Oh ja en heeft er van jullie ook iemand zich aangemeld voor de digi-poli van het Radboud ziekenhuis in Nijmegen? (UMCN)
Ik ben daar dus onder behandeling en kan online mooi volgen over het hoe en wat van onze behandeling, maar tot nog toe staat er nog niks bruikbaars op. :think:
Hopelijk hebben jullie er ervaring mee en ik zal ook de webmaster eens een mailtje sturen!!
Liefs Nicje :-*
Hahaha Jippie was een geintje hoor zoveel Nicjes hier ;). Maareuh bij jou al PMS op komst? Dit keer mag het eens…voor een laatste keer
Nicje; die digipoli is geloof ik alleen als je helemaal via Nijmegen behandeld wordt en dat heb ik dus niet. Voor mij doen ze alleen het labwerk. Wel jammer want dat is nu net het spannendste wat ik erg graag tot op de seconde zou willen volgen. Maar het zij zo. Ben benieuwd of jij er straks meer aan hebt.
Als het goed is zit die grote er zaterdag ook nog. Bij mij springt er niets zonder de Pregnyl en heb wel eens eitjes gehad van zo rond de 26 mm :shifty: zonder gespring. Netjes trouwens dat ze ook bloedprikken en als ze dat hebben gedaan en toch tot zaterdag wachten zal het zeker goed zitten. Bij mij prikken ze echt pas de dag voor de Pregnyl vandaar dat het de eerste keer overstimulatie werd want ze geloofden gewoon niet dat er overal eitjes in zouden zitten. Dus toppie controle!
Zaterdag krijg je vast en zeker een datum mee en dan zul je ws maandag of dinsdag wel de punctie hebben hier wordt flink :thumbup:
Chan je komt maar schoppen hoor al hoop ik dat het niet nodig zal zijn :mrgreen:
Maar kan me zo voorstellen dat je niet echt zin hebt om mee te gaan wintersporten op deze manier. En een weekje rust en paardrijden en geknuffel met ze is ook wel eens lekker. Heb je de hele week zelf ook vrij of blijf je werken?
Hoi meiden,
Spooky, ik heb het verhaal van Diana gelezen bij de januari mama’s. Wat vreselijk. Maar ontzettend knap dat ze er zo mee omgaan.
Nicje, nog even geduld meid. Ik hoop dat de punctie snel volgt. Wel fijn dat je ook in het weekend mag komen voor een echo. Succes
Rhi, voor jou begint het ook weer bijna. En heel veel succes met het stoppen met roken. Je kunt het!!!
Aphro, heerlijk dat de echo goed was. Kun je nu al wat meer genieten? Jeetje F-cup. Ik ben al blij als ik een grote c-cup haal :eh:
Vandaag zijn we gebeld door het ziekenhuis. Het is allemaal goed gegaan. Er zijn 9 eitjes (van de 13) bevrucht, waarvan 1 van hele goede kwaliteit. 4 cellig. Volgens die arts noemden zij dat perfect. Ik dacht dat ie dan nog meer cellig moest zijn. maar goed. Vanmiddag is de TP. Het wordt weer 2 weken super spannend. 10 februari mag ik bloed laten prikken. Of er cryo’s onstaan weten we pas over een tijdje.
Succes allemaal
Liefs Heidi :-*
Zaten we bijna tegelijk te tikken Heidi! Maar dat klinkt goed zeg!! 9 van de 13 is een mooie score en alleen de hoeveelheid cellen zegt niets hoor. Ze kijken bv ook naar de fragmentatie veel fragmentatie=slechtere kwaliteit. Dus deze is vast super goed!!
Lekker ophalen vanmiddag, vieren daarna dat jullie er 1 terug hebben en pffff daarna afwachten… :thumbup: op naar een positieve test de 10e!! :mrgreen:
heidi heel veel succes vanmiddag en idd we duimen allemaal op een positieve test de 10e
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Heidi wat een goede berichten!!
Spreek het maar even goed toe en zeg maar dat het mooi moet blijven zitten!!! Succes!!!
Heidi goede score de 10de een positieve test is je zeer gegund!!!
Nic en Rennic succes en Rhi vrijdag een spannende daG , enne wel volhouden met het stoppen met het roken … is alleen maar goed voor jou en voor het frummeltje ook(hopelijk blijft hij/zij als beloning straks mooi zitten!!!)
