IVF/ICSI deeltje 9!

Rennic en Rhi ontzettend veel succes vandaag :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ang wat een lekker ventje zeg :inlove:

Ik moet zo weer met Donney naar het zh nu naar de knoarts vandeweek voor de zoveelste keer naar de ka(zie ontlastingprobleem bij zindelijkheid)En nu dus weer naar de knoarts hij heeft buisjes gekregen in juni vorig jaar en nu ze los komen is het vanaf de kerst weer mis met zijn oren hij zit gewoon even helemaal niet zo lekker in zijn velletje :frowning:

Maar meiden ik ga gauw ik moet er om 9.30 zijn

Groetjes Urs :-*

rhi en rennic idd van mij natuurlijk ook heel veel succes vandaag

en urs hoe is het gegaan bij donney???

Hoi meiden,

Donney moet dus weer buisjes in zijn oren op 28 maart mag hij weer even komen"slapen"bij de dokter.Het stelt wel niks voor maar ik vind het toch zielig,hij moet toch weer onder narcose en vorige keer kwam hij daar maar niet uit en toen hij wakker was had hij veel pijn en verloor hij bloed uit een oor!!!Maar ja misschien gaat dat deze keer wel beter!!!

Rennic en Rhi hoe is het meiden???

Liefs Urs :-*

Rhi meid hoe is het met jouw gegaan vandaag? Mijn duimen draaien voor je!

Het was een gekke ochtend vandaag.

We werden wakker met sneeuw en alles liep uit in het Ziekenhuis. De puncties hadden ze een uur uitgesteld, want die moesten daarna nog naar Utrecht en er stond vanmorgen 40 km file op de a12…Daar word je dus niet vrolijk van. Ik hoopp echt van harte voor hun dat ze het gered hebben…

Enfin, we waren eindelijk aan de beurt en we waren niet eens zenuwachtig, want we gingen er al vanuit dat het een windei was.

In eerste instantie was het eiblaasje ook bijna weg, maar toen ging ze verder naar onder en…JA er was een knipperlichtje te zien!!!

Een hartje dus en de groote van onze puk is ook prima voor 7 weken (0,84 cm) :inlove: :!:

We kunnen het bijna niet geloven …echt een wondertje.

De gyn zei ook dat het in ieder geval een vechtertje is!

Volgende week maandag mogen we weer om een echo te maken.

Vanavond probeer ik de foto er wel op te plaatsen…Oh wat een geluk is dit zeg!!!

Liefs Nic

YES!!! :smiley: :smiley: :smiley:

LIEVE NIC: IK WIST HET!!!1

ZELFDE VERHAAL ALS BIJ ONS…HET WAS GEWOON NOG TE VROEG

IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ VOOR JULLIE!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Nu voorzichtig gaan genieten he?

liefs Afro :wink:

Rennic: JOEPIEEEE!!! Super, meid! :-*

Zie je wel? Toch een klein wondertje in de maak!

Nou gaan we ervan uit dat het goed zal gaan, hoor!

Probeer er nu alvast maar een klein beetje van te genieten, dat is je wel gegund!

Rhiannon: Hoe is je punctie vandaag gegaan?

Groetjes,

Jippie

Hoooooooooi allemaal!

Allereerst; supertegekgaafgoed nieuws Rennic!! :inlove: :thumbup: :dance: Gefeliciteerd en hopelijk volgende week een nog mooier plaatje! Een vechtertje is het zeker!

Hier alles ook goed gegaan. Punctie viel weer reuze mee. Alleen links was wat pijnlijk en niet eens zozeer door de eileider maar de gyn moest door mijn blaas heenprikken begreep ik van haar. Dus maar goed dat er een preventieve antibiotica wordt gegeven anders kreeg ik vast een blaasontsteking. Maar daar hoeven we ons nu niet druk om te maken.

Het was echt weer met een kwartiertje voorbij en de gyn dacht er ongeveer 7 te hebben geprikt want een aantal follikels kunnen bij mijn dus ook eileider zijn. Toen ze eenmaal geteld waren in Nijmegen bleken er wel 10! :shock: eitjes te zijn! :mrgreen: :dance:

Al met al was het het hele traject weer meer dan waard met deze mooie score en woensdag horen we dan hoeveel er bevrucht zijn en wanneer we er donderdag 2 weer mogen en kunnen ophalen!

Nu ga ik even lekker lezen en wat prutsen in huis want mijn buikje is nog niet helemaal weer op en top natuurlijk.

