heb hoor want deze waren niet zo heel leuk kwam misschien ook wel door de tijdsdruk maar goed ik vind dat je daar toch wel de tijd voor moet nemen toch???

x kim

Nicje: Ik had het laatste nieuws van jou nog niet gelezen…daar word je inderdaad wel onzeker van hoor…sterkte met wachten.

Rennic: wat kan ik zeggen. Je blijft onzeker, zeker de eerste maanden.

En ook al zegt het helemaal niets dat je afscheiding iets donkerder word, zelfs een beetje bloedverlies komt heel vaak voor. Het is zooo vreselijk spannend…

Ik hoop dat de dagen een beetje snel voor je gaan en dat alles er goed uit blijft zien…

je krijgt een dikke kus van mij. :-*

Rhi: wat moet jij met al die behandelingen??? Ga toch weg…de eerstvolgende keer word jij gewoon zwanger :wink:

Kim: Hoe was het bij de vk?

Annie: laat jij ook weer eens wat van je horen?

Heidi: hoe voel jij je?

Tans: wat een oorverdovend kabaal moet dat zijn van die schat!

Iedereen liefs

Afro

afro :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zie 1 bericht terug :mrgreen: :mrgreen:

Hoi meiden,

jeetje, een paar dagen geen tijd gehad om te kijken en er zijn meteen weer 2 bladzijden bij gekomen.

Nicje, meid wat ontzetten kl@##@$te die onzekerheid. Ik weet precies hoe je je voelt. Aan de ene kant ga je er van uit dat het fout is en aan de andere kant hoop je toch dat het allemaal goed komt. Ik vind het wel raar dat je geen bloed mag laten prikken. Het is maar goed dat dat bij mij de vorige keer wel gedaan is, want ik was gewoon ongi geworden en als ik geen bloedtest had gehad hadden we gewoon gedacht dat de 1e poging niet gelukt was met alle gevolgen van dien. Meid heel veel sterkte, wanneer was jou NOD??

rennic, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd. Een positieve test is een positieve test!!! ga je vrijdag nog een testje doen??

Ang, wat heerlijk dat het goed gaat met Vito en dat hij goed groeit!!

Hoe hoog was jouw HCG toen? De kans dat het een 2-ling zou zijn is erg klein, want er is er maar 1 terug geplaatst, maar goed alles kan.

Kim, dat gaat lekker bij jou VK, ik hoop dat ze toch wat vriendelijker gaan worden. Maar het lijkt me wel heerlijk om het hartje weer te horen!!

Rhi, lekker kuuravondje gehad? Heerlijk he. Wanneer weet je of je verder mag?

Tans, Stijn kan erg goed brullen zo te zien. Is het verder wel een lief mannetje?

Moon, hoe is het bij jou?

Annie, hoe gaat het met jou meid?

Hier gaat alles t.n.t goed. Ik ben met vlagen misselijk vooral 's avonds. Ik heb ontzettende gevoelige (.) (.). Ik kan 's nachts niet op mijn zij liggen want dan doen ze ongelooflijk veel pijn en op mijn buik slapen vind ik ook niet meer prettig. Ik slaap dus heerlijk 's nachts :wink:

Nog een klein weekje en dan weten we meer, we hopen allebei dat we dan ook een hartje zien kloppen. Maar we houden er rekening mee dat dat misschien nog wel erg vroeg is.

Is mijn HCG echt zo heel hoog? Voor diegene die zwanger zijn of geweest. Weten jullie wat het HCG was bij jullie rond de 4 weken?

Maar goed dat is een heel goed teken toch?

Ik ben gelukkig van de progestan capsules af. Ik had al veel eerder kunnen stoppen nadat mij HCG bekend was, maar dat was me niet verteld en van te voren zeiden ze dat ik door moest gaan als ik zwanger was, dus voor niks een paar dagen door gebruikt. Ach ja als dat alles is.

Succes allemaal

Liefs Heidi :-*

Heidi misschien zijn het er wel twee???

Hier gaat het wel goed hoor Stijn huilt de ene dag erg veel en de andere dag is hij echt een slaapkopje …

En ja als hij veel slappt kom ik weer helemaal tot rust en op een huildag ben ik erg druk met kalmeren enz.

Maar goed nog even en dan gaat hij echt doorslapen enzo hoop ik.

Maar hij is en blijft een schatje hooor!!!

:mrgreen: :mrgreen:

Groet Tans

Even kijken of het hier een beetje netjes komt te staan met een copy-paste actie.

Nopes jammer nu ik tik het wel even over.

Op het testmoment (4 weken zwanger) zit het HCG tussen de 3 en 426 en verdubbelt het ongeveer om de dag. Dat verdubbelen gaat dus ongeveer door tot 16 weken zwangerschap (vandaar dat je tot dan met MvM mee kunt doen :wink: )

Hopelijk heb je er wat aan!

Heidi, fijn dat alles zo goed gaat!!! Houen zo!

