IVF/ICSI deeltje 9!

CHANTALLE nog gefeliciteerd met je verjaardag meid!!

Wat een prachtig kado heb je gehad :smiley:

Weer eens wat anders dan een luchtje zeg.

Veel geluk met je lieve paard.

liefs Afro

Chantalle meid,

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Poehhhh,een paard maar liefst! Tjee, geef mij maar zo’n vent :lol: .

Helaas die heb jij al zo’n vent! Gelukkig heb ik ook een hele goeie vent, alleen een paard voor mijn verjaardag? Nou, dat kunnen wij ons niet veroorloven.

Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad!

Rennic, hoe staat het er nu mee? Heb je meer bloedverlies gehad?

Ik ben nog steeds aan het duimen!

Es, meid, dat is echt balen, gelukkig geldt dit niet als een echte poging!

Rhi, spannend hoor, wel effe lullig dat je eigen gyn er niet is :roll: , het moest ook verboden worden, vakantie vieren door gynaecologen :mrgreen: :mrgreen:

Tans, fijn dat inbakeren helpt! Is voor de nachtrust ouders en kind wel bevorderlijk!

Hier is het een beetje ziekenboeg, Han en ik zijn grieperig, Jeroen is er net vanaf! Af en toe nog hoesten.

Ik zit te blaffen als een hond! Irri hoor, steeds de kriebels in je keel!

Liefs,

Moon

Chantalle: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Hihhi, ik heb nog nooit een paard gekregen. Wel hebben we een cavia! :mrgreen: Super, zo’n cadeau!

Maar dat heb je ook wel verdiend na alle ellende van de mm in de afgelopen jaren, dus geniet er lekker van! :-*

Moon: Wat vervelend dat jullie ziek zijn!

Heel veel beterschap!

Rennic: Hoe gaat het nu met je?

Prettig weekend, meiden!

Groetjes,

Jippie

Hoi hoi,

Chantalle; Meis van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gaaf zeg dat je het paard hebt gekregen dat je altijd verzorgd hebt. Geniet er lekker van.

Met mij gaat alles goed, Vito is de laatste 2 daagjes erg huilerig, hij laat zich van een kant zien die we niet van hem gewend zijn maar goed zal er allemaal wel bijhoren.

Fijn weekend allemaal. :-*

chan nog gefeliciteerd met je verjaardag en een paard kado waow doe mij zon vent.helaas geen centen hier maar wel een droom van mij.

rennic:hoe gaat het nu???

van mij mag de lente beginnen dames het zonnetje vandaag(ondanks de kou) deed me erg goed.ik heb het gevoel dat de ad’s eindelijk aan gaan slaan al voel ik me nog steeds niet erg lekker er door, maar dat was me al gezegt dat dat een tijd kon duren.ik ben iig weer rustiger, weet alleen nog geen uitweg in mijn ellende, maar dat komt wel.

groetjes annie

Chan ook nog namens mij van harte met je verjaardag en wat een super kado heb je van je hubbie gekregen! Geniet er lekker van!

Annie, fijn om te horen dat het iets beter met je gaat en hopelijk kan je de circel doorbreken, zodat alles weer in een stijgende lijn mag gaan! :thumbup:

Gisteravond ff een mega huilaanval gehad…ik was ontzettend somber en depri…waarom nu weer niet en hoever en hoeveel moeten we nog gaan :cry:

Het is nog steeds niet doorgezet…overdag meestal beetje bruinige afscheiding en 's avonds na het eten (heel gek, zo rond de klok van 1900 uur) rood bloedverlies… :?:

Vanmorgen temp opgenomen en die was nog 37…maar vanmorgen wel ook wat rood bloed…het duurt allemaal zooooooooo lang nu. Deze dagen zijn echt slopend :shifty: Ik verwacht vandaag toch wel de doorbraak…ach ik weet het ook niet meer.

Voor diegene die gaan carnavallen…heel veel plezier en voor de anderen een hele fijne zondag

liefs Nic

Even een heel korte reactie want mijn boekje moet eig vandaag nog uit voor ik morgen weer moet werken :oops:

Chan meis van harte!! Hopelijk wordt dit jaar toch een super jaar het begint iig al goed met het kadootje van je liev :inlove:

An goed dat je het al positiever ziet, die oplossing komt idd later wel.

Rennic, wat vreemd meis dat het zo klokslag na het eten begint zeg. De dagen kruipen soms echt voorbij en wat zou een winterslaap dan lekker zijn zeg pfff. Als we toch eens wisten hoe lang het nog zou moeten duren dan waren we allemaal uit de stress! Hopelijk heb je veel hulp en steun van je mannetje. Is toch altijd wat lastig te begrijpen voor ze. De mijne zat laatst ook al tot hoever we door wilden gaan met IVF en echt dan springen de tranen me in de ogen want ik durf zelf helemaal nog niet aan stoppen te denken.

