IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

Rennic super veel succes morgen! Duimen draaien!

Annie meis hoe hard ze ook zeuren en dingen niet verwachten van je…laat ze zien dat je het wel kunt! Laat ze maar verbaasd staan en trek je eigen plan hoor!

Nicje…euhm tja je rolt erin he…ben ondertussen dan ook al aan de vierde poging begonnen :oops: maar thnx :mrgreen:

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mogen jullie! Woepie!

Tans wat een waanzinnig lekker ventje :inlove: echt super! En thnx voor je mannetje die je heeft geholpen met de foto’s :mrgreen:

Moon went het werken alweer? Gaat de tijd toch snel he pffff vliegt soms echt! Maar wel lekker genieten van je mannetjes! :wink:

Chan lekker vakantie! Soms zo lekker om eens het huis voor jezelf te hebben.

Pfff ik vergeet vast van alles maar vanavond denk ik maar eens lekker op tijd naar bedje en morgen lekker op tijd weer op. Heb een brief gehad van het UWV dat ze me niet zouden hebben kunnen bereiken op mijn vaste telefoonlijn (ondanks dat ik erg veel thuis ben en zelfs een antwoordapparaat heb :twisted: ) dus morgen maar weer eens boos bellen met ze… :silenced:

Goeiemorgen dames,

De duimen draaien hier vandaag en morgen volop, kom aan het eind van de dag wel lezen of er berichten zijn.

Wens jullie een fijne dag en ik ga zo weer beginnen aan een nieuwe werkweek en ga gewoon lekker mijn werk doen zonder teveel me met dat negatieve gedoe te bemoeien hoop dat het lukt.

Groeten Es

Hoi meiden,

wat word hier druk geschreven zeg :shock: het is bijna niet bij te houden :slight_smile:

Tans en Ang,wat een scheetjes zeg :inlove: Tans ik heb effetjes gemist hoe je zoontje heet :oops: hoe heet hij???

Moon,alles goed met jou en Jeroen???

Nic,wat een vervelend verhaal meid!!!

Alle meiden die nu bezig zijn heel veel succes!!!

Chan hoe is het met jou???

Groetjes Urs :-* :-* :-*

YESSSS het is gelukt met mijn avatar,het heeft heeeeel lang geduurd maar ik ben blijven proberen en het is dus gelukt!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Aangezien ik een heel ontechnische man heb ben ik nu toch wel een beetje trots op mezelf 8) 8) 8)

Doei doei :-*

Nou, het was een enerverend ochendje kan ik wel zeggen.

Om 8.30 uur lag ik in de stoel en de gyn vroeg of ik wel eens voor endo nagekeken ben…nee, hoezo dan? Blijkt er een plekje te zitten en aangezien ik toch al verdoofd was heeft hij die meteen maar weggeknipt.

Ik weet niet of ik daar nog iets over ga horen, maar tjee daar zat ik nu niet op te wachten.

De verdoving viel me nu 100% mee (vorige keer zat ik zowat tegen het plafond) maar de punctie was voor mijn gevoel iets pijnlijker. Volgens de assistenten zag ik ook een beetje witjes :mrgreen:

Nou, toen rustig aan naar Utrecht gereden waar manlief zijn ding mocht doen…helaas was het niet goed of voldoende en moest hij nog een keer. Een flinke domper dus :wall:

Wat wel positief is…er waren 12 eitjes bij mij weggehaald! Nu dus een paar hele spannended dagen of er wel bevruchtingen gaan komen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Donderdag word ik gebeld en vrijdag is de TP!

Wat trouwens ook heel toevallig was…een stel van de vorige keer waren er nu ook weer…Dat is toch echt ongelooflijk!!!

Nu ben ik heeeeeel moe en ga ff lekker slapen.

Nicje, heel veel suc6 :thumbup: :thumbup: :thumbup: morgen. :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* rennic

Rennic heel veel succes en ik draai duimen voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-*

Ohoh wat ben ik zenuwachtig hihi

Rennic, wat een mooie oogst…!!! :dance: Ik dacht dat de TP na ongeveer 2 dagen is… Ik had me al een beetje voorbereid op vrijdag, maar dat kan dus ook zaterdag worden??? NOG langer wachten :shock: :? :wink:

Ik weet dat ik het op me af moet laten komen, maar ik hoop zoooo dat ik morgen niet voor niks pijn ga hebben :eh:

Spannend hoor… :?

