IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden dat is al meer dan genoeg in deze situatie. Ben gewoon aan het werk en dat zorgt wel voor afleiding. Heb wel mijn verjaardag van as donderdag afgeblazen heb daar niet zoveel zin in, kook wel een lekkere 3 gangen maaltijd voor ouders schoonouders en zusje met man en kind .Daar heb ik wel veel zin in.

Vandaag nog bloedgeprikt en mijn lichaam heeft alles weer op orde en daar ben ik wel erg blij mee in opruimen en herstellen is mijn lichaam erg goed dus dat is in dit geval mooi mee genomen (ahum)

Tans als je kans ziet ben ik wel erg benieuwd naar een foto van jullie trots ben zo nieuwsgierig en doe het rustig aan en pas goed op jezelf kind en man.

Iedereen de groetjes en we wachten op de volgende beeb die op komst is dus Angela zet hem op.

Es

Es: ontzettend rot dat het is misgegaan. Wel knap dat je weer naar de toekomst kijkt. Dat is denk ik ook de beste manier maar ja…je gevoelens kunnen knap in de weg zitten. Ik hoop dat je in ieder geval een gezellig verjaardagsdineetje hebt.

Annie: Eindelijk het lang verwachte groene licht!. :dance: Ik hoop dat het afvallen je goed af gaat. Succes ermee!

Rhi: Ik ben voor je aan het duimen hoor, en erg benieuwd naar de uitslag van het gesprek :pray:

Byjou: Ik was zo benieuwd naar jouw verhaal betreffende Matteusz. Ik had er inderdaad een ander beeld bij. Wat een afknapper moet dat geweest zijn. Jasses…dan doe je zo je best, krijg je dat. Pff je zal inderdaad wel genezen zijn.

Tans: dat klinkt allemaal nog een beetje pijnlijk. Maar een bevalling is toch ook niet niks he? Rust lekker uit.Ik hoop dat de pijnlijke plekjes snel genezen. Oooh ik weet nog het plassen dagen na de bevalling AAuw…dat moest met een fles water erbij om de urine weg te spoelen. Dat prikte zo erg…Sterkte hoor!

Ikkie: lekker aan het poetsen meid? grappig is dat he die nestdrang. Van een beetje troep kan je dan helemaal link worden. Doe niet te gek en geef je lichaam ook genoeg rust. Maar zo’n lekker schoon huisje voelt heerlijk…ben ik met je eens…

Kimmetje : misschien ben ik een beetje dom maar wat bedoel je met mvm? Het kwartje wil even niet vallen!

Moon: Hallo Lief moedertje alles goed met jullie?

Nu even ons verhaal:

Vanochtend een echo gehad. Het vruchtje is 8w 5 dagen, 2 cm groot en het ziet er goed uit! Hehe wat een opluchting weer, weer een stapje verder.Volgende stap is bloed prikken en nekplooimeting over 2 weken.

Ik vertelde de arts nog dat ik me steeds zo zorgen maak, straks weer over die nekplooimeting en andere onderzoeken om te kijken of het een gezond kindje is.

De arts zei: Hou er maar rekening mee dat je ongerust blijft tot het moment dat je het kind in je armen hebt. Daar heeft hij natuurlijk gelijk in, maar ik hoop toch ook dat ik straks een beetje kan genieten. Doe ik nu ook hoor maar dan met zo’n eng duiveltje in mijn hoofd.

Maar goed het lange wachten op zoiets kostbaars als een kindje doet rare dingen met je als je droom ineens waarheid wordt.

Genoeg over mezelf gepraat. Ik ga even de vaat opruimen en het aanrecht soppen.

Heel veel liefs

Afro

Tans fijn toch even wat van je te lezen. En hopelijk gaat het elke dag beter!

Chan meis wat jammer dat het zo tegen is gevallen. Ik hoop dat het niet alle plezier voor je heeft verpest en je niet terugschrikt voor een evt volgende keer. Ieder kind blijft natuurlijk anders en uniek. :-*

Ang meis lekker rustig aandoen je hebt je energie straks nog nodig :mrgreen: Al kan nesteldrang al een leuk voorteken zijn!

Vanuit hier ook weer even een korte update; al jullie duimen hebben echt mega goed geholpen!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

We mogen deze ronde al weer starten!!! Ik ben dan ook echt helemaal hieperdepieper en ga zo even mijn ouders bellen.

