Urs nog gefeliciteerd met je 12,5 jaar! Lijkt mij ook nog wel een keer leuk naar Disney maar het komt er telkens maar niet van gni gni ach heeft ook geen haast. Jongens zullen er ook wel van genoten hebben :mrgreen:
Rennic meis succes en ik hoop zo op giga goed nieuws voor jullie!
Kim hopelijk vind je mannetje het net zo mooi scheelt weer en dan kun je ook echt aan de slag :thumbup:
Hier vanmiddag weer een FM ben heel erg benieuwd hoe het er dan uitziet allemaal. Nu eerst lekker een broodje eten met mannetje en daarna even onder de douche.
Rhi : hoop op een mooie uitslag van de fm meeting!
Ik wens Rhi en Rennic veel sterkte!!! Vooral Rennic, ik hoop echt zo dat het loos alarm is! Dat trekken aan mijn navel heb ik 2 x gehad, het hoort erbij! Dus ik blijf goede hoop houden!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Rhi, ik hoop dat de eitjes flink gegroeid zijn! en dat je gauw voor de punctie mag!
Urs, gaaf man! Wat heb je leuke jongens om te zien!
Zodra Jeroen ook wat ouder is, willen wij ook naar Disneyland!
Enneh…
Van harte gefeliciteerd hé!
Heidi, hoe was het meid? Heb je goed nieuws? Nog steeds blijf ik heeeeeeel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Annie, hoe gaat het met jou? Lukt het nu beetje met de medicijnen?
Hier gaat het weer wat beter (ziekenboeg is bijna over!) en ach…Jeroen is zoooooooo leuk! Echt heel veel lachen en makkelijk in omgang! Af en toe flink driftig :doh: .
Alle andere meiden veel succes en sterkte!
Tans en Angela–> hoe gaat het met jullie boys?
Liefs,
Moon
Iedereen suc6 vandaag!!!
HIer ook een ziekenboeg …snotter snotter!
dag dag
Liefs van mij :mrgreen: :mrgreen:
Meiden, nou eigenlijk niet zo positief nieuws…er waren 1 of misschien wel 2(maar dat kon ook vocht/bloed zijn) vruchtzakjes te zien. Maar hij zag verder niks erin…maar het is nog wel erg vroeg (6weken)…
Nee, hij was zelf ook niet zo positief. Vooral ook door het bloeden. Maandag moeten we weer terugkomen en dan moet er wel iets te zien zijn.
Ik heb vanmorgen nog wel een test gedaan en die was wel super +. De meest dikke streep van de 3 die we nu gedaan hebben, ach, al met al weten we nu nog niks meer :?
Heidi…hoe is het met jouw??? Hoop zo dat jij wel goed nieuws hebt!!! :thumbup:
liefs Nic
hoi hoi,
rennic:ik hoop maandag echt beter nieuws voor je.
urs:nog gefeliciteerd!!!en leuke jongens heb je.
de rest van de meiden succes en/of beterschap.
ik word nog steeds beroerd van de medicijnen maar ja het kon ook tot zon beetje 6 weken duren voor dat dat op hield en ook kan het zo lang duren voordat het echt gaat aanslaan.
ik vul mijn dagen op het ogenblik met werken(met veel moeite en tegenzin),slapen,eten en wat achter de pc of tv en verder niets.
ik kan gewoon niet meer opbrengen, ow ja nog wel naar afspraken die geplant staan.
de zon is wel lekker ja, maar het is nog wel koud en nu sneeuwt het ook hier.
ik hoop gewoon snel op wat warmer weer met veel zon en hopelijk komen er tussendoor wat oplossingen voor onze problemen.
en nu weer genoeg geklaagt.
groetjes annie
Hoi meiden,
Rennic: Jeetje, nu zit je nog in onzekerheid!
Het is natuurlijk wel erg vroeg om iets meer te zien dan een vruchtzakje. En het bloeden heeft niet doorgezet, dus ik zou de hoop nog niet opgeven, hoor! Maar wat een onzekerheid! Ik hoop echt dat er maandag meer te zien zal zijn. Ik ga echt megahard voor je duimen! Heel veel sterkte! :-*
Heidi: Heb je de echo al gehad?
Ik hoop dat alles goed gegaan is!
Rhiannon: Hoe is je fm gegaan? Ik hoop dat je follikels mooi gegroeid zijn en dat je al ongeveer kunt zeggen wanneer je de punctie hebt!
Succes allemaal!
Groetjes,
Jippie
Hoi meiden,
Rhi, succes met de FM.
Rennic, meid ik hoop dat je maandag toch nog goed nieuws krijgt. Ik :thumbup: en voor je.
Annie, zet 'm op meid!!!
Alle zieken: Beterschap meiden!! Met dit weer kun je toch maar beter in je bed liggen!!!
