IVF/ICSI deeltje 8 alweer! Nieuw deeltje gemaakt.

JA tuurlijk! Geef maar door wanneer je denkt te gaan bevallen dan zet ik je er ook tussen :mrgreen:

En uiteraard zodra het echt begint meld ik het hier ook en anders vraag ik 1 van de anderen van het team om hier een berichtje neer te zetten. :wink:

:angel: Wij kunnen namelijk ook niet zo goed tegen die spannende laatste loodjes en wachten met smart tot het echt zover is :angel:

Hey Moon zitten we tegelijk te tikken 8)

Het huis waar we het eerder over hadden is al verkocht, maar we hebben er uiteraard meerdere op het oog want we wedden niet op 1 paard 8)

En tja zonder kleren is lastiger al zouden we misschien meer hypotheek krijgen het is nu echt te koud om zo over straat te gaan hahahaha.

Jeroen blijft de mooiste…en de oudste whahaha hij staat vast al op menig lijstje om uitgehuwelijkt te worden dus ook dat zal wel loslopen nu maar hopen dat het een meid wordt Ang! :mrgreen:

Ik zet je je ook in de Pool eens kijken wie er het dichtst bij komt te zitten!

ikki voor de pool

ik denk dat je gaat bevallen op 28 januari en het wordt een jongen

oohh dit is leuk joh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wou ook nog ff mijn buikje showen pppffff wat gaat het weer snel :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Staat erbij Kim!

Maar nu ik weer zo de lijst doorloop en die is lang geworden :shock: missen we wat mensen hier die al een tijdje niet getikt hebben.

Kaatje hoe gaat het met je en de beebs? Hoop dat alles nog super gaat en je weinig last hebt en vollop aan het genieten bent!

Rennic hoe gaan de eerste spuiten? Weinig vervelende bijwerkingen hoop ik en succes en weinig blauwe plekken!

Meiden,

Wat zitten jullie toch lekker dicht bij de uitgerekende datum…

Nou ik ben benieuwd hoor.

Haha Moon, Jeroen is een prachtmannetje. Ik moet nog maar eens zien wat wij samen hebben gemaakt. Hahaha. Maar enige discussie over onze minimodeletjes kan nog volgen natuurlijk als ik ook een supermama word hihi :inlove: Ons beebje wordt natuurlijk ook heeeeeeeel lief en superknap :inlove:

Rhi; Thanks ik had niet anders verwacht. Wil je het dan ook ffe melden bij de januarimama’s? Ik schrijf daar sinds een paar daagjes ook mee. Ik hou jullie iig op de hoogte. Jij hebt toch nog hetzelfde mobiele nummer he. Anders houd ik jullie wel heel lang in spanning.

Chant; Meid werkse hoor. Pfff k heb nergens geen zin in. Doe ook weinig vandaag heb ik me voorgenomen. Zometeen maar ffe bed dekken en douchen.

Bye x

Tja Ang kunnen we niet eerder nagaan dan wanneer we de eerste fotooos hebben 8) :mrgreen: :inlove:

Dus toe snel bevallen enzow 8) *alsof je dat zelf voor het uitzoeken hebt gni gni *

Ben heel erg benieuwd in jullie kamertje kan echt van alles komen te liggen dus daar kunnen we iig niet uit opmaken wat het wordt…maar er kan niet anders dan een superbeeb in komen te liggen dat is zeker :mrgreen:

Jeps nummer is nog steeds hetzelfde dus dat levert geen probleem op hoor. Kan hooguit zijn dat ik niet achter de PC zit of dat de beeb midden in de nacht komt en ik nog lig te slapen :wink: maar we gaan er maar even niet vanuit dat je zo geplaagd wordt!

jeejtje wat gaat het hier ineens snel ik dachtr ik maak nog ff snel een pick van me buik en zijn er al weer 2 berichten bij geschreven :shock: :shock:

Hey Kim;

JEETJE MEID

Wat groei jij hard :shock: Mooi buik(je) voor 14 weken :inlove:

Ja het gaat inderdaad hard. Nou ik ben niet achter de pc weg te slaan terwijl ik eigenlijk al weer een uur van plan ben om te douchen en wat t egaan doen

Rhi; Komt goed… haha Misschien plaag ik jou wel.

rhi:msn zit hier ook te je weet wellen. :evil: maar we zien dan wel en leuk zeg misschien huisje kopen.

ang:ik denk dat jij 30 jan gaat bevallen van een euhhhhh meisje.(doe maar een gok zou het echt niet weten)

groetjes annie

Ha meiden zal eens kijken of ik een mooie foto van Stijn kan vinden…

o jee zwangerschapsdementie weet niet meer hoe het moet…MOON help!!