:dance: :dance: :dance:

Hi Rhi wat een goed nieuws meid!!We waren tegelijkertijd aan het posten.

Ik ben heel blij voor jullie en ga het met spanning volgen :pray: :pray: :pray: :pray:

liefs Afro

Afro gefeli! Weer een kleine mijlpaal bereikt! En tja dat genieten he blijft raar. Maar hopelijk kun je dat binnenkort toch en wordt dat stemmetje in je achterhoofd steeds stiller.

MvM is Moeders voor Moeders. Zij zamelen urine van zwangere vrouwen in om daar weer medicijnen van te maken. Maar ik denk dat je dat al wel weet.

Veel te volgen valt er voorlopig nog niet gni gni maar de 19e hebben we de afspraak staan die al stond voor na de operatie. En daarna ik geloof iets vanaf de 29e oid weer spuiten. En dan gaat de tijd altijd weer snel en toch ook heel langzaam tegelijkertijd. Ben iig al sinds gisteren weer begonnen met de foliumzuur en vitamine E. En tja euhm het lastigste straks…stoppen met roken…ik ga tot we beginnen met spuiten eerst maar eens minderen. :shifty:

hoi hoi,

ang:ik mag eerst zelf gaan klussen en ondertussen afvallen, zodra mijn BMI op 30 staat en ik verwacht dus zon 12 tot 15 kilo( :shock: ) af te moeten vallen dan krijg ik hulp door clomid(hormonen) te mogen slikken.Die tabletten heb ik in 2004 ook gehad en toen woog ik zelfs zwaarder maar ja in het nieuwe jaar scherpen ze de regels maar weer is aan. :evil:

Rhi:joepie jij mag ook weer verder lekker hoor.

aphro:wat heerlijk meid dat alles goed gaat en dat zorgen maken doet IEDERE aanstaande moeder, alleen de ene wat meer dan de ander.

chan:wat een vervelend ventje die matheus, maar niet ieder kind is zo he.iig hoop ik dat er vlug schot in de adoptieprocedure komt en dat die “zwangerschap” niet zo lang meer duurt :lol:

volgens mij vergeet ik er nog een paar.mijn excusus hier voor.

nou mijn eerst angst moment voor het afvallen heb ik al weer gehad.gister een pak diabeetkoekjes op gekaant :oops: :oops: :oops:

ik was zo gestrest dat ik het niet meer hield en dat gebeurt heel vaak als ik moet afvallen omdat ik niet meer naar de potten en pillen wil grijpen maar ik weet niet hoe ik anders moet afvallen dan weer honger te lijden en dat is ook niet goed(aaaaaaaaaaaaaa) :? :? :?

van mij mag het vlug de 26ste worden dan kan ik er met de dietiste over hebben en in febr ben ik weer in zutphen kan ik er ook daar weer is over hebben.(rhi jij moet smaandags altijd werken he???)

nou tot zover weer mijn gezeur.

meiden kom op he 2006 word ons jaar.

groetjes annie

Goodmorning.

Zo weer lekker vroeg uit de veren. :shock:

Afro; Meid ja ik ben de volgende; Spannend hoor pfff. Enne wat betreft die nesteldrang, het is wel lekker als ik klaar ben dan he. Gisterenavond om 22:00 uur stond ik nog lekker mijn over uit de schrobben jeetje wat was dat nodig :oops: . Je krijgt nog onderzoeken of het een gezond kindje is. Ja meid dat is inderdaad spannend en je gyn heeft gelijk. Ik denk dat je pas helemaal gerust bent als je je wondertje gezond in je armen hebt. Ik geniet volop van mijn zwangerschap maar ben natuurlijk ook heel onzeker. Probeer er lekker van te genieten en leef van mijlpaal, tot mijlpijl. Het gaat goed komen. :mrgreen:

Rhi; Wat een lekker nieuws lees ik zeg; JULLIE MOGEN WEER!

Zet hem op, ik ben helemaal blij voor jullie. Het moet onderhand maar weer eens goed gaan hier op dit topic. 2006 word een topjaar zie je wel aan Afro. Jij bent de volgende. :inlove: :dance: :pray: :thumbup:

Nou ik drink mijn bakkie koffie leeg en dat ga ik het bed maar eens opmaken en lekker douchen, om 9:00 uur staat er alweer iemand voor de deur. Tot tiks. :-*

Liefs Angela

Thnx dames :mrgreen: ik hoop ook giga dat dit jaar een heel druk jaar gaat worden met allemaal zwangeren!

