IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

Tans

Wat een knapperd zeg! Echt een heel mooi ventje, geniet er maar van!

Groetjes

Ami

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van weggeweest (lekker op vakantie geweest)

Allereerst:

Iedereen een gelukkig nieuwjaar en dat alle dromen en wensen in vervulling mogen gaan!!!

Ik ben nogal een tijdje weggeweest en er is al een hoop gebeurd las ik.

Tans, Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Stijn!!! Heel veel geluk met hem. Ben je al weer wat opgeknapt? Ik hoop dat alles naar wens verloopt!!

Ikkie, Nog een paar weekjes en dan ben jij aan de beurt. Wat spannend!!!

Hou nog even vol.

Kim, jeetje meid, je hebt al een aardig buikje!! Hoevoel je je? Gaat het allemaal goed. Geniet ervan!!

Aphrodite, Wat fijn meid, dat de echo goed was!! Je bent echt zwanger!!!Ik kan me voorstellen dat je nog wat bang en onzeker bent, maar probeer er toch een beetje van te genieten, voor je het weet heb je een prachtige baby in je armen.

Moon, wat een lekker kereltje is Jeroen toch. Volgens mij lijkt hij veel op jou, qua gezichtje. Weer lekker aan het werk? Dat was wel even wennen zeker.

Annie, Meid wat fijn dat je nu eindelijk groen licht hebt gekregen. Misschien dat dit goede nieuws je extra kan steunen bij het afvallen!! Zet 'm op.

Byjou, wat balen zeg dat het zo is tegen gevallen met jullie logee. Hoe komt het toch dat hij zo reageerde? Jullie hebben toch je uiterste best gedaan om het hem naar zijn zin te maken. Hoe gaat het met de adoptie procedure?

Rennic, jij bent nu ook weer bezig met spuiten. Op welke dag zit je nu? Succes!!!

Rhiannon, hoe gaat het met jou, ik had helemaal geen tijd meer gehad om je succes te wensen voor je operatie. Sorry daarvoor. Hoe is het geagaan? Ben je ondertussen weer wat opgeknapt. Ik hoop dat je nog wel leuke feestdagen hebt gehad, ondanks dat je net geopereerd was.

Shouka, hoe gaat het met jou, je hebt ook nogal wat vervelend nieuws moeten verwerken geloof ik. Sterkte!!

Amidalda, bij jou ook alles goed?

Mocht ik nog iemand vergeten zijn. :oops: Sorry.

We zijn nu net terug van vakantie, heerlijk uitgerust en weer opgeladen voor een nieuwe poging.

Tijdens de vakantie weer begonnen met decap en puregon. Morgen CD8 krijg ik de 1e echo. Ik ben benieuwd. Als het een beetje meezit dan is de punctie begin van volgende week en de TP aan het eind van die week. Ik merk nu wel dat ik meer reageer op de hormonen. Ik ben erg moe en heb ook nogal last van wisselende stemmingen. Helaas hebben de chagerijnige buien momenteel de overhand. Erg gezellig voor mijn mannetje, maar ja het is nu even niet anders. Hij doet erg goed zijn best en is vertroeteld me lekker. Daar maak ik dan ook graag gebruik van.

Ik ben lekker nog een paar dagen vrij en dan moet ik weer aan het werk.

Iedereen succes

Liefs Heidi :-*

jeejtje wat is dr weer veel getypt hier STELLETJE TYPMIEPEN :mrgreen: :mrgreen: neeh hoor grapje ik vind dat wel gezelli hoor

waauw wat een mooie buik ang echt helemaal geweldig ik moet nog wel even voordat ie zo gevuld is met beeb :wink:

en idd het darten was idd heeel spannend maar ben blij dat jelle heeft gewonnen

afr heerlijk he die hormonsters hihihi nou ja soms zijn ze wel even lastig

rhi hoe was je middagje slenteren in de stad???

heidi zow hey ik wist niet dat je alweer zo ver was met de behandeling nou los va die hormonsters kun je het allemaal nog een beetje hebben die vervelende prikken??

ik duim heel hard voor je dat je mooie eitjes gaat maken en

morgen alweer de 1e echo spannend hoor

(ik had na de eerste echo al eitjes die groot genoeg waren dus vrijdags had ik de 1e echo en maandags erna al de punctie) ik hoop dat het voor jou ook zo snel gaat dan heb je dat in elk geval weer achter de rug

heeeel veeeel succes morgen

natuurlijk verder ook iedereen heeeel veeeel succes

Dames even een hot update!!! Ang is aan het bevallen!!! :mrgreen: :mrgreen: niemand gaat die pool winnen op deze manier want ze had vanmiddag om 2 uur al 2 cm ontsluiting! :shock: met een beetje gerommel in de buik. Nu as we speak ligt ze op de verloskamer dus wie weet komt er vandaag wel een superbeeb bij :dance:

Wowwwwwwww, hup Ang!!!