Maar goed mijn bevalling verliep in eerste instante prima, totdat hij in het vruchtwater had gepoept en ik dus met 8 centimeter ontsluiting naar het ziekenhuis moest. Daar aan gekomen bleek dat de ontsluiting niet wilde doorzetten dus na 2 uur weeen opvangen in het ziekenhuis kreeg ik een infuus met weenopwekkers toen ging het heel snel maar de hartslag van stijn viel ineens weg dus hij moest er zo snel mogelijk uit , geen tijd voor verdoving een knip, de vacuumpomp en hij werd eruit getrokken, auauau!!

Gelukkig ging het voor onze kleine jongen prima alleen ik heb veel pijn gehad, denk je alles gehad te hebben moesten ze me nog hechten, intern en aan de buitenkant, nou dat was afzien het deed het meeste pijn van allemaal!!!

Maar meiden begrijp me goed sinds vandaag voel ik me weer goed kan weer zitten en een beetje mijn gang gaan.

Ondanks de pijn ben ik natuurlijk wel de trotse moeder van een geweldige zoon en de pijn was het driedubbel waard!!!

Nu Rhi weer mag beginnen en Annie bijna wordt het tijd voor positief nieuws!!

Angela ik hoop niet dat ik je bang heb gemaakt, elke bevalling is anders misschien gaat het jou wel veel makkelijker af!!!

Groetjes Tans

neej zech dat wel tans dat elke bevalling weer anders is :shock:

ze hebben met lucas een vacuum en een tang gebruikt maar ik was zeker wel verdoofd en ook bij hem moest het snel snel snel, na die tij dmet hechten hebben ze me nog een keer verdoofd AAhhhh heerlijk niks geen pijn en heerlijk genieten van me zoontje hihihi

maar angela krijgt voor de verandering een bevalling om van te dromen

ik zech dat de vliezen het eerst gaan breken en dan een paar uurtjes puffen en dan persen en genieten op 28 jan van jullie zoontje :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hallo weer,

Voor Tans:

Verkleinen van foto’s–> op foto staan, rechtermuisknop klikken en openen met paint–> Afbeelding–> uitrekken/hellen. er staat nu bij horizontaal; 100%, deze ga je wijzigen in 25%, hetzelfde doe je bij verticaal, opnieuw opslaan, geef nieuwe naam aan! Deze kan je dan op de KOK plaatsen!

Heb ik dat ff snel gedaan? Jaaaaaaa wij willen heeeeeel snel foto’s van Stijn zien!

Pool gaat goed zie ik! hahahahahaha…Angela zorg maar dat het kindje goed en veilig ter wereld komt!

Liefs,

Moon

Tans bij hulp is onderweg heeft Ruud een handig tooltje neergezet om te verkleinen als je windows XP hebt. En lukt het niet dan geef maar een gil kun je hem me mailen geef ik je mijn Gmail account en zie ik het wel binnenkomen.

Wat is er een boel getikt hier zeg jullie wisten zeker dat ik ff weg was of zo :shock:

Ga het pooltje weer aanpassen!

Daar zeg je wat Rhi, wat is er een boel geschreven!!!

Spannende tijden breken er aan voor jouw! Huisje en weer starten met IVF! :thumbup:

Moon, wat een schat van een joch heb je! :inlove: Een lekkere lachebek.

En dan nu al doorslapen…hopelijk houdt hij dat vol :smiley:

Kim, wat heb je al een flinke, maar prachtige buik! Ben lichtelijk jaloers, maar wie weet… :?: :oops: over een aantal weken…ikke ook!!! :pray:

Ang, mmmm wanneer gaat de kleine zich aankondigen…ik denk een meisje (leuk na 2 jongens) en 4 februari. (wie weet onze tp dag?)

Tans, dat klingt allemaal zeer heftig! Maar gelukkig kijk je er nu weer wat beter op terug…en natuurlijk een prachtige zoon! Lukt het een beetje met de foto?

Annie, iedere keer weer een stapje dichterbij! Ook jouw gaat het allemaal lukken. Let maar op! :wink:

Bij ons gaat het z’n gangetje so far. maandag is CD1 en woensdag beginnen met Gonal spuiten. Dan gaat het echte werk beginnen 8)

Het spuiten gaat goed…alleen zit ik zondag met een probleempje. Ik spuit iedere avond stipt om 1830 uur en dan sta ik zondag op de tennisbaan…

Ik denk dat ik er dan maar ff snel vanaf moet om de shot te zetten.

