Nicje toppie!!! :mrgreen: Nu maar duimen voor mooie emmies!
Annie doorzetten hoor want je bent al zover gekomen op eigen kracht dat is al een super prestatie en ik wed dat je de rest er ook echt zelf afkrijgt!
Es, wat een dag heb je achter de rug. Hopelijk kun je het straks van je afschrijven en wordt het weer beter!
Nou daar komt mijn verhaal,
Ik dacht tijdens de vergadering ik ga gewoon zeggen hoe ik de sfeer momenteel ervaar en dat het tijd wordt dat we daar met zijn allen wat aan gaan doen. Reacties waren van enkelen positief maar er was ook iemand die zij dat ze het niet zo ervaarde en dat ik het wel allemaal erg zwart wit stelde. Hier kwamen nog meerdere reacties op maar einde van het verhaal was dan toch dat we er meer alert op zouden zijn en er aan zouden gaan werken dat het positiever zou gaan worden.
einde vergadering. Ik al aardig leeg gepraat maar goed was het wel kwijt.
Sta ik beneden nog wat na te praten komt de collega die het niet zo ervaarde als een furie de hoek omgelopen en gooide me van alles en nog wat voor de voeten. helaas voor haar hebben meerdere belangrijke mensen gehoord hoe ze te keer tegen me ging en dat het echt buiten proporties was en je zo dus niet met mensen omgaat. Dit verhaal gaat dus nog een flink staartje krijgen, maar ik voel me aardig K ook al weet ik wel dat ik netjes ben gebleven.
nou ja dat was dus zeer kort en compact mijn belevenis.
Gr
Nicje, dat klingt allemaal top!!! Zou fantastisch zijn als we samen die ellendige ww ingaan
keep our fingers crossed
:thumbup:
Mijn hubbie heeft het er erg moeilijk mee, en ik moet er ook niet aan denken dat er dadelijk helemaal geen bevruchting is :shock:
Ik blijf positief…er hoeft er maar 1 super goed te zijn :!: toch :?: :!:
Es, wat een gedoe zeg op je werk…maar wel heel goed dat het nu uitgesproken is, ook al heb je er nu een K gevoel over…er waren meerdere mensen die het met je eens waren!
Hopelijk wordt het gauw weer wat rustiger.
Rhi, vol houden hoor, het gaat je vast lukken om er vanaf te blijven.
En Annie, 16,5 kilo kwijt…dat is echt super veel en dat geeft denk ik ook wel stimulans om door te gaan!
Je bent echt op de goede weg…ook jij volhouden! :!: :!: :-
Pfffff, morgen nog doorkomen en dan donderdag weten we meer :mrgreen:
:- rennic
Nicje,daar moet vast en zeker een hele goede ij zitten ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Shouka,gaat het weer na al die ellende op je werk???
Liefs Urs :-*
aphro:dank je wel. heb het plaatje gelijk op mijn pc opgeslagen hihihihi.
dank jullie wel!!! ja ik ben heel blij met die dikke 16 kilo die ik behaald heb.al moet ik nog een kleine 32 kilo(slik) als ik een gezond gewicht voor mijn lengte wil behalen.gelukkig wordt ik al wel eerder geholpen door het zkh maar ja moet nog wel zon 14 kilo afvallen voordat gebeurt.
maar ik probeer me zoveel mogelijkk met andere dingen bezig te houden want dan gaat de tijd het snelst.
waar onder dat we er over zitten te denken om rhi te gaan pesten en haar kant op te gaan verhuizen
maar rhi je weet he als je genoeg van mij hebt hoef je het maar te zeggen, maar als het goed is heb je al aardig door hoe ik in elkaar zit. en hoe gaat het zonder die stinkstokken en met het spuiten???
nicje ik ben nog steeds vol op aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een goede score.
nou ik weet het even allemaal niet meer verder hier.
ben denk ik met teveel andere dingen ook bezig :oops: :oops: :oops: :oops:
groetjes een weer iets positievere annie
Nou ff snel…
Wij zijn helemaal blij!!!
Er zijn 5 emmies :!: :dance:
Oh wat waren wij bang dat het niks was geworden zeg…ik stond helemaal te trillen.
Morgen om 14.30 uur TP! Pfffff echt een pak van mijn hart
Nicje weet jij al wat???
:-* van een superblijde Rennic
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tadaaaaaaa wat goed meid! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
suc6 morgen ik duim voor je!
Liefs van mij
Wij hebben er 4 :dance: :dance:
Ik moet nog gebeld worden, maar op internet stond dat er 4 zygootjes zijn met 2 kernen… :dance:
Ik was ook heel bang dat er niks zou zijn…
Nog even doorduimen dat het telefoontje net zulk goed nieuws brengt…
Liefs Nicje :-*
Oh en Rennic : GEFELICITEERD natuurlijk!!!
(ben zo met mezlef bezig :oops: )
Spreek jullie straks weer, als ik het telefoontje gehad heb.
