IVF/ICSI deeltje 9!

aha zie je nou wel was ik toch nog iemand vergeten sorry ikki, maar gelukkig zag ik dat wel alles goed met julie en heerlijk toch dat hij nu zal zo goed is aangekomen (vonden ze dat te veel dan op het buro?) of was dat grappig bedoeld??

Oef het is even teveel om bij te benen voor me…even een kleine update en in het bijzonder een mega veel succes voor Rennic met de aankomende echo!

Hier is eindelijk de punctie gepland en jawel, precieselijk zoals ik tevoren al dacht de 6e! :mrgreen: Nog 1 keertje alles spuiten en dan zaterdag de Pregnyl erin…super spannend weer en kijk er niet echt naar uit maar dat zullen jullie ook wel hebben denk ik.

Echt heel veel eitjes zullen we denk ik ook niet hebben maar ik zal al superblij zijn als we net als de vorige keer er een stuk of 5 hebben.

Gisteren in alle vroegte is mijn vriendin bevallen van een kerngezonde dochter dus daar gaan we vanavond kraamschudden. Erg gezellig en spannend en ben heel benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Hopelijk mogen er dit jaar nog veel meer kerngezonde baby’s gaan volgen!

Ik duik zo gauw de keuken in en nog even achter de mail want ik ben echt nergens aantoe gekomen.

Allemaal een heel fijn weekend, voor diegene die wat moois op de planning hebben heel veel plezier en waar het nodig is succes/beterschap etc! Sorry voor het warrige berichtje na de punctie schrijf ik weer meer!

Hoi Rhiannon,

Super, meid! De punctie is dus zoals verwacht maandag?

Wordt weer reuzespannend voor jullie de komende weken.

Ik ga echt knoerthard voor je duimen! :thumbup: :pray:

Alvast heel veel succes, maar ik zal je vast nog wel “spreken” op het forum.

Prettig weekend!

Groetjes,

Jippie

Hoi Kimmetje,

Lief dat je dat vraagt :oops: Met mij gaat het echt heel goed!!!Ik ben in november 2004 op kok terecht gekomen en toen ging het echt slecht met mij,zie mijn verhaal bij de vlinderpraat!!!Maar mede dankzij de lieve reacties van de meiden gaat het echt goed met mij!!!Tuurlijk heb ik nog weleens een dip maar niet meer zo erg en zo vaak het is nu echt nog maar heel afentoe!!!Wel vind ik het jammer dat toen ik met IVF bezig was nog niet bekend was met deze side dat zou denk ik wel veel hebben gescheeld omdat er hier meiden komen die allemaal in hetzelfde schuitje zitten en begrijpen wat je doormaakt!!!Nou dat was dan even over hoe het met mij gaat :smiley:

Liefs Urs :-*

Kimmetje;

Nee die mevrouw van het CB zei het op een leuke manier, geloofde ook niet dat ie maar 2030 bij geboorte was. Hij is echt een spurt aan het maken.

He meiden zal nog ffe 2 fotootjes bijvoegen of iig Rhi ! haha :lol:

bye x Angela

Hahaha Angela het zijn echt prachtplaatjes maar ik wis je dubbele post toch even :wink:

Super dat Vito zo lekker aan het groeien is! Toppertje is het! :inlove:

angela wat een scheetje :inlove: :inlove: :inlove:

Angela : leuke foto’s wat een schatje :inlove:

Rhi: Sterkte met de punctie maandag, ik ga heel hard duimen dat

er een paar super emmy’s komen!!

Urs: fijn dat het zo goed met je gaat! Het is inderdaad ontzettend fijn

om het hele ivf gedoe hier van je af te kunnen schrijven.

Het is ook zo mooi om iedereen te volgen, en maar duimen en hopen dat het voor iedereen goed komt.

Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend!

groetjes afro

oohh angela wat en lekker mannetje is het toch ook :inlove: :inlove: en al echt stekels,

gelukkig bedoelde het cb het goed want ik had zelf nog wel rare ervaringen met het cb vandaag dat ik het vroeg :wink:

rhi vanavond de pregnyl erin :dance: morgen lekker ff niks en dan maandag de grote dag voor jullie, probeer er niet te veel aan te denken dan is het allemaal zo achter de rug en de 2e keer viel bij mij ontzettend mee :thumbup:

zo we hebben ons behanggetje besteld en wss is het dinsdga al binnen en dan kunnen we EINDELIJK de kamer behangen :inlove: :inlove:

de kleur is heel zacht grijs en die band is minder geel als op de foto maar zo hebben jullie een idee hoe het gaan worden

Ang wat een leuke foto’s zeg! Een lekker boefie is het :inlove:

Erg leuk om te zien.

En kimmetje, leuk zeg om met het kamertje bezig te gaan…erg lieve kleurtjes…ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden!

Rhi, spannende dagen voor jouw! Vandaag de pregnyl en maandag de punctie! ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat alles goed gaat :thumbup:

Heidi wat een mooie echo!!! Ik hoop zooooo dat wij maandag ook dat mogen zien… :pray: :pray: :pray: :pray:

Ga er maar lekker van genieten!

Annie hoe gaat het met jouw?

En alles verder goed met de kersverse moeders?

Chant hoe is het met je 'nieuwe’eigen paard? Voelt hij/zij zich al thuis?

Lijkt me prachtig om met dit weer, wanneer alles zo mooi wit is, te gaan rijden in de bossen. Heerlijk!

Hier geen nieuws verders…zelfde als de afgelopen week. Dus niet echt positief :frowning:

Dit weekend lekker druk en veel afleiding, dus het is zo maandag…

meiden (ook voor diegene die ik vergeten ben sorry) een fijn weekend!

Liefs Rennic

Hallo meiden,

Angela, wat een lieve poepie is Vito om te zien :inlove: :inlove: , die stekeltjes doet ut hem! Hij heeft al of nog veel haar! Bij Jeroen begint weer haar te groeien.

Rhi, meid, mijn duimen gaan in turbostand! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik hoop dat je een goede oogst hebt en dat het eens eindelijk aan gaat slaan!

Kimmetje, Tjee bijna hetzelfde strookje behang, zie voorbeeld!

Leuk is dat hé kinderkamer in orde maken!

Rennic, ik blijf nog steeds duimen op een wondertje! Dat je maandag wel een hartje ziet kloppen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oeps… Jeroen begint te bleren!

Nog gauw een foto van het behangetje!

Liefs,

Moon

Nou nou dames wat een hoop leuke foto’s van aankomende baby’s, baby’s en hun behangetjes grinnn

elke keer weer genieten om die foto’s te bekijken.

Rhi zet hem op maandag zorg voor een goede score.

rennic wat jammer dat er nog niet veel verandering in zit maar goed de duimen draaien volop.

annie het zonnetje begint langzaam aan weer wat meer te schijnen de dagen worden langer en lichter dus hopelijk levert dat jou weer wat positiefs op.

Hier de volgende vraag aan jullie. Zoals jullie weten ben ik op dag 8 van mijn stimulatie fase gestopt met spuiten ivm maar 3 eiblaasjes die mee deden, was toen pas 3 dagen bezig om de orgalutran erbij te spuiten die ervoor zorgt dat de blaasjes niet gaan springen. Nu zou ik dus volgens het normale schema pas rond 10 maart ongi moeten worden. Gyn vertelde echter dat dit wel wat langer op zich zou laten wachten ivm de behandeling waarop ik reageerde dat zou mij verbazen tot nu toe heb ik altijd keurig mijn schema gevolgd. Nu het volgende ik ben donderdag avond begonnen met heel licht rood bloed (+veel doorzichtig slijm) te hebben bij het afvegen. Vrijdag bruin verlies en flink last van mijn rug en vandaag roodverlies bij het afvegen zoals bij een gewone ongesteldheid in de begin fase. Snap er dus niets van is gewoon 6 dagen te vroeg. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Huisarts en ziekenhuis zeiden gisteren dat dat lichte bloedverlies van donderdag en dat bruine van vrijdag kan gebeuren door de hormoondaling, maar nu is het dus gewoon veel meer. Lees op internet dat het ook kan komen door bv eisprong??? Wie weet hier meer van heb namelijk niet zo’n zin om gebruik te maken van het spoednummer van de ivf kliniek. Heb verders geen andere rare pijntjes ofzo ja rommelende buik maar goed dat ken ik wel als ongi bijkomst en links en rechts is het wat gevoelig maar dat was al zo voor ik stopte met deze poging.

