IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

Ja dat puffen , daar wil ik wel mee beginnen maar ja de kleine zit nog lekker warm en vind het allemaal wel best :wink: :wink: .



Vannacht dacht ik weer dat het ging gebeuren, 3 uur wakker gelegen met krampen enz. oftewel voorweeen maar helaas heeft het nog niet doorgezet, misschien vannacht… :thumbup: :thumbup: !!!



Maar goed alles verloopt verder prima, bloeddruk enz dus hoef maandag pas weer naar de verloskundige. (hopelijk niet natuurlijk)



Ik hou jullie op de hoogte hoor…



Groet Tans

tans spannend he zo dat wachten op het mooiste wat je kan overkomen ik hoop dat het niet zo lang meer hoeft te duren meid dus alvast heeeel veeeel succes met de bevalling en alvast een hele dikke knuffel voor de beeb



wij hebben vanmorgen weer een echo gehad een nekplooimeting gelukkig was alles goed en kan ik nu echt gaan genieten we hebben zelfs het hartje gehoort :inlove: :inlove: het was zoooo mooi ik heb een foto gplaatst in het showforum bij de echo foto’s dus als jullie zin hebben om ff te kijken kun je daar terecht



allemaal inelkgeval een hele fijne jaarwisseling

Hi



Rhi je hebt het mooi beschreven hoor! Pff…Al dat wachten op dat gewenste beebje. De ene dag gaat het beter dan de andere.



kimmetje: wat fijn dat alles goed was! Heerlijk weer een mooi moment.



Tans: je zal die dikke buik wel aardig zat zijn inmiddels. Ben waanzinnig benieuwd naar je beeb.



Moon: ik ga weer even lekker op jullie site naar Jeroen kijken.



Kaatje: al weer 15 weken jeetje wat gaat dat snel.



Amidala: hoe voel jij je??



Af en toe ben ik misselijk en ik verwelkom dit gevoel met open armen. Weet niet hoe lang nog maar ik vind het vooralsnog een goed teken.

dinsdag 10 januari mag ik weer voor een echo…blijft toch weer spannend…zeker na al die negatieve ervaringen.



veel liefs Afro



p.s Heidi waar ben je???

Aphro,GEWELDIG!!!meid van harte hoor!!!

Tans,zet ,m op hoor meis!!! :thumbup:

Hoe is het verder met iedereen???

Liefs Urs :-*

Aphrodite,



Gefeliciteerd!!! Een fijne zwangerschap.



Groetjes

Mira

Hoi Meiden,

Ben ik weer!

3 dagen achter elkaar een feestje valt niet meer mee! Morgen nog lekker oud en nieuw en dan weer een normaal schema…

Mannetje is lekker thuis dus dat is extra gezellig.



Rhi; Meid je hebt je mooi verwoord inderdaad.

Ik vind dat iedereen nu wel eens aan de beurt mogen komen. Ik ga voor het jaar 2006. Daarom wens ik jullie allemaal een geweldig vruchtbaar 2006.

Moon; Zo te lezen gaat alles nog super met jullie wondertje Jeroen. Fijn hoor lekker de feestdagen met jullie kleine mannetje geniet ervan.

Tans; Hoe ist meid. Nog niks? Lastig he die vragen van en en en ? haha ik ga dat nu al krijgen. Ik zit je op de hielen maar jij gaat me voor. Zet hem op ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt.

Kaatje; Geweldig 15 weken al, gaat snel allemaal he. Ohh ik vind de weken voorbij vliegen nog een paar weekjes en dan ligt ook ons wondertje hier in zijn of haar bedje. Geniet ervan.

Kim; Ook jij bent al een aardig wat weekjes op dreef. Ook tegen jou wil ik zeggen geniet ervan. Fijn dat de nekplooimeting goed was en de rest ook.



Nou hier alles nog zijn gangetje volgende week maandag weer naar het ziekenhuis op controle ben dan 37 weken. Verder niks te klagen hoop dat het beebje nog ffe lekker blijft zitten. Morgen ga ik de kerstspullen opruimen want ben het helemaal beu, nou verder niks te melden. Jullie zien me wel weer voorbij komen. Slaap lekker groetjes Angela

Dag allemaal!





Rhi hoe is het met je?

Wat had je dat goed verwoord zeg…



Ik heb er heel af en toe eens moeite mee maar dat is meestal snel over.

Als het een bekende is moet ik soms even aan t idee wennen maar al gauw deel ik dan in hun blijdschap.

Het zal altijd een deel van mij blijven het niet (meer) zwanger kunnen worden maar ik heb het wel een plek gegeven .



We wachten nu op ons kind van ver en ik moet eerlijk bekennen dat die gedachte het allemaal wat draaglijker maakt~!

En het feit dat ik al een kind heb is natuurlijk ook anders.

Neemt echter niet weg dat ik erg verlangde naar een kind van mezelf …



Allemaal een hele fijne gelukkige 2006! En ik hoop dat 2006 voor ieder wat moois zal brengen!



Liefs van mij

Goedemorgen iedereen,



Allereerst:



Ik wens jullie allen een gelukkig, een zeer vruchtbaar en een goede gezondheid toe in 2006!



Dit meen ik echt uit de grond van mijn hart! Jullie zijn het die ik het zo gun om jullie hartewens in vervulling te laten gaan! Helaas hebben wij met moeder natuur te maken! Wij gaan er gewoon vanuit dat 2006 jullie jaar wordt!



Chantalle, voor jou hoop ik dat er heel gauw een adoptiekindje komt!

Tans, Angela, Amilda, Afro, Vrouw Holle, Kim en Kaatje; ik hoop dat jullie een voorspoedige bevalling krijgen en een pracht van een kind op de wereld zetten! Ik blijf jullie volgen hoor!



Urs, jij hebt het erg druk! Ik zie je af en toe voorbij schieten!

Ik wens jou ook een heel fijn jaar toe!



Veel liefs,

Moon

ook van mij een gelukkig gezond en een vruchtbaar nieuw jaar!!!

iedereen een gelukkig,gezond en vruchtbaar 2006 gewenst



Ik hoop dat al jullie dromen,wensen en goede voornemens uit komen dit jaar.



groetjes annie

Allemaal een heel gezond en gelukkig en vruchtbaar 2006 toegewenst.



Ik hoop binnenkort weer eens wat vaker hier te komen meepennen, ik houd jullie wel allemaal goed in de gaten hoor want ik wil wel graag weten hoe het met jullie gaat en of er al baby’s aan het komen zijn.



Liefs Es

Ook ik wens jullie allemaal een geweldig 2006 dat alle wensen maar uit mogen komen!!!



Ik wacht nog steeds rustig af op ons wondertje, morgen weer naar de verloskundige en dan disndag naar het ziekenhuis als hij/zij er nog niet is…



Groet Tans

Heeej IVF/ICSI-meiden,



Ik wil jullie een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar jaar toewensen! :-*

Ik hoop dat in 2006 al jullie wensen en dromen mogen uitkomen en dat er strakjes heel wat langverwachte beebs in aantocht zijn! :pray:



xxx,

Jippie

Hallo dames,



ook van ons een super gezond, gelukkig, vruchtbaar 2006!

De afwachters die al zwanger zijn; dat het allemaal voorspoedig mag gaan en dat er maar mooie baby’s geboren mogen worden!

Degenen die weer de molen in ‘moeten/mogen’ heel veel succes met zo min mogelijk blauwe plekken.

En in het bijzonder voor Chan en family; dat dit jaar HET jaar mag worden waarin jullie kindje mag komen!

Hoi Lieve meiden,



Ook van ons een vruchtbaar, gezond en spetterend 2006.

Dat alle wensen hier maar eens uit mogen komen.



Liefs Angela

hallo



Rhi wat lief…dat doet me echt goed!!!



xxxxx



liefs van mij :inlove:

Allemaal een gelukkig en gezond en vooral vruchtbaar 2006!!!

Dit wordt volgens mij een super jaar, net zoals het afgelopen jaar. Want in 2005 zijn er heel wat zwanger geraakt!!! Dit geeft zeker hoop voor 2006! :!: :!:



Afro, Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap!!! Ga er lekker van genieten! Jullie zijn het jaar in ieder geval goed geeindigd en begonnen!!! Super!



Tans, wat is het spannend bij jouw!!! Hopelijk komt het kindje toch nog spontaaan…ik :thumbup: voor je. Suc6!



We hebben hele drukke weken achter de rug, vandaar dat ik nu pas weer hier jullie berichten lees.

De jaarwisseling was voor ons erg dubbel. Mijn oma is op 31dec overleden en ik ben op 31dec weer begonnen met primolut…wie weet schenkt oma ons een nieuw leven… :pray:

Ze lag wel op sterven en het is beter zo, maar toch…het is erg verdrietig. :cry:

Vandaag moet ik nog een heleboel doen, dus sorry dat ik niet meer schrijf, maar heb echt bijna geen tijd…(ik weet het…slecht begin van 2006 :frowning: nu al weer druk druk druk…)



Meiden, iedereen een super jaar!!!



:-* Nic

rennic,



gecondoleerd met je oma en heeel veel sterkte en ook natuurlijk succes met je behandeling.



gr Es

Dames, ik heb een vraagje ivm Utrogestan (Progesteron bolletjes).

Ik moest deze 3 x per dag opsteken (na ICSI) behandeling en moest dat tijdens het begin van de zwangerschap aanhouden. Tijdens onze controle van 16 december zei de gyn dat ik er in de 12de week (gisteren dus) mee mocht stoppen maar tijdens mijn laatste controle op 30 december heeft hij hier niets meer over gezegd en ik heb het ook vergeten te vragen… (en nu is de gyn met verlof dus kan ik hem niet bellen)



Heeft er ook iemand van jullie deze bolletjes moeten opsteken en wanneer mochten jullie hiermee stoppen?



Hopelijk kan er iemand mij raad geven.



Alvast bedankt.



Groetjes



Ami

Lieve meiden



Een blanco jaar voor de boeg! Ik hoop dat 2006 voor jullie allemaal ingekleurd wordt met dromen die eindelijk uitkomen…











Rennic: gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik weet zeker dat je oma haar best doet daarboven om jullie nieuw leven te geven!



Liefs Afro