(tussen 11:00 - 15:00 een hele ruime tijd :shifty: :think: :? )
Whaaaa Rennic en Nicje wat gaaaaaaf!! Gefeli dames en op naar de TP! :inlove: :thumbup: :mrgreen:
P.S. hoe werkt dat trouwens Nicje in Nijmegen met die site? Ik kom er iedere poging natuurlijk en ze doen al het labwerk voor ons dus ben errug nieuwsgierig, als je na je belletje met het goeie nieuws straks zin hebt lees ik er graag wat over. Thnx!
wat gaan jullie ineens allemaal snel zech!!! kan jullie helmaal niet meer bijhouden, ik heb nog niet alles terug gelezen maar ik begreep wel dat rennic een super dag heeft, waauw hey 5 emmys das helemaal geweldig nou op naar die wachtweken en ik gaaa heeeeeel g=hard voor je duimen dat het deze keer ook lekker blijft zitten :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nicje en hebben ze al gebeld??? ik ben ook zo nieuwschierig naar jou score dus voor jou is de tp ook al bijna bekend denk je deze week nog???
dan gaan jullie mooi gelijk op he ook voor jou draaien mijn duimen vollop
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
rhi hoest bij jou???gaat het allemaal nog een beetje met het spuiten je bent ook alweer bijna een week bezich he, jeetje wat gaat dat toch allemaal snel als je vanaf de zijlijn mee voelt
wanneer mag je aan de gonal-f of krijg je een ander hormoon???
nou ik kijk over een uurtje nog wel een keertje kijken of nicje dan alweer nieuws heeft
Hoi meiden,
Nicje en Rennic, wat een mooie score!!! Succes met de TP morgen. :thumbup: :thumbup:
Even een snel een supergoed bericht van mij (ik zit op mijn werk dus ik hou het heel kort)
We hebben 6 !!! cryo’s. We zijn helemaal blij!!! :dance:
Ik schrijf snel weer wat uitgebreider.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
Meiden wat gaat het GOEEEEEEEED !!!
Ik ben gebeld, morgen om 12.00 TP :dance: :dance:
Het zijn er idd 4 :mrgreen:
Rhi, je moet je aanmelden bij de digitale Poli.
Krijg je een formulier voor en als je die inlevert, dan krijg je binnen een week een cdr met een bestandje. Die moet je installeren op je pc en na een paar dagen krijg je je wachtwoord.
Je kunt dan online het proces volgen.
Ik moet zeggen dat het nog wat foutjes bevat, dus nog niet helemaal optimaal werkt, maat het idee is super!!!
Ik ga nu gauw weer werken…
Liefs Nicje :-* :-*
heidi oh geweldig zech 6
en nicje ook helemaal toppie dus toch 4
meiden heeel veel succes met de tp en de wachtweken
kuzzies en een virtuele knuffel van mij
Nicje super zeg ook 4 :dance: :**: Wat betekend dat eigenlijk ‘2 kernen’?
Veel plezier morgen met de TP.
Weet je al of het er 1 of 2 worden?
Wij moeten op 14.30 uur en het aantal is bij ons afhankelijk van de kwaliteit.
Heidi, dat is veel zeg 6 cryoos!!! :thumbup: :dance:
Maaaaaar die heb je hopelijk niet nodig.
Hoe is het? Al last vanhet een of het ander?
Rhi hoe gaat het met jouw? Nog steeds niet gerookt?!?!
Kimmetje, bij jouw gaat het ook al weer hard zeg!
Super hoor.
Meiden, wij zijn helemaal blij :dance:
Liefs Rennic
Hoihoi
Dit is de info die erbij staat :
Aantal zygoten met 2 pronuclei: 4
Het aantal eicellen dat is bevrucht. Pronucleus is het Latijnse woord voor celkern en een zygoot is een ander woord voor bevruchte eicel.
Alleen bevruchte eicellen met twee celkernen zijn in staat uit te groeien tot een embryo.
Ja Rhi, hoe gaat het?? Hou je het vol???
Liefs Nicje :-*
Dames!!! wat een geweldig goed nieuws allemaal.
Heidi 6 cryo’s!!! :dance: :dance:
bonuspunten Echt geweldig top
Rennic en Nicje: Heel veel succes bij de TP! Toch weer een feestelijk moment!
Succes vast met de WW!!!
Ik ga zo vreselijk hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Afro
het gaat idd erg snel allemaal rennic,
en afro waauw je bent de magische 12 weken voorbij
GEFELIIIEEEEEEEEEE
wouw gaat goed hier.
iedereen die vandaag de tp heeft heel veel succes.
groetjes annie
Even gauw want mannetje komt zo thuis en dan gaan we even boodschappen doen.
Dames hopelijk een super TP met dito resultaat straks!
Nicje thnx voor het uitleggen ik zal eens kijken of ik me ook mag aanmelden daar
Afro gefeli met je mijlpaal! :mrgreen: :thumbup:
En tja het niet roken is niet helemaal toppie, krijg echt uitslag van die stomme pleisters dus dat is geen optie en die kauwgom begin ik niet meer aan want daar tintelt mijn hele mond altijd van dus ik ben radicaal gemindert nu naar 5/6 sigaretjes per dag en als ik volgende week mag verder prikken met de Gonal dan stop ik helemaal!