:inlove: :inlove: :inlove: Vandaag geweldig nieuws gehad!! We hebben een klein knipperlichtje gezien en het was goed gegroeid! Het is nog maar 9 mm maar onze kleine spruit leeft!!! :inlove: :inlove:
Over 2 weken mogen we weer terug komen voor echo. Ik kan niet wachten!!
Meteen een positiebroek gekocht, wat een verademing zeg. Heerlijk zitten die. Verder gaat alles prima hier.
Succes allemaal
Liefs Heidi :-*
:inlove: :inlove:
GEWELDIG HEIDI ! GEFELICITEERD ! GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP!
LIEFS VAN MIJ
Fantastisch, Heidi!
Gefeliciteerd en geniet er lekker van!
Het is je van harte gegund, hoor!
Groetjes :-* ,
Jippie
Heidi dat is echt super nieuws zeg!!!
Geniet er lekker van!
Nog ff vraagje aan jouw. Konden jullie eigenlijk bij de 1e echo iets zien? Of ook nog alleen maar een donker zakje?
Liefs Rennic
Heidi: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
probeer maar lekker te genieten van je zwangerschap!
Rennic: Bij onze echo was rond die tijd ook nog helemaal niets te zien hoor! Bij ons was de arts ook niet positief,door mijn bloedverlies. Een weekje later zat er een knipperlichtje! Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal gaan.
Wat een weer he? Iedereen in de ziekenboeg, ziek maar goed uit. Het is inderdaad toch geen weer om buiten te zijn!
groetjes Afro
Heidi gefeliciteerd! :thumbup: Rennic succes met afwachten tot maandag en dan hopelijk ook meer zichtbaar.
Hier nog een slachtoffer voor de ziekenboeg…geen complete griep oid maar vooral verkouden. Zere keel en verstopte neus en holtes met fijne opgezette klieren…nu ja zakdoekjes nu maar in de tas om overal mee heen te slepen brrrr.
Vandaag even gekeken hoe het eruit zag. Aan de linkerkant nog steeds wat onduidelijkheid mbt mijn eileider. Hij kan in de weg zitten met een evt punctie maar daar maken we ons nog even niet te druk om. Aan die kant waren iig 2 prachtige duidelijke follikels te zien en rechts een stuk of 5/6 die nog ietsje groter moeten groeien. Vrijdag dus voor de volgende FM en dan hopelijk een stuk of wat follikels op mooie grootte. Morgen ook de nieuwe uitbreiding halen van de Sims zodat ik morgen lekker rustig thuis in de warmte kan blijven.
Hallo meiden,
Bedankt voor de felicitaties!! Het begint nu pas echt door te dringen. Het blijft natuurlijk nog spannend tot na de 12 weken. Maar het ziet er in ieder geval goed uit. Ben ook helemaal blij vandaag. Ook mijn mannetje durft nu blij te zijn :mrgreen:
Rennic, Bij mij was er met 5 weken en 6 dagen een klein boontje te zien van ongeveer 4 mm en een dooierzakje. Maar ik heb al van veel vrouwen gehoord en/of gelezen dat er bij hun op dat ,moment nog niets te zien was. En dat hoeft echt nog niets te betekenen. Kijk maar naar Aphrodite en zo zullen er meer vrouwen zijn. Probeer de moed er in te houden!! Succes met wachten. Nog maar 5 daagjes. :thumbup: :thumbup:
Rhi, dat ziet er goed uit. Hopelijk krijg je vrijdag het verlossende woord!! Succes!
Ik heb nog even de echo foto erbij gevoegd. Helaas niet erg duidelijk, want het is een foto van een foto. We hebben helaas geen scanner.
Liefs Heidi :-*
Heidi GEFELICITEERD meid geweldig!!!
Annie,meis wat ontzettend shit dat je je zo rot voelt door de medicijnen!!!
Rennic,wat een vervelende onzekerheid zeg!!!Ik hoop echt van harte dat er toch stiekum wat zit!!!
Rhi,succes meid!!!
Moon,gelukkig dat het weer wat beter gaat!!!
Liefs Urs :-*
Heidi GEFELICITEERD , enne zitten je andere kleren nog wel lekker !
Rhi hoplijk zijn er morgen mooie follikels te zijn en ga je Heidi volgen… Rennic zit er hopelijk nog tussen in.
Ik duim voor jullie…
Ik heb een ziek klein snotneusje in huis, die nu ook nog aan het huilen is zielig he. Ga zo maar even kijken, gisteren heeft hij maar een half uurtje gehuild goed he , gaat helemaal de goede kant op . Hij slaapt tegenwoordig ook door tot 600 lekker hoor.
Nou de groetjes , Tans
Tans,beterschap met de kleine!!!Zo zielig zo,n kleintje die niet helemaal lekker is dan heb je het liever zelf!!!
Liefs Urs :-*
Rhiannon: Succes met je fm!