Annie op dit moment wordt er even helemaal niet gewerkt :wink: Maar ws hoor ik deze week hoe en wat met een sollicitatie waar ik vorig jaar een gesprek heb gehad. Ik hoop dat het snel februari is meis want wat extra ondersteuning via Amarum is wel prettig. Er wordt hier iig :thumbup: dat die angstmomenten steeds minder worden.

Ang ik lees dat je er helemaal klaar voor bent :mrgreen: als die kleine dat nu ook is (en qua termijn is dat zo maar ja soms is het binnen lekkerder dan buiten) dan kan het maximaal nog 5 weken duren…pfff wat lijkt dat giga lang :shock:

Hier is het afwachten dus weer toegeslagen. Raar hoe lang de dagen toch weer duren als dat weer eenmaal is begonnen. Kan me niet voorstellen hoeveel erger dat nog weer lijkt als je zwanger bent of op een bevalling zit te wachten :shock:

Nu ja ik ga zo maar weer eens mijn haren verven heb het pakje al vanaf voor de kerst thuis liggen maar telkens geen tijd of geen zin gehad.

waaauuw rhiannon wat goed dat je deze ronde mag beginnen hehe eindelijk na zo lang weer wachten

ik hoop dat het ook gelijk goed gaat deze rondedus we blijven duimen voor je

YOU GO GIRL :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Halloooooooooooooooo :slight_smile: ,

Wat hoor ik daar allemaal voor mooie berichten? Geweldig hoor!

Rhi, heerlijk je mag starten en nu inderdaad gaan onderhandelen voor een goede zorgverzekeraar! Zodat je weer voor 3 kansen gaat!

Annie, meid heerlijk groen licht!!! Nu proberen wat kilootjes kwijt te raken, je bent nu dubbel gemotiveerd. Zoals ik gemotiveerd was om te stoppen met roken zodra ik wist dat ik zwanger was! Ik weet zeker dat het je gaat lukken! Zeker met behulp van een dieetiste!

Ja Rhi, dat wordt een zware dobber voor je! Stoppen met roken! Ik had er ook zooooooooo’n grote moeite mee tijdens de behandelingen, ik kon gewoon niet stoppen! Maarrrrrrrr…toen ik zwanger was, had ik totaal geen moeite mee met stoppen! Kan je nagaan dat het veelal tussen je oren zit! Nu rook ik nog steeds niet, ik hoop ook noooooit meer aan te beginnen. Tijdens feestjes heb ik er wel veel moeite mee hoor, maar moontje doet ut niet, jawel ze heeft stiekum 1 gerookt, maar toen had ik zoiets, is dat nou zo lekker? Ik werd helemaal niet duizelig of zo hoor!

Angela, hahahahaha je mag gaan aftellen! Deze laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst hoor! Maar dat komt omdat je klaar bent, alles is klaar, de babykamer is klaar! Dus de kleine is van harte welkom!

Ik ben zooo benieuwd! Maar jullie des te meer! Ik ga maar voorgevoel zeggen: het wordt een jongen!

Chantalle: tjonge tjonge, om die ondankbaarheid zou ik zoooo uit mijn vel springen van kwaadheid! Wat een ondankbaar nest zeg! Heeft nieuwe kleren gekregen, mag/kan veel meer dan bij zijn eigen thuis! Dit doe je inderdaad geen 2e keer! Het is echt heel moeilijk hé, want je gunt de kinderen het allebeste en 1 zo’n rotjoch verpest het eigenlijk voor andere kinderen. Hoelang is ongeveer nog dat je moet wachten op jullie adoptiekind? Spreken wij dan over 1 jaar, 2 jaar of korter/langer? Als je nog ruim 1 jaar moet wachten, wordt jullie geduld wel op proef gesteld zeg! Als je eenmaal toestemming hebt gekregen, waarom moet het dan zo lang duren?

Afro, geweldig hé zo’n echo! Meid, je blijft de hele zwangerschap zorgen maken hoor, dat had ik ook! Zeker omdat ik geen testen heb laten uitvoeren ondanks dat ik 40 was! En kijk es wat voor wondertje wij hebben gemaakt? Probeer zoveel mogelijk te genieten hoor! Je zal straks blij zijn met de nadren van de 12 weken, maar dan nog…je denkt altijd het kan mis gaan! Goed naar je lichaam blijven luisteren, zodra je het niet vertrouwt, meteen de verloskundige of gyn bellen! Daar zijn ze voor!

Es, meid, wat vind ik dat erg voor je! Zeker omdat het niet verwacht werd nadat jij opgebeld had met de vraag of het wel goed is! Echt balen, weer een gemiste kans!

Sterkte met alles en geef het een plekje! Ik hoop dat 2006 het jaar voor jullie wordt!

Tans, tja ik weet wat het is! De eerste 2 weken heb je echt last van jezelf en je lichaam! Pffffffffftttt…de hormonen vlogen echt om mijn oren en ik kon echt niet zitten de 1e paar dagen! Er gebeurt heel wat in je lichaam hoor Tans! Echt aan jezelf denken, laat zoveel mogelijk aan een ander over! Ga jij Stijn maar lekker veel vertroetelen!

Ik ga kijken of ik nog een leuke foto van Jeroen vind…

De rest staat op onze homepage! Mag hier eigenlijk geen foto’s plaatsen hé Rhi! Je hebt niets gezien hé :angel: :wink:

Liefs,

Moon

Ik heb niets gezien hoor Moon 8) Maar zolang de afmetingen een beetje netjes zijn en erwat leuks op te zien is ( :inlove: ) mag er best wel wat hoor. Hij heeft iig wel veeeeel plezier :mrgreen: :thumbup:

Kim thnx ook voor je duimen! Lekker joh nog maar 2 weekjes en dan mogen de potten uit de wc :mrgreen: Wel fijn dat je gespaard hebt zo kan ik toch weer met een gerust hart spuiten zetten :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: echt wel rhi

moon ooooohhh wat is en blijft het ook een lekker kereltje he

en die lach helemaal om van te smelten

thnx voor al jullie lieve berichten :inlove:

we zijn weer wat bijgekomen van de schrik en gaan met volle moed verder… :mrgreen:

ik zal me eerst even ff voorstellen:

ik ben 24 jaar, woon bijna 4 jaar samen met mijn lieve hubbie, kom uit friesland, en zijn bezig sinds maart 2004…we zijn pas dec vorig jaar naar de gyn geweest omdat mijn ha me heeft laten zitten…ik heb hem gelijk aan de kant geschoven en een andere ha uitgezocht uit de buurt…maar omdat ik hem niet kon heb ik gehoopt dat we zo zwanger konden worden maar helaas…na 3 maand nog steeds niks we hebben toch maar de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt…oow wat vond ik dat eng…las allemaal van die rare verhalen van onderzoeken met tangen :shock: ed zat er in de wacht kamer te wachten waar ik bijna terug krabbelde en naar huis zou gaan…ben blij dat ik dat niet heb gedaan want eenmaal binnen viel alles reuze mee…geen testen gedaan omdat hij ook niet veel over me wist en gelijk doorgestuurd naar de gyn :thumbup:

gelijk een afspraak gemaakt en dat was begin dec…testen gedaan en dan maar wachten, wachten,4 weken lang :? met al die feestdagen er tussen duurde het echt eeuwen neffens ons gevoel…maar 6 jan mocht ik terug komen(mijn hubbie kon geen vrij krijgen :cry: ) mijn hormoonhuishouding zat allemaal goed, geen afwijkingen ( in dec was al gebleken dat ik cystes had op beide eileiders.)…maar bij mijn hubbie was alles dan goed…er bleek dat ie geen zaadcellen had :shock: alles verwacht maar dit???echt niet had er ook nog nooit van gehoord of gelezen…ik heb het er met de gyn overgehad en vond het beste dat we doorgestuurd zouden worden naar groningen ferliteit…kliniek…daar zullen ze kijken of hij wel zaadcellen aanmaakt en zoja op wat voor manier dan ook niet uit kan komen door bijv: verstopping, spataderen oid mocht het niet zo ziin dan zullen we ook niet zwanger kunnen raken samen :cry: het is nu even afwachten hoe en wanneer het zal gaan gebeuren maar zeker stond dat we niet op de normale manier zwanger zou kunnen worden en dat ik me bij jullie aan kan sluiten…vandaar dat ik nu bij jullie meeschrijf :smiley:

ik ken jullie nog niet allemaal en zie dat er veel geschreven word hiero dus ik hoop dat ik mee mag doen???

veel liefs en succes knuffeltje

knuffeltje je bent van harte welkom hoor en zelfs degene die al langer hier tikken(net als ik) zijn soms de weg wel is kwijt hoor(weten even niet meer wie wat geschreven heeft)

daar heb ik dus nu ook last van heb veel moeten lezen en ben eigenlijk alles al weer kwijt :oops: :oops: :oops:

moon wat een lekker ding is jeroen toch :inlove: :inlove:

en ja ik heb een dubbel en dwars goede reden hoop alleen dat miijn eetstoornis niet sterker is straks.

rhi ik moet in febr dus op maandag naar amarum smorgens en als je thuis bent dan kom ik even leuten en beppen :lol: :lol: en ik hoop ook dat die angstmomenten minder gaan worden want anders ga ik het niet redden en daar wil ik niet aan denken.

en jij sterkte met straks proberen te stoppen met roken en het weer wachten tot de volgende afspraak.jij de 29ste en ik de 27ste weer naar haar toe.

zo verder ben ik helaas de kluts kwijt, die komt vanzelf wel weer terug hoor, maar sorry dat ik niet verder reageer op wat er geschreven is.

tans en ang willen jullie even pb jullie adres door geven dan kan ik het kaartje naar tans en met de genoorte van ang kleine opsturen.

groetjes annie

Hoi Knuffeltje,

die moed er flink inhouden hoor! Dat is ook wat ons hier allemaal op de been houdt. Fijn dat jullie al snel die doorverwijzing hebben rond gekregen en hopelijk komt er iets ‘simpels’ uit als een spatader oid wat ook redelijk eenvoudig op te lossen is. Wie weet kunnen jullie dan toch zelf dat wondertje maken. Het zou zelfs zomaar kunnen dat jullie niet eens afhankelijk worden van IVF of ICSI en valt de zaadopbrengst dusdanig mee dat misschien zelfs IUI een oplossing is als dat al nodig is.

Succes met de komende afspraken en gaan ze nog wat doen tegen je cystes of laten ze die zitten waar ze zitten en verhinderen ze je eisprong niet?

Annie als ik dan nog geen werk weer heb gaan we dat zeker doen hoor! Ik houd je op de hoogte. En tja MSN heeft wat kuren op het moment bij me en omdat ik visite had was mijn schermpje helemaal zwart geworden en ben ik na verloop van tijd automatisch uitgelogt :?

Zo morgen en overmorgen is mannetje lekker vrij dus we gaan eerst morgen heeeerlijk uitslapen, dan laten we een berekening maken voor een evt hypotheek voor een huis wat we op het oog hebben en heeeel misschien gaan we zelfs nog wel een dagje skieën als de bankrekening het toelaat :mrgreen:

Goedemorgen,

Rhi; Het kan inderdaad nog wel een week of 5 duren, al hoop ik dat niet! Maar goed we zien het wel. Het komt zoals het komt zeggen ze.

Voor jou komt ook weer een spannende tijd, voor je het weet zit je weer in de ww. Ik weet het nog als de dag van gisteren allemaal.

En vandaag lekker genieten van je mannetje, hij is vrij las ik? Enne ik hoop dat je bankrekening het toelaat dat skiën leuk joh.

Oh ik las ook dat je een huisje op het oog had. SPANNEND ik hoop dat het allemaal doorgaat en rondkomt zou helemaal geweldig zijn, je start van 2006 kan dan al niet meer stuk, kan alleen maar beter worden dan. Ik blijf duimen.

:thumbup:

Moon; Voorgevoel??? Haha we zullen het zien. Het kan 2 kanten op of een mooie meid of een kanjer net als jullie. Ik ben ook reuze benieuwd. By the way misschien kunnen we een pooltje doen. Vermoedelijke bavallingsdatum? Geslacht? Wie doet er mee?? Haha

Oh wat is Jeroen toch een lekker mannetje zeg heerlijk die foto om naar te kijken. Ik heb dezelfde schommelstoel als jij. LEUK :inlove:

Knuffeltje; Welkom hier, Je kunt hier alles kwijt we steunen elkaar door dik en dun. Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt. Lastig hoor dat wachten, ik weet er alles van.