Nou met Stijn gaat het prima, heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen van 2300 tot 630 en daarna van 700 tot 9.30 luxe he!!!
Ik begin nu echt te genieten van hem, lekker knuffelen op de bank!!
Een mooie foto moet toch te vinden zijn zou je denken maar ze staan nog op de camera en ik weet niet hoe ik ze op de computer kan zetten, ja ik ben blond…
Maar goed ik duim voor jullie meiden en Moon ben je al weer aan het werk, Urs leuk dat je zón leuke baan hebt gevonden!!!
Chan, lekker een weekje voor jezelf is ook heerlijk kun je weer rustig jezelf verwennen!!
Nou dat was het meiden, tot gauw
Tans
Ik had gisteravond een heel verhaal opgeschreven en toen ging er iets mis…alles kwijt en ik had geen zin meer om overnieuw te beginnen, dus vandaar nu maar ff snel…
He Heidi dat is super zeg! Veel plezier (het is toch altijd weer iets speciaals) en suc6 vanmiddag! :thumbup: :dance:
Nicje, wij gaan bijna gelijk op ( om het voor de anderen nog lastiger te maken…) Ik ben net geweest voor een FM en er waren er 10 duidelijk al te zien, van zo´n 13-14 mm. Het gaat hard, harder dan de vorige keer.
Ik word vanmiddag teruggebeld hoe nu verder. Misschien zondag nog een check…maar maandag, dinsdag of woensdag de punctie.
Rhi, morgen een spannende dag! Heel veel suc!
Moon, ik vind echt dat Jeroen op jouw lijkt…lekker ventje hoor!
En inderdaad een vreselijk verhaal zeg…blijft in je hoofd zitten
Urs een nieuwe baan…veel plezier en suc6 natuurlijk.
Es, het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. misschien scheelt het als je iets hebt om naar uit te kijken…een vakantie plannen ofzo… :eh:
Ennnn…zeuren komt hier niet in het woordenboek voor hoor!
Meiden, ik moet weer verder met werken.
Liefs Rennic
hoi hoi,
heb eigenlijk niet veel leuks in het vooruitzicht brrr zelf op het werk is het 1 en al stress de hele boel wordt omgegooid en ik zie daar wel het positieve van in maar mijn directe collega’s dus niet en zijn alleen maar aan het klagen, negatief en aan het roepen dat ze dan wel of ontslag nemen of zullen gaan krijgen. nu lig ik daar niet zo wakker van, van mij mogen ze gaan want het is nooit goed bij hun. Heb dit vandaag ook aangegeven bij het hoofd die vroeg namelijk hoe het met mij ging en heb gezegt niet zo best en ook aangegeven dat de sfeer binnen het team nu ook niet bevordelijk is. Dat was ze met me eens en ze zijn er mee bezig en ook van haar mag dit best lijden tot vertrek van mensen en ik blijk niet de enige te zijn die nu problemen met de sfeer heb. Mar omdat ik afstand even heb genomen is dat niet bij mij binnen gekomen.
Ik doe onertussen lekker mijn ding binnen het werk en dat is nog steeds wel leuk en afleidend dus effe doorbijten en vooral het nu uitgesproken hebben lucht op.
Nou ja in maart nog wel een weekje weg maar als ik weer start zal ik juist dan weten of het weer bingo is. In dat weekje weg heb ik wel zin in en vanmiddag lekker vrij.
Nou ja ben ook benieuwd hoe de tp vanmiddag gegaan is en alvast succes met de ww.
spreek later jullie nog wel even moet zo effe weg, maar in ieder geval alweer bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden.
gr Es
zo wat een getik weer.
hoop dat ik niemand vergeet.
chan:mag ik mee rhi op haar donder geven als weer gaat beginnen???(kan ik jou nl ook live ontmoeten ) en heerlijk een weekje het huis voor je eigen alleen. ik zou het er ook moelijk mee hebben hoor zelf niet (meer) zwanger kunnen worden en andere met een dikke buik om je heen huppelen.nee niet echt.ik heb nu al een beetje moeite met een vriendin van mij die 19 maart uitgeteld is en daar ben ik een geboorte tegeltje voor aan het boduren.wordt er soms wel een beetje verdrietig van als ik denk zij wel en ik niet(haar gun ik het hoor het gaat om het IK niet, maar ja ik heb nog kansen jij helemaal niet meer .sterkte daar mee meid.)
