IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

Hoihoi

Oeh Heidi, wat spannend!! Ook hier vandaan een kleine felicitatie… :-

Rennic, ik zie op jouw banner staan dat je over 8 dagen je NOD hebt, ik dus ook dan…

Maar ik mag pas over 12 dagen testen… Mag ik ook 8/9 dagen aanhouden?? :think: :pray: :pray: Heb de punctie nl 1 dag na jou gehad. En de TP dezelfde dag… :mrgreen:

Byjou, wat schrikken dat ze haar teen gebroken heeft en haar been gekneusd, das niet niks… beterschap…

En wat bijzonder, verhuizen naar Belgie. Hebben jullie daar al langer plannen voor???

Hopelijk komt het bij jou op je werk ook net zo goed als bij Annie, Shouka, dit is toch ook niks :?

HOe ik me voel… tja, ik weet niet goed wat waarvan komt, maar ik voel vanalles…

Ik heb een verkoudheid op dit moment. Daardoor heb ik een beetje keelpijn, een snotneus en ben een beetje rillerig.

Verder heb ik sinds gisteren behoorlijk veel last van mijn linkeronderbuik. Net of ik de cyste voel. Ik zou het liefste de hele dag in bed liggen, dan doet het het minste pijn…

Ik heb het ziekenhuis gebeld vanmorgen en de vp zei dat ik het goed in de gaten moest houden ivm overstimulatie…

Verder heb ik ongi-krampjes en ben ik af en toe misselijk…

Tja, kan ook weer overal van komen, maar het zal wel de verkoudheid zijn… :eh:

Ik wacht maar braaf af

Liefs Nicje :-

Oeeew Heidi wat spannend! Ook van hier een kleine gefeli alvast en op naar een even zo positieve bloedtest! :dance:

Nicje en Rennic voor jullie nog een ‘paar’ dagen spannend en wat zou het gaaf zijn als het voor jullie ook zo positief wordt als bij Heidi! :mrgreen:

Chan beterschap voor je dochter jammer hoor een ongelukje een klein beetje geluk in de zin dat het de laatste dag was. En sterkte met al het meegebrachte wasgoed van ze *al was een souvenirtje vast leuker geweest :angel:

Es meis beterschap en ze weten ongetwijfeld dat je niet de persoon ernaar bent om vanwege zoiets thuis te blijven dus maak je daar ajb niet druk om eerst beter worden en dan pas weer de rest! :-

Zow wat gaat het weer hard hier zeg met schrijven en met alle nieuwtjes. Vanaf hier niets nieuws onder de zon en we gaan ‘vrolijk’ door met de Deca tot woensdag en hopelijk mag er vanaf die avond een spuit bij. Ben het wel een beetje zat eigenlijk ben toe aan een volgend stapje.

Heb trouwens even een nieuw deel gemaakt dus deze is op slot!