Meiden, ik ga me omkleden om naar de sportschool te gaan. Heb erg veel zin :liar:

groetjes Rennic

He,

Ja meiden jullie hebben me bang gemaakt!! Nee hoor ik was al heeeeel bang. Dus veel erger kan het niet worden. Ik hoop dat ik jullie straks een verhaal mag vertellen van een eitje van een bevalling pfff hihi

Rennic; Spannend weer meid. Weer volop aan de spuit. Ik duim voor je. Zet hem op.

Tans; Waar blijven de foto’s??? Ik ben zo benieuwd naar de kleine Stijn.

:shock: :roll: kijk es aan ben ik ff werken en dan schrijven jullie weer zo veel…pfff niet bij te houden zeg!

En Ang…

Makkie zo’n bevalling :liar: :liar: :liar: :liar:

Ach weet je zodra de kleine geboren is ben je alles vergeten !

Mijn oma zei altijd :miljoenen vrouwem kunnen dat DUS JIJ KAN DAT ZEKER!

:inlove: :inlove:

Tans fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat!

Zo langzaam aan zal het iedere dag wat beter gaan!!!

Foto’s van STIJN willen we zien!!! :mrgreen: :dance:

dag dag

liefs van mij

Wat Chan ook al tikt Ang echt het gaat je echt lukken! Er zijn er zoveel die het kunnen dat lukt jou zeker weten!

Rennic fijn dat het goed gaat en maandag alweer CD1 zeg wat vliegt de tijd. Trouwens over dat tennissen…je mag gerust een dagje wat verschil in tijd hebben hoor. Zolang je niet iedere dag op een ander tijdstip prikt is er niets aan de hand. Dus als je bij wijze van dan ipv om half op het hele uur prikt komt dat ook goed hoor. Maar ook dat zal zich wel oplossen! Succes en je staat uiteraard ook in de Pool :mrgreen:

Chan ja er zijn nu eenmaal van die dagen dan gaat het snel hier gni gni. Gelukkig is het altijd terug te lezen :mrgreen: Bevalt het werken je nog steeds? Kweet nog steeds niet precieselijk wat je nu doet :shifty:

Ach en als het maar leuk is is dat ook het belangrijkste :wink:

Ik ga zo even een brief maken voor de zorgverzekeraar met wat vraagjes die ik duidelijk wil hebben voor we ons vastleggen. En daarna shoppen bij de Makro nu maar hopen dat we er niet met een kar vol weggaan :think: vorige keer heeft Daan het gepresteerd er een modeltrein te kopen (ok toegegeven was goedkoop) van Marklin dus tja we moeten maar eens aanvragen of ze in het lab een jongetjesemmie voor ons willen uitzoeken hahaha. 8)

tans kaartje is vanmorgen op de bus gegaan en auw wat een pijnlijke bevalling maar goed dat stijn de meeste pijn doet vergeten :inlove:

ang:ik ben nog niet eens zwanger maar zelf ik kijk nu al dat mocht het ooit gebeuren op tegen de bevalling en dan moet ik ook nog is verplicht naar het zkh dus daar is zelf alles bij de hand, maar die pijn ojee.

rennic:gaat goed hoor al weer spuiten en nog geen blauwe plekken?(ik wel maar dat zijn van insuline spuiten :lol: )

nou ik ben weer helemaal in mijn nopjes er zijn weer 2 kakariki’s(vogels) bij ons afgeleverd en 1 is een geel popje(vrouwtje),zij is van april 2005 en de ander is het half broertje van een die we hier al hadden zitten en die is bont(geel/groen) hij is anderhalve maand oud en ze zijn allebei al tam, alleen moeten ze nog aan ons wennen.

zal wat worden vanavond als mijn vriend thuyis komt met zijn zoon, die wil ntl gelijk ze zien en vast houden als het aan hem ligt.

maar ik heb weer wat om me af te leiden van het zwanger worden en afval stress.misschien helpt het wel zo dat ik automatisch minder ga eten en afvallen :liar: 8) :lol:

maar iig ik heb weer wat meer te doen om me af te leiden.

groetjes annie

Wij willen foto’s, wij willen foto’s, wij willen foto’‘s van STIJN!!

Wij willen foto’s, wij willen foto’s, wij willen foto’'s van STIJN!!

Als dit geen duidelijke hint is :wink: :wink:

Ik wil je echt niet opjagen hoor! Wij hebben geen haast hoor, als je maar opschiet!

Liefs,

Moon

p.s. vind je mij nog lief?