Hoi meiden,

Rennic, :dance: :dance: Gefeliciteerd meid!!! Het zit toch allemaal goed!!! Yes!!! Gelukkig en die echo van volgende week zal ook vast goed zijn, zeker nu jullie ook een knipperlichtje hebben gezien :inlove:

Rhiannon, Wat een mooie score!!! Ik ben volop aan het :thumbup: :thumbup: voor een paar mooie emmies. Heb je nog last van je blaas nu? Lijkt me toch best pijnlijk. Succes met w88!!! :pray: :thumbup:

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

WOW Reenic helemaal te gek meis echt waanzinnig gaaf zeg!!!Van Harte hoor meid :-* :-* :-

Rhi,gelukkig dat het meeviel!!!Doe het lekker rustigaan enne mijn duimpjes draaien volop!!!Geweldige score trouwens zeg dat moet gewoon helemaal goed gaan komen!!!

Liefs Urs :-

Rhi wat super zeg! 10 eitjes dat moet ook goed gaan komen deze keer :!:

Ik ga heeeeeel hard voor je duimen en kaarsjes branden.

:thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Enne…ja ik ga nu echt ervan genieten :inlove:

liefs Nic

Oh meiden, wat een heeerlijke berichten!!!

SUPER, ik word er helemaal blij van!! Nic HEERLIJK!!!

En Rhi ook jij een mooie oogst!!!

:dance: :thumbup: :clap: :thumbup: :clap: :thumbup: :clap: :thumbup: :clap: :dance:

yes weer een zwangere erbij (nu 100% zeker)

had afro idd wel gelijk dat het gewoon nog te vroeg was

oohh meid wat zul jij gelukkig zijn en weet je wat HET IS JE OOK ZO GEGUND, van harte gefeli :-* :-*

rhi voor jou ook een dikke pluim hoor 10 eitjes waauw das een hele mooie score :thumbup: :thumbup: nu weer afwachten wat ze gaan doen ik ga in elkgeval weer extra duimen dat jij ook straks bij het zwanger clubje kan komen

Rhiannon: Zoooo, wat een goede oogst zeg!

Daar moet toch in elk geval minimaal één superembryootje bij zitten, zou je zeggen!

Dus als het kan, gaan jullie deze keer twee terugplaatsen?

Meid, ik ga voor je duimen hoor!

Succes met het wachten op het resultaat van het aantal bevruchtingen!

Groetjes,

Jippie

rennic:joepie gefeliciteerd!!! dus toch goed nieuws.

rhi: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor super emmies.

groetjes annie

Hey Meiden,

Rennic; Gefeliciteerd meid. Een knipperlichtje lekker genieten hoor.

Rhi: JOEHOE!!! :smiley: 10 eitjes wat een goede score zeg :thumbup:

Ik blijf duimen… nog even en dan mag je ze ophalen. Heerlijk :dance:

Doeg :-*

Hele vroege goedemorgen,

Ik had het goede nieuws gisteren al gelezen, nu even reageren!

Rennic, meid GEWELDIG! dat jullie een knipperend lichtje hebben kunnen zien op de echo. Dit gaat nu echt goed komen hoor! Het is niet voor niets een supervechtertje. Wat goed zeg dat de gyn verder gingen kijken dan hun neus lang is :roll: , stel je eens voor zeg!

Ik zou zeggen: GENIETEN! van de zwangerschap, je zal je hele zwangerschap toch onzeker blijven, zeker als je wat voelt. Dat is menselijk, heb ik ook gehad!

Rhi, als hier nu geen SUPEREMMIE bij zit…dan weet ik het niet meer!

Wat een goede oogst zeg, nu hopen dat ze allemaal een lekkere warme partner hebben gevonden om in te nestelen, althans de mannetjes!

Ik ben echt volop aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik hoop zo dat jullie ook tot de groep van zwangeren gaan horen! Rhi, ik hoef je niet te zeggen, maar probeer tijdens de wachtweken echt zo weining mogelijk aan te denken. Bij mij ging het juist goed, toen ik dacht dat het mis was! Dat was bij mijn zus ook!

Ik ga aan het werk, met de kleine Jeroen gaat het echt super, het wordt echt iedere dag leuker met hem. Hij ontwikkelt zich enorm, kan nu al geen minuut stil zitten (ADHD?) :roll: . Echt een vrolijk ventje met wie je lekker gek moet doen!

Het werken valt mij mee, die 2 dagen (in oktober 3 dagen) vliegen echt voorbij! Vandaag heb ik alweer bijna weekend! :slight_smile:

Veel liefs,

Moon

Rennic nu echt gefeliciteerd FANTASTISCh weer een zwangere erbij, gaat echt de goede kant op zeg!!!

Nu Rhi nog en dat ziet er ook veelbelovend uit 10 eitjes , ik had er maar 6 dus het gaat jullie vast lukken dit keer, dat moet gewoon besluit ik bij deze, :dance: :dance: !!

