IVF/ICSI deeltje 9!

Ohh, de twijfel slaat toe…ondanks dat het best goed gaat, maar wat mij een beetje verontrust is dat ik geen gevoelige (.)(.) meer heb…

Misschien zegt dat wel niks hoor?!?!?!?!

Heeeeeeel misschien ga ik morgenvroeg even een testje ertegenaan gooien dan is het 14 dagen na de ´pregnyl´…

Maar mannetje vind dat we moeten wachten :roll: :mrgreen:

Het wordt nu echt moeilijk…en ooh zo spannend!!!



:-* Rennic

Annie, je mag best hier je hart uitstorten hoor, als dat je helpt moet je dat zeker doen. Ook ik heb die gevoelens wel eens van verdorie heb nu ook 1 BBZ en 2 miskramen achter de rug waarom zou het nu wel lukken. Kijk verders heb ik niet dat wat jij ook nog hebt maar heb wel zoiets van wanneer zit het na zoveel jaar weer eens een keertje mee bij ons. We zijn erg gelukkig hebben een goede baan maar er is volgens mij meer dan dat. tja mocht het niet lukken dan gaan we ons leven anders indelen maar dat is nog niet zover. Bij mij hoeft er ook maar momenteel iets tegen te zitten zoals op het werk en ook ik heb het moeilijk, maar denk maar zo we hebben elkaar, kok en de meiden hier waar je alles kwijt kunt of het nu positief of negatief is dus laten we daar energie en moed uitputten we staan niet alleen.

Dus Annie laten we gezamenlijk vechten om onze doelen te behalen.



Liefs Es

Rennic zet hem op, zoals iedereen hier schrijft je lichaam kan je met de medicijnen zo bedriegen dat het allemaal niets hoeft te zeggen.



Gr Es

Hoihoi meissie



Dat had ik vanmorgen ook… ik draaide me om in bed en dacht: ’ Hee ik voel ze niet meer??? ’

Dus ik ben op mijn rug gaan liggen en maar voelen… :shifty: Hubbie vroeg later toen ik de deur uitliep : Hoe is het met jouw (.) (.) ?? :mrgreen: Denk je ook iets onopvallend te kunnen doen :eh: :lol:





Ik hoop het zooooo voor jullie.

Ik merk dat ik na het testen wat rustiger ben. Heb ik altijd al gehad, ookal was ie altijd negatief.

Nu ie positief was, heb ik tenminste concreet iets. Ookal trek ik daar geen conclusies uit. Ik weet niet hoe dat komt…

Ik ga zondagochtend testen (is voor mij dan 2 weken na de Pregnyl)



SUCCES!!!1



Ik heb dat trouwens ook iedere keer met mijn buik… Het ene mom is ie rustig en dan ga ik twijfelen, het andere moment ben ik blij dat ik weer krampjes voel. Maar ook daar word ik weer onzeker van, misschien komt mijn ongi eraan ? ??? :shifty: :? :eh: :think:



Zullen we een winterslaap gaan houden van ongeveer een week nog?? :wink:



Annie, je komt er wel meid!! Het zal even tijd nodig hebben misschien, maar het komt wel goed!! Heb ik alle vertrouwen in :wink: :-

Heidi, je gaat vandaag bloed laten prikken he?? Wanneer weet je dan meer??

Ik vind het zoooooooo spannend voor jullie… We moeten er gewoon vanuit gaan dat het goed zit en goed blijft gaan :pray: :-




Ik ga weer werken…



Liefs Nicje :-*

Hoi meiden,



Aphro, bedankt voor de geluksbrenger. Ik hoop dat ie helpt. Het is maar goed dat je dit soort dingen met zijn tweeen doormaakt. En dat je man op zo’n moment heel nuchter en relaxed kan zijn (misschien van binnen niet?) Maar hij heeft inderdaad gelijk, maar makkelijk is het niet!!!



Nicje en Rennic, het wordt nu erg spannend meiden!! Nog een paar daagjes voor jullie NOD. En inderdaad dat je borsten minder gevoelig zijn dan eerst, hoeft niets te betekenen! Succes met de laatste zware w8 dagen :pray: :thumbup:



Annie, Es, de moed niet opgeven meiden. Op welke manier ook, jullie dromen komen vast en zeker een keer uit!!! zet 'm op!!!





