Hoihoi Juudje
We waren er om 9.00 ik was om 9.10 aan de beurt.
Ik was samen met mijn vriendin.
Heb je mij gezien ??? :mrgreen:
Nicje ik heb je gezien in het umc. Ik was er ook rond die tijd, werd na jouw geholpen. Ik zar vlak voor jouw aan de tafel, ik was er samen met mijn moeder
Oh wat grappig!!
Van wie heb jij het nieuws gehoord (wie heeft jou geholpen??)
Ik weet niet hoe mijn Vp heette, maar ze was niet echt betrokken (zoals ik net al schreef) Ik heb net jouw verhaal gelezen. Balen zeg dat het zo loopt. Hopelijk toch nog goed nieuws en is niet alle moeite voor niks geweest.
Voor mij zaten een man en vrouw en links daarvan zat jij dan??
Toen het zo stil was, begonnen jullie tegen elkaar te fluisteren, toch??
Haha ik moet zeggen dat me toch opvallend meer is bijgebleven dan ik dacht haha
Waarom belt ze nu niet…bibber bibber
Tussen 1300 en 1400 is al voorbij… :?
Ja nu weet ik het, jij kwam rond 900 binnengelopen, toen dacht ik nog : Zij is met haar moeder (lijken op elkaar)
Je had een blauwe spijkerbroek aan?? :mrgreen:
Je moet toch iets doen in de wachtkamer he
Dat is grappig zeg dat jullie zonder het te weten zijn tegen gekomen!
Maar jouw verhaal is helemaal niet grappig zeg Nicje! Ik zou inderdaad daar wel wat over zeggen, want zo hoor je niet met mensen/patienten om te gaan :x
wanneer hoor je nu meer? Na de uitslag van de bloedtest? Ben reuze benieuwd!
Heidi hoe is het met jouw? de wachtweken zijn nu toch begonnen?
Ik heb besloten om zowieso 2 weken na de terugplaatsing dit keer helemaal niet te gaan sporten. Geen tennis en geen aerobic voor deze dame…Ik wil nu alles uitsluiten dat ik er alles aan gedaan heb.
De vorige keer heb ik op dag 6 getennist en prompt had ik donkere afscheiding…dat wil ik niet nog een keer hebben. Dus…geen tennis, maar dat heb ik er zeker wel voor over :!:
Ang wat een schatje trouwens zo in die emmer :inlove: :inlove: :inlove:
Rhi, hoe is het met jouw? hoe gaat het zonder de sigaretten? En hoe ging de sollicitatie? en natuurlijk weer geprikt…het begin is er weer!
Meiden, ik ga me weer eens omkleden voor …jawel een potje tennis.
liefs Rennic
@Nicje wrote:
Ja nu weet ik het, jij kwam rond 900 binnengelopen, toen dacht ik nog : Zij is met haar moeder (lijken op elkaar)
Je had een blauwe spijkerbroek aan?? :mrgreen:
Je moet toch iets doen in de wachtkamer he
Ja klopt dat was ik, heel komisch. Inderdaad waren wij aan het praten, het is daar ook altijd zo stil dat ik eigenlijk nooit iets durf te zeggen.
Ik werd geholpen door wegerif heet ze geloof ik, jong grietje donkere halflange haren in een staartje
Bij mij inderdaad teveel emmies, en nu weet ik niet goed of we wel moeten klussen of niet. Ze raadde het natuurlijk af
hoi hoi,
nou dat is nog eens een toeval dat je zonder te weten in het ziekenhuis zit en iemand tegenover je zit die je kent van kok en daar pas achter komen als je het hier opschrijft grappig hoor.
verders natuurlijk niks grappigs aan die muts van een vpk. ik zou dat niet pikken hoor en ik neem aan dat jullie in goed overleg met een IVF gyn tot ivf zijn gekomen ipv ixci en daar mag zij zich niet mee bemoeien.
Verders heeft mijn man bij onze laatste poging ook fiks koorts gehad, maar dat zegt niets volgens het ziekenhuis. Het zou kunnen zijn dat de kwaliteit van het sperma minder is (als het al niet zo best was is die kans groter) maar dat hoeft niet. Bij mijn man was het zelfs veel beter dan de keren daarvoor (alle stress voor niets) Wel is het zo dat de kans er wel kan zijn als hij koorts heeft gehad in de 3 maanden voor de punctie en dat is dus ook zo maar hoeft dus niet. Wij hebben toen wel nog contact opgenomen met het ziekenhuis om te overleggen.