Dus nu :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Rhi heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes met het wachten !!!

:-* Tans

Moon fijn om te lezen dat het je meevalt het werken, ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden want op 31 maart moet ik ook weer beginnen… en dan Stijn naar de creche… ben heel benieuwd.

Hij huilt trouwens veel en veel minder en slaapt door en kan giga lief lachen dus dat gaat de goede kant op :wink: !

Rhi: Hehe punctie weer achter de rug. Mag je weer trots op zijn hoor! En wat een geweldige score meid!!! :dance: :dance: :dance:

Ik hoop dat er een paar prachtige emmy’s uit voortkomen van het innestelige soort! Zou echt zo geweldig zijn als jij de volgende was!

Het wordt weer spannend…

Tans 31 maart weer aan het werk…dat is best even slikken he? Hoeveel dagen ga je werken en hoeveel dagen gaat Stijn naar de creche?

Fijn dat hij minder huilt, en zo’n lachebekkie is.

Moon, wat heb jij voor oplossing voor Jeroen als je 3 dagen gaat werken?

Heb je voor die ene dag ouderschapsverlof gehad?

(nieuwsgierig aagje ben ik he?)

Heidï: Hoe gaat het met jou?

Iedereen veel liefs

Afro

Hoi IVF-meiden,

Hier even een vraagje aan jullie, en dan misschien nog meer aan de meiden die zwanger zijn.

Ik hoop dat iemand kan antwoorden.

Ik zit vandaag op de 9e dag na de inseminatie. Normaal word ik precies 14 dagen na de inseminatie ongi, soms een dagje eerder maar meer niet. Maar vandaag heb ineens heel donker bloedverlies. Het is niet echt bloed, meer hele dikke donker-bruine afscheiding, met een heel klein vleugje roze-rood er soms doorheen. Het begon vanochtend met een drup en het is nu wel wat meer. Wat moet ik hiervan denken? Lijkt dit op een innesteling, of kan het ook een vroege ongi zijn, of de voortekenen daarvan? Normaal heb ik nooit zo vroeg al donkere afscheiding voor mijn ongi, eigenlijk helemaal nooit. Ik word gewoonlijk vanuit het niets precies 14 dagen na de eisprong ongi, met meteen rood bloedverlies. Ik voel mijn liezen wel, en heb ook regelmatig last van krampjes en steekjes in mijn buik. Ook had ik op de 6e dag na de inseminatie de hele dag door ongi-krampen (innesteling?)

Ik ben deze poging wel voor het eerst Menopur gaan spuiten ipv Clomid te gebruiken. Misschien dat mijn lichaam daar ook eerst aan moet wennen? Maar goed, het zijn pure hormonen, dus het lijkt me vreemd dat dat zo’n effect zou hebben op mijn cyclus en de luteale fase… En 9 dagen na de inseminatie is wel heel erg vroeg! Ik weet zeker dat ik niet eerder de eisprong heb gehad, want dat konden we precies met de echo’s volgen, dus qua timing zitten we ook niet verkeerd.

Klinkt dit misschien bekend in de oren bij de reeds zwangere dames? Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken… Ik wil deze poging nog niet als verloren beschouwen, daarvoor vind ik het allemaal wat te vreemd. Maar je wordt er wel erg onzeker door! Is dit nou een goed teken of juist helemaal niet? :roll: :wall:

Alvast bedankt!

Groetjes,

Jippie

Moon, wat heb jij voor oplossing voor Jeroen als je 3 dagen gaat werken?
Heb je voor die ene dag ouderschapsverlof gehad?
(nieuwsgierig aagje ben ik he?)

Hallo meiden,

Afro, je mag best nieuwsgierig zijn hoor! Dat ben ik nl ook :) .
Op dit moment werk ik op maandag en dinsdag en donderdag neem ik ouderschapsverlof op, dit duurt tot oktober. Ik heb nu een aanstelling van 24 uur per week.
Maandag en dinsdag breng ik Jeroen naar een gastouder wanneer wij allebei moeten werken (Han werkt in ploegenrooster). Als Han vrij is, blijft Jeroen lekker thuis. Het gaat best lekker zo, gisteren is Jeroen naar de gastouder geweest, vandaag is hij thuis bij Han!
Bij noodgevallen hebben wij een adresje waar wij eventueel heen kunnen brengen.

Tans, het zal de eerste 2 keer wennen zijn met het achterlaten van Stijn, maar dan zal je wel het vertrouwen krijgen dat het goed gaat!
Fijn dat hij nu veel minder huilt (minder last van krampjes) en lekker vrolijk is! Straks ga je veel meer zien van hem, dat is zoooooo leuk!

Liefs,
Moon