rhi: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat de solicitatie goed gaat het prikken weer goed verloopt en ntl dat je vanaf vrijdag geen sigaret meer aan raakt he.
nu ben ik bang dat ik een paar mensen door mekaar ga halen mijn excusses hier voor.
heidi:9 van de 13 bevrucht wat goed.nu maar hopen dat daar degene tussen zit die zorgt voor 9 maanden lang"kwaaltjes" .
nicje: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat zaterdag er een datum uit rolt.
urs:he meid super een nieuwe baan!!gefeliciteerd.
shouk:hier mag er geklaagt worden hoor.lucht erg op moet ik zelf zeggen.
moon:jeroen gaat voor mijn gevoel van de foto’s te zien steeds meer op jou lijken. :inlove: :inlove:
rennic:succes morgen.
zo nu heb ik dacht ik iedereeen.
ik ben terug van de dietiste en dia verpl.
ik weeg nu 97.6 dus lekker onder de 100 en ik mag gewoon door gaan met herbalife en krijg aan het eind extra hulp om over te gaan op weer gewoon eten maar niet meer aankomen.
Ook zijn mijn insuline’s weer verlaagt, joepieeeeeeee.
het ziet er nu zelfs naar uit dat als ik nog meer afval dat ik geen medicatie meer nodig heb maar wel in de gaten gehouden moet worden en vooral in een evt zwangerschap.Van mij mag het hoor geen medicijnen.het enige wat ik voor de rest van mijn leven moet blijven slikken is de thyrax maar ja zijn gelukkig maar kleine tabletten.
dus met mij gaat het op het ogenblik erg goed moet ik zeggen.
groetjes annie
ps:alleen de kou als die nu nog minder werd dan is het helemaal tip top.
Hoi meiden,
Rhiannon: Wist ik wel dat het een grappie was, hoooor! :mrgreen:
Jij succes morgen!
Heidi: Wat een superopbrengst, zeg! Jullie laten één emmie terugplaatsen? Ik ga voor je duimen dat je over twee weken een positieve test hebt en dat er nog een paar mooie cryo’s in de diepvries verdwijnen!
Heel veel succes vanmiddag en natuurlijk ook met de wachtweken!
Rennic: Met jullie gaat het ook goed, zeg! Nu al 10 follikels, hopelijk groeien ze allemaal mooi door en heb je ook zo’n goede oogst!
Alvast heel veel succes met de komende punctie!
Nicje: Hopelijk krijg je zaterdag meer duidelijkheid over de punctie. Ik ga duimen dat al de kleine follikeltjes zaterdag van een mooie grootte zijn en dat de grote dan ook nog kan meedoen. Jij ook alvast heel veel sterkte & succes met de punctie!
Shouka: Jij ook heel veel sterkte & succes met alles!
Annie: Goed dat je al zoveel bent afgevallen! :thumbup: Alles gaat de goede kant op! Hopelijk houdt de positieve spiraal nog even aan (hihhi, minimaal 9 maandjes ofzo). Spreek je snel weer op een van de andere topics.
Tans: Nog gefeliciteerd met Stijn! Geniet ervan!
Chantalle: Hoe gaat het met jou?
Heel veel succes met het wachten op jullie adoptiekindje!
Afro: Super dat het zo goed gaat met je zwangerschap! Wat een wondertje, hè?
Zomaar ineens spontaan zwanger tussen de behandelingen door! 8) Geniet maar lekker van je buikkie!
Kimmetje: Jij ook een voorspoedige zwangerschap toegewenst! Voor jou al het tweede ICSI-wonder!
Geeft ons allemaal toch wel veel hoop, denk ik. Geniet ervan!
Ben ik nu nog iemand vergeten? Ik lees hier elke dag mee, dus ik dacht: Laat ik nu maar eens wat meer schrijven, de meeste mensen kennen mij hier wel van naam. Ik leef erg met jullie mee en hoop dat het hier voor alle mensen binnenkort raak mag zijn! :-*
Groetjes,
Jippie (IUI)
Eff snel. ik heb net te horen gekregen dat ik maandag al de punctie heb!!! Word in ene toch zenuwachtig…
Annie, super dat je je zo goed voelt! houden zo!
