IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

Nicje meis heel veel sterkte. Ondanks dat het niet onverwacht is zal de pijn er niet minder om zijn.



Ami tot 12 weken mogen blijven gebruiken is voor Nederland vaak al een uitzondering hoor. Zelf kreeg ik meestal pilletjes mee die te gebruiken zijn tot een positieve test. 12 weken is voor Belgische maatstaven ‘normaal’ omdat dan de innestelling afgerond is en omdat het daarvoor een ondersteuning is kun je er mee stoppen zodra je ze op hebt nu. Het emrbyootje/vruchtje neemt rond deze tijd nl de hele functie van de progestan over. Succes!

hoi ami,



Ik ben nieuw hier.Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger na eiceldonatie en ik moet ook 3 xdaags progestan gebruiken.

Volgens de papieren van het ziekenhuis tot 6 weken na de punctie.Bij mijn echo vorige week zeiden ze tot dat je 8 weken zwanger bent,maar ik heb medicijnen thuis tot 21 januari.Dan ben ik ruim 10 wk zwanger.Als jij nu al 12 weken zwanger bent dan weet ik haast wel zeker dat je wel kunt stoppen met de progestan.



hoop dat je hier iets aan hebt.



Veel plezier verder met je zwangerschap.Geniet er van

groeten van skir@

Hartelijk dank voor jullie antwoorden …

Nu ben ik toch een beetje geruster! :wink:



Groetjes

Ami

Lieve meiden,

allereerst allemaal een gezond en een zeer vruchtbaar 2006 toegewenst!!!En dat jullie allemaal mogen krijgen waar jullie zo ontzettend op hopen!!!Mijn duimpjes blijven iig ook in 2006 voor jullie allemaal draaien!!!

Moon,ik ben idd ontzettend druk,en ik kom hier minder vaak als dat ik eigenlijk zou willen,maar ik leef nog steeds met iedereen mee en ik blijf jullie volgen hoor!!!

Liefs Urs :-*

ha die ha



heeft hier al iemand wat gezien of gehoort van tans??? ze moest gisteren toch naar het zh toe???

ben benieuwd misschien is ze al wel bevallen

Ja klopt misschien mocht ze wel blijven? Of wie weet is het alsnog begonnen! Spannend hoor! :mrgreen:

Hier wordt iig flink :thumbup: voor een superbevalling!

Hey Meiden,

Ben ik weer even. Heb het druk druk druk gehad. :oops:

Nou ben benieuwd hoe het met Tans is, waarschijnlijk heeft ze haar beebje al in haar armen. Ik hoop het zo voor haar. Ik blijf voor een superbevalling duimen. Als die van Tans geboren is ben ik de VOLGENDE.

Ojee wat gaat het toch allemaal hard zeg. :shock: :inlove:

Hoe gaat het met de rest? Zijn jullie het jaar 2006 goed begonnen?

Nou ik ga mijn brood maar eens uit het machine halen, die is klaar, ik had hem ingesteld en nu ruikt heel het huis naar een kleine bakkerij heerlijk…

Nou meiden zet hem op en tot gauw.

Dikke kus Angela :-*

Hoi Angela,



Nou, ik ben ook zeer benieuwd wanneer Tans haar beeb heeft! En dan gaan wij jou volgen, meid het is echt spannend hé! Echt het is een verrijking van je leven hoor! Een leven zonder je beeb kan je niet meer voorstellen!

MMMMMMMMMMMMM…mag ik een snee brood van je? Ooohhh,heerlijk zo vers, mag ik er 2? Moet nog ontbijten hihihi.



Bij ons gaat het echt goed, ben weer begonnen met werken, tot oktober maandag en dinsdag en daarna 1 dag erbij!



Ik heb visite, dus tot gauw!



Liefs,

Moon

angela:hier ruikt het om de dag ook naar vers brood. :smiley:

heb ook een broodmachine om de suiker uit het brood te kunnen laten werkt beter voor mijn diabetes, als ik tenminste van de rest van de slechte dingen af kan blijven :oops:



nou hoe zal het verder zijn met tans??zal ze de kleine al in haar armen hebben???



groetjes annie

ik ben ook al zoo benieuwd hoe het met thans gaat

ik heb ook al ff bij de dec mama’s gekeken maar ook daar weten ze nog van niks

ik hoop dat de bevalling een beetje normaal verlopen is (ik ga dr maar vanuit dat ze al bevallen is)

wanneer was ze eigenlijk uitgerekend???



hoe gaat het met de rest van de dames?? zijn er al weer wat opnieuw begonnen met spuiten of moet dat nog gebeuren???



byjou voor jou komt het ook steeds dichterbij he hoelang moet je nu nog wachten tot alles helemaal rond is en de beeb mag ophalen (of ben ik nu weer heel voorbarig)

Hi Meiden,



Ik ben ook erg nieuwsgierig naar een berichtje van Tans. Jeetje zou het al gebeurd zijn? :inlove:



Ik ben aan het aftellen naar dinsdag dan mag ik weer voor een echo. Ik ben met vlagen misselijk, heb een “zware buik”(ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven), en mijn boepies gaan vast ontploffen als ze zo doorgroeien!



Dit zijn goede tekenen, ik houd me er ook een beetje aan vast want soms kan ik zo ongerust worden, vreselijk.

Enfin ik leef van dag tot dag en we zien wel.

Kom snel weer even spieken of er nieuws is van Tans…



Daag!!!

liefs Afro

Hoi Meiden,

Hier weer en berichtje van mij.

Zo spannend met Tans, heeft ze van niemand hier een mobiel nummer? Anders hadden we het al geweten he. Ik heb mobiele nummers genoeg dus ik hou jullie op de hoogte als ik niet kan posten op kok, om een of andere bevallige reden haha. :inlove:

Moon; Ja hoor zal ik een sneetje opsturen? Hier hebben we maar 2 sneetjes op, dus morgen maar weer eens kijken. Ik geloof je meteen als je zegt dat het een verrijking van ons leven is, maar ben zo bang voor de bevalling. Zie er echt tegenop. Maar goed er is er nog nooit 1 blijven zitten dus we gaan ervoor. Gaat het een beetje het werken? Ik hoop dat het allemaal meevalt. :-*

Afro; Dinsdag een echo spannend meid, ik mag maandag weer en kijken wat ze dan te vertellen hebben. Ben benieuwd. Blijft spannend hor die gyn bezoekjes. Weer een fotootje voor in het plakboek. Geniet ervan meid. :smiley:

Nou ik ga nog ffe de geboortekaartjes schrijven ik krijg savonds echt de kriebels. Wil dan nog van alles doen. De dag heeft te weinig uren. Gisterennacht dacht ik dat het ging beginnen. Ik had krampen in mijn buik maar na een half uur-uurtje en een toiletbezoekje :shifty: was het over verder wel heel de nacht geteisterd door maagzuur en laat ik nou net de melk opgedronken hebben die middag.Maar dit overkomt me geen 2 keer ik zit al braaf aan de warme melk met anijs. Pfff spannend hoor allemaal. Er schoot vannacht van alles door mijn hoofd dat ik nog wilde/moest doen voordat de baby zich aandient dus ben vanochtend meteen begonnen. Wat het kan al gewoon komen he. :?

Nou ik ga gauw aan de geboortekaartjes beginnen, anders lig ik weer wakker vannacht. :eh: Meiden tot morgen.

X Angela & Beeb

Ik geloof dat ik me ook bij jullie aan kan sluiten :frowning: We zijn vanochtend naar de gyn voor de uitslagen en bleek dat er geen zaadcellen zat in het sperma van mijn hubbie :shock: :cry: we zijn nu doorgewezen naar een kliniek en daar zullen ze eens kijken of het er niet uit kan komen of dat er helemaal geen zaadcellen zijn…het is allemaal nog afwachten



liefs knuffeltje



ps sorry dat ik me ff niet voorstel, heb er even geen behoefte aan

knuffeltje ook welkom helaas hier en sterkte. Als je je wat beter voelt stel je je maar voor en vertel je je verhaal maar. Ik duim hier voor beter nieuws voor jullie!



En vanuit hier weer eens wat nieuws. Mijn cyclus doet precies dat wat ie moet doen. Echt niet te filmen echt exact 30 dagen. Maandag ga ik bellen naar de gyn om te vragen of we deze ronde al mee mogen of dat we verplicht moeten wachten op de volgende cyclus. Dus als jullie willen duimen maandag dat we deze ronde al mee mogen doen…?

