IVF/ICSI deeltje 9!

Argh Nicje ik hoop ontzettend dat er verder geen bloed te zien is :pray:

Hier blijf ik aan het bloeden nu ja telkens nog bruin en benhet eigenlijk wel spuugzat. Misschien wel een bijwerking door de Deca dat het daardoor langer duurt want vorige week met de echo was mijn baarmoederslijm wel al heel netjes dun.

Nog 4 nachtjes en dan mogen we weer hopelijk is het dan iig rustig.



Ow en als alles meezit is het gedonder met het UWV opgelost :dance:

Helemaal heppie daarover en als het goed zit volgende week de centjes op de bank. Hebben we alleen nog de best moeilijke keuze te maken waar we dit jaar verzekerd willen zijn en zoals dat er nu uitziet gaat dat ONVZ worden. Al wordt ik nog door zilveren kruis terug gebeld over wat specifieke regels mbt IVF pogingen en hoe ze dit jaar gaan tellen want ze weten zelf nog niet eens of ze wel of niet de teller op 0 zetten.



Kaatje fijn dat alles zo goed gaat!

nicje ik hoop dat dit wel het enige en laatste bloed is hoor, ik ga heeeeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: en hopen op een positiefe test morgen



rhi fijn dat nu eindelijk alles is opgelost met het uwv!!!

maar nog ff over die verzekering officieel hoort je teller nu op 0 te gaan en zeker als je overstapt naar een andere verzekeraar

wij zijn ook overgestapt en bij ons staat de teller gewoon weer op 0 en volgensmij hoef ik de eerste behandeling niet te betalen omdat ik module 3 heb gekozen (aangezien ik nogal veel zorg dit jaar nodig ben ivm de zwangerschap, en tja je weet maar nooit he

hoop dat je snel duidelijkheid hebt



xje kim

Nicje, dat is schrikken zeg! :frowning: Hopelijk blijft het hierbij, want het hoeft niet altijd iets te zeggenā€¦ Ik duim heeeeeel hard voor je :thumbup: :pray: :pray: :pray:



Rhi, is raar wat die verzekering betreft, want ik heb ze ook gebeld en bij mij zeiden ze dat de teller op 0 zal staan, maar dat je wel pakket 3 moet nemen om de 1e ivf vergoed te krijgenā€¦



Nicje, nee we hebben nog niet getestā€¦mijn mannetje wilt liever wachten, want volgens hem heeft het toch niet zo heel veel zin, :roll: :mrgreen: maaaaarā€¦morgen gaan we toch ff een testje ertegenaan gooien.

SPANNEND!!!



Ben ontzettend moe, want het was gisteren beetje laat geworden.

Ik zit nu lekker op de bank Davis Cup te kijken en ik denk niet dat er nog veel uit deze handjes komt :stuck_out_tongue:



Liefs Rennic :-*

Nicje: Binnenhouden die duivels, hoor! :wink:

Ik hoop heel erg dat je ongi niet gaat doorzetten! Het zou wel super zijn als deze poging meteen is gelukt. :pray:

Heel veel succes met de laatste loodjes en ik ga voor een goed resultaat duimen! :thumbup:



Rennic: Jij maakt het ook spannend, zeg!

Dus nog niet ongi en morgen testen? Hopelijk voor jou morgen ook zoā€™n fantastisch mooie positieve test, meid!

Succes! :angel:



Een prettig weekend iedereen!



Groetjes,

Jippie

hoi hoi,



Zeg kimmetje waar heb jij je herverzekerd???



Gr Es

unive shoukaā€¦



groetjes kim

Even tussendoor



Als ik nu overstap, zou ik dan kans kunnen hebben om weer opnieuw 3 pogingen te krijgen??

Dan is dat wel het overwegen waard, al zijn we erg tevreden over CZ



Ik zal me er morgen eens in verdiepenā€¦



Trusten :-*

Hoihoi



Helaas zet het nu wel wat meer doorā€¦

Ik heb het ziekenhuis al gebeld en ik word straks teruggebeld, dan krijg ik te horen wat ik nu moet doen. Ik mag niet ongesteld worden vanwege de endo.



Gek genoeg ben ik er best rustig onder. Ik vind het natuurlijk heel erg en heb er ook om moeten huilen, maar het voel wel goed zoā€¦

Het moet zo zijnā€¦

Heel raar, we kijken allebei heel erg op van hoe ik hierop reageer. Ik had verwacht in te storten, maar ipv daarvan ben ik me aan het richten op de volgende poging.

We willen overleggen met de gyn en de volgende keer 2 terug laten plaatsen (als er al 2 zijn dan)



Misschien komt het gevoel nog, misschien ook niet, maar we gaan gewoon maar door.