Ik heb dat nu dus helemaal niet…gevoelige (.)(.) vandaar dat ik ook niet helemaal gerust ben :? Maar je hebt gelijk hoor…een positieve test is positief en zolang er niks roods te zien is :smiley: zijn we optimistisch!!!

Maarrrrrr het w8ten duurt wel lang hoor… :wall:

Ja vrijdag ochtend nog testje doen en dan bellen voor een afspraak voor een echo.

:pray: komt het zover. Het ene moment ben ik heel zelfverzekerd en het andere moment heb ik grote twijfels… :shifty:

Gelukkig zijn de avonden weer goed gevuld, dus lekker veel afleiding :stuck_out_tongue:

Rhi, suc6 morgen…ik :thumbup: heel hard voor je dat jullie nu mogen starten.

Alles nog onder controle wat roken betreft?

Nicje, hoe gaat het nu met je?

Meiden…ik ga verder met w8888888888888888888888888888888ten :pray:

kon je maar doorslapen tot vrijdag he

dat wachten duuuuurt en dat duuuuuurt

en heidi ik dacht ook meteen wat tans zij misschien zij het er wel 2!!!

rhi nog bedankt voor je smsje :wink: vond em wel heel leuk en heb em ook nig ff doorgestuurd tijdens mijn valentijns ontbijt dus het werkte wel hahahaha en direct ook nog hahahah

hoi hoi,

ik ben er wel hgoor.

lees en leef met jullie mee, daar ik het gevoel heb dat mijn leventje weer stil staat.

er is niets te beleven en leef in een sleur.

ik ben volgens mij aan het ziek worden maar weet het niet zeker kan ookk de stress zijn.

nou dames sorry dat ik even verder niet reageer heb koppijn.

spring snel even onder de douche en ga maar weer aan het werk.

heb zelf daar de puf niet voor, maar zal wel moeten.

groetjes een duffe annie

WOWWWWWWWWWWWW Rennic wat een goed nieuws!

Heel spannend hoor. Ik had een heel sterk vermoeden dat mijn tweede IVF poging weer niet gelukt was. Ik heb snel een test gedaan zo van dan kan ik ten minste lekker een wijntje drinken bij het eten 's avonds (ik was op vakantie). Ik heb twee dagen ‘te vroeg’ getest. Heb het staafje toen naar mijn vriend gegooid van kijk maar ‘het is toch niks’. En toen was het dus een vette plus :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :lol: Ik voelde echt nog helemaal niets. Zeker mijn borsten niet. Die zijn sowieso niet zo gevoelig geweest als ik wel eens had voor mijn menstruatie dus dat zegt niets. Ik voelde me niet anders als andere keren. Omdat de eerste IVF poging na vijf weken werd afgebroken was ook heeeeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig of het goed zou gaan. Mijn afscheiding is ook gelig van kleur. Ik duim heel erg dat het goed blijft gaan de komende weken. :thumbup: Met de tijd ga je echt meer vertrouwen krijgen. Ik ben heeeeeeeeeeeel blij voor je. Volgens mij zijn wij ongeveer tegelijkertijd gestopt met de pil. In mei 2003 ongeveer?

groetjes Kaatje

he Kaatje,

Fijn om jouw reactie te horen betreft mijn (niet) symtomen?!

Dat wachten is echt killing…maar we zijn wel positief.

Wie weet zijn het er bij mij ook wel 2 :mrgreen: :dance:

Ik ben in augustus 2002 gestopt met de pil en eind 2003 begonnen met dokteren…(tjee als ik dit nu zo teruglees lijkt dat echt lang geleden…ik begon al te twijfelen en moest even de agenda er op na slaan :eh: …)

Jullie allemaal bedankt trouwens voor jullie lieve bemoedigende woorden, :thumbup: :pray:

liefs Rennic

ja moeilijk is dat wachten he, ik wist ook van gekkegeid niet meer wat ik moest gaan doen om afleiding te vinden, maar uiteindelijk als je terug kijt vliegt de tijd zo om (jaja achteraf weer)

rennic ff volhouden nog morgen is het alweer woensdag en dan nog 2 nachtjes slapen, je bent nog steeds niet ongie dus nog steeds positief

rhi jij ook heeeel veel succes morgen bij de echo, ik hooooopp echt dat je nu door kan gaan met de gonalf, en dat je eileiders mooi rustig zijn geworden na een weekje extra deca,

ik ga lkeer naar bedje toe ben helemaal stuk want ik heb vannacht totaal niet geslapen vanwege de pijn in mijn bekken, ik heb vanmiddag nog even geprobeert om te slapen maar ook dat lukte niet vanwege de pijn, ik heb nog wel met de fisio gebeld maar die muts is er alleen maar op vrijdag, dus nu moet ik zowieso nog 3 nachten met pijn liggen, ik denk als ik haar zie vrijdag dat ik dan een moord ga plegen als ze me niet van de pijn af kan helpen want dit is echt NOT AMUSED