Nou succes en ben benieuwd naar de uitslag
gr Es
Hoi dames!
Zooow vandaag na tegen de middag pas de pleister met nicotinevervanger geplakt. An sich gaat het redelijk en geloof dat het wel klopt wat er altijd gezegt wordt dat de zin in een sigaret maar 2 minuten duurt. Nu ja probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken struisvogeltactiek en gister de eerste Deca er weer ingespoten wat toch best weer goed ging. Nu maar hopen dat ik dit keer lekkere opvliegers krijg met dit ontzettende koude weer hahaha.
Nicje als eerste zou ik zeker een klacht indienen over het gedrag van degene die je had ditmaal! Niet te filmen hoe bot ze was zeg! Mijn gyn is iemand die altijd eerlijk zal zijn, soms zelfs hard (miskraam niet te voorkomen blah etc) maar ze zal het altijd ‘netjes’ brengen.
Koorts heeft meestal pas zijn invloed na 3 maanden. Iedere 3 maanden wordt er een nieuwe voorraad zaadjes gemaakt (ik zie het als een soort fles waar van onderen af aan wordt aangevuld dus de zaadjes die tijdens de koorts zijn aangemaakt komen over 3 maanden ‘bovenaan’ de fles) dus maak je er niet te naar om hoor! En wat die muts zei over ICSI is al helemaal gel*l want dat gebeurd niet zomaar! Mijn vriend heeft ook wel eens verhoging of griep gehad tijdens een poging en gelukkig is het nog nooit van invloed geweest.
Juudje wat schrikken zeg zoveel eitjes ineens! Pffff en een heel erg moeilijke keuze lijkt me. Aan de andere kant…jullie mogen nu nog 3 keer voor de IVF ter sprake komt, bij een 2/3ling (om niet te gaan speculeren over een 5 of nogmeerling :? ) komen al best meer risico’s kijken. Vroeggeboortes, complicaties, zware zwangerschap en bij 3 of nog meerlingen zijn zelfs geboorteafwijkingen niet uit te sluiten. Dan is het heel belangrijk voor jezelf af te wegen of jij die complicaties vind opwegen tegen een extra maand wachten en wel een goeie poging met minder eitjes en toch net zulke keurige kansen…nu kan ik je alleen mijn persoonlijke mening geven maar zelf zou ik het niet doen (net als dat ik niet meer dan 2 emmies terug zou laten plaatsen als dat al een optie zou zijn in NL) want ik wil mijn wens erg graag vervuld zien maar wel met zo min mogelijk risico voor de kindjes of het kindje wat we daarmee mogen maken. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven wanneer mijn kindje met een afwijking of veeeels te vroeg ter wereld zou komen met alle mogelijke complicaties doordat ik zou hebben gekozen voor bv 3 of 4 emmies terug.
Maar zoals ik al schreef is dit mijn visie natuurlijk en zul jij samen met je wederhelft die keuze moeten maken. Succes daarmee!
Rennic nog even lekker genieten van het sporten en idd wat is 2 weken niet sporten op een mensenleven alleen andere bezigheidstherapie als vervanging zou wel lekker zijn zodat de tijd toch een beetje vliegt!
Sollicitatie was wel een gezellig en leuk gesprek. Het enige wat erg jammer is is dat het een functie voor 40 (of meer :? ) uur is en ik eigenlijk niet meer dan 32 wil werken…nu ja we weten pas volgende week of zij het net zo gezellig vonden en dan is er nog tijd genoeg om daar wat mee te doen of het af te blazen.
Ik geloof dat ik vandaag maar eens lekker op tijd het eten in de pan doe, want pfjew wat heb ik snaaineigingen zeg! :shock: gelukkig gisteren al wat voorbereid door wat blikjes fruit te halen. Van die kleine die je zelf in 1 keer op kunt eten en toch niet met 2 minuutjes op hebt. Nog gezond ook en beter dan chocolade of chips. Voor morgen heb ik weer een blikje en ook voor maandag en dan gaan we weer nieuwe halen :mrgreen:
Toch mis ik de bezigheidstherapie van het aansteken en oproken van een sigaret wel…maar sinds gisteravond 10 uur al geen enkele meer gerookt! Dus nog even en dan zijn we al 24 uur sigaretvrij!