Ik ga aan de homeopatische korreltjes vanavond!!

Brrrr

Liefs Nicje :-*

Nicje,

In Utrecht doen ze de terugplaatsing pas na 4 dagen. Om zo goed mogelijk emmy terug te kunnen plaatsen.

Ik wou dat het al donderdag was…weten we in inder geval of alles niet voor nix is geweest :?

Heel veel suc6!!!

:-* rennic

Rennic wat spannend zeg! Een mooie hoeveelheid eitjes daar kan een elftal uitkomen! Nu hopen dat de zaadjes goed hun best doen en je donderdag gebeld wordt dat er minstens 1 super emmie bijzit! Succes!

Nicje jij mag morgen al pfff ja ik ging ook meestal aan de Bach hoor en nam ook altijd de Bach mee naar het ziekenhuis. Hopelijk helpen de korreltjes je wat en kun je iig een beetje slapen. Heel veel succes morgen!

Nicje Suc6 morgen! Adem in Adem uit…voor je het weet zit je weer thuis!

Rennic: 12 eitjes! Super, daar moet vast een goede tussen zitten!

Heidi: maak je toch niet druk om ruzie. Iedereen heeft wel eens van die momenten. Je moet toch ergens heen met die opgebouwde spanning?

Het belemmert heus het zwanger worden niet hoor! Ik hoop dat je emmie een lekker plekje vind bij je en daar 9 maanden blijft!

Annie: Wat een dip weer! Het ging zo lekker…je blijft wel schrijven hoor,dat vind ik juist zo gezellig. Anders ga ik je net zo lang stalken tot je

weer mee pent! Kom op…je kan het!

Chan: lekker alleen thuis. Ik had mijn dochter en man ook voorgesteld om te gaan skieen samen, maar mijn dochter heeft weinig vrije tijd ivm haar studie. Ik vind wintersport erg gezellig maar ben een beetje bang op de skies. Mijn dip is vaak erg groot boven aan zo’n stijle ijzige piste…

Ik hoop dat je snel iets hoort van het adoptieburo.

Shouka, doe lekker je ding en laat al die negatieve verhalen van je rug af glijden! daar heb je niets aan.

Moon, bij ons bedrijf mag je minimaal 3 dagen werken, ik ben wel van plan om ouderschapsverlof op te nemen voor 1 dag een jaar lang.

Dan werk ik ook 2 dagen en daarna zie ik wel weer.

Ben net terug van een heerlijk weekend in een huis van staatsbosbeheer. Midden in een prachtig natuurgebied, boswandelingen gemaakt, houtkachel aan. We hebben gisteren zelfs nog in het zonnetje gelegen uit de wind op een heuvel in het bos.Heerlijk!

Batterijtje is weer opgeladen.

Oja wat ik steeds vergeet te vertellen, misschien een beetje onzin maar toch, in de maand voor ik zwanger werd heb ik gesurfd op het net over voeding en zwanger worden. Ik heb toen veel (ongezouten ) noten gegeten,en veel van die notenrepen. Verder heb ik Gravitamon gekocht, na 4 jaar gewone foliumzuur tabletjes ging ik nu voor de complete vitamines. Dat ik zwanger ben geworden zal toeval geweest zijn maar ik wil het toch even met jullie delen.

Heel veel liefs

Afro.

Iedereen veel liefs

Afro

Rennic mooie score.

Nicje,succes vandaag.

Ja het klopt in utrecht doen ze na 4 dagen pas de emmies terug plaatsen de reden daarvan is volgens hun dat ze dan de delingen nog beter in de gaten kunnen houden en ze echt de beste kunnen terug plaatsen + dat uit onderzoek is gebleken dat een emmie van 4 dagen grotere kans heeft om aan te slaan.

Vandaag hebben we vergadering en ik denk dat ik maar eens dat ik wat ga zeggen over de huidige situatie was gister nog geen 2 min binnen of ik wist al welke toon wer was gezet ik ben toen met een smoes opgestapt en heb nu gewoon een hese stem omdat ik niet heb gezegt wat ik ervan vond.

annie waar ben je we missen je blijf nou bij ons schrijven en je verhalen en adviezen vertellen.

nou doegies dames jullie horen wel hoe het gegaan is

Nicje als het goed is weet je zo ondertussen al haast hoeveel eitjes er zijn gevonden! Ik duim voor ook minstens een heel elftal :wink: Hoop dat het je mee is gevallen.

