Heidi,rennic en Nicje heel veel succes meiden en, emmies zet ,m op maak 3 meiden dolgelukkige mama,s!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
Rhi, balen dat je het zonder hulpmiddelen moet doen, maaaar…het gaat je zeker lukken!
Vanmiddag zijn er 2 teruggeplaatst…1 mooie en 1 iets minder ontwikkeld zoals ze zeiden.
Nou, die gaan we weer koesteren en hopelijk vinden ze (of vindt ze) een mooi plekje. Ik zal er zuinig op wezen in ieder geval
En nu maar duimen :thumbup: :thumbup:
Nicje, hoe ging het bij jouw? Speciaal gevoel wel he?!
Fijne avond allemaal
:-* Rennic
Hoihoi
Wij hebben er 1 teruggeplaatst gekregen. :dance:
Deze ene was van zeer goede kwaliteit (7 keer gedeeld) Nagenoeg geen fragmentatie :mrgreen:
Helaas was de rest (3 stuks) niet goed genoeg van kwaliteit om in te vriezen… :?
Laten we gewoon heeeel hard duimen dat het gaat lukken, met dit ene ‘kuikentje’ (want zo noemen we m )…
De TP ging niet helemaal makkelijk, want ze konden mijn baarmoeder niet goed vinden op de echo :eh: Maar met behulp van een gyn is ons “kuikentje” op z’n plaats gebracht.
We zijn naderhand lekker met z’n tweeetjes weggegaan, saampjes uit eten geweest :inlove: Weer helemaal verliefd op mijn mannetje!!!
Het leuke is, dat we op de 18e mogen testen. Dan zijn we 6 jaar samen, als dat geen geluk moet brengen ? ? ?
En we praten al de hele dag tegen mijn buik hahahaha :mrgreen:
Rennic spannend joh, 2 terug… Voor jou duim ik natuurlijk ook heeeeel hard!!!
En voor Heidi…
Rhi goed joh, dat je al zoveel minder rookt!! :thumbup: Dalijk moet het lukken, voor het goede doel !!!
Afro, wat fijn dat het goed gaat… Je bent een groot voorbeeld
Annie, hoe voel je je nu, al weer wat beter??? You can do it!!! :-* :-
Liefs Nicje :-
PS: ik kan sinds een half jaar weer een ticker maken :mrgreen:
En Rhi, misschien is acupunctuur een optie??
Mijn broer en vriendin zijn zo ook gestopt…
rennic en nicje geweldig dat het zo goed is gegaan, nu komt het lange wachten
maar ik hooooooppp dat ze lekker blijven zitten en dat ook jullie straks zwanger zijn
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Heidi , Rennic en Nicje heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes!!!
Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
Groetjes Tans
Rennic en Nicje heel veel suc6!
ik ga hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs van mij
Meiden heel veel succes met aftellen.
Gr Es
Heidi Rennic en Nicje
Oh die spannende ww. Ik vind het zo spannend voor jullie.
Ik blijf duimen
dat die kleine rakkers hun draai vinden bij jullie en dat er heel veel goed nieuws over een kleine 2 weken.
Nogmaals sterkte tijdens het wachten.
liefs Afro
Goedemorgen meiden,
Ook hier wordt nog steeds heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden, jaaaaaaa ik weet het: het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar echt ga alleen maar leuke dingen doen!
Afro–> geweldig, je bent over de 12 wekengrens! Het gaat evengoed hard hé! Nu zit je met spanning naar de 20 weken uit te zien, dan krijg je als het goed is je screeningsecho! Dat is mooi hoor om te zien, daar kregen wij ook te horen dat het een jongetje werd!
Rhi, zodra jij zwanger bent geraakt, ben jij accuut gestopt met roken!!! Dat had ik ook!! Nog steeds ben ik gestopt, het is bijna een jaar geleden alweer dat ik ondekte dat ik zwanger was! Op 18 februari ben ik gestopt met roken!
Voor alle andere meiden, hou je je taai en sterkte!!
Een fijne zondag verder!!!
Liefs,
Moon
Heel kort even op het forum straks naar pa en ma.
Vandaag CD1 dus hopelijk mogen we de 8e door met spuiten!