Ik heb vanmorgen bloed laten prikken, tussen 1 en 2 krijgen we de uitslag als het goed is. Ik ben benieuwd. Gisteravond was ik af en toe lekker misselijk. Ik had zo’n ontzettende honger gevoel, maar nadat ik iets gegeten had (maakte niet uit wat: banaan, liga) werd ik even erg misselijk. 's morgens heb ik er geen last van. Maar ja, het is een goed teken, toch? Ik heb het er graag voor over.



Succes allemaal



Liefs Heidi :-*

Heidi spannend zeg nog een uurtje maximaal 2 uurtjes en dan weet je het zeker dus ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!



Stijn was vannacht een stuk rustiger ,we hebben allemaal goed kunnen slapen gelukkig!!!



Annie, ik heb ook twee miskramen achter de rug 1 spontane en 1 keer via iui, en nu een mooie zoon via ivf!!! Dus voor jouw zijn er nog genoeg kansen !!! En je bent volgens mij nog jong dus alle kansen van de wereld!!!

Ik begrijp je wel hoor je geluk/geduld wordt al zolang op de proef gesteld en als je iets graag wilt duurt het wachten wel heeeeeeeel erg lang en je hebt al zo lang moeten wachten dus zodra de kilo’s eraf zijn is het vast en zeker jouw tijd :mrgreen: :mrgreen: !!



Groet Tans

hedi ooh wat spannend nog een uurtje hopelijk bellen ze een beetje bijtijds en niet om 5 minuten voor 2



tans wat heerlijk dat jullie vannacht een beetje hebben door kunnen slapen dat heb je dan echt even nodig he ff bijtanken



nicje het klinkt alemaal zeer positief he, ik hoop dat je zo zwanger bent als wat :thumbup:



shouka en annie idd jullie staan er niet alleen voor gelukkig hebben jullie hele lieve hubs en natuurlijk zijn wij er ook nog om jullie een hart onder de riem te steken en weer volle moed kunnen geven



rennic dat wil helemaal niks zeggen hoor dat je geen pijnlijke (.)(.) meer hebt als je zwanger blijk komen die echt wel weer terug :wink: en krampen(jes) in je buik das ook vrij normaal voor een zwangerschap, maar ja helaas hoort dat ook wel weer bij een menstruatie het is ook zo moeilijk te bepalen of het nou zwkwaaltjes zijn of het hoort bij je menstr want ze lijken wel heel veel op elkaar



maar ik denk dat deze ronde er weer 3 dames bij komen die zwanger zijn dus ik ga mijn duimen nog maar een versnelling hoger zetten voor jullie en ik probeer de tijd ook wat sneller te laten gaan :wink: :wink: :wink:



zo ik ga weer moet zomet de dogys naar de cursus toe voor gedragstherapie want ze trekken onwijs aan die riem en we kunnen ze bijna niet meer houden en ik al helemaal niet meer nu, als er een andere hond aan komt dus ik hoooooop dat het een beetje helpt want het is helemaalniet leuk meer om ze uit te laten laat staan dat we gaan wandelen met die beesten en das zo zonde



nou doegieeee

Hoi meiden,



Nou ze belden van het ziekenhuis gelukkig al om 12 uur. En goed nieuws!!!

Mijn HCG waarde was 591, dus een mooie hoge waarde. :dance:



De vorige keer had ik pas bij ruim 6 weken een waarde van iets meer dan 600. Dus het kan gewoon niet anders dan dat het deze keer goed zit.

Ik heb toch maar een banner gemaakt, ondanks dat we nog voorzichtig blij zijn.

Ik mag helaas pas 20 februari voor een echo dus ik moet nog 10 dagen wachten. Mocht ik klachten gaan krijgen, dan mag ik eerder komen. Maar daar gaan we niet vanuit.



Liefs Heidi :-*

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

gefeliciteerd meid! Super!



Enne die echo is op mijn verjaardag dus dat kan niet anders dan dat het goed zit!!!





Liefs van mij

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



HEIDI WAT EEN GEWELDIGE UITSLAG!!!



Zit momenteel op mijn werk maar ik moest even kijken hoe je uitslag was!

Helemaal top hoor!!!