Hoi meiden,

Nic wat ontzettend rot voor jullie… Wat een gestress…

Ik hoop dat deze week heel snel voorbij gaat, zonder verder bloedverlies en dat het eindelijk eens goed nieuws is volgende week, bij de echo :pray: :pray: :pray:

Chantalle, gefeliciteerd met je verjaardag en wat een cadeau zeg!!! SUPER…

Moon weer een beetje opgeknapt?? Het is echt ongelooflijk hoeveel mensen er ziek zijn… IK WIL NIET!!! :mrgreen: Ik ga angstvallig iedereen uit de buurt die ziek is… ahhaha mensen maar denken, waarom komen ze niet op visite… :wink:

Annie, wat goed dat je het gevoel een beetje gevoeld hebt, hopelijk kun je het doorzetten en als de lente komt, zal het vast ook wat beter gaan.

Het is zo moeilijk om het zonnig te zien, als je je niet zo voelt.

Dikke knuf!!!

Wij hebben ons er een beetje overheen gezet. Eigenlijk accepteerde ik het goed dat het niet gelukt was, maar die pijn tijdens de menstruatie, dat was echt niet normaal meer.

Ik ben vrijdag naar de osteopaat geweest, hij heeft mijn bekken weer behandeld. Ik had zo’n zeurderige pijn in mijn linkerheup/eierstok. Tijdens de behandeling deed het opeens heeeel erg veel pijn en toen ik naar huis ging was het weg. En nog steeds…

Ongelooflijk!!! Man met gouden handjes :wink: :wink:

Liefs Nicje :-*

Verdorie, het wil maar niet doorzetten hierzo :? Iedere dag beetje bloedverlies en ook bruinig, maar geen buikpijn. Vandaag was temp naar 36.9 gezakt en heb nu toch ook het idee dat mijn (.) (.) minder gevoelig worden…dit zijn echt KKKKK dagen zo!

liefs Nic

Hoi allemaal,

Jeetje Rennic, ik vind het echt heel erg voor je! Ik had nog zo’n goede hoop omdat je geen krampen had en je temp mooi hoog bleef… :cry: Maar ik snap dat je het nu wel heel erg somber inziet. Echt vreselijk balen dat het niet doorzet, want dan blijf je er maar mee bezig en kun je het ook niet gaan verwerken, en je weet niet waar je aan toe bent. Ik snap heel erg goed dat je er even helemaal doorheen zit. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik heel erg met je meeleef en dat ik het vreselijk voor je vindt. Heel veel sterkte en ik wens je het allerbeste toe! En jullie tijd gaat ook komen, hoor! :-*

Nicje: Ik ben blij dat je nu van je pijn verlost bent!

Hoe gaan jullie nu verder? Wanneer willen en kunnen jullie aan de tweede poging beginnen?

Rhiannon: Hoe gaat het met jou?

Moet je van de week voor een echo om te kijken of je follikels groeien? Of gaat dat niet zo bij IVF?

Ik ben nog niet zo bekend met het hele IVF-traject. :oops:

Annie: Hopelijk slaan de antidepressiva goed aan. Het duurt alleen wat langer voordat je het merkt, dat is het nadeel ervan.

Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, meid! Sterkte!

Ikkie: Dat huilen zal er inderdaad wel bij horen, maar wel erg vervelend als je dat niet gewend bent van je ventje! Dan ga je je misschien toch weer zorgen maken. Verder alles goed? Ik hoop dat je voor de rest lekker van Vito kunt genieten!

Heidi: Moet je deze week voor de tweede echo?

Ik hoop dat er dan een mooi kloppend hartje te zien is, maar dat zal vast wel, hoor!

Alle andere meiden heel veel succes & sterkte!

En zet 'em op! Ik heb heel veel bewondering en respect voor iedereen hier, hoor! :clap:

Groetjes,

Jippie

Nicje balen meid dat het er zo hard inhakt die menstruatie telkens. Ik hoop ontzettend dat dit echt voor lange tijd de laatste keer is geweest. Wel fijn dat je osteo je zo goed kan helpen.

Rennic nog een week voor ze gaan kijken. En niet vergeten hoor als je ervoor last krijgt van verhoging/koorts of je voelt je slecht lichamelijk echt eerder bellen met je gyn! Daar zitten ze ook voor. Het wachten kunnen we hier geen van allen wat aan verkorten maar je verhaal kun je hier altijd kwijt. Sterkte!