Eerst dinsdag nog weer een soort intakegesprek bij een uitzendbureau dus netjes aankleden, plamuren om de wallen onder mijn ogen weg te werken en hopelijk is de PMS dip dan ook wat minder.
Dames in de onwijs lange wachtweken; hopelijk gaan de dagen lekker snel en straks een hele mooie positieve test voor jullie allemaal!
Nicje ik heb al eens acupunctuur geprobeerd maar helpt niets helaas te eigenwijs :oops: al moet ik zeggen dat het wel super werkt tegen PMS buikkrampklachten (kreeg er wel onwijs zere kuiten van maar dat scheen volgens de acu juist een goed teken te zijn omdat daar die energiebanen liepen).
Ik heb iig die nieuwe kauwgom van Nicorette gehaald zodat ik woensdag iets heb om op terug te vallen…
Moon klopt helemaal hoor als ik een posi test zie is stoppen ineens zo makkelijk :mrgreen:
Ik ben weer off iig zo de auto in en gezellig bij pa en ma mee-eten!
Een hele fijne zondag allemaal!
Hoi meiden,
hoe is het hier???
Nicje,Rennic en Heidi, :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Afphro,hoe is het met jou???
Rhi,succes bij het uitzendbureau!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Chan,alles goed???
Urs :-*
dag allemaal!
Heidi wanneer mag je testen en hoe voel je je??? :
Aphro wat gaat t snel he wat is jou uitgerekende datum???
Rennic en Nicje spannend de komende twee weken!
IK duim duim duim voor jullie!
Rhi al wat gehoord van een baan?
Annie hoe is het met jou?
En Urs met jou en de kids???
Moon leuke foto van Jeroen moest wel lachen (jawel ik volg jullie dagboek!)
Hier is de drukte weer terug , manlief en dochter zijn trug en bergen was maar mama verveelt zich anders toch maar :wall: :wall: niet dan…
Dochterlief was de laatste dag gevallen en heeft knie gekneusd en een gebroken teen…pfffff
schrok me wild maar gelukkig valt het verders mee!
Weinig nieuws verder van het adoptiefront …tijd zat zou je zeggen…
De Raad van Kinderbescherming heeft een achterstand dus het zal allemaal nog wel even duren vrees ik…
Verder zijn we aan t kijken voor een ander huis !!!Jawel we gaan dit verkopen en willen ons in Belgie gaan vestigen Awel!
Daar heb je echt gigantisch mooie huizen en Riant wonen daar en de halft minder dan dat ze hier vragen…
Maar eerst maar eens dit verkopen en dan zien we wel verder!
Dames ik ga nog eens verder aan de poets want dat doe ik zo graag :liar: :liar: :snooty: :naughty: :sick: :sick: :silenced: :silenced: :doh: :doh: NOT DUS…
hele fijne dag allemaal!
LIefs van mij
Hoi meiden,
Rennic en Nicje, heeeel veeeeeel succes in de wachtweken. Ik hoop dat het voor jullie net zo snel gaat als bij mij. :thumbup: :thumbup:
Rhi, jij bent ook al weer onder weg voor de volgende poging. Zet 'm op!! Ook wat betreft het stoppen met roken!!! :thumbup:
Aphro, hoe gaat het bij jou? Krijg je nu met 12 weken nog een echo? Of pas met 20 weken?
Byjou, wat spannend verhuizen naar Belgie. Hoe komen jullie daar terecht??? Jammer he dat het zolang duurt met die adoptie procedure. Een collega van mij is er nu ook mee bezig. Zij mogen volgend jaar hun kindje gaan halen geloof ik. Succes!!!
Hier gaat alles goed. Ik heb mijn banner aangepast, want ik had het verkeerd berekend. Ik was uit gegaan van de TP datum, maar je moet uitgaan van de punctie datum. Toch? Dus morgen zou ik mijn NOD hebben.
We hadden dit weekend zowel zaterdag als zondag een etentje. Dus lekker uit eten geweest en wat denk je? Had ik toch een paar keer zo’n gevoel van misselijkheid. Net zoals de vorige keer. Ik heb vanmorgen dus maar even een test gedaan (digitale van CB ) …
ZWANGER!!!
We zijn al een honk voorbij, maar we zijn nog erg voorzichtig met het oog op de vorige keer. Maar toen was ik de dag voor mijn NOD ongi geworden, had ik een negatieve test en was ik nog niet misselijk. En dat is nu allemaal heel anders.
