Nou meiden
Het gaat hier prima hoor alleen Stijn wil overal bij zijn als ik hem in zijn bedje leg is het brullen, soms wel erg vermoeid . Ik wordt er ook een beetje onzeker van wat is goed laten huilen is wel zielig maar na 1,5 uur van alles proberen weet ik het soms ook niet meer…
Maar goed hij drinkt goed en groeit goed hopelijk is dat huilen snel een keertje voorbij…
Groetjes Tans
Ha Tans,
Vermoeiend kan het moederzijn zijn hé! Gelukkig heb ik daar geen last van, zodra ik merk dat Jeroen moe wordt (rode wangetjes en gapen) gaat hij naar zijn bedje! Meestal is het 5 á 10 minuten krijsen en dan is het ineens stil. Hij moet zichzelf dan in slaap huilen. Het gebeurt ook dat hij eerst rond gaat kijken en vanzelf in slaap valt.
Onthoud 1 ding Tans: baby’s kan je de eerste paar maanden niet verwennen, dus neem Stijn maar zoveel mogelijk op schoot o.i.d. Het kan zijn dat Stijn minder slaap nodig heeft. Jeroen is ook vreselijk nieuwsgierig hoor! Wil altijd rechtop zitten, als je hem als baby vasthoudt, gaat tie brullen hahahahaha
Heb je al weer wat nieuwe foto’s???
Enneh…hoe is het nou met jou? Heb je nog kraamhulp? Heb je nog veel last gehad van kraamtranen? Ikkeh wel hoor! Ik wist niet dat het zoveel impact op je leven kon hebben. Er zitten ook zoveeeeeeeeel hormonen in je lijf hahahahaha
Doe rustig aan, geniet lekker veel van Stijn!
Annie, denk je wel om jezelf? Als je denkt dat het zo lukt en je beter bijvoelt, moet je het gewoon doen. Zelf is het niet echt verstandig omdat het altijd maar voor korte duur is. Je eetpatroon veranderen is het beste, maar ook het moeilijkste! Ik heb makkelijk lullen hoor, dat weet ik ook wel! Maar ik denk ook om je welzijn.
Is wel slim om thuis te werken, dat heb je niet die stress dat je alweer vrij moet hebben van je werk als je naar het ziekenhuis moet. Gelukkig was ik ten tijde van mijn behandelingen altijd erg open geweest op mijn werk dat ik zwangerschapswens had en dat ik bezig ben met het IVF-traject! Zij hebben mij echt alle ruimte gegeven hoor, sterker nog, ze leefden altijd erg mee!
Nicje–> van harte welkom, ik stel mij even voor: Ik heet Monique, ben sinds 10 oktober mama geworden van een superboy, Jeroen! Jeroen is tot stand gekomen middels de 3e IVF! Wij zijn dan ook supergelukkig met Jeroen. Vanaf 2004 kom ik hier al schrijven, eerst heb ik 5 IUI-pogingen moeten doorstaan en daarna mocht ik door voor de IVF! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Spannend volgende week heb je weer een uitgangsecho! Ik ga echt voor je duimen dat je een goede oogst hebt!
Heidi,
Meid, ik hoop dat dit keer raak zal zijn! Je hebt iig mooie oogst gemaakt, daar moet zeker goede bevruchtingen van komen. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
voor je!
Kimmetje, het gaat goed hé met jou! Spannend hoor, laat die buik maar flink groeien!
Met mij gaat het prima, werken is toch een beetje zwaar, dat komt omdat ik toch nog werk hebt van de tijd dat ik 36 uur werkte. Tja, moet ik nu in 2 dagen doen . Best wel zwaar, maar het is gelukkig voor tijdelijk!)
Jeroen wordt goed opgevangen door een gastouder!
Morgen mogen wij weer naar de consultatiebureau, krijgt hij zijn 2e prik . Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is en hoeveel hij weegt!
Ik ga even tv kijken!
Liefs,
Moon
hoi moon,
ik ken het hoor met maaltijdvervangers en het weer aan komen, maar daar ik het zelf straks ga verkopen moet ik het zelf gaan gebruiken om andere er over te kunnen vertellen ntl en ik word goed begeleid dus laten we hopen dat het dit keer beter gaat, want als ik mijn streefgewicht heb ga ik ook niet zoals de vorige keer gelijk weer “normaal” eten.ik ga uitzoeken wat ik kan eten om dus niet aan te komen en zo langzaam af te bouwen. en ja het uit huis werken heeft voor mij heel veel voordelen en ik heb nog geen baas gevonden die het accepteerd dat ik zo vaak naar het zkh moet en laat staan meeleeft er in, dus nu maar hopen dat dit en later als we ruimte genoeg gaan krijgen met het andere huis een vogelkwekerij er naast op te zetten gaat lukken.en even voor de duidelijkheid de kwekerij doe ik niet alleen mijn vriend helpt daar bij want twee bedrijfen vanuit huis in je uppie is teveel.