Goed hoor!!! Valt niet mee hoor ik wel, maar je houdt je goed!!!
Ik ga er idd melding van maken, ik heb de hele tijd een rot gevoel gehad.
Het kan nog gekker hoor… Ze heeft in de agenda geschreven dat ik al gebeld ben vandaag!!
Ik heb zelf gebeld om 1500 en werd om 1700 door de IVF-arts terug gebeld met de mededeling dat in de agenda stond dat ik al gebeld was!!
Gelukkig belde de arts zelf en was ze ook erg aardig en geduldig!!
Rennic, ik heb dinsdag de punctie, tijd krijg ik morgen te horen, omdat ze dan met de planning van dinsdag beginnen.
Dus we gaan op een dag na gelijk op!!
Zegt dat jullie iets? De arts zei dat mijn hormoonwaarden mooi hoog waren 5600 (?!?!?!) Zegt mij niks, maar goed, het was een positief gesprek. Mijn rot-gevoel is al een stuk minder.
En ze hopen dat de kleine follikeltjes ook nog meegroeien, vandaar dat het niet maandag maar dinsdag word.
Nog 1 dagje spuiten!!! :dance:
Fijn om te horen dat hubbie (en ik) zich niet ongerust hoeft te maken. Hij knapt ookal weer wat op, gelukkig maar!!! Heb m wel nodig dinsdag hoor!!
Hoi meiden,
Nicje, wat rot zeg dat je nu net zo’n vervelend mens moet treffen. Het is toch al zo zenuwslopend en dan kun je dit er niet bij gebruiken. Goed zo dinsdag de punctie! Heel veel succes!!
Rennic, jouw punctie is toch a.s. maandag? Heel veel succes alvast!!
Rhiannon, volhouden meid!!! Je kunt het!!!
Annie, dat geld voor jou ook. Je zit al onder de 100. Nu doorzetten!!!
Spooky, heerlijk dat alles zo lekker gaat en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn. Wij hebben er maar 1 late terug plaatsen op advies van de gyn. Omdat het terugplaatsen van 2 emmies een bbz kan bevorderen. Aangezien dat de kans bij mij nu nog iets groter is op een bbz, omdat ik er al 1 heb gehad, willen ze dat risico niet lopen.
Hier gaat alles verder prima. Ik heb af en toe buikkrampen (maar dat komt volgens mij van een hoop lucht in mijn darmen.) En er komt weer vocht (wittig/creme) uit mijn borsten, na stimulatie weliswaar. Maar dat is een tijdje helemaal weggeweest en nu is het weer terug.
Ik vind die capsules zo smerig, je krijgt er hele vieze afscheiding van. (sorry, een beetje onsmakelijk.)
We hebben alleen gister en eergister flinke ruzie gehad en dat zal niet echt bevorderlijk zijn denk ik. Mijn man is bang dat het daarom niet goed zal gaan deze keer. Wat denken jullie ervan?
Succes allemaal
Liefs Heidi :-*
Nicje; 5600 is je oestradiolwaarde ws. Hoe ze die in Nijmegen uitdrukken weet ik niet want dat kan op verschillende manieren. Ze kunnen er iig een beetje uit opmaken hoeveel eitjes er in je follikels groeien, en ze zullen niet voor niets zeggen dat dat er goed uitziet! Spannend zeg dinsdag al de punctie! Hopelijk gaat dat je super meevallen en worden er mooie eitjes gevonden om emmies mee te maken :mrgreen:
Heidi een beetje (zelf een beetje veel) ruzie maakt echt niet uit hoor. Is vooral vervelend voor jezelf en ws je hubbie ook wel want het is toch stress die er nu allemaal uitkomt. Hopelijk komt bij hem het positieve gevoel ook gauw weer terug want het wachten is al vervelend genoeg.
En idd die capsules zijn ook irritant, maar het is voor een goed doel en het is maar tijdelijk gelukkig. Ik denk meestal maar zo dat het prettiger is dan de spuiten en niets wat niet opgelost kan worden door een voordeelverpakking inlegkruisjes :shifty:
Succes hoor nog 12 dagen te gaan en hopelijk gaan ze snel zodat je snel een positieve test hebt!