Vanmiddag zal wel even moeilijk zijn. Dan gaan we op kraamvisite. Maar ik vind dat die gevoelens erbij horen en gelukkig weet mijn vriendin dat. Dus dat gaat ook wel goedkomen :wink:



Hopelijk wordt niet iedereen nu dramatisch, want daar heb ik echt geen zin in. We moeten iedereen nog vertellen dat het niet gelukt is, das wel moeilijk. Zie de helft van de mensen al helemaal instortenā€¦

Heel lief en fijn dat iedereen meeleeft, is ook een hele grote steun, maar ik heb geen zin om nu andere mensen te moeten opvangenā€¦

Want dat gaat zeker gebeurenā€¦

Maar goed, ook dat laat ik maar op me afkomenā€¦ we zien welā€¦



Rennic, bij jou beter nieuws hoop ik :pray: :pray: :pray: :pray:



Liefs Nicje :-*

Nicje,



Wat vreselijk balen voor jullie! Helaas de 1e poging niet gelukt! Gelukkig (en daar was ik bang voor) stort je niet in en blijf je redelijk nuchter! Natuurlijk doet het pijn, maar jullie hebben iig nog 2 pogingen te gaan!



Ik had dat ook! Meteen doorgaan, niet lang bij stil staan! En bij de 3e poging had ik het gevoel dat het wederom mislukt was (ongi-gevoel) en was al op het internet te neuzen naar een puppie! Dit heeft waarschijnlijk een grote rol gespeeld omdat ik totaal met iets anders bezig was en omdat ik bij neer had gelegd dat ik geen kindjes zou krijgen.



Neemt niet weg dat je je verdriet wel even een plek moet geven hƃĀ©!

Het is niet niks en ga het niet onderschatten!

Sterkte en op naar meer geluk met de volgende poging!



Rennic, voor jou ben ik nog steeds aan :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Veel liefs,

Moon

Nicje, he wat jammer! :cry: Toch echt wel balen hoor!

Bij mij was het de eerste keer ook meer een berusting, maar toen had ik al vrij snel donkere afscheiding en wist ik wel dat het mis was.

Ik vond het veel moeilijker toen het mis ging, toen we spontaan zwanger waren afgelopen oktober. (in 5e week toen misgegaan :cry: )

Fijn dat je je nog ok voelt, maar toch sterkte :-



Nouā€¦en nu ikā€¦we zijn een heel klein beetje blij, want de test gaf ZWANGER aan!!!

Maar we juichen nog niet te hard, want eigenlijk mogen we pas vrijdag testen :naughty: En omdat het de vorige keer toch ook mis is gegaan, zijn we gematigd blij :smiley:

Dus meidenā€¦nog ff doorduimen hoor dat alles goed blijft gaan :pray:



:-
Rennic

Oh Rennic,



Das al heeeeel mooi!!!

Een voorzichtige GEFELICITEERD vanaf deze kant :-* :-* :-



We blijven duimen dat het bij jullie goed blijft gaan!!!

Goed zeg!!



Liefs Nicje :-

Aphro,goed zeg de uitslag van de nekplooimeting!!!Je bent idd gewoon nog een hele jonge meid!!! :smiley: En nu lekker genieten hoor!!!



Nicje,meid wat ontzettend balen zeg!!!Sterkte!!



Rennic,geweldig zeg!!!Ook hiervandan een voorzichtige felicitatie :-

Heidi,dat gaat helemaal goed komen :thumbup:

Rhi,het zit jou ook echt niet mee zeg!!!Kop op hoor :-


Hoe is het verder met alle andere meiden hier???

Liefs Urs :-*

Het is alweer zondag gelukkig. Nog maar even dan is het alweer woensdag en hopelijk mogen we dan verder.



Rennic ook van hier een voorzichtige gefeli! Dat onzekere blijft geloof ik altijd als je al eens een miskraam hebt gehad helaas. Maar we blijven duimen dat je net zoā€™n mooie HCG score hebt als Heidi straks (euhm als je tenminste mag laten prikken dat verschilt ook nog wel eens en ons ziekenhuis doet het niet standaard al denk dat wanneer ik het zou vragen ik het wel zou mogen).



Nicje jammer dat het niet gelukt is. En goed van je dat je niet in een depressie wilt komen. Daar zit nog wel een flink verschil in tussen balen en weer doorgaan/verder kijken dan echt instorten. Je hebt hiervoor ook nogal wat meegemaakt en hoe stom het ook mag klinken dat maakt wel dat je al anders een poging ingaat. Toch hoop ik wel ontzettend dat een volgende poging wel het gewenste resultaat geeft straks!



