IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

hahaha ikke ook ikke ook ikke ook sms sms sms…

ppufff puffff duwennnn een hapje lucht en duwennnn en zuchten maar

pufff pufff pufff pufff

kwam nog snel ff kijken hoor hoe de bevalling vorderde maar mmmmm alleen nog maar nieuwschierige aagjes (inclusief mezelf :wink: )

Vito is geboren!! Een schitterende zoon maar nog wel wat aan de kleine kant dus ze blijven nog een paar daagjes in het ziekenhuis. Om 20.35 was meneer geboren! Dat gepuf heeft geholpen :mrgreen: :inlove:

gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JAAAAAAA HET WERELD WONDER IS GEBOREN

VAN HARTE GEFELI MET VITO :inlove: :inlove:

en wat een mooie naam

heeft dat gepuf idd wel geholpen :wink: :wink:

Zooo alle smsjes zijn verzonden dan is het nu tijd voor een leuk plaatje :inlove:

ANGELA EN HUBBIE; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON VITO!!

Wat een aparte, maar mooie naam!

Geniet maar lekker van jullie ventje enne…

graag heeeeeeeeeeel snel fotooooooooooooooooooo’s!!

Veel liefs,

Moon

Rhi, bedankt voor je smsje! :-* Ik zag het blijde nieuws vanmorgen vroeg!

Liefs,

Moon

Das leuk wakker worden he :mrgreen:

• bedenkt zich dat ze er zelf ook belachelijk vroeg uit is vandaag :silenced: *

hee hallo

ik ben dr weer

en we zijn weer helemaal op en top gelukkig :inlove: :inlove:

we hebben het hartje weer gehoort en die klopt heel mooi

ze hebben me gewicht weer opgemeten en dr is weer 3 kilo af :shock: in totaal ben ik nu bijna 10 kilo kwijt. de vk zij dat de beeb mij opvreet van binnen :mrgreen: :mrgreen: maar het was niet erg dus dat scheelt wel weer

mijn bloeddruk was perfect die was 124-74

en de baarmoeder zit nu 2 vingers onder de navel

ik vroeg nog ohjee wat hoog maar ze zei dat een 2e zwangerschap de baarmoeder sneller groeit dus dan weten we dat ook weer

we hebben er intotaal 1 uur en een kwartier gezeten gelukkig was het niet binnen 10 min bekeken over 4 weken mag ik er weer heen

dus dat wort 13 februari (de trouwdag van me ouders die zijn dan ook nog eens 25 jaar getrouwd)

HEEEEE

ANGela gefeliciteerd met VIto!!!En hubbie natuurlijk ook!!!

Groet Tans

zo zeg heb even niet kunnen komen kijken wordt er veel getypt en gaat ang nog is bevallen.

ang gefeliciteerd hoor meid.geniet ervan rust lekker uit en dan verhaal en foto’sssssssssssssssssssssss

heidi lekkere vakantie gehad las ik lekker hoor(ik zou ook er wel even tussen uit willen, maar helaas kan even niet)

groetjes annie

Tjee inderdaad, ff 1 dagje niet hier geweest en…

Ang en man GEFELICITEERD :!: :!: :inlove: :inlove: met jullie zoon VITO! Wat een mooie naam. Zal wel Italiaans zijn?!?

Geniet er maar lekker van!

Heidi, wat leuk weer wat van je te horen. Waar ben je naar toe geweest op vakantie? Zon en/of sneeuw?

Tjee, jij bent al wel een weekje verder dan ik. Ik zit nu op dag 2 en vrijdag weer naar het ZH voor echo om te kijken of alles goed gaat.

Ik begin morgen met het echte werk…spuiten van Gonal. Dus nu nog geen hormonale reacties. Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk erg goed voel. :slight_smile: (afgezien van vandaag, want heb erg last van ongi… :mrgreen: )

Nou, ik ga weer snel aan het werk…het is nogal druk hier :thumbdown:

liefs Rennic

jaaaaaaaaaaaaa jippie er is weer een baby geboren Ang en man van harte gefeliciteerd met Vito leuk wij willen foto’sssssss.

Oei oei wat ben ikke nieuwsgierig naar hoe deze beeb eruit ziet.

Nou doegies ga weer wat ik heb het zoooo druk

Es

Hoera Vito is geboren!

Gefeliciteerd met dit wondertje…

Heidi: Leuk weer van je te horen , ik vroeg me al af waar je was :wink:

Kimmetje: heerlijk dat je hartje weer eens kon horen/zien!