heb echt het idee dat mijn lichaam flinkvan slag is en daar hou ik helemaal niet van.

Nou ja als iemand wil reageren dat heeeeeeeeeeeel graag.

Prettig weekend groeten Es

Shouka: ik heb dit zelf wel regelmatig gehad overigens in een natuurlijke cyclus ) en dat was volgens mij een ovulatiebloeding. Maar jij bent natuurlijk met hormonen bezig geweest en dan kan je lichaam natuurlijk van slag zijn. Als je gewend bent dat alles een beetje volgens schema gaat is dit wel vervelend!

Rennic: Succes maandag meid, ik duim toch voor een goede uitslag!

Kim: Leuk behangetje! dat wordt vast erg gezellig!

Moon: volgens mij lijkt Jeroen wel op jou he? Lief kereltje hoor, geef hem maar een kusje van mij :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Vandaag een kinderwagen besteld, was eigenlijk nog niet de bedoeling maar we vonden hem erg mooi, en we kregen er een gratis autostoeltje bij. Het is een mutsy urban rider en ik heb het plaatje hieronder staan.

Ben er erg blij mee, overigens wordt ie pas eind juni bezorgd!

liefs Afro

Hallo

wat een mooie plaatjes allemaal!

Behang , baby’s :inlove: kinderwagens , echo …zou je daar niet heel blij van worden!

D8 het wel he!

Meisjes ik ben zoooo blij met mijn paardje! Het is zo’n bink!1.72 nu al en hij is pas 3.5. !!!

Volgende week ga ik hem zadelmak maken! Lijkt me zooo leuk!

het is echt een lieverd!

Wat heb ik toch een lief mannetje he! :inlove: :inlove:

Morgen zal ik eens wat foto’s van Gigolo maken kan ik hem eens showen hier!Tis echt een stuk! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jullie horen het al ik ben helemaal verliefd op mijn paardje!

dag allemaal fijn weekend!

Liefs van mij :**: :mrgreen: :thumbup:

:oops: :oops: Rhi (zou je bijna vergeten…)

heel veel suc6 maandag , ik zal aan je denken en hard voor je duimen!!!

Liefs en een digiknuffel van mij

Rennic voor jou hetzelfde meid!

Liefs … :inlove:

Rhi ik lees regelmatig met jullie mee hier en wil je heeeeeel veel succes wensen voor morgen :inlove:

Groetjes Daantje

Rhi: heeeeeeeel veeeeeeeeeel succes morgen, ik ga zeker voor je duimen! Toi toi toi! :pray:

Angela: wat is Vito toch een scheetje zeg, een heerlijke baby zo te zien, geniet ervan!

Groetjes

Ami

Even snel, Angela en Moon wat een lieve schatjes!!!

Rhi en Rennic heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen!!!

Groet Tans

Rennic: Heel veel succes met de echo morgen!

Ik hoop echt dat je morgen een hartje zult zien kloppen en dat alles toch goed zit. :pray: :thumbup:

Rhiannon: Succes met de punctie!

Hopelijk komt er een mooi aantal eicelletjes tevoorschijn, en heb je van de week een paar superembryootjes!

De rest van de meiden ook heel veel sterkte & succes met alles!

Groetjes :-* ,

Jippie

Meiden heel veel succes morgen…

Ik zal echt heel veel aan jullie denken :pray: :pray: