heidi ik wou je nog ff heeeeeel veeeel succes wensen voor de punctie morgen
en dat er heel veel mooie eitjes uitkomen die allemaal bevrucht gaan worden,
ik zal aan je denken…
Heidi en Rhi:
Telt deze poging voor jullie nu als de eerste ?Dat zou te gek zijn. :roll:
Is er toch nog iets goed aan dit nieuwe systeem.
groetjes
Afro
Hoihoi
Rhi wat spannend ook weer voor jullie, en zo snel na de operatie…Ik heb ff een stukje gemist denk ik… :think:
Heidi veel succes morgen!!! :thumbup:
Vanmorgen FM gehad. Rechts zat er een van 20mm en nog 2 kleinere van ong 13 mm
Links zaten er 2 misschien 3… Dus eigenlijk wel een beetje weinig, máár de cyste was niet groter geworden!! Zelfs bijna 10mm kleiner!!!
En hopelijk komen er nog tevoorschijn tijdens de punctie, vanachter de cyste uit…
Die van 20mm zal waarschijnlijk niet bruikbaar zijn als de anderen groot genoeg zijn, maar de punctie gaat iig door!!
Woensdag moet ik terugkomen en dan zal waarschijnlijk wel de datum voor de punctie wel bekend worden !!
Even een vraagje, ik merkte dat ik tijdens het sporten duizelig en misselijk werd. Dan moet ik rustiger aan doen, maar dat kan verder toch geen kwaad??
En gaan jullie na de punctie en TP ook gewoon weer werken, of zijn een paar daagjes rust wenselijk? Ik weet nl niet goed wat ik kan verwachten…
Liefs Nicje :-*
Hoi allemaal,
Afro ik weet nog niet of deze poging weer als eerste telt aangezien ik nog niet weet naar welke nieuwe verzekering we gaan. 2 opties nl waarmee een collectief contract is. Maar buiten de verzekeringskwestie is er natuurlijk altijd de vraag of het ziekenhuis een volgende poging wel ziet zitten dus ook dat is maar de vraag gelukkig hebben we nog even voor het maart is :mrgreen:
Nicje hahaha dat heb ik ook soms zomaar dat ik een stuk mis als er ineens veel geschreven is. Macht nichts we schrijven gewoon verder hier.
Dat duizelig etc kan komen door deels de hormonen en deels de hormonen die je zelf aanmaakt. Doordat je ineens meerdere follikels aanmaakt is het verstandig meer te gaan drinken dan je gewend bent. In alle follikels (en bij jou ws ook nog eens je cyste?!) zit vocht en dit vocht komt uiteindelijk vanuit je bloed waardoor het ietsje kan indikken. Veel drinken dus en de kans is groot dat je je dan ook beter voelt!
Na de punctie verschilt van persoon tot persoon. Ik sta meestal na 10 minuten weer op mijn benen en voel me goed genoeg om in de auto mee te rijden naar Nijmegen. Maar de dag erna zou je een beetje ‘napijn’ kunnen krijgen door het geprik en je zou ook wat last van de medicatie kunnen krijgen dus de dag na de punctie zit ik standaard normaal in de ziektewet. En doe ook lekker weinig, iets wat ook gewoon verdiende rust is na een dergelijke prestatie. Hoe ‘makkelijk’ ik ook door een punctie kom er is toch altijd extra spanning en dat vreet best wat energie merk ik meestal aan mezelf. En op de dag die daarna komt is er ook alweer meer spanning doordat je dan meestal gebeld wordt over het aantal bevruchtingen niet iets waar je perse voor thuis hoeft te zijn natuurlijk en sommige ziekenhuizen doen het andersom en geven je tijden mee wanneer je kunt bellen voor zoiets. Maar ik neem haast aan dat aangezien jij ook in Nijmegen zit jij ook door ze gebeld wordt?
Ow en bij de weg; een grote hoeveelheid eitjes staat niet gelijk aan super kwaliteit eitjes en een grotere kans voor die poging. Ik had de eerste keer bij de overstimulatie ong 35 follikels en geen punctie etc de tweede poging met minder hormonen kwamen we op ong 20 follikels en daaruit 10 eitjes uiteindelijk die bruikbaar waren en de poging waarbij we zwanger werden maar 15/16 follikels en uiteindelijk maar 5 eitjes waarvan 4 bevrucht en toch haske zwanger. Jij gaat dus ook voor kwaliteit ipv kwantiteit :mrgreen: :thumbup: Succes met de laatste loodjes van het spuiten!
Hoi meiden.
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. De punctie is goed gegaan, ook de linkerkant konden ze nu heel makkelijk aan prikken. (De vorige keer moest ik op mijn zij gaan liggen en werd het nog niet echt makkelijker) Het deed nu meer pijn dan de vorige keer. Ik kreeg nu ook geen injectie meer in mijn baarmoedermond en de vorige keer wel. Ze schijnen dat sinds een paar weken niet meer te doen, omdat er veel mensen veel bijwerkingen ervan kregen en de pijn niet veel minder werd. Nou, ik merkte het anders heel goed!! Misschien volgende keer (hopelijk niet nodig) toch maar om die injecties vragen.
Maar verder mag ik niet klagen, we hebben een super oogst gehad van 13 eitjes!!! Als daar geen mooie emmies uitkomen :eh:
Donderdag worden we gebeld met de uitslag en wanneer de TP is, waarschijnlijk is deze donderdag, maar als ze geen goede keuze kunnen maken wordt het vrijdag.
Ik heb het idee dat ik nu sterker op de hormonen reageer dan de vorige keer. Tijdens de FM zaten er minder eitjes dan ze er nu heeft aangeprikt en ze waren flink groter, ze zijn dus snel gegroeid. Ik had wat meer last van stemmingswisselingen. Ook heb ik het idee dat ik veel vocht vast hou, ik ben in 2 weken 6 kg aangekomen en mijn lijf voelt best gespannen aan. Hopelijk wordt dat straks weer wat minder. Hebben jullie daar ook last van gehad?
Rhiannon, jij bent ook al weer bijna zover.
Rennic, hoe gaat bij jou met de spuiten?
Nicje, Nog even en dn komt de punctiedatum in zicht, weet je al ongeveer wanneer? Ik ben steeds na de punctie ook meegeweest. Ik voelde me verder steeds prima. Maar ik hoor ook wel eens dat de vrouw niet mee gaat, omda zij zich nog niet lekker voelt. Ik denk dat je dat op dat moment voor jezelf moet bepalen. De dag van de punctie houd ik altijd vrij, maar daarna ga ik gewoon weer werken. De dag van de Tp probeer ik ook vrij te zijn. Volgens mij, maakt het niet uit of je werkt of niet tijdens die dagen, als je het maar een beetje rustig aan doet en geen gekke dingen gaat doen. Mijn gyn adviseerde om tijdens de dagne van de punctie niet te gaan sporten, maar dat zal per gyn wel verschillen.
Het belangrijkste is om goed naar je eigen lichaam te luisteren en niet teveel van jezelf verlangen. Lekker rustig aan doen en jezelf heerlijk laten verwennen.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
Hallo meiden,
Hier eindelijk weer een berichtje van mij!!!Onze computer had het begeven en dat is toch wel heel erg lastig zo zonder computertje!!! :twisted: :twisted: :twisted: Maar allereerst wil ik Angela feliciteren van harte meid!!! :-* met jullie zoon!!!
Verder wilde ik even aan jullie meedelen dat ik een baan aangeboden heb gekregen en dat ik vorige week gelijk begonnen ben voor 2 dagen in de week bij een kappersgroothandel,dus nu heb ik het nog drukker :lol: maar het is tot nu toe echt heel leuk leuke meiden en leuk druk bezig heel de dag de dagen vliegen daar om :shock: .Maar hoe is het hier verder met jullie allemaal???Chan,weet je al wat over je adoptiekindje???En nog nieuwe aanstaande mama,s hier???
Groetjes van een weer online Urs :-*
Heidi, Nicje & Rhiannon,
Allemaal heel erg veel succes met de komende ivf-poging!
Ik ga voor jullie allemaal duimen, hoor! :thumbup:
Groetjes,
Jippie (IUI)
Heidi, dat is een goede score zeg! En nu maar flink duimen dat er flink wat mooie bevruchtingen zijn!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nicje, op hoeveelste dag zit jij nu? Morgen hoor je dus meer? Hopelijk zijn die kleinere dan weer meer gegroeid. Kan heel snel gaan hoor. :thumbup:
Ik mag donderdag weer voor de FM. Het spuiten gaat eigenlijk wel weer goed. Geen blauwe plekken en tot nu toe nog maar 1 x een drupje bloed.
Verder af en toe wat hoofdpijn en 's avonds erg moe. Nu ook weer, dus ik ga snel mijn lekkere bedje eens opzoeken!
Heidi en Nicje, mijn duimen draaien voor jullie :thumbup:
Slaap lekker
liefs Rennic
heidi waauw wat een super score :thumbup: ik hoop dat er veel eitjes bevrucht gaan worden fijn dt het wel mee viel, (en ik vroeg me af waarom ze eigenlijk in je baarmoedermond een injectie zetten dat miet toch een ongelovelijke pijn doen???) ik kreeg alleen maar een tabletje om rustig te worden (aangezien ik nogal zo’n paniekertje was ) en ik heb eeb verdovende prik gehad met maximale hoeveelheid)
maar iig hoop ik dat dit de laatste keer was
rennic bij jou gaat het ook lekker dus voor jou donderdag de echo spannende hoor ik hoop dat jullie (jij en nicje) ook zo’n mooie score krijgen
rhi voor jou vrijdag de eerste spuit weer, en ben je al gestopt met roken???moeilijk is dat toch he ik was wel ff nieuwschierig
ang hoest met de beeb vito :inlove: :inlove: nog steeds zo’n heerlijk kereltje (dhu ja natuurlijk domme vraag weer kimmie)
kun je al een beetje wennen aan het papa en mama zijn?
moon hoe gaat ie bij jullie
tans hoe gaat het met jullie stijn zal al een mooi groot ventje zijn geworden he
afro hoe was het bij de echo??? met frummeltje alles goed??? gewelidig he om dat zo te zien bewegen of lag ie lekker te slapen?
urs hee was je dr ook weer ik had je idd al een tijdje niet mer gezien, lastig is dat he als de pc niet werkt, ik kan er ook errug slecht tegen hahahaha en wat geweldig een nieuwe baan ds altijd leuk nieuws natuurlijk ik hoop dat je het er erg naar je zin zult hebben
chan hoe gaat het bijjullie ik heb jou ok al een tijdje niet meer gezien hier, zijn jullie alweer een stapje in de goede richting met jullie adoptie kindje
annie hee meid, wil het allemaal een beetje vlotten??en is je suiker nog steeds goed?? gelukkig maar he, tis ook allemaal niet niks he, maar wij helpen je dr wel door heen hoor
verder gaat hier alles zijn gangetje lucas is nu de teletubbies aan het kijken heel aandachtig zit ie voor de tv,
zo ik ga maar weer eens aan het werk hier in huis want het is hier net een slagveld hahahaha dus tot laterssss
Goedemorgen allemaal,
Jeroen ligt nu lekker te slapen, dus dit is mijn kans hahahaha :lol: .
Heidi, meid dat is veel zeg, ik had per punctie 1e x 5, 4 bevrucht, 2e x 3 alle drie bevrucht en de laatste keer 4 geloof ik, alle vier ook bevrucht.
Dus nooit zoveel eitjes, maar wel altijd een "goede’ bevruchting.
Tjee, ik mocht tijdens de punctie lekker slapen, kreeg een roes, de 1e keer kreeg ik morfine, daar werd je high van en ben je nog helemaal bij, de punctie deed veels te veel pijn! De volgende 2 keren heb ik een roes gehad, waardoor je echt gaat slapen, maar je spieren gewoon blijven werken. Bij een narcose ben je helemaal slap, spieren zijn dan ook uitgeschakeld. Bij een roes heb je nog steeds pijnprikkels, alleen weet/voelde ik daar niets van! Ik moet zeggen het was echt heerlijk spul Ik werd moeilijk wakker hoor, het schijnt precies een kwartiertje te werken en dan doen ze een tegenspul in de infuus waardoor je wakker wordt. Dit werd echter niet vergoedt door de zorgverzekeraar, ach ik had het er graag voor over. Bij de TP kreeg ik niets hoor, en dat was ook niet nodig!
Ik ben al aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat je paar goede bevruchtingen hebt, goede celdeling! en dat het kwalitatief ook goed is om de overige bevruchte emmies in te vriezen. Bij mij waren ze nooit goed.
Rennic, spannend zeg aankomende donderdag…ik ben benieuwd! Ook voor jou :thumbup: :thumbup: en
ik!
Rhi, het gaat voor jou ook weer beginnen! Het lijkt wel eeeeeeeuwen geleden dat jij bezig was zeg! Ben blij dat je weer mag spuiten ! Dat je weer een junkie wordt. En het stoppen met roken–> bij mij gaf het de doorslag zodra ik zwanger was, 2 weken later ben ik gestopt! Je gaat echt denken waar ben je in hemelsnaam mee bezig: ben je zolang aan het dokteren geweest om zwanger te raken, nu ben je zwanger ga je je kind nog vergiftigen! Mijn schaamtegevoel werd steeds groter!
Ik had mij tijdens de wachtweken bewust 2 weken ziek gemeld, zodat ik mijzelf niets kon verwijten en ik wist dat ik 18 feruari weer moest beginnen met werken (2 weken waren voorbij) en toen dacht ik…oké, weer beginnen met werken, dan ben ik gestopt met roken!!! Dat is gelukt!
Afro, hoe was de echo??? Je hebt toch wel goed nieuws?
Angela, hoe is het met Vito en met jou en papa? Heb je nog veel last van kraamtranen? Meid, wij verdienen wel weer een mooie foto van Vito!!
Tans, hoe gaat het daar bij jou? Nog steeds veel kraamvisite? Ook van jou willen wij natuurlijk foto’s zien hahahaha
Urs…LEUK dat je weer effe komt buurten! Je hebt het druk met je nieuwe baan, gefeliciteerd nog daarmee! Alleen maar leuk als je het naar je zin hebt! Hoe gaat het met je kids?
Annie, hoe gaat het met het lijnen? En met jezelf? Ik hoop echt dat je dit jaar ook zwanger mag raken!! Dit heb je ook wel verdiend zoals iedereen hier.
Chantalle, hoe is het nou met jou? Word je nog op de hoogte gehouden door het adoptiebureau? Of krijgen jullie pas weer bericht wanneer er een kindje voor jullie is?
Hier gaat alles prima, Jeroen ontdekt nu ineens heel veel, het is echt leuk om te zien wat hij allemaal kan en gaat ontdekken.
Ik zal weer es kijken of ik recente foto’s van hem heb.
Ik vind het zo erg wat Diana is overkomen! Ik heb tevens diep respect voor haar hoe zij hiermee om gaat, ik heb veel meegelezen bij de januari mama’s! Mijn respect is alleen maar meer geworden! Wat een sterke vrouw. Dit moest ik even kwijt!
Veel liefs,
Moon
Hoi meiden,
Aphro, hoe gaat het?? Om nog even op je vraag terug te komen. Bij mij staat de teller weer op nul en geldt dit als de 1e poging weer. Dit omdat een bbz gezien wordt als een gelukte poging en dus een zwangerschap is ontstaan. Daar ben ik dus heel blij mee, want dan heb je als het ware toch nog een poging extra.
Kim, jeetje meid je bent alweer bijna op de helft! Krijg je met 20 weken nog een echo? Wat gaat de tijd snel zeg. Die prikjes in de baarmoedermond vallen best mee hoor qua pijn. De punctie zelf is daardoor minder pijnlijk, vond ik dan tenminste. Ik kreeg ook een prik in mijn bil, daar krijg je een ontzettende droge mond van.
Spooky, de 1e keer had ik ook gee cryo’s. Maar jouw kereltje is het levende bewijs dat je niet perse een cryo nodig hebt om zwanger te worden. Hoe bevalt het om weer te werken? Wat is er precies met Diana gebeurt? Ik heb dat hele verhaal niet gevolgt. Ik zal zo eens lezen bij de januari mama’s.
Nicje, hoe staat het erbij jou voor?
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
Wat is er precies met Diana gebeurt? Ik heb dat hele verhaal niet gevolgt. Ik zal zo eens lezen bij de januari mama's.
Diana was zwanger van een kindje wat buiten de baarmoeder niet meer levensvatbaar kon zijn, wacht ff, ik zal een stukje kopieeren;
Diana:
mischien even raar voor jullie,maar net zo goed voor mij..
ik ben nog zwanger,maar de dokters hebben me verteld dat de baby zal overlijden na de geboorte..dus ik moet me voorbereiden op het ergste .ik ben nu 31 weken zwanger en de roze wolk is al verdwenen vanaf week 21 ..toen kregen we te horen dat onze jongen cysteniertjes had.we hebben een hoop onderzoeken gehad,maar die vielen allemaal slecht uit..de niertjes zijn gestopt met werken vanaf week 28.verder doet hij het wel goed.hij groeid mooi,en is heel levendig in mijn buik.dat maakt het ook allemaal zo dubbel.en als iemand het moet snappen dan zijn jullie dat wel.
Gisteren is Thomas dus geboren na volle 40 weken en heeft een uurtje geleefd! Zo erg dat je al tijdens de zwangerschap weet dat je je kindje niet mag houden.
Liefs,
Moon
moon ik heb ook mee gelezen, en ik heb echt zitten huilen hier
ik heb gisteren ook maar ff een kaarsje aangestoken voor hun thomas, pppfff het voelt zo dubbel omdat je zelf ook zwanger bent (je wordt er ook best onzeker van) maar idd ik heb ook diep respect voor haar (hun) om toch zo positief te blijven in die situatie
gelukkig hebben ze wel nog even de tijd gekregen om hem nog alle liefde te geven…
Tjee meiden wat is hier weer een hoop gebeurd in die tijd dat ik hier even niet kon komen!!!
Wat een vreselijk verhaal van Diana zeg!!!Heel veel sterkte!!!
Moon met de kids is alles helemaal goed!!!Hoe is het met Jeroen???Mijn nieuwe baan is echt heel erg leuk,ik heb er geeneens naar hoeven zoeken het is mij aangeboden :shock:
Angela hoe is het met jou kleintje???
Aphro,meid hoe is het met jou???En natuurlijk ook met alle andere meiden hier,Chan,Kim,Nicje,Rennic,Heidi,Vrouw holle,Rhiannon,Tans hoe is het met jou???Je hebt ook een zoontje las ik :inlove: nog van harte hoor meid!!! :-* Alles goed gegaan???
En voor de meiden die nu bezig zijn met ivf of icsi ik duim voor jullie en ik hoop echt van harte dat het bij jullie allemaal gaat lukken!!!
Heel veel liefs Van Urs :-*
hoi dames,
Wat staan er weer veel mooie foto’s van de baby’s op de site en wat zijn ze lief schattig etc.
Ook is het weer druk met alle behandelingen lees ik hier en de aankomende behandelingen en zo te lezen verloopt het allemaal vlotjes zo ook bij de zwangeren onder ons. Iedereen veel succes met waar je mee bezig bent.
Urs gefeliciteerd met je job leuk bij zo’n kappersgroothandel.
Hier gaat het wel het lijkt wel of ik de klap nu pas krijg slaap slecht ben moe hoofdpijn keelpijn snotterig maar niet verkouden voel me gewoon K.
Weet niet wat ik eraan kan doen heb nergens puf voor maar daarnaast ook hyper maar dan zinloos hyper als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb vandaag wel het ziekenhuis gebeld om me weer aan te melden voor de volgende ronde want als je dat niet doet en je wilt dan toch weer starten dan kom je er niet tussen en wil ik toch niet dan bel ik gewoon af. Was wel een grote stap hoor deze keer en niet om de behandeling maar gewoon omdat ik me niet happy voel momenteel maar dat komt vast wel weer.