ang:ik vergeet steeds je kaartje op de bus te doen. :oops: :oops:
als het lukt doe ik het vanavond nog en anders morgenvroeg leg hem naast mijn huissleutels. en hoe is tie nu?al uit het zkh?hoop dat je je snel goed genoeg voelt om hier je verhaal te typen en een foto van vito neer te zetten.
tans:ondanks dat ik geen moeder ben(hopelijk nog niet)ken ik het machteloze gevoel wel doordat ik al jong(17) tante ben geworden en vaak heb mogen oppassen.ook bij mij hadden ze van die huil uurtjes a halve dagen en dan weet je soms echt niet wat je moet doen.maar kop op stijn is nog jong en je moet elkaar nog leren kennen.straks weet je echt wat huiltje wat bedoelt word en soms moet hij echt even huilen om de longetjes te sterken is mij toen gezegd met mijn neefjes en nichtjes.maar geniet er lekker van.
rhi:hoe staat het met het huis???
nou ik ga weer verder.
groetjes annie
ik kom ff up-daten
ik vertelde laatst dat mijn nicht ook in de mmm terecht is gekomen en een kijkoperatie heeft ondergaan… (weten jullie dat nog???)
nou gisteren heeft dze de uitslag gehad en alles was zodanig goed dat ze nu met iui mogen beginnen ze was net 2 dagen over de eisprong heen dus ze moet nog ff wachten op de volgende eisprong (zul je altijd zien)
maar ik ben zooo blij dat ze nu eindelijk wat kunnen doen en dat ze zelf niet elke keer met de woorden “afwachten” worden opgescheept
ik geloof dat ze 6 behandelingen krijgt (mitz ze eerder zwanger raakt) en als het daarna nog niet is gelukt komen ze in aanmerking voor ivf…maar ze kunnen eindelijk aan de slag nu en eindelijk kunnen ze beginnen met klussen (symbolisch dan he)
hoeveel slagings kans heeft iui eigenlijk???ik ken het verder niet heb me er ook nooit in verdiept ik geloof dat ik het iui topic maar eens moet doorspitten, want als ze vragen heeft wil ik dr graag voor haar zijn
nou jullie zijn ook weer op de hoogte en ik ben dood op dus ik ga naar bedje toe TRUSTEN ALLEMAAL
Hey Lieve Meiden,
Hier ben ik dan!! Als de trotse MAMA van onze lieve kleine :inlove: VITO :inlove:
Allereerst hartelijk dank voor jullie lieve berichten en het meepuffen. Het is heel snel gegaan en heb weinig geleden. Op het laatste uurtje na :shock: Niet geknipt, beetje gescheurd maar geen hechtingen. Het volledige bevallingsverhaal volgt nog maar ik wil jullie ons nieuwe wereldwondertje niet onthouden dus plaats een mooie foto van ons lieve knappe mannetje. :mrgreen:
Ik kom heeeeel snel terug nu nog ffe rusten en dan mag Vito weer zijn flesje. Komt mijn minimodelletje. tot tiks :-*
Wauw wat een prachtkereltje hebben jullie gemaakt!
Heerlijk dat je er nu eindelijk ook thuis van kunt genieten!
Yeahhhhhhhhhh, wat hebben jullie een mooie zoon! Bijna net zo knap als Jeroen .
En wat fijn dat jullie al thuis zijn! Tenminste ik neem aan dat Vito ook lekker thuis in zijn eigen mooie kamertje ligt!
Meid, ik weet precies hoe je je voelt, geniet er van! Het is zoooo rijk gevoel!
Liefs,
Moon
Hoi meiden,
Angela, wat een heerlijk ventje zeg!! :inlove: Daar mag je met recht trots op zijn!!! Geniet er lekker van.
Nu maar even snel een kort berichtje. Ik kan mijn ogen bijna niet meer open houden. Ik kom nu net thuis van de nachtdienst en wil eigenlijk gaan slapen. Maar ik moet over 2 uurtjes bij de gyn zijn voor een nieuwe echo. En als ik nu ga slapen dan kom ik moeier uit mijn bed dan toen ik er in ging, mezelf maar ergens mee bezig houden maar. Misschien kan ik wel gaan stofzuigen, dan blijf ik zeker wakker.
Succes allemaal
Liefs Heidi :-*
Heidi, heel veel succes! Wij duimen voor de goede oogst!
En daarna lekker slapen hé, wij horen het vanavond wel!
Liefs,
Moon
ang:wat een lekker kereltje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Rust lekker uit en geniet er van,wij lezen je verhaal later wel. :lol:
heidi:succes!!!