Hopelijk zijn al je follikeltjes mooi doorgegroeid!
Rennic: Hoe gaat het nu met je, meid?
Groetjes,
Jippie
rhi eel veel succes vandaag bij de gyn ik hoop voor je dat ze nu een punctie datum gaan afspreken dan kun jij ook weer een stapje verder
thans het lijkr met de kleine ook de goede kant op te gaan wat heerlijk he als hij lekker in zijn velletje zit he en niet huilt fijn dat ie nu weer in zijn ritme zit maar hopen dat ie snel van zijn verkoudheid afkomt
urs je reageert veel op anderen maar hoe gaat het eigenlijk met jou???
heidi wat geweldig he zo’n echo echt helemaal toppie hoor je kan het al goed zien :inlove: :inlove: ben je nu ook nog zo misselijk of valt het nog wel mee
rennic wanneer had je de 2e echo ook al weer??? en gaat alles nog steeds goed?? ik duim echt heeel hard dat er ook bij jou straks een mooi knipperend hartje te zien is :thumbup:
(op je vraag een antwoordt wij kregen de eerste echo bij 7 weken en 5 dagen en daar was al wel een hartje te zien)
afro, en ben je al uit de ziekenboeg?? wat had je dan snotterig en de griep?? blehhhhh echt weer om binnen te blijven
moon hoe gaat het bij jullie en met de kleine jeroen???heeft hij al weer nieuwe digetjes geleerd? en hoe gaat het op je werk?
annie ben jij al een beetje gewend aan die mediceinen? of ben je nog zo misselijk wel vervelend he dat je er eerst slechter van wordt ipv beter idd moet je lichaam er eerst aan wennen, hoe gaat het bij je deitiste? ben je alweer wat afgevallen
byjou ben jij alweer een betje opgeknapt uit de zieken boeg???
jippie hoest nou bij jou??
ben ik er nog wat vergeten??? :oops: :oops: :oops: sorry dan
hier gaat alles zijn gangetje moet straks weer naar de ceasar therapie en daar heb ik zin aan joh :liar: :liar: :liar: ach het is maar een half uurtje, maar het is wel bijna weer weekend :dance: :dance:
volgende week woensdag moet ik naar het consultatie buro met lucas zal mij benieuwen wat ze dit keer te melden hebben
Hoi meiden,
Hoe gaat het? Ik heb weer positive berichten gelezen;
Heidi; Geniet ervan meid. Heerlijk eindelijk een knipperd hartje helemaal geweldig.
Tans; Geweldig hoor dat het lekker gaat met je kleine mannetje, dan zit je zelf ook lekkerder in je vel he? Verkouden? Dat heeft Vito ook al gehad zo zielig bij die kleintjes. Hopelijk is ie snel beter.
Rhi; Vermoedelijk maandag de punctie? Ik duim heeeeeel hard voor je. Maar dat weet je wel he.
Rennic; Meid, voor jou draaien mijn duimen ook hoor, maandag weer een echo en hopelijk ga je met een geweldig zwanger gevoel naar huis. Niet niks he al die onzekerheid pfff ik denk aan je en duim heeel hard ook voor jou.
Annie; Hoe gaat ie, ik hoop dat het al wat beter met je gaat.
Moontje: hoe gaat het met de kleine jeroen?? Gelukkig zijn jullie allemaal weer een beetje beter. Is toch allemaal niks gedaan die griep.
Urs; Lekker zeg Euro Disney ook wij gaan der heen als Vito groter is lijkt me zelf ook helemaal geweldig. Wat een lieve mannekes heb je toch zeg. Enne gefeliciteerd nog met je 12.5 jarig huwelijk.
Hier alles zijn gangetje Vito groeit als kool, ik ben gisteren bij het consultatiebureau geweest op het weeguurtje omdat ik zo benieuwd ben hoe mijn manneke het doet. Nou de dame schrok ervan bij de geboorte woog Vito 2030 en nu 6.5 week later weegt hij 3785 gram dus weer 315 gr aangekomen in 1.5 week ik ben helemaal trots.De mevrouw van het buro zei "hij hoeft niet iedere keer zoveel aan te komen hoor hihi. Nou ik ben alleen maar blij nu heeft ie tenminste het formaat dat normaal baby’s bij de geboorte hebben. En hij slaapt de nachten nu ook lekker door nou ik heb niks te klagen dus. Om 23:30 gaat ie zijn mandje in en om 7:00 uur wordt ie wakker vanochtend zelfs om 7:30 uur.
Nu slaapt ie ffe dus kan weer wat huishoudelijke taakjes gaan doen. Meiden zet hem op allemaal ik hoop dat ik niemand vergeten ben. OEPPSSSS er komt geluid van boven ga ffe kijken. Plaats binnenkort weer een foto van de knapperd. Bye en tot snel.