Ik ga voor mezelf even wat afleiding maken door een warm badje vol te laten lopen, mijn badkamer om te bouwen tot kuuroordje met geurolie brander, kaarsjes en een maskertje. Wil zelf nog zo lang mogelijk niet denken aan de mogelijkheid dat deze poging voor ons ook niet zou kunnen slagen merk dat ik toch langzaamaan telkens ietsje meer opzie tegen puncties omdat de medicatie bij mij telkens minder lijkt aan te slaan als ā€˜roesjeā€™ en ze steeds sneller bij moeten spuiten. Brrrrr. Maar dat duurt nog een tijdje! Dus voor nu ga ik lekker badderen met mijn nieuwe boekje erbij :mrgreen:

nicje jeejtje meid wat ontzetten balen dat het niet gelukt is de 1e keer, maar gelukkig weet je er wel mee om te gaan ondanks dat het heeeel moeilijk is, en kan me ook wel voorstellen dat je nu ff geen zin hebt om andere mensen te moeten opvangen, sterkte he



en wat een omslag he maarā€¦



rennic het klinkt allemaal heeeeel goed en ook van mij krijg je een felicitatie hoor, wel voorzichtig he, en nog heeel veeel duimpjes dat de test ook positief blijft



rhi idd het is zo weer woensdag en ik ben ook nog steeds voor jou heel hard aanh et duimen hoor het zou fijn zijn dat je verder kon, je hebt nu al zolang gewacht



de rest ook allemaal heel veel succes

Hey meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Het is hier heel druk met Vito, de kraamvisite en dan mijn nagelen weer en het huishouden. Gelukkig heb ik nu ffe tijd vrij gemaakt om te typen met jullie. Ik zal wel heel veel gemist hebben maar heb heel veel aan jullie gedacht ik ga het nu ffe teruglezen en op jullie reageren.

Afro; Ik heb gelezen dat je een nekplooimeting hebt gehad, en dat alles ok was. Fijn om te horen zeg. Dat word nu lekker gerust verder genieten.

Heidi; Zwanger meid ! Helemaal geweldig van harte gefeliciteerd geniet ervan. Je hebt inderdaad een hoge waarde, ik had dat ook en was zwanger van een 2-ling. Dus meid bestaat er een kansje???

Nicje ; Meid wat naar om te lezen dat het bloeden wel doorgezet heeft. Maar ik vind het ook heel fijn om te lezen dat je je weer gaat storten op de volgende poging. Ik deed dat ook altijd, het positieve eruit halen en me weer opladen. Suc6 meid.

Rennic; Ik duim meid voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan. Iig een voorzichtige dikke proficiat. JEUUUUHHH

Tans; Huilt stijn erg veel ? Vito is wat dat betreft nog best rustig. Ik roep het niet te hard zul je zien dat ik er vannacht mee zit hihi

Rhi; Meid jij ook weer bezig nou mijn duimen hebben gewoon doorgedraaid hoor. Nu word het jou beurt. Woensdag mag je gewoon door, dat MOET gewoon omdat iedereen de duimpjes in turbostand heeft staan. Zet hem op meid, ik denk aan je.

Annie en Es ; Meiden ik las dat het een beetje wisselend ging met jullie. Hopelijk gaat het al een stukje beter en pakken jullie de draad weer op.

Inmiddels ben ik mama van een zoon na de 3e ivf geef de moed aub niet op en het ligt niet aan jullie. Jullie geduld word ook beloont ik weet het zeker. Het moet goedkomen meiden.

Kaatje; Lang geleden, fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie 3-tjes.



Nou hier gaat alles zijn gangetje lekker druk maar Vito is een lief tevreden mannetje morgen weer wegen bij het consultatiebureau vorige week donderdag woog hij 2490 gram dus dat is bijna 5 pond. Ik ben benieuwd wat ie morgen weegt spannend. De nachten mogen we ook al af gaan bouwen omdat ie zo goed eet, ik vind dat moeilijk omdat hij nog zo klein is. Maar vanaf vannacht gaan we toch wat proberen. Alles gaat dus lekker hier en ik geniet van elk moment met mijn manneke. Nou meiden probeer echt heeel snel weer te komen, want mis het wel. Moet nu weer kappen want het is weer ETENSTIJD, en er komen al wat geluidjes uit de babyfoon.

Nou meiden zet hem op.

Liefs en x Angela en Vito

Nicje: Wat vreselijk balen dat deze poging niet gelukt is! :cry: :wall: :?

Maar moed houden, hoor! Misschien is de volgende poging wel raak!

Heel veel sterkte!