Jippie yeps hier ook FM’s hoor net als bij IUI. Vanmiddag mijn 2e gehad van de ā€˜vermoedelijk’ zoals de vorige keer 4 stuks voor de punctie. Ze waren al een stuk groter maar nog het was nog niet genoeg om een punctie af te spreken. Iets wat ik ook niet verwacht had hoor heb me al wel ingesteld op minstens 4 stuks. En jij ondertussen al aan het oh zo lange wachten begonnen? Heel veel succes alvast!

Ik duik op tijd mijn bedje in want morgen om half negen weer present op het werk en de koffie ben ik daar nog niet aan gewend 8) Tot gauw!

Hoi meiden,

Rennic, hoe gaat het meid? Heb je nog veel bloedverlies? En wat die temperatuur betreft, volgens mij moet je daar niet te veel naar kijken. Ik geloof dat als je zwanger bent, je temperatuur op een gegeven moment gewoon weer wat zakt. Ik durf dit niet met 100 % zekerheid te zeggen :oops: Nog een weekje wachten meid en dan weet je meer. Sommige mensen hebben helaas bloedingen tijdens de zwangerschap. Ik denk dat zolang je geen krampen hebt, je nog een goede kans hebt. Zet 'm op meid.

Rhi, wanneer mag je voor de volgende echo? Kun je het spuiten nog een beetje volhouden? En hoe gaat het met het niet roken???

Nicje, fijn dat je weer pijnvrij bent. Dan is het wat makkelijker om je erover heen te zetten! Hebben jullie al een idee wanneer je voor de volgende poging mogen?

Hier niet veel nieuws. Ik wacht in spanning af voor de echo van morgen. Ik ben eigenlijk nog maar heel weinig misselijk. Ik ben vooral erg moe en duf. En ben ook erg snel op mijn teentjes getrapt, dat zal er ook wel bij horen. Ik slaap niet ect geweldig. Op mijn zij heb ik nog steeds last van mijn (.) (.) en op mijn buik is niet prettig. Maar op mijn rug val ik zo moeilijk in slaap. Ach ja als dat alles is.

Oh ja en sigaretten rook kan ik op het moment helemaal niet hebben. Vooral als ik recht in de rook van een ander sta. terwijl ik daar normaal nooit zo’n last van had. Dit was ook erg handig in het cafe met carnaval :wink:

Soms dan heb ik helemaal nergens last van en dan ga ik toch weer twijfelen of het allemaal nog wel goed zit.Maar goed, morgen weten we meer. Als alles goed is, gaan we morgen samen mijn eerste positiebroek halen. Ik hoop dat we een hartje zien kloppen.

Succes allemaal!!

Liefs Heidi :-*

Heidi: Spannend morgen! Ik hoop dat het een mooie ervaring wordt!

daarna gezellig een positiebroek uitzoeken…tip…bij Prenatal hebben ze een leuk model, met elastieke band die je terugslaat over je broek. Deze broek kan je al heel vroeg aan het is niet meteen ā€œzo’n gevalā€.

Nogmaals veel succes :thumbup:

Rennic: Ik hoop toch nog steeds dat het toch nog goed is. Je hebt geen krampen…houden zo…Je hebt natuurlijk nu ff niets aan al die verhalen van goed afgelopen zwangerschappen die allemaal begonnen zijn met bloedverlies, maar ja ze zijn er wel. Waarom zou jij er een van kunnen zijn? Ik blijf voor je hopen… :pray: :pray: Ik hoop dat deze week snel voorbij gaat zodat je niet meer in onzekerheid hoeft te zitten!

Annie: ik hoop dat je het beetje bij beetje weer ziet zitten! Soms kan alles zo grijs lijken…maar ik weet zeker dat er voor jou ook weer mooie tijden aankomen! :-*

Moon: beterschap, ik heb een ziek mannetje thuis, gelukkig heb ik zelf (nog) geen last van griepverschijnselen. Hij had ook een beetje te hard gewerkt en dan is toch de weerstand minder…

Nicje: wat doet een osteopaat precies? Je hebt er in ieder geval wel baat bij he? Wat goed dat hij je van de pijn af helpt!

Rhi: het is inderdaad emotioneel om aan je laatste poging te denken…het is goed om dat moment soms even te laten paseren maar gelukkig is het voorlopig nog niet aan de orde :wink:

Ikkie: Wat kunnen ze huilen he? ik hoop dat Vito snel weer"de oude"is!

Kimmetje: hoe gaat het met je? Je buik zal wel enorm zijn zeker!

Vandaag lekkerbekjes gekocht, lekker frietje erbij, doperwtjes. lekker en makkelijk.