A.s vrijdag moet ik bloed laten prikken en dan weten we in ieder geval de hoogte van het HCG gehalte in mijn bloed. Ik hoop dat ik de week erna mag komen voor een echo, om te kijken of het op het juiste plekkie zit.
Vooral mijn man is erg voorzichtig en durft op het moment niet blij te zijn. Hij was ook niet erg blij met het feit dat ik een test had gedaan, hij had nog willen wachten. Maar ja, ik was zo nieuwsgierig.
Dus we wachten nog even af hoe het verder gaat lopen.
Succes allemaal.
Liefs Heidi :-*
Heidi alvast een voorzichtige feliciatie meid…
Doe rustig aan en wacht even tot vrijdag…
Heel veel geluk!
Liefs van mij :inlove:
Heidi,
Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!
Ik hoop dat je bloedtest vrijdag een mooie hoge hcg-waarde aan zal geven en dat alles daarna ook goed zal gaan!
Het is je van harte gegund, meid!
Groetjes,
Jippie
ps Rennic & Nicje: Heel veel succes met de wachtweken!
Heidy spannend hoor hoop dat alles goed is alvast een heeeeeel klein beetje gefeliciteerd.
Hier gaat het redelijk op de griep na (ben dus ziek thuis) en de situatie op het werk is aan het eind van de week nog effe giga uit de hand gelopen. heb dus flink de balen ervan zo erg ben ik nog nooit voor gek gezet maar ze blijft zo dom om het te doen waar anderen bij zijn en ze dus eigenlijk ook zichzelf erg voor schut zet. Maar dat ziet ze natuurlijk niet zo’n bunker heeft ze wel voor haar hoofd.
Nou ja morgen horen we hopelijk meer voorlopig ben ik ziek (echt ziek was liever aan het werk gegaan morgen om te laten zien dat ik me niet laat kennen), maar is niet anders.Tot laters
Oh Heidi, wat spannend!!! Ook van mijn kant een voorzicht gefeliciteerd!
Klingt allemaal zeer +++
Ik duim voor je dat de hcg vrijdag goed is! Suc6
Chant, verhuizen naar Belgie…grootste plannen dus!
Suc6 ermee.
Urs hoe bevalt je nieuwe job? Al een beetje thuis?
Ang en Tans en moon hoe is het met de babes? Lekker keutelen zeker
Rhi, suc6 morgen met intake gesprek. Zet 'm op! :thumbup:
Nicje hoe gaat het met je? ??
Ik heb deze week in ieder geval een boel afleiding.
Vandaag bijna de hele dag bij mijn vriendin met haar 2 jongens geweest, woensdagavond naar een vriendin om acryl nagels op te laten brengen, donderdagavond met weer een andere vriendin eten en vrijdagavond hebben we een feestje van een vriend van ons die afgestudeerd is.
Dus…ik vermaak me denk ik wel. Oh ja, ook een stapel boeken geleend bij schoonma en pa om in weg te duiken…tja, ik moet die avonden die ik normaal ga sporten toch invullen :mrgreen:
Verders ben ik flink aan de vitaminen…in iedergeval minimaal 2 stuks fruit op een dag…(deed ik altijd al wel hoor :liar: )
Nou, ja…we hebben er alle vertrouwen in in ieder geval!
Meiden in ga heerlijke boerenkool maken en dan lekker op de bank ploffen.
Fijne avond allemaal en vergeet niet te duimen voor de Nicjes!)
:-* Rennic
rennic en nicje :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie.
chan:lekker verhuizen naar de buren(belgie). wij zouden ook wel willen weg uit nederland en dan vooral apeldoorn maar ja we komen niet verder ongeveer zutphen en dan rondje om apeldoorn trekken ivb dat we niet kunnen kopen alleen huren.
heidi:ook van mij een hele voorzichtige gefeliciteerd.
groetjes annie
Oh Heidi wat spannend zeg!!!
Rennic,mijn baan bevalt echt heel goed,het zijn daar ook echt hele leuke meiden en het werk vind ik ook heel leuk.Als ik nu een dag thuis ben mis ik het werk gewoon :shock: :shock: :shock: .Hoe is het nu met jou???
Liefs Urs :-* :-* :-*