Rennic: Alvast een voorzichtig gefeliciteerd! :dance:

Ik hoop dat alles goed mag gaan!



Succes iedereen!



Groetjes,

Jippie

Hoihoi



Net ziekenhuis gebeld.

Nu ben ik weer aan het twijfelen gebracht. Ik mag nog niet aan de pil beginnen, want er is nog een kleine kans dat ik toch zwanger ben, want ze vinden de menstruatie wel erg vroeg.

Ik baal hier ontzettend van, want nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben. Ik heb bijna geen buikpijn, maar wel al 2 dagen bloedverlies, met stolseltjes

Ik mag dus niet ongesteld worden volgens de gyn, maar nu krijg ik weer te horen dat ik wel ongesteld moet worden, omdat het baarmoederslijmvlies minder dik moet worden.



Ik word hier nogal onzeker van. Waar doe ik goed aanā€¦ :?

Wachten met de pil, zodat ik toch meer ongesteld word. Of toch de pil nemen met het risico dat ik misschien toch zwanger ben. Wat ik overigens echt niet meer geloof.

Ik had het zo geaccepteerd en nu dit weerā€¦ :cry:



Balen is dat ik me gisteren best goed voelde en vandaag zou gaan werken, dus er wordt op mij gerekend.

HOpelijk kan ik straks naar huisā€¦ Ff lekker zielig zijn, want dat kan natuurlijk op mijn werk niet. En zo voel ik me welā€¦ :cry:



Tot gauw!!

rennic gefeliciteerd voorichtig maar toch alle goeds vast meid,



nicje wat balen meid dat ze eigenlijk zo onduidelijk zijn en zo anders mening hebben met elkaar en dat in een zkh,

rot meid,



sterkte en :-* bianca

Nicje: Jammer dat het niet gelukt is :frowning: Maar het is heel goed om je pijlen weer te richten op de volgende behandeling hoor. Zo deed ik het ook , even uithuilen en dan weer hopen dat de volgende behandeling gaat lukken. In november vertelde een medewerkster van het ivf centrum nog dat er zoveel wondertjes gebeurenā€¦toen dacht ik nogā€¦maar nooit bij mijā€¦

Een week later ben ik zwanger gewordenā€¦je weet nooit hoe iets loopt!

Volgende keer gaat het lukken ā€¦let maar op!!





Rennic: Een voorzichtige felicitatie meid! Leuk nieuwsā€¦ik hoop dat het een goede zwangerschap is.!



Heidi: je hebt inderdaad een hoge hcg waarde, bij mij was het met 4,4 weken nog maar 114. Hoop dat het snel de 20e is!!!



Angela: fijn dat het goed gaat met Vito! Vertel je nog even hoeveel hij gegroeid is?



Rhi: ik hoop dat je woensdag verder magā€¦



Moon: Jij bent altijd mijn grote voorbeeld geweest, als iets oudere moeder. Ik heb veel steun gehad aan het feit dat jij zwanger bent geworden en een gezonde zoon op de wereld hebt gezet. :wink:



Kaatje: wat heerlijk dat alles goed gaat met je 2 kleintjes! Ik zou het leuk vinden als je af en toe weer wat schrijft hierā€¦



Tans: met Stijn gaat het ook lekkerā€¦geniet er maar vanā€¦



Alle andere meiden: veel liefsā€¦en zet hem op!!!



Morgen mag ik voor het eerst naar de verloskundige! Dan heb ik met het AMC niets meer te maken. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar dit is ook wel weer leuk. Met de 20 weken echo ga ik nog 1 keer terug.

Verder voel ik me prima, alleen sā€™avonds vroeg moeā€¦dus daar geef ik maar aan toe als het kan. Verder weet de hele wereld nu dat ik zwanger benā€¦en iedereen is zo blij voor onsā€¦hartverwarmend hoor.



veel liefs Afro

Nicje dat is echt raar zeg! Ik kan me zo voorstellen dat je erg onzeker hier van wordtā€¦

Sterkte hoor :thumbup:



Meiden bedankt voor jullie lieve woorden :inlove: Hier nog steeds geen :evil: te zien. Gisteren wel veel krampjes in de buik, zodat ik meteen weer ging twijfelen.

Waarom ik ook twijfel is dat mijn (.)(.) helemaal niet gevoelig zijn en dat had ik de vorige keren wel :think:

Nou ja, we hebben een positieve testā€¦en we gaan er gewoon van uit dat het ook zo blijft :smiley: :pray:



Afro,

veel plezier bij de verloskundigeā€¦hartje horen :inlove:



en allen andere meiden sterkte en een fijne maandag.



liefs Rennic