Volgens mij heb ik ons frummeltje gevoeld! S’avonds lig ik in bed met mijn handen op mijn buik en dan voel ik soms een heel zacnt plopje!

Het kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn maar volgens mij herken ik dit nog van mijn dochter!

Allemaal een fijne avond!

Afro

Heidi: Succes met je echo morgen!

Ik hoop dat er een mooi kloppend hartje te zien is!

Laat je even weten hoe het gegaan is?

Groetjes,

Jippie

Hallo meiden,

hier ben ik dan weer!!!Wij waren van woensdag tot en met vrijdag in Frankrijk en wel 2 dagen in Disney echt geweldig!!!En 1 dag in Parijs ook heel gaaf.Wij waren met vrienden en hun kids om gezamelijk ons 12,5 jarige bruiloft te vieren dat was 16 januari en alvast die van hun dat is 2 mei!!!Het was echt waanzinnig gaaf!!!Ik was hier nog nooit geweest en ik wil echt weer terug :mrgreen:

Annie,meid kop op hoor goed dat je bij de ha alles eruit hebt gegooid dat zal toch allicht wat opluchting geven?!

Rennic meid toch wat een ontzettend kl#te tijd voor jou!!!Ik vond het zo gaaf om van de een na de ander te lezen dat de poging was geslaagd en nu dit weer :thumbdown: Meis heel veel sterkte

Rhi,gaat alles goed???

Tans,jij stelde vast dat iedereen hier met ivf jongens kreeg en ik heb idd ook 2 jongens alleen Jordin is niet door IVF maar van hem ben ik "gewoon"zwanger geworden.Maar idd wie krijgt hier het eerste meisje???

Hoe is het verder met Aphro,Nicje,Heidi,Vrouw holle,Moon en Jeroen,Angela,Chantalle en met alle andere die ik nu sorry sorry sorry vergeet :oops: :oops: :oops:

Groetjes en veel liefs Urs :-*

ha die Urs,

Gefeliciteerd en wat en leuke foto van je 2 zonen. Wat een leuke zonen heb je zo te zien en ik ben gek op pluto!!! 8)

Rennic hoe is het nu???

gr Es

Oh Heidi, morgen weer echo, hopelijk is er nu iets heel moois te zien…namelijk een hartje :inlove:

Veel plezier.

Urs, gefeli met je jubileum!!! En inderdaad wat een leuke foto van jouw jongens.

Rhi, langzaam maar zeker komt het bij jouw ook goed…ik :thumbup: voor je dat er snel een punctie datum wordt vastgesteld!

Annie, hoe gaat het met je? Minder last van de medicijnen? De afgelopen dagen waren wel heel lekker…zonnetje en lekker koud. Kunnen we wel gebruiken nietwaar?

Nou, ik heb vandaag het ZH gebeld en morgen mogen we even langskomen om een echo te maken. Het is nog onveranderd…

Hopelijk weten we morgen meer en stiekem hopen we op een wondertje, ook al geloof ik dat niet zo in. :eh: Morgen ga ik ook nog maar eens een test doen…kijken wat die aangeeft alhoewel ik donders goed weet dat er vast nog HCG in mijn lichaam zit…Ach het is allemaal zo verwarrend. Vandaag wel weer gaan werken, maar had moeite met concentreren en was het einde van de dag ook wel weer goed moe.

Nu ook…ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.

Oh ja, ik heb nu wel een beetje een trekkerig gevoel bij mijn navel…alsof je navel naar binnen wordt getrokken. Kennen jullie dat gevoel?

Raar allemaal hoor zo’n lichaam :mrgreen:

Welterusten en tot morgen

:-* Nic

rennic heel veel succes morgen bij de echo en ik hoop ook dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen

hier gaat alles zijn gangetje wordt met de dag weer dikker het houd maar niet op, min buik gaat ook helemaal heen en weer als je er naar kijkt dan is de beeb weer mmoi bezich

=hub heeft vandaag ook even een paar behang boeken opgehaald en ik heb een heeeeel gaaf behangetje gezien, maar nog niks tegen hub gezecht ik heb het boek open geslagen en als hij morgen vroeg thuis komt ziet hij het meteen en hooooopen dat hij het ook wat vind anders kan ik weer helemaal opnieuw beginnen :pray: :pray: :pray:

Rennic: Heel veel succes met je echo!

Ik hoop ook op een wondertje, meid! Dat zou toch echt wel super zijn!

Het kan best, hoor! Je bloedverlies heeft niet doorgezet en nog steeds geen krampen, dus ik duim me helemaal rot voor je!

Heel veel succes & ik denk aan je! :-*

Groetjes,

Jippie

Nic heeeel veel succes!!!

Ik duim me ook een ongeluk!!! :pray: :pray: :pray: