IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.


Hoera!!!!!Gefeliciteerd met jullie STIJN!

Rust maar lekker uit!

Heel veel geluk samen!


Liefs van mij

Tans GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN STIJN!!!



rust lekker uit en geniet van de kleine man.



groetjes annie

hey meiden,

Er word hier niet veel meer geschreven allemaal druk?

Nou ik ga maar ffe een eitje bakken voor vriendlief, we hebben net erwtensoep op haha :lol:

Doeg en tot snel

Hoera gefeliciteerd met de geboorte van Stijn. Heel veel geluk gewenst!



Als je uitgerust bent horen we graag het hele verhaal! Geweldig dat hij er is.



knuffeltje: wat een vervelend bericht voor jullie. Welkom hier! Ik hoop dat je steun zult hebben aan ons.



Ikkie: je bent al lekker druk bezig he met de voorbereidingen. Nu ben jij de volgende! spannend hoor.



Rhi: ik ga heel hard voor je duimen!!! :pray: :pray: :pray:



Ik ga weer stoppen want morgen moet ik erg vroeg op en dan ook nog een stuk door die kou fietsten naar de bushalte brrrrr…

Ikkie: goed idee erwtensoep…dinsdag ga ik een grote pan maken…lekker met een rookworstje erbij van de Hema!



Allemaal veel liefs!! Afro



p.s heeft iemand iets van Heidi gehoord? of is ze op vakantie ofzo?

Goodmorning!

Hier ben ik weer, lekker vroeg uit de veren, om mannetje mentaal te steunen op zijn 1e werkdag na de kerstvakantie.

Afro: Hoe gaat het met je? Volgens mij wel lekker he. Wanneer mag je weer voor een echo? Ben zo blij dat je toch nog zwanger bent zo voor het nieuwe jaar. :-* Ik weet niet waar Heidi is, heb er ook al een tijdje niks van gelezen, misschien inderdaad op vakantie??

Rhi; Meid Ik ga ook weer voor je duimen hoor, dit jaar gaat ook jullie jaar worden. Het word eens tijd hoor. En dat geldt voor alle meiden hier op welke manier dan ook.

Chant; Hoe gaat het met jou? Is Matteuz alweer naar huis toe? Ik hoop dat jullie het heel gezellig hebben gehad. :inlove:

Nou ik mag vanmiddag weer op controle, ben benieuwd wanneer ik dan weer terug moet. Deze keer heeft er met de kerst en nieuw precies 3 weken tussen gezeten. Hoop dat ik nu toch wel wat vaker mag komen.

Nou ga maar weer eens aan de poets en de strijk. Moet er gebruik van maken dat ik lekker vroeg uit de veren ben. :shock: Ben normaal geen vroege vogel. Meiden tot tiks.

x Angela

Van harte gefeliciteerd, Tans. Geniet maar van je kleine Stijn! Wat leuk zeg…



Rhi, ik ga voor je duimen dat je deze cyclus al mag starten … ik hoop het zo … veel succes iig! :thumbup:



En aan de andere meiden: allemaal veeeeeeeeeeeel succes!



Groetjes



Ami

Oeh laatste nieuwtje; we worden morgen meegenomen in het overleg :mrgreen: zooo spannend ik hoop dat alle duimen gaan helpen en dat we dinsdag of woensdag mogen horen dat we mogen starten. Tot dan blijf ik bibberen denk ik :silenced:



Ang het komt voor jou ook al zoo dichtbij. Super spannend maar ik weet zeker dat je er al hartstikke klaar voor bent en het kan niet anders dan een ‘makkelijke’ bevalling worden. Als we nagaan wat we hier al hebben gehad op dit draadje aan wat moeilijkere bevallingen. Ik duim me iig al eens wezenloos dat het mooi op tijd wordt zodat je niet te lang hoeft te wachten. :thumbup:



Ik ga me zo eens aankleden want ik moet vandaag naar het CWI voor een intake voor de WW aanvraag. Nu maar hopen dat dat voor de verandering wel een beetje soepel verloopt :shifty:

Tans en hubbie…VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon Stijn!!!

Geniet er lekker van!

Ben benieuwd naar de details!



Rhi…wat spannend zeg!!! wat gaat het in ene dan toch snel zeg! Ik ga me suf duimen dat jullie al mee mogen deze ronde!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Afro, morgen heb je toch de echo?!?!? Ook zoooo spannend!



En Ang, het komt voor jouw nu ook echt dichterbij! Hopelijk is vanmiddag alles wederom ok!



Chant, hoe gaat het met jouw? Heb je ondanks alle tegenslagen toch nog fijne feestdagen gehad? en met de jongens?



Heidi, ben je ook al weer begonnen? Ik wel. Zaterdag weer de 1e spuit erin. Was wel weer ff spannend, maar het is net als fietsen…je verleerd het niet ha ha ha!



Afgelopen donderdag hebben we een mooi afscheid van mijn oma gehad en vrijdag zijn we met mijn ouders en broer en vriendin een weekendje weg geweest. Dit was reuze gezellig! Veel spelletjes gedaan, gegeten en gelachen…Lekker relaxed! :smiley:

En vandaag maar weer de boodschappen en die berg strijk maar eens fijn wegwerken, ach het kan niet altijd luieren zijn… :wink:



Meiden fijne dag weer en suc6 voor diegene die het nu extra kunnen gebruiken! :-*

JOEPIE IK MAG WEER BEGINNEN!!!

Er zit alleen maar 1 MAARTJE aan.Ik moet afvallen.Mijn BMI is 36 en die moet naar de 30.Ik weet nog niet hoeveel dat afvallen is,maar ja ik moet er toch weer aan geloven.

26 jan ga ik naar de dietiste en ga ik met haar overleggen hoe we dat aan gaan pakken.

Jullie kunnen niet geloven(of juist wel) hoe blij ik ben dat het rode licht opgeheven is.Nu nog uitvinden hoe ik moet gaan eten(want aan het bewegen ligt het niet(2 uur perdag behalve zondag fietsen en lopen en 1x in de week zwemmen zon 70*25 meter)om dus af te vallen.

In februari ga ik weer naar amarum en dan heb ik een andere begeleider.de gene die ik had is ergens anders gaan werken en die gaat mij ook met de assertieviteitstraining helpen en misschien dat we ook kunnen kijken of en hoe snel ik naar de afvalcurcus door kan lopen.Alleen die afvalcurcus duurt een jaar lang en als ik in die tijd zwanger word weet ik niet hoe dat verder gaat.Ach daar kan ik het altijd nog met hem over hebben.(Kan merken dat ik blij ben want ik loop al weer te raaskallen).



rhi:ik :thumbup: voor goed nieuws dinsdag of woensdag.



ang:nog even meid en dan ben jij aan de beurt.



chan:is matteus al weer weg???en goed bevallen???



moon:hoe is het met dat lekkere ding van jullie???



rennic:alles goed???



kaatje:hoe gaat het met de twee dreumes daar bij jou in de buik???



heidi:waar ben je???



aphro:ik ben blij dat het daar goed gaat met je en je zwangerschap.



iedereen die ik vergeten ben sorryyyyyyyyyyyyy.



ow ik ben zo blij!!!



groetjes een hele blije annie

Whaaa das goed nieuws meid!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Met de hulp van de dietiste en Amarum ga je zeker die BMI van 30 halen! Echt twijfel er geen moment aan! Je lichaam is nu langzaamaan gewend aan de suiker je schildklier gaat ook ok, alles is steeds stabieler dus dat zal ook zeker zijn positieve weerslag hebben op je BMI :wink:



Hier past echt maar 1 smilie… 8) en dat isssss;



hoi allemaal.



Tans gefeliciteerd met Stijn

Annie gefeliciteerd dat je mag starten en al dat andere gaat je zeker lukken.

Rhi wat fijn ik duim voor je

Alle andere succes.



En nu komt mijn rare ervaring.



Heb dus zonder jullie in te lichten poging 2 gedaan en deze verliep super ik mocht gaan spuiten in eigen syclus dus dat was maar ongeveer anderhalve week spuiten en ja hoor tweede kerstdag was de test postief Jippie zwanger manlief blij maar ikke toch nog was ongelovig had iets bruin verlies maar dat kon geen kwaad zeiden ze in het ZH kwam vaker voor.

Donderdag 2 kleine stolseltjes (sorrie voor de details) en nog kon dit allemaal want als het mis zou gaan moest ik volgens ZH buikkrampen krijgen en fiks bloedverlies.

Hierna hield bloedverlies op maar nog wel iets bruins en soms ietsie zwarte afscheiding maar goed ik voelde me langzaam aan iets minder misselijk en kon weer wat eten (gelukkig) Afgelopen vrijdag naar ZH voor eerste echo zou dan 6 weken en 1 dag zijn. Gaan ze kijken is er helemaal niets meer!!! Ze snapten er niets van dus moest er onderzoek plaats vinden naar waar is het gebleven. Jullie snappen wel dat we helemaal in shock waren en ik kon het niet geloven dus vond dat ze nog maar eens moest kijken maar herlaas er was niets meer alleen een alweer mooie eicel in mijn eierstok dus syclus was al weer volop aan het opbouwen.

Gelukkig bleek na onderzoek dat met mij alles ok was moet wel morgen nogmaals bloed laten prikken om te kijken of het hormoon zo goed als uit mijn lichaam is dat is voor de zekerheid.

We proberen dus hier zo goed en kwaad als het gaat de draad weer op te pakken maar dat kost moeite kunnen het nog steeds moeilijk geloven maar het is dus echt zo.





Spreek jullie wel want we schieten vol Es

he meid, wat naar zeg voor jullie, nou sterkte en een dikke knuf van mij.



:-* bianca

Hey Es,



je weet het al ik kan zo weinig voor je doen. Een vrouwenlichaam blijft zo giga bijzonder dat alles wel eens mogelijk lijkt. Verder kan ik me niet indenken hoe groot de shock is geweest gezien je eerdere ervaring. Kan je dan ook alleen maar sterkte wensen en hopen dat jullie ook deze klap weer te boven komen. :-*

shouka ik wil je even heel veel sterkte wensen, meer kan ik helaas niet voor je doen.



rhi:dank je wel ik ga er helemaal van :oops: :oops: :oops: en shouka ook bedankt voor je vertrouwen.

he es wat ontzetten kl*ten weer voor jullie, wel knap dat je het weer hebt geprobeerd :thumbup: heeel veel sterkte



annie waaauuw wat een goed nieuws voor jullie echt hele maal toppie joppie misschien wel weer een hele domme vraag he maar wat is BMI???is dat een vetgehalte of zo en gaat dat snel naar beneden??nou ik hoop voor je dat de kilo’s eraf vliegen



rhi ooeeehhhhh spannend ik ga heeeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: en hopen dat je deze week nog kunt beginnen



rennic dus je bent ook al weer opnieuw begonnen :thumbup: ook voor jou draaien de duimpies weer vollop





hier gaat alles weer voorspoedig

nog 2 weekjes en dan ben ik ook al weer klaar met mvm jaja het gaat allemaal heel snel

nu zit mijn nicht ook weer te wachten op de uitslag van de kijkoperatie die ze in dec heeft gehad, daar waren ze best nog wel een beetje pissig over omdat de gyn weet dat haar (bijna) hub heel traag zaad had en zij had ook geen normale cyclus en ze heeft ook al 3 kwart jaar clomid gebruikt en dan nog weer een kijkoperatie ze zijn nu ook al weer 2 jaar bezig en ze hadden zo gehoopt dat ze ook eindelijk konden beginnen met ivf, maar nu moeten ze dus weer afwachten tot 17 jan

ik vind het zo sneu voor ze het zit ze allemaal niet mee de laatste tijd en ik hoooooop zo dat ze nu dus na de uitslag ook eindelijk aan iets kunnen beginnen (ze gaan nu in okt trouwen en ik hooop zo dat ze dan zwanger is)

ik ga maar weer es naar bed want het is al weer veeeel te laat voor mij doen



toedelsssss

hoi kimmetje,



BMI word uitgerekend naar je gewicht en lengte.

Hoe het precies wordt berekend weet ik niet, maar het heeft met je vetgehalte te maken ja en ik zit helaas nu op de 36 en moet naar de 30 en dat is dacht ik zon 12 tot 15 kilo afvallen.

Tuurlijk hoop ik dat de kilo’s er af vliegen :oops:

Maar omdat ik het dit keer beter wil aan pakken dan dat ik altijd gedaan heb(pillen,poeders,hongerstaking) zal het ws wat langer duren dan anders maar hopelijk met blijvende resultaat(oke als je zwanger bent zul je zwaarder worden maar dat neem ik heel erg voor leif :slight_smile: ).



ben blij te lezen dat het met jou en de zwangerschap goed gaat en nog maar 2 weken en dan ben je al weer van mvm af gaat hard hoor allemaal.



groetjes annie

:smiley: Hallo Allemaal!



Shouka …ik vind het heel erg voor je !Sterkte!



Rhi Spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! :thumbup: :inlove:



Ang nog even he…Wordt nu echt spannend!



Moon hoe bevalt het werken je met het moederschap?

Wel fijn dat je je Jeroen bij een oppasmoeder brengt !



Annie eindelijk meid! Suc6!



Rennic ook al weer beginnen! Ook voor jou wordt er geduimd!





Hier weinig nieuws…Mateusz GELUKKIG naar huis! Dat was eens maar nooit meer…wat een naar mannetje …spugen naar mij brutaal nergens blij mee…

De laatste dag stak hij zijn middelvinger naar mij op net voor hij vertrok…

Dat is dan de dank die je krijgt…

Maar goed …

Op het adoptiefront weinig nieuws…RVK heeft een achterstand dus dat zal dan wel weer een aantal maanden duren eer we daar aan de beurt zijn…

Ik heb me afgeleerd om me daar over op te winden , schieten we niks mee op!

Dus geduld is in deze een schone zaak…ik zie het maar als een lange heeeeele lange zwangerschap :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:



Ik ben weer aan t werk voor 20 uur per week .Op een callcenter hier in de buurt.

Harstikke simpel werk maar o zo gezellig!





Dames iedereen heel veel suc6 met alles!





Liefs van mij!

:thumbup: :dance:

Hey Meiden,

Ester: Meid wat erg voor jullie, ook ik kan weinig voor je doen helaas. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Annie; Meid wat goed zeg! Eindelijk groen licht, en hoe gaat dit nu gebeuren? Zelf klussen? Of d.m.v. medicijnen en dergl? Met dit steuntje in je rus vliegen de kiloos eraf ik weet het zeker.

Kim; Jij alweer richting de 15 weken pff wat vliegt de tijd zeg.

Wat erg voor je nicht, raar eigenlijk he dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met het zwanger worden. Ik hoop dat ze snel kunnen beginnen met ivf en dat ze inderdaad een mooie zwanger bruidje is in oktober.

Chantalle; Meid wat naar zeg van Matteuz nou daar heb je dan je nek zo voor uitgestoken. Dat verwacht je dan toch niet zeg. Pff ik had het me anders voorgesteld jij waarschijnlijk ook denk ik. Lijkt me heel lastig om daar zo mee om te gaan dan. En nieuw werk gezellig; Ik ben ook op het call-centre begonnen 7 jaar gelden en zo doorgestroomd en ik moet zeggen dat dat ook een heeeeel gezellige tijd was. Wat betreft de adoptie pfff lang wachten zeg, maar ik hoop dat het toch nog allemaal mee valt en dat het snel rond is. Ik duim iig.

Rhi; ook voor jou draaien de duimpjes volop, gogogogogo. Hoop dat ook jij morgen groen licht krijgt. De hoop is nu wel groter denk ik he. Meer kansen nu. JIPPIE>

Urs; Hoe is ie met jullie?

Tans; Beetje bijgekomen? Als je wat aangesterkt bent hoor ik graag je verhaal. Veel plezier met Stijn maar dat zal wel lukken.

Nou met ons was weer alles ok, kon over 2 weken terug komen nou zeg….

Normaal bij vk moet je op het eind iedere week, ik zei daar ben ik niet bepaald gerust op over 2 weken. Nou dan mag je vlgde wk weer komen. Gaat nergens over maar goed ik ga braaf over 1 weekje weer op controle. Ben benieuwd. De 37 weken ben ik gepasseerd dus het kan komen. Nog wel wat kleine dingetjes regelen maar dat komt goed. Enne Nesteldrang jeetje das erg J maar wel lekker schoon alles.

Nou ga douchen spreek jullie weer.



X Angela

Meiden ben nog niet de oude kan niet zolang zitten auauau!!! Met Stijn gaat het helemaal goed bedankt voor alle felicitaties!!!



Rhi en Annie het gaat lukken annie nog even afvallen en dan… ik duim!1



Heb nog niet alles doorgelezen maar voel me alweer zwakker worden moet weer even gaan liggen , het schiet niet echt op en SWtijn is alweer eeen week, 2 jan geboren maar ja mijn verhaal komt nog hoor maar nu ga ik weer rusten. Meiden jullie tijd komt ook echt!!!



Groet Tans



stijn is 2 januari geboren!!!

Hey Tans;

Rustig aandoen meid. Je bent al een week mama. Wat raar eigenlijk he. hiih

Wel supergaaf ik kan ook niet meer wachten :inlove:

Maar we horen het wel als je weer wat aangesterkt bent.

Liefs xx Angela