Nou ik heb mijn eigen weegschaal terug gevonden en ben er vanmorgen op gaan staan(het is dat ik van het gewichtsverschil tussen de weegschaal thuis en die van de dietiste weet anders was ik wel heel erg blij geweest), maar iig daar stond op 96,2 ow als dat echt zo zijn geweest zou ik een gat in de lucht gesprongen hebben, maar helaas het zit meer tegen de 100,2 aan.Dat is toch 4,1 kilo minder dan in november bij de dietiste.nu maar hopen dat zo iets of lager ntl ook de 26 ste bij de dietiste staat.
Meiden heel veel succes met alles en tot lees en tiks maar weer.
groetjes annie
Wauw Ang wat een klein, maar mooi mannetje!!! Echt een schatje :inlove:
Annie, dat gaat toch zeker de goede kant op…houden zo! :thumbup:
Heidi, hoe was het bij jouw bij de FM?
Wij zijn vanmorgen geweest en alles goed. Ik mag doorgaan.
Ik zit nu op dag 4 pas en moet volgende week donderdag weer terugkomen. Dan moet er toch wel weer wat meer te zien zijn… :eh:
Fijn weekend allemaal alvast.
groetjes Nic
:inlove: Wat een mooi ventje!
Geniet ervan meid en Hubbie!
We lezen alles nog wel!!!
verder iedereen suc6!
liefs van mij
Hoi meiden,
rennic, jij bent ook weer bijna aan de beurt, succes!!!
Annie, zet 'm op!!!
Ben weer terug van de echo. Het zag er goed uit. een stuk of 6 rechts en een stuk of 4, 5 links. Alleen is het links heel moeilijk te zien en moest ze flink duwen op mijn buik om het in beeld te krijgen. Dinsdag is de punctie!!!
Hopelijk krijgen we nu weer een paar mooie emmies.
Liefs Heidi :-*
Heidi, dat gaat snel zeg!!!
Dinsdag dus de punctie al! Spannend weer he!?!?!?
En zo te horen ook weer een mooie score :thumbup:
Liefs Nic
zow het gaat weer hard hier!!!
ang waaaaauuuuwwww wat een prachteig mooi kereltje heb je daar in dat bedje liggen :inlove: :inlove: dat hebben jullie maar mooi met zijn tweeen gedaan hey echt helemaal geweldig
annie het gaat toch idd de goede kant op ook als je langzaam afvalt gaan die rot kilo’s er wel af hoor als je ze heel snel verliest wordt het vaak te makkelijk en ga je vaak weer zondigen, hoe zeggen ze dat ook al weer snel lopers zijn dood lopers toch, meid je gaat zo goed nu en straks zit ook jij weer vollop in de behandelingen om dr eindelijk voor te gaan :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
rennic goed man dat je door mag gaan dus volgende week do weer een echo. nou dan moet er idd een paar hele mooie eitjes op te zien zijn
succes
heidi ooh wat gaat het ineens snel bij jou dinsdag al een punctie, las ook dat je al een paar mooie eitjes hebt, ik zal eeeel hard :thumbup: voor een goede oogst en mooie emmy’s
rhi wanneer mag jij nu ook al weer beginnen???
Ow jee wat is er weer een boel bijgeschreven :mrgreen: ik houd het straks allemaal niet meer bij :shock:
Heidi wauw dinsdag al de punctie wat spannend maar klinkt als een mooie score!
Nicje ook al bijna klaar met spuiten pfff er komen weer blauwe duimen tijden aan voor ons :mrgreen: maar dat gebeurd met veel plezier en hopelijk een nog plezieriger uitkomst!
Ang jullie kaartje is binnen! Precies als voorspelt hahaha. Maar mooi geworden hoor! En er komt er ook weer 1 jullie kant op!
Geen idee meer of ik hier al geupdate had…de 27e gaat hier de eerste spuit er weer in! En dan mogen we de 8e terug voor een uitgangsecho. Tot dan doen we het lekker rustig aan. Pfff ik heb geloof ik alleen last van pre-IVF stress of zo. Zat vandaag de hele dag niet lekker in mijn vel en wilde alleen maar rondhangen en op de bankhangen. Nu ja voor een dagje moet dat kunnen maar ik denk dat ik morgen toch kijk of ik even buiten een frisse neus kan halen.
Ang en hubby, wat een lieve (knappe) baby hebben jullie op de wereld gezet!
Heidi: dinsdag weer de punctie…gaat weer snel. In ieder geval een prachtige score tot nu toe. Daar moet een toppertje tussen zitten!
Ik ga dinsdag aan je denken!
Nicje: Voor jou breken ook spannende tijden aan. Wat een gedoe he dat spuiten…het is best intensief allemaal. Wij hebben 6 iui pogingen gedaan, en 2 ivf pogingen. In de maand dat er bij mij een cryo teruggeplaatst zou worden bleek ik spontaan zwanger te zijn. Kadootje! Schrijf hier maar lekker veel van je af, dat lucht lekker op!
Annue: Wat een gedoe met dat afvallen. Valt allemaal niet mee he? Je eetpatroon aanpassen is inderdaad het allerbeste. Maar dat valt ook niet mee, zeker niet als lekker eten je een gevoel van troost geeft.
Ik hoop dat het je gaat lukken met herba kruiden.
Rhi: even lekker relaxen voor die spuit er weer in moet! Het is zo weer de 27e hoor!
Rennic: ik hoop dat er donderdag al een paar mooie follies te zien zijn.
Moon: Ik hoop dat je het snel wat minder druk krijgt op je werk. Blijf je 2 dagen werken?
Kimmetje de slagingskans van iui is volgens mij 15%. Bijna net zo veel (of weinig) als bij een gewone poging.
Je hebt, en dat is met alles, een dosis geluk erbij nodig. Wij hebben er 6 gehad, zonder succes. Je hoort ook wel van stellen waarbij het raak was in de 1e poging. Als er een reden is voor de onvruchtbaarheid is de kans dat het lukt overigens wel groter dan bij onbegrepen onvruchtbaarheid.
Ik hoop dat het je nichtje snel lukt. Wat ik wel nog even kwijt wil is dat iui goed te doen is. Ik vond het spannend en was blij dat er eindelijk wat gebeurde.
Nou weer lekker wat bijgebept, er was al 2 dagen niet geschreven dat kan toch niet!!! :naughty:
Wij mogen dinsdag weer even naar ons frummeltje kijken. Dan krijg ik tevens een bloedtest ivm de nekplooimeting.
Behalve de zwangerschapskwaaltjes: avondmisselijkheid, slecht slapen, zere borsten, vergeetachtigheid en moe…(om 21.00 uur vallen mijn luiken al dicht)
gaat het prima met me.
Ik ga aan het eten beginnen, verse tagliatelli met ital.groenten en groene pestoroomsaus. Ik moet er nu niet aan denken maar als ik het eenmaal eet zal het wel gaan. Het is een familiemaaltijd van AH. Je koopt de pasta, kipfilet, groente en roomsaus voor 8 euro. Dat is dan voor 4 pers. maar met zijn drieen lukt het ook prima. In 10 minuten op tafel echt perfect.
Ik ga stoppen voor jullie luiken ook dichtvallen van mijn gezwets…
liefs Afro
Afro, fijn om te lezen dat het goed gaat, Heidi spannend dinsdag …we duimen weer en Rhi ookal weer bijna zover dat we weer gaan duimen!!!
Groet Tans
Zow ben ik weer even want tja er valt nog niet veel te melden.
Vandaag alle medicijnen weer opgehaald nu ja alle mis nog 1 Gonalpen maar dat heeft natuurlijk ook geen haast. An sich wel goed ook dat het mist want het betekend morgen weer een tripje naar de apotheek. Het is hier bijna om de hoek dus ga ik lopen en zo haal ik tegelijk weer even een frisse neus.
Nog maar 4 nachtjes slapen en dan mag de eerste er alweer in, en idd Afro het is echt zo de 27e en daarna is het al niet meer lang voor het de 8e is eenmaal erin gaat het begin meestal wel redelijk snel in tegenstelling tot de wachtweken pfff. Nu ja ook daar gaan we straks weer doorkomen eerst maar eens zover komen iets wat ik nu toch ook weer spannend vind dat wordt niet eens per poging minder op de eerste keer na maar dat is toch altijd de spannendste.
Ik ga zo even eten klaarzetten dan kan mannetje straks als hij thuis is de sla klaarmaken en dan bak ik het vlees en de aardappeltjes.
Heidi super veel succes morgen en hier wordt geduimd voor een hele mooie opbrengst! Toi toi toi!
Nicje hoe was je eerste FM? Groeide er al wat moois en hoe doet de cyste het?
Nou, Rhi, komt ook weer dicht bij…spannend weer he?!
Heidi, heeeeel veel suc6 morgen met de punctie! Ik duim heel hard dat het een goede oogst is! en natuurlijk veel bevruchtingen. Toi Toi Toi! :!: :thumbup:
Ik heb vandaag 3 verzekeraars gebeld (Zilveren Kruis, Avero en Delta LLoyd) en alle 3 zeggen ze dat je 3 nieuwe pogingen mag doen!! Bij Delta LLoyd hoef je voor de 1e poging niet eens extra te verzekeren…Dus + nieuws! Maar natuurlijk hoop ik dat ik dit allemaal helemaal niet nodig heb
Afro, morgen weer kijken naar je beeb! Veel plezier!!!
Ik moet verder met het eten maken…mmmm lekker zuurkool, daar is het ook echt weer voor!
Meiden, tot later!
Rennic