Jippie, thanks voor je medeleven. Ik kijk ook nog steeds bij de iui topic. Ook jij suc6.
groetjes allemaal!
Oh Rennic wat goed!!!
Ik krijg ook al helemaal de bibbers als ik eraan denk…
Misschien samen prikken dan?? Was het maar vast zaterdag pfff
Ik zal aan je denken…
Toevallig ook in Nijmegen???
Hey lieve meiden,
ffe een berichtje van mij. Schandalig dat ik niet meer ben geweest, maar ik heb er echt geen tijd voor. Ik kom tijd tekort op een dag. Ik leef van voeding tot voeding en dan weer naar bed. :shock: Maar met liefde en plezier hoor :inlove: . De tijd vliegt in ieder geval. Ik heb nog geen tijd om naar buiten te gaan en dan s’avonds de kraamvisite. Maar goed. Hoop snel in mijn ritme te zitten en dan kunnen jullie me hier weer heeeel vaak vinden. Voor alle meiden die weer in de bahandelingen zitten. Meiden ik blijf duimen hoor. :thumbup: :thumbup:
Nou mijn mannetje moet alweer bijna zijn flesje en de kraamvisite is alweer bijna in aantocht. Duzzzzz tot heel snel xx Angela
Ik probeer nog ffe een foto’tje te plaatsen, ik hoop dat het lukt.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
" Do I need to say more??? "
Hallo allemaal,
Zo wordt er daaaaaaaaaaaaaaagen niet geschreven en zo wordt er ineens pagina’s volgeschreven (overdrijven mag!)
Er worden alleen maar leuke en verheugende berichten geschreven!
Heidi–> geweldig zo’n oogst enneh…niet mis hoor, 9 bevruchtingen!
Waarom laten jullie er (maar) 1 terugplaatsen? Ik ga in ieder geval heel veel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
voor jullie de komende 2 weken! Probeer echt zoveel mogelijk afleiding te vinden en heel veel ontspannende leuke dingen te doen! Ik weet het: het is makkelijker gezegd dan gedaan!
Nicje en Rennic–> meiden, jullie gaan inderdaad bijna gelijk op! ik vind het ook zo spannend voor jullie! Straks gaan jullie ook die ellendige wachtweken in!
Jippie–> hoe gaat het met jou en de IUI-behandelingen? Hoeveel heb je al achter de rug? Was jij nou ook in Leiden in behandeling?
Shouka–> Jammer hé dat het op het werk ook zo deprimerend kan zijn! Er zijn bij ons ook veel mensen die vreselijk negatief zijn en blijven! Bah, daar hou ik helemaal niet van, ik ben juist iemand die veel geintjes maakt en voor mij geldt: 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd! Ik heb tijdens mijn verlof het werk dan ook niet echt gemist! Ik vond het heerlijk om lekker thuis te zijn! Helaas is het ook alweer voorbij, ik werk weer voor 2 dagen. Ik merk wel dat mijn gezinnetje nu echt op nr. 1 staat!
Es, voor jou komt ook goede tijden!
Tans–> vermoeiend kan het zijn hé, maar je krijgt er ook zoveeeeel voor terug! Ik zie Jeroen echt iedere dag meer ontwikkelen, echt leuk om te zien. Hij ziet jou nu ook echt, hij kan dan zo gezellig “kletsen” . Ik geniet iedere dag meer en meer van mijn ventje :inlove: :inlove: :inlove:
Goh, Stijn nu al doorslapen? Daar heeft Jeroen wat langer over gedaan hoor! pffffffffffttt…nu pas heeft hij in de gaten dat hij 's nachts gewoon moet slapen! hahahahaha
ik werk weer voor 2 dagen. Ik merk wel dat mijn gezinnetje nu echt op nr. 1 staat!
Annie–> meid, fijn dat je nu onder de 100 zit! :thumbup: Geeft je wel een goed gevoel hé! Lekker zo doorgaan en je wordt vanzelf beloond!
Aan de kou kan ik helaas niets doen, ik verlang ook zo naar de lente en de zomer! Lekker veel buiten te zijn met Jeroen.