Gefeliciteerd en ga maar lekker je weekend in



liefs Afro

heidi mooi zo en de echo is ook op de verjaardag van mijn (hopelijk aanstaande) schoonzus dus dat zijn er al 2 moet goed komen!!!



dames dank jullie wel voor jullie woorden.

ik weet het allemaal wel maar ik ben op het ogenblik gewoon van het padje af, de weg kwijt en de moed even opgegeven.

maar dat komt wel weer hoor en ik weet wel dat ik het hier kwijt kan maar ja het lijkt bij mij een ieder keer terug komend verhaaltje en ik word er zelfs al beu van dus laat staan een ander.

we zien wel wat de toekomst gaat brengen voor mij en mijn vriend.



groetjes annie

Heidi, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Tjee, toch nog gelukt! Ga maar lekker genieten, en die 10 dagen zijn zoooo voorbij!



Liefs,

Moon

Ff gauw want ik tik tijdelijk wat minder omdat er hier eig niets gebeurd.



Heidi en mannetje gefeliciteerd! Op naar een hele mooie echo straks de 20e! :mrgreen:



En Nicje en Rennic we blijven duimen dat deze ronde iedereen zwanger wordt!

Lieve allemaal,



Wat een goed nieuws zeg Heidi :thumbup: :dance: :lol: :slight_smile:

SUPER GEFELICITEERD echt super leuk om te lezen dat de IVF poging is gelukt! Ik hoop dat je er snel heel erg van kunt gaan genieten.



Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest.

Gelukkig gaat met mij alles goed. Ben nu 21 weken zwanger. De twee ukkies groeien goed. Heb al verschillende echo’s gehad. En ben heeeeeeel blij. Ze zijn nu al zooooo lief! Ze beginnen zich steeds meer te roeren in mijn buik. Ik ben heel erg aan het genieten van mijn zwangerschap. En ik zag het lijstje net op pagina 1 en dat gaat er steeds beter uitzien! Ik duim :thumbup: heel hard dat alle dames uiteindelijk op het bovenste lijstje komen te staan. Ik had echt niet gedacht dat dat nog ooit voor mij zou zijn weggelegd. Maar het kan opeens superrr snel gaan.



Liefs Kaatje

Heidi gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!! :inlove:

Heidi: Wat super, meid!

Heel erg gefeliciteerd & ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben en over 8 maandjes een mooie uk in je armen mag sluiten!



Nicje & Rennic: Heel veel succes met de laatste wachtdagen!

Ik ga duimen voor ook zo’n positief resultaat voor jullie!



Alle andere meiden: Zet 'em op, hè?



Groetjes,

Jippie

Heidi, SUPER!!! VAN HARTE GEFELICITEERD met je zwangerschap :!: :dance: :**:

Geniet er maar lekker van!!



Hopelijk komen wij ook met zulk goed nieuws :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Kaatje,

Super om te horen dat alles zo goed met je gaat! Laat af en toe nog wat van je horen!

:-



Vanavond lekker uit eten en daarna feestje…maar ben nu al slaperig.

Ik slaap erg onrustig de laatste dagen…(rarara hoe zou dat nu toch komen? :think: )



Annie, meid, hoe moeilijk het nu ook is, als je doorgaat wordt je vast en zeker beloont :clap:



Fijne avond allemaal en …tot laters.



:-
rennic

WAAAAUW HEIDI VAN HARTE GEFELI MET JE ZWANGERSCHAP



echt helemaal toppie nu nicje en rennic nog (en alle anderen natuurlijk ook) ik heb ook de 20e een echo kunnen we mooi samen gaan hihihi



kaatje fijn dat alles goed is met de beebs en jezelf

leuk dat je weer eens wat van je hebt laten horen

(we miste je al een tijdje)



meiden heeeel veeeel succes nog die paar dagen

Heidi GEFELICITEERD!!!





Groet Tans

Hoihoi Rennic,



Heb je al getest???

Ik vrees dat het hier niet meer nodig zal zijn morgen… :?



Ik ging net naar de wc en ik had bij het afvegen een beetje rood bloed… :? :cry:

Beetje verdrietig nu,… Temp was nog wel hoog 37,4, maar ja…



Hopelijk vandaag verder niks te zien en morgen gewoon een mooie dikke vette + :pray: :pray: :pray:



Succes!!! Denk aan je !!!



Liefs Nicje :-*