Hallo allemaal
Mijn man heeft net voor gedaan hoe ik digitale foto’s kan overplaatsen van camera naar computer nu kijken of het lukt want Stijn is een heerlijk ventje kijk maar…
Groet Tans
Ik heb de smaak te pakken hihi,
Groet Tans
tans: wat een lekker kereltje.
rhi:volhouden he.die sigaretten zijn nergens goed voor.hou dat maar in je hoofd.jij bent altijd sterker dan mij geweest dus het lukt je echt wel.
sorry voor de rest van de dames, maar ik weet even niets meer doordat ik weer is een lekkere veeg uit de pan heb gekregen van mijn moeder.
ik ben weer zwaar depri en zie het niet meer zitten.
het heeft allemaal met dat gedoe van herbalife te maken waar ik nu dus ook mee stop.
het kan zijn dat ik ook wat minder hier kom of wel lees maar niet reageer.
ik heb even de tijd weer nodig om tot me zelf te komen.
groetjes een zwaar depri annie
Wat een lief mooi menneke! Zo mooi kijkt hij al de wereld rond!
Leuk hoor zo’n frummel!
Iedereen suc6 met prikken :wall: puncties’s en TP! IK ga heel hard voor jullie duimen!
Hier weinig nieuws van het adoptiefront…wel denk ik steeds dat ons kind waarschijnlijk net of nu geboren is /wordt.
Raar idee he?
Ik geniet van de rust in huis , echt heerlijk !
Dames suc6 met alles!
Liefs van mij
och Annie,
Wat vervelend meis!! Maar als dat Herbalife jouw ding is??
Ach ik weet niet wat er allemaal speelt natuurlijk, maar ik wil je wel een dikke knuf geven en hopelijk kun je gauw jezelf weer vinden, zeker in deze tijd heb je een heleboel positiviteit nodig :shifty:
Heeeeel veel sterkte meis!!! :-
Tans, wat een poepie!! :inlove: Heerlijke kinders hebben jullie hoor!! :thumbup:
Heidi gaat het nu weer wat beter met jou en jouw hubbie?? Valt niet mee he, al die emo’s ?? :?
Ik duim zo hard voor jullie
Hoi Rhi ik heb gekeken wat dat betekend, dank je
Ik heb weinig follikels maar de waarde is wel hoog, dus hopelijk veel mooie eitjes
Danks voor de info (valt me op dat jij heel veel weet!!! Slim meisje
:mrgreen: )
Byjou het lijkt me ook wel heel bijzonder om dat zo te beleven. Knap van je. Ik ken jouw verhaal niet helemaal, maar ik begrijp hieruit dat je er wel helemaal klaar voor bent om een mooi kindje te adopteren.
Heb je enig idee hoelang het kan gaan duren??? Spannend hoor!!
Ik ga weer verder met opruimen (waar was zondag ookal weer goed voor ?? Rustdag?? oja… haha)
Liefs Nicje :-
Annie, kop op! Je ging zo geweldig goed. ff een dipje is niet erg hoor. Morgen gaat het vast weer wat beter. Volhouden. Je zat op de goede weg, nu niet terugkrabbelen!!! Sterkte meid! :-
Tans wat een schatje zeg :inlove: Heerlijk he!?
Heidi, hoe gaat het nu met je? Hopelijk is de ruzie bijgelegd met je hubbie! Pas goed op jezelf.
Nicje, dus dinsdag heb jij de punctie. Spannend he!
Wij moeten morgen om 08.30 uur al in het ziekenhuis zijn en waar ik me dan nog het meest zorgen om maak is op tijd daar zijn ivm de files!!!
Ik denk dat we al om 0730 uur wegrijden (normaal is het maar 20 min) Dus dat wordt vroeg uit de veren
Duimen jullie voor ons?!!
Fijne zondag…en jullie horen wel weer van me!
liefs rennic :-
hoi
Annie laat zien hoe sterk je bent je kunt het meid, ookal zit het even tegen. Klaag lekker bij ons en haal daar vervolgens weer de energie uit die je nodig hebt werkt bij mij ook altijd weer. we zijn er voor je hoor.
Rennic ik zal heel hard voor je duimen morgen. succes
Liefs Es
Nic heeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Ik denk absoluut aan jullie
Rennic,
Heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes!!
Ik ga echt aan jullie denken en flink veel duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
En dat er goede bevruchtingen plaats gaat vinden!
Liefs,
Moon