Nou ja stop maar met mijn zielige geklets groeten en tot de volgende keer.
gr Es
Ik heb kippevel van dat trieste verhaal van Diana. Wat een verdriet…
Heidi: Hoi, punctie is weer achter de rug. Ondanks dat het bij mij wel meeviel met de pijn was het heerlijk als het achter de rug was. Lekker bijkomen in dat bed met een kopje koffie en een lekker broodje.
Nu wachten op de tp…altijd een feestelijk moment…
Nicje: sterkte met de punctie! Ik hoop dat het een mooie oogst wordt. Ik nam altijd vrij op de dag van de punctie, had toch wel een beetje raar gevoel in mijn buik. Je lekker laten verwennen deze dag, heb je wel verdient!!!
Rennic: ik ben ook heel benieuwd naar jouw score straks…
Moon: Jeroen heeft volgens mij jouw ogen, klopt dat?
Kim: je bent ook al lekker ver…blij dat het goed gaat
Shouka: het is geen zielig geklets…we begrijpen het maar al te goed. Het is toch ook niet niks…sterkte als je weer gaat beginnen.
Ang: hoe is het? lekker druk zeker?
Gisteren naar het zh geweest voor een bloedtest, over 2 weken de nekplooimeting en de uitslag daarvan. Op de echo was een frummeltje te zien van 3,8 cm een keurig gemiddelde. We hebben het hartje niet alleen zien kloppen maar ook gehoord! Goh, ik kan zeggen dat ik tranen in mijn ogen van ontroering had. Het blijft zo onwerkelijk! De armpjes waren al zo goed als gevormd, de beentjes en knieetjes ook . Frummel was lekker aan het bewegen en duikelen, frummel heeft een hartslag van 160.
Kortom ik ben verliefd op Frummel :inlove:
Vandaag ook het verloskundig centrum gebeld, op 14/2 heb ik daar een afspraak.
Mijn misselijkheid wordt gelukkig minder…ook mijn eerste positiebroek gekocht bij Prenatal, een mooie zwarte. Ik draag hem nog niet hoor.
En schrik niet, normaal heb ik een D-cup, ik heb 2 meegroeibeha’s gekocht F-cup!! geen strakke truitjes voor deze dame hahaha
Omdat ik echt een goede bh nodig had was deze ook prijzig: 52 euries per stuk! Maar goed het zit lekker…maar de romantiek is even ver te zoeken hahahaha…
Meiden, ik hoop dat jullie binnenkort beloont worden voor al jullie moeite, en ook last krijgen van al deze kwaaltjes.jullie verdienen het zo!
liefs Afro
Hoi dames,
beetje gedoe met de PC dus daar ben ik even niet blij mee. Alles flink opgeruimd en flink wat programma’s die niet direct nodig zijn voor MSN en internet eraf gegooid en nu gaat het ietsje beter. Maar ik vrees dat het werkelijke eind van de laptop niet erg ver weg is, kan alleen maar hopen dat hij het volhoud tot de belastingdienst gaat betalen deze zomer.
Vreselijk verhaal he van Diana. Super sterke vrouw!
Urs! Joepie weer terug! En de leukste banen komen naar jou toe ipv andersom blijkt maar weer :mrgreen: :thumbup: super dat je het er zo naar je zin hebt!
Es je beschrijft een beetje het gevoel wat ik afgelopen december had. Geen zin in de feestdagen, toch wel blij met de vrije dagen, ook weer niet want geen idee wat ik dan wel wilde gaan doen, vroeg wakker worden maar toch nog moe zijn, in de middag zo in slaap kunnen vallen etc enz.
Helaas weet ik echt niet hoe dat weer opgelost is maar het lijkt dus alsof het vanzelf is gegaan…hopelijk voel je je straks ook beter en niets mee mis trouwens om zo nu en dan eens niets te doen…pak een boek of een film en lekker even niets moeten en nergens aan denken. Succes en sterkte al weet ik dat je ook sterk genoeg bent om hier weer uit te komen!
Moon succes op je werk!
Jippie thnx we zijn geloof ik met 2 Nicjes bezig ondertussen hahaha Rennic en Nicje lekker verwarrend :mrgreen:
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje al heb ik bv weer geeeeen idee wat ik vanavond wil gaan eten…heb een beetje weinig honger de laatste tijd en snaai teveel dus niet zo raar dat avondeten dan niet echt populair is :? Maar er is natuurlijk wel een mannetje wat elke avond thuis komt en wel honger heeft… :roll:
Ow en vrijdag begin ik niet alleen met spuiten, dan stop ik ook met roken ik durf niet te wachten tot ik in de wachtweken zit en probeer er echt alles aan te doen om deze poging te laten slagen. Heb voor alle zekerheid pleisters liggen en die plak ik gelijk de 27e op.
Wel extra spannend want ik heb ook vrijdag een sollicitatiegesprek :shock: Nu ja kan er ook nog wel bij nietwaar?
Dag dames , ik schrijf even niet en zie hier jeeeemig ik hou het niet meer bij…
Rhi suc6 vrijdag! En hou ook in je 8terhoofd wrom je stopt met roken he!Anders kom ik je een schop onder je kont geven hoor!
Afro toppie dat alles er zo goed uitziet! Lief he zo.n kleine frummel!
Shouka tuurlijk zeur je niet alleen maar fijn dat je hier je praat kwijt kunt!
Moon wat een lekker ventje zeg…Het verhaal van Diana raakt me diep heel diep…
Annie hoe is het met jou?
Hier gaat alles zijn gangetje , we zijn nergens mee bezig gelukkig en voor nu vinden we dat allebei best!
Ik werk weer en dat doet me goed.
Druk aan t paardrijden iedere dag!
Dochterlief en Hubbie gaan vrijdag weekje skieen.
Mama blijft thuis heb even tijd voor mezelf nodig . die vrienden waar we altijd meegaan , de dames zijn allebei zwanger en ook daar had ik geen zin in dus mama heeft het huis voor zich alleen!
Joepie!
dames suc6 met alles iedereen!
liefs van mij! :inlove:
Okeeee dan…
Succes voor alle Nicjes hier op dit topic! :mrgreen:
En natuurlijk ook voor Heidi & Rhiannon en alle andere dames!
Zo beter, Rhiannon? :lol:
Groetjes,
Jippie
Hoihoi meiden!!
Lekker verwarrend maak ik het he :mrgreen:
Rhi heb je al ‘zin’ in vrijdag?? Hopelijk trek je het allemaal wel, is niet niks op een dag zoveel spannende dingen Good luck!!
Aphro ik krijg helemaal de kriebels (positieve) als ik jouw verhaal zo lees… geeft moed!! Oh en die (.)(.) zie ik ook groeien met de dag, nu al, terwijl ik niet eens zwanger ben. Die spuiten doen ook al lekker hun best.
Fijn dat ik nu weet dat die bh’s zo duur zijn :liar: , ik moet nl ook naar die maat zoeken vrees ik… Maar ja, voor het goede doel (zeg ik tegenwoordig wel vaak geloof ik… )
Es, goed dat je je weer aangemeld hebt, je kunt idd altijd nog zien wat je doet, dan sta je maar vast op de lijst.
Hele dikke knuf!!
Urs gefeliciteerd met jouw nieuwe baan!! Fijn dat het ook nog bevalt
Bij ons is het nog steeds wachten. Had een kleine hoop dat ze gisteren na de echo toch de datum voor de punctie zou vastleggen, maar helaas. Uit bloedonderzoek bleek het toch verstandig om nog even te wachten op de kleine follikels. Die waren nu 15mm ong. Er staat er dus 1 op ‘springen’ en ze wilde eigenlijk die liever niet verloren laten gaan. Maar we moeten nu toch zaterdag nog een keer terug komen en hopen dat in de tussentijd die kleintjes groeien en de grote ook nog mee mag doen… (anders heb ik er echt weinig… :? Links waren ze nu niet meer zichtbaar, verstopt achter de cyste… en rechts zat er 1 grote (22mm) en 3 kleintjes (15mm)
Spannend hoor… nog even geduld aub :shifty:
Liefs Nicje :-*