Ik duik nu even mijn badje in want zo kort na de operatie heb ik wel behoorlijk wat buikpijn van het ongesteld zijn.



Hoop trouwens dat Tans snel wat komt melden die kleine zal vast ondertussen geboren zijn! Iemand al ergens op het forum wat gelezen?

heey knuffel

welkom hier en idd voor jullie dat het niet gaat zoals het hoort

als je behoefte hebt om hier te komen babelen kun je bij ons altijd terecht helaas zijn er hier veel dames die eigenlijk al te veel ervaring hebben, maar gelukkig zijn er via de omweg ook heel wat dames zwanger geworden, dus ik wil je heeeel veeeel succes wensen voor wat allemaal nog komen gaat en op de volgende uitslag van je hubbie





rhiannon helaas hebben de dames van decembermama’s ook nog steeds niks gehoort ik kijk er wel een paar keer per dag op hopen dat ze zich ff heeft gemeld, maar niks

heeft idd niemand haar telnr???



tans we missen je hier!!! waar ben je???of heb je zoals ikkie al zei een bevallige reden om niet te komen :wink: :wink:



rhi trouwens het wordt voor jullie nu ook heel spannend he dus je bent nu alweer ongie geworden jeetje wat gaat dat allemaal snel he (alleen maar goed) en mijn vingers draaien weer overuren hoor ik hoop dat je zo snel mogelijk mag beginnen dat zal dus maandag worden

meid ik hoop het zo voor je :thumbup:



ikkie waauw de geboorte kaartjes alweer :inlove: :inlove: leuk he heb je alleen de enveloppen thuis of ook alle kaartjes al??

iig veel succes met de bevalling en ach het valt reuze mee hoor :wink: denk maar aan een mooi zand strand met heel veel zon :stuck_out_tongue:



afro voor jou schiet het nu ook al leker op he dinsdag krijg je een echo las ik ooohhh gaaaaf gelukkig voel je je nu ook echt zwanger

Ha lieverds





Sorry dat ik zo laat reageer maar jullie begrijpen het zeker wel ons Stijntje is geboren!!!





Helaas wel in het ziekenhuis en het was erg heftig ben net weer thuis, ben ingeknipt en hij is met een zuignap bevrijdt, zzijn hartslag daalde opeens heftid dus er was haast bij. Nu gaat het met hem prima maar ik ben nog erg zwak, veel bloed verloren enz.



Nu meiden, ga weer even rusten Tans

Whaaaa super! Gefeliciteerd met de geboorte van Stijn! :inlove:

Ga lekker bijkomen, genieten van je mannetje lekker laten verwennen en tegen de tijd dat je weer wat meer op de been bent zien we heeeel graag een fotootje verschijnen :wink:



Het klinkt idd nogal heftig maar hopelijk voel je je snel beter en sterker.

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE, STIJN IS GEBOREN!



Tans en hubbie, van harte gefeliciteerd!


Het hele verhaal + foto zien wij nog wel verschijnen, rust maar goed uit en laat je je maar lekker verwennen tijdens de kraamtijd!



Liefs,

Moon

:dance: :dance: :dance: :dance: WE HEBBEN ER WEER EEN WERELD WONDER BIJ EN STIJN IS ZIJN NAAM





tans en hub van harte gefeli

en rust nu maar lekker uit en geniet van de kleine

Lieve Tans;

EINDELIJK!!

Meid en Hubbie; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stijn.




Geniet ervan, doe rustig aan en hopelijk zien we snel een foto en verhaal, als je aangesterkt bent. gelukkig hebben we nu wat van je gehoord. Tot snel.



Kim; Nee ik heb de geboortekaartjes nog niet in huis, kan niet he, bij ons moet de naam erop gedrukt worden en de datum van geboorte en zo moet er ook op. :inlove: Ik heb al wel alle enveloppen geschreven morgen weer op pad voor de raamversiering en postzegels. Pfff valt wel veel te regelen hoor haha :shifty:

Nou ga zo maar eens mijn mandje op zoeken. Spreek jullie snel weer.

Dikke :-* Angela en Beeb