Vanochtend had ik een klein beetje bloedverlies, echt heel weinig, maar ik schoot helemaal in de stress. Vooral omdat ik wakker werd met onderrugpijn. Ik heb het spoednummer gebeld van de poli en vanmiddag om 3 uur kon ik terecht voor een echo.

Het kindje was gelukkig gegroeid…het bewoog zijn/haar lijfje en het hartje klopte…beetje bloedverlies schijnt soms voor te komen

ik was weer gerustgesteld…

Wat angstig toch deze zwangerschap…kon ik maar slapen en over een paar weken wakker worden als echt die spannende weken voorbij zijn.

Maar goed we zijn nu vooral blij voor Ang! Ik ben erg benieuwd naar de details van haar bevalling en natuurlijk de foto’s!!! Heeft iemand haar adres voor een kaartje? (Wil graag ook het adres van Tans…)

liefs Afro

(Wil graag ook het adres van Tans..)

Ja, dat wil ik ook! Kan ik dat via iemand van jullie krijgen, als jullie hebben?
Afro, dat was zeker schrikken zeg, gelukkig kon je diezelfde dag gerust gesteld worden! Enne, meteen een mooi excuus om je beeb te zien :wink: :) Ik kan mij heel goed voorstellen dat je blij bent als je de 12 weken voorbij bent, maar geloof mij nou: je maakt de hele zwangerschap je toch zorgen hoor, weliswaar in mindere mate!

Liefs,
Moon

Hoera VITO is geboren!!!

Ang en hubbie gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Kim, fijn dat alles goed gaat en dat de beeb goed groeid. Voor je het weet groei je met hem/haar gewoon mee!!

Aphro, nog een paar weekjes meid en dan ben je over die magische grens heen. In ieder geval goed om te horen dat de echo goed was.

Rennic, succes met de spuiten straks!!! Hoe was de echo?

Tans, hoe gaat het met jou en Stijn?

Ik krijg vrijdag weer een echo en dan begin volgende week de punctie. Maandag of dinsdag denk ik. Er zaten een stuk of 5 eitjes links en een stuk of 4 rechts, er waren nog wel een aantal kleine bij, dus vandaar dat ze vrijdag weer even willen kijken.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

heidi wat spannend allemaal weer he, maar ik zag dat je al een paar mooie eitjes hebt gekweekt :wink:

nu maar groeien… en hopelijk kun je idd maandag of dinsdag al aan de punctie beginnen sucesss

afro das idd erg schrikken, maar gelukkig was alles goed op de echo, en heb je ook nog even naar je beeb kunnen kijken

en net wat moon zecht stiekum blijf je de hele zwangerschap ongerust

es… druk druk druk hahaha soms heb je van die dagen he

rhi hoest bij jullie ben je al begonnen met spuiten???

annie ook al een tijdje niks meer gehoord hoe gaat het nu bij jou wil het allemaal een beetje lukken meid

rennic ook al zo druk druk druk :wink:

spannend ook voor jullie dus morgen begint het echt werk met die hormonsters weer…en hopelijk is dit gelijk je laatste ongie voor een maand of 9 :wink: ook jij heel veel successs

tans hoest daar ??? en met de beeb ook alles goed, zal ook wel weer mooi gegroeid zijn he het gaat ook allemaal zo snel ben wel weer benieuwd naar een paar mooie foto’s van je mannetje :inlove:

moon hoe gaat het met jou dan, bevalt het weer dat je aan het werk bent???kan me voorstellen dat je nog wel een half jaartje vrij wilt zijn :wink: maar ja helaas zijn bazen niet zo schappelijk (kinderachtig he)ze zouden je gewoon een heeeele lange vakantie moeten geven

tja ben ik nu nog mensen vergeten??? het zijn er ook zoveel in elkgeval sorry dan als ik je vergeten ben

hier gaat alles nog steeds goed thja kan ook niet anders na vanmorgen he

ik kruip maar eens lekker vroeg me bed in mmmm nou ja vroeg het is ook al weer 23.15 uur naja weltrusten allemaal

Hoihoi meiden,

Allereerst Angela en hubbie gefeliciteerd met jullie wondertje!!!

Ik kom me nu toch echt melden. Sinds zondag ben ik Puregon aan het spuiten, dus vooralsnog gaat het allemaal de goede kant op hier!!

Ik vind het toch moeilijk om me te melden bij jullie. Jullie zijn zo op elkaar ingespeeld en ik kan lezen wat ik wil, maar ik weet nog steeds niet wie wie is… (jullie beppen ook zoveeeeeeel :mrgreen: )

Toch ga ik weer een poging wagen om hier mee te kletsen… :wink:

Afro das wel heel erg schrikken zeg… Gelukkig zag alles er goed uit!!