Hier weer alles zijn gangetje. Niks te klagen, heb lekker uitgeslapen voor de verandering en zit nu nog in pyama heerlijk . :shifty:

Nou meiden tot tiks

X Angela

hey hey!

Knuffeltje Welkom hier!Gezellig dat je mee komt doen!

Rhi lekker skieen…heerlijk!

En mischien een huisje wauuwwww spannend!

Suc6!

Ang leuk Zo’n Pool!

Ik ga als eerste dan maar beginnen…(Had het bij Moon ook fout maja :wall: )

Ik denk 2 februari en ik denk een meisje!

Volgende mag haar idee hier neerzetten!

IK zit ook nog in pyama Ang , heb gestreken en schoongemaakt!

Nu douchen en boodschapjes doen!

Dan werken!

Tot laters!

Liefs van mij :inlove:

Om te beginnen heb ik de Pool voor Ang en beeb even op de eerste pagina onderaan het eerste bericht toegevoegd zo is het wat makkelijker bij te houden :mrgreen:

En tja ook ik denk dat ik het helemaal fout ga hebben natuurlijk maar wat het ook wordt; het wordt een mooie beeb das zeker :wink:

Ang ja we hebben er ook wel zin aan. Een totaal onverwachte start eigenlijk dit jaar met een nieuwe poging en waarschijnlijk dat we er dit jaar weer 3 mogen doen. Dus alleen al op dat vlak kan dit jaar al niet meer stuk! Al hopen we natuurlijk dat we er maar 1 nodig hebben…bibber de bibber. Die 5 weken denk ik niet dat je gaat halen hoor al was het alleen maar omdat wij over een weekje extra hard gaan duimen zodat we zo snel mogelijk die mooie baby mogen zien :mrgreen: (eigen belang he 8) )

Chan hoe bevalt het werken je? Ik las dat het redelijk simpel niet zo stressvol werk is wat je nu hebt? Dat is zeker een hele verandering en misschien zelfs wel verademing na alle afgelopen stress. En je hebt wat meer tijd om van je dieren en gezin te genieten, iets wat nooit in geld is uit te drukken lijkt me!

Zo wij gaan straks even een mogelijke hypotheek laten uitrekenen dus straks even netjes aankleden want een eerste indruk is ook belangrijk :stuck_out_tongue:

haha wat leuk zeg! De pool staat erop, mag ik ook meedoen? Ik heb werkelijk geen idee wanneer het zich aandient. Ik hou iig Rhi wel op de hoogte die kan het dan melden op het forum, als ze dat tenminste voor me wil doen??

Hallootjes,

Ja Rhi, ik zou maar eerst even kleertjes aandoen! Anders gaan ze denken dat je geen geld hebt voor kleren :wink: :wink: ! Enneh…het staat ook zo bloot hé, heb je kans dat de vent je blijft aanstaren! Succes met de zaken! En dan hopen dat jullie het huis kunnen kopen! Is dat hetzelfde huis waar je al eerder over hebt gehad?

Ik hoop echt dat je met deze behandeling ook een positief resultaat hebt. Maar het is natuurlijk errug goed als je hierna nog kansen hebt om te behandelen!

ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeee met de pool!

Tja, ik denk dat beeb op 1 februari komt en het wordt een bijna net zo’n knappe jongen als Jeroen! :wink: Jeroen is en blijft het knapste hé dat begrijpen jullie toch wel?

Heerlijk lui zijn jullie toch hé, nog steeds in pyama? :naughty:

Nou vooruit dan maar, Chantalle moet werken en Angela is hoogzwanger! Het mag van mij!

Jeroen heeft al 2 nachten doorgeslapen!!! Zou hij het dan doorhebben? I hope so! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Knuffeltje, van harte welkom! Ik ben inmiddels bij de 3e IVF-behandeling mama geworden van een prachtzoon! Ik hoop dat bij je man alsnog zaad te vinden is, waarschijnlijk gaan ze rechtstreeks in de balzak van je hubbie kijken of daar zaadcellen in zit. Moet wel operatief gebeuren.

Alle meiden die bezig zijn met de behandelingen: dit wordt jullie JAAR!!

Liefs,

Moon