Even tegen beeb van ang: kom maar kom maar, je bent van harte welkom op deze wereld!

Ik ben zooooooooooooooo benieuwd en zenuwachtig :shifty: :shifty:

4 cm!! :mrgreen: :thumbup:

echt wel ang zet em op meid je kan het

ooohhhh ik zie net dat ze al weer op 4 cm zit

kom op je kan het he!!!

succeeees

zullen we allemaal mee helpen met puffen misschien helpt et wel een beetje :wink: :wink:

pufff puff puff puff aaaauuuuuuwwwwww…puff puff pfffttt pffft pufff

zweet en droge lippen

puffff pufff pufff puffff puffffff

Kom op je kan het, wij puffen met je mee!

Heyyy Heidi! Zie ik door alle zenuwen nu pas je berichtje! :oops:

Heerlijk dat de vakantie zo goed heeft gedaan er wordt flink geduimd dat er morgen al moois te zien is en die punctie niet te lang op zich laat wachten! Toi, toi en trouwens toppie timing met weer typen zeg…hihi jij typt en Ang gaat bevallen :mrgreen:

puf, wee, koud lapje, slokje, nog een puf en een wee…kom maar op met die baby!

ooh rhi dit is echt heel spannend ik zag dat je weer gepost had en ik dacht ha weer wat nieuws hihihi stom he we zijn dr zelf net zo benieuwd naar als zij zelf

ppfffuuff pppffffuuufff pufffpuffff oe ie oaaaahhrrrrgggg ppuuff ppffffffff

eventjes mijn rug masseren graag puffff

zet em op he (ang lacht zich dood als ze dit allemaal leest)

Nog steeds geen beeb???

pufff pufff puffff mannetje geeft mij een slokje drinken en maakt de lippen nat pufff pufff pufff,auwwwww pufff puffff pufff…hoeveel cm ontsluiting nu???

O ja,

Heidi welkom terug, maar wij hebben ff geen tijd voor je :wink: :wink:

Wij zijn keihard aan het puffen…

Puf je ook mee???

Heb je een fijne vakantie gehad? Waar zijn jullie ook alweer heen geweest? Nu al weer bezig met prikken? Gaat eigenlijk vanzelf hé!

Liefs,

Moon

puff puff puff en een hap lucht en duuuuweeeeennn auw auwwww.

Oh jee ben ik es een dag weg en dan schrijft iedereen erop los en gaat Ang bevallen!

We wachten in spanning af…

Pufff puffff :mrgreen:

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :hand: :hand: :hand: :hand: :hand: :hand: :hand: :dance: :dance: :dance: :dance: :liar: :liar: :liar: :liar: Wij zijn helemaal niet zenuwachtig Ang en ook niet iedere minuut op KOK kijken… :liar: :liar: :liar: :liar:

Ik kijk elke 5 minuten op mijn mobiele…en nix he, ik wordt geeeeeeeeeekkkkkkkkkk :oops: :silenced: :shifty: of was ik al maar nu nog ergerder…

O my god, dit wordt nachtwerk! Ik vrees dat ik het vanavond niet meer zal mee krijgen wanneer Angela bevallen is.

Ik ga nl om 22.30 uur naar boven (naar bed toe)!

Ik ben echt niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: en niet zenuwachtig :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Tjonge wat duurt het bevallen eigenlijk lang hé?

Tja, ik was ook om 10.00 uur 's morgens begonnen en om 20.12 uur was Jeroen er…Dus ik vrees het ergste :roll: :mrgreen: !

Jongens allemaal keihard persen en duwen!

pufffffffffffffff pufffffffffffffff puffffffffffffff

Liefs,

Moon

Oef echt wel…Chan stuur ik de sms wel ff door heb ik net beloofd dussuh geef maar een gil je nieuwe mobiele staat in de gmeel die pluk ik er zo uit en dan komt ie wel aan :wink:

Guts wil niet weten hoe Ang zich nu voelt die wacht niet alleen die is ook nog eens knetterhard aan het werk :roll:

dussuh geef maar een gil je nieuwe mobiele staat in de gmeel die pluk ik er zo uit en dan komt ie wel aan ;)

Nog ff koekeloeren, helaas voor ons en Ang is beeb nog steeds in buik!
Rhi, wil jij mij ook sms-en please?????

You are great! :inlove: :inlove:

Welterusten

Liefs,
Moon

Komt goeh! Al ga ik natuurlijk straks ook ff slapen maar ik zorg ervoor dat het zsm aankomt!

Trusten!