Es, irri is dat he als je zo je (werk)dag moet beginnen. Zet helaas gelijk de toon op een verkeerde manier. Ik hoop dat de vergadering beters beloofd en dat je gauw weer van die negatieve instelling van ze afbent!

Hier niets nieuws onder de zon, wakker worden, koffie, kamer verbouwen, drinken en eten etc, spuiten en slapen.

Hoi meiden,

Rennic, jij hebt ook al een mooie oogst!!! Ik hoop dat er een paar mooie emmies uit komen!!! Succes met wachten!!!

Nicje, Heel veel succes vandaag!!! Zet 'm op!!

Annie, Hou vol meisje!!! Je kunt het. En af en toe een dipje hoort er nu eenmaal bij.

Rhi, ik las dat je je kamer aaan het verbouwen bent. Wat ben je allemaal van plan. En het is trouwens wel een goede afleiding om niet te roken denk ik. :wink:

Hoe gaat het met de rest?? Succes allemaal!!!

Liefs Heidi :-*

Hoihoi

We zijn weer thuis!!

Alles is goed gegaan.

Eerst een infuus gehad met antibioticum. En keurig op tijd begon de spannende en voor ons onbekende gebeurtenis.

Alles werd keurig uitgelegd en het voelde goed. Ik was redelijk ontspannen.

De echo opzich deed al behoorlijk pijn, omdat die rechter eierstok zo verstopt lag, dus al vrij snel ging het eerste deel van de Morfine erin :dance:

Daarna was het goed te hebben. Links was pijnlijker, omdat daar die cyste zit en ze er langsaf moest prikken.

Uiteindelijk, voor ons, een super uitslag: 7 eitjes, waarvan 6 goede!!!

En dat terwijl we er maar een stuk of 4 verwachtten…(vanwege het lage aantal follikels)

Nu maar hopen dat het delen ook goed gaat…

Oja en de zwemmers van hubbie waren ook goed, ondanks de griep van afgelopen weekend!!!

Donderdag krijgen we een telefoontje en ook bij mij zullen ze vrijdag terug geplaatst worden… Dus Nic en Nic gaan gelijk op :mrgreen:

Nu ga ik bankhangen, want mijn buikie doet wel pijn…

Liefs Nicje :-*

hoi hoi,

rennic:mooie score!!

nicje:succes vandaag.

rhiannon:hou je het nog vol zonder die stinkstokken???

dames dank jullie wel voor jullie woorden.

ik ben al wel weer wat rustiger al ben ik nog niet klaar met de zaak.

mijn molentje draait met het opstaan tot aan het naar bed gaan om deze hele gebeurtenis en ik weet nog niet echt goed wat ik er mee moet.

ik kom er wel hoor op de een of andere manier, maar het zal wel tijd nemen.

maar ik blijk wel weer sterker te zijn als dat ik dacht want op 1 dag na alles los en vast snaaien heb ik me al weer in de hand en dat was altijd wel anders.maar dat komt misschien omdat ik echt verder wil afvallen om verder met de behandelingen te kunnen in het ziekenhuis.ik ben nu al 16,3 kilo in totaal kwijt en ik moet er helaas nog wel wat.maar dat komt ook wel weer.

nou ik ga maar is verder bedenken wat ik met deze situatie ga doen en wil.

groetjes annie

Annie, voor jou een hele grote knuffel!!! :-* :-*

nicje bijna gelijk gepost super score joh.

ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een paar goede bevruchtingen.

Nicje en Rennic en Heidi het wordt weer spannend dus :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

rhi hoe gaat het met het stoppen met het roken!!!

Annie, kom op meid koppie op ook bij jou gaat het helemaal goedkomen hoor!!!

Groet Tans

Annue:

Deze is voor jou!

liefs Afro

Nicje gefeliciteerd met deze goede score de duimen blijven draaien.

Annie zet hem op je kunt het en knap hoor dat je al zoveel bent afgevallen. Ga zo door.

Mijn verhaal van vandaag volgt nog ben aardig van de leg dus post het straks wel.

gr Es