Even in het kort mijn overzicht:

• 13 jan uitgangsecho gehad
  • 15 jan 1e Puregon
  • 23 jan 1e FM

Hopelijk houdt die &^%£&( cyste zich rustig en kunnen wij ook voor de punctie…

Ik vind het spuiten niet echt eng, wel spannend, omdat het toch symbloisch is.

Maar ik ben zoooooooo moe… zou dat door de Puregon komen :?

Ach ja. heb het er graag voor over :wink:

Liefs Nicje :-

Pfff gister beetje druk gehad en staan er bijna weer 2 pagina’s bij :shock:

Wel gezellig :mrgreen:

Allereerst Aphro fijn dat de echo je weer gerust kon stellen. Hopelijk wordt je niet weer op deze manier verrast want dit is niet leuk.

Tans meis hopelijk gaat alles bij jullie ook steeds beter.

Ang ondanks dat je in het ziekenhuis bent wordt er hier aan jullie gedacht en we hopen dat alles goed gaat!

Heidi en Rennic alweer samen op weg naar een punctie! Spannend dames ik hoop dat er mooie eitjes groeien waar straks nog mooiere emmies uitkomen die weer superbeebs worden!

Nicje ook welkom hier! Op de eerste pagina staat een lijstje met de namen misschien heb je daar al een beetje houvast aan? En anders gaan we gewoon een nieuw voorstelrondje doen hoor :wink:

Succes met je spuiten en je giga blauwe plek…pfff wat een ding zeg als jij iets doet doe je het ook gelijk goed zag ik :shock:

Maar misschien een rare vraag; prikken ze je cyste niet tijdens de punctie weg? Bij mij heeft nl bv de vorige mijn eileider in de weg gezeten (en die kans zit er nu dus weer in aangezien ze er nog steeds inzitten) en die wilden ze dan leeghalen voor we de punctie zouden doen.

Kim lekker dat alles weer APK was bij de VK, wat gaat dat zwanger zijn toch ook snel zeg. Gaan jullie nog kijken rond de 20 weken wat het wordt of maken we een nieuwe pool zo rond je 35-36e week?

Hier ben ik dus nog aan het wachten op morgen, mannetje heeft de hele dag lekker vrij zodat we na de afspraak in het ziekenhuis niet hoeve te haasten. En dan hoor ik ook weer wanneer de eerste spuit erin mag. Er zijn nu 2 IVF verpleegkundigen die op de afdeling niet alleen maar zitten voor vragen aan de telefoon en uitleg over spuiten en begeleiding bij de punctie maar ze gaan nu ook de ‘niet zo zware’ afspraken van de fertiliteitsgyn overnemen. Dus ik denk dat ook een aantal follikelmetingen door de dames gedaan worden. Ben benieuwd!

he kimmetje:ik ben er nog wel hoor, alleen heb niet veel te vertellen de laatste tijd.

ang:ik heb je adres door gegeven aan een paar mensen hier die je een kaartje willen sturen.

tans:voor jou wou ik het zelfde doen, maar ben helaas je adres kwijt SORRY :oops:

nou ik ga iets doen wat ik eigenlijk niet meer wou doen maar aangezien ik best veel kilo’s binnen een korte tijd kwijt moet brengt de wanhoop mij er wel toe.Ik ga weer met poedertjes en pillen beginnen met herbalife dit keer.Ik weet het de meningen zijn hier over vedeelt, maar ik wordt gewoon gek van dat mag wel en dat mag niet en dan ben ik ook nog is diabeet dus moet op de koolhydraten en vetten letten, maar ook op de hypo’s en hypers en mijn eetstoornis. Ik draai door!!! Dus heb besloten om voor mijn eigen gemoedsrust de makkelijke weg te pakken, want ik bewandel al heel lang die moeilijke weg en ik word een beetje moe er van.Ook ga ik voor herbalife werken.Want mijn vertrouwen in het werken voor een bedrijf is zwaar gezakt, want door het vaak naar het zkh moeten steekt de werkgevers tegen de haren in.Ja ik heb er toch ook niet voor gevraagt is het wel!!! :evil:

Nu kan ik van uit huis werken en de uren zelf aan passen om mijn bezoeken in het zkh heen en dat spreekt mij wel aan of het me ook gaat lukken is ntl punt 2.Maar ik ga me er wel voor inzetten.

groetjes annie