Jeroen lijkt inderdaad veel op mij! Dus een knap ventje :snooty:
kan ook niet anders met zo’n mama!
Angela–> meid wat een lief smoeltje heeft Vito :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Je hebt het meteen druk hé met zo’n kleintje in huis! Maar het is dubbel en dwars waard.
Rhi–> mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: zijn weer in de 100ste versnelling! Het moet nou toch eens lukken toch? Enneh…heel veel sterkte met het stoppen (ik weet hoe moeilijk het is!) Ik zou niet meer kunnen hoor opnieuw stoppen!
Hier gaat alles nog steeds prima! Ik geniet echt als mama en papa geniet nog meer :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Veel liefs,
Moon
aaaahhhh wat een lekker ding is het toch ook he :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ben weer terug van het ziekenhuis.
Wat een ervaring weer…
Hubbie lag vanmorgen nog ziek in bed (vannacht koorts gehad…grrrrr)
Dus ik ben mijn vriendinnetje naar Nijmegen geweest.
Werd ik geholpen door een heeeele norse verpleegkundige, helemaal niet menselijk en begaan…
En ze heeft me toch pijn gedaan…!!! :shock: Niet normaal meer, ik heb nu nog buikpijn.
Ik heb de afgelopen week 4 echo’s gehad en alleen deze keer deed het pijn, andere keren totaal niet!!
Ze bleef maar duwen… :?
Ik zei later tegen mijn vriendin, volgens mij kwamen er geen follikels in beeld, maar waren het mijn amandelen… :shifty: :mrgreen: :?
Nee het was echt heeeeel vervelend en als ik de vorige keren niet zo’n goede ervaring had gehad, was mijn hoop helemaal de grond in gestampt…
Ze was ook erg negatief, terwijl het er nu beter uitzag dan de andere keren…MUTS
En ze zei ook heel lomp toen ik zei dat ze me echt heel pijn deed: “Nou dit zullen we bij de punctie ook moeten doen, dan doet het vast ook zo’n pijn…! " :shock: :shock: :shock:
“En de punctie zal niet makkelijk zijn bij u””
En het toppunt was toch wel, toen ik vroeg of de koorts bij mijn hubbie kwaad kon, dat ze zei dat we dat alleen op dat moment kunnen zien en anders zullen we aan ICSI moeten denken!
Dus ik gaf aan dat zijn zaad normaal goed is en dat we liever niet voor ICSI kiezen. Toen zei ze : “Nou dan wordt het toch wel tijd dat je er eens goed over na gaat denken” :shock: :? :shock:
Gewoon, zo, tussen neus en lippen door!!! En met zo’n toon van dat als we het niet doen, ze heel boos zal zijn. Dus net alsof ze het niet onze keuze laat zijn… :roll:
Ik kan er niet over uit…grrrrrr Ga er ook zeker op terugkomen…
Ik ben zoooo te spreken over de meiden in Nijmegen, maar dit mens was toch erg!! :naughty:
Dalijk krijg de uitslag van het bloedonderzoek, ben benieuwd of ik nu écht mag.
Hallo Meiden
Ik lees hier ook zo af en toe mee, nu nog iui maar staan wel al op de wachtlijst voor ivf.
Ik las dat het voor vele weer spannende momenten aan zitten te komen.
nicje ik was vandaag ook nijmegen voor fm, hoe laat waren jullie er misschien zijn we elkaar tegen gekomen in de wachtkamer?
Groetjes judith
Tjee Nicje, wat een rotervaring!! Ik zou zeker de volgende keer er op terugkomen dat ze echt niet goed bezig is met patienten! Misschien hebben ze (het ziekenhuis) meer klachten over haar! Dit kan gewoon niet wat zij doet, het is al zo persoonlijk iets, iemand die je toch toe moet laten in je privé! Je ligt daar toch met je benen wijd, ik weet precies wat je voelt.
Wanneer moet je nu terug? en wanneer is de punctie?
Volgens mij heeft koorts (griep) wel van invloed op het produceren van zaadcellen? Ik zou daarover maar maandag even bellen.
Beterschap voor je hubbie! Wellicht is hij alweer beter wanneer hij moet presteren .
Liefs,
Moon