Tans: ,mooie buik zeg! Leuk dat je hem even deelt met ons.
Kim: Spanning stijgt he? Dan krijg je in de beste relaties wel eens mot.
Net wat Moon zegt: geef duidelijk aan waar de grens ligt in wat je tegen elkaar mag zeggen ook al loopt de spanning nog zo op. En inderdaad het waait wel weer over! Sterkte met deze laatste wachtdagen…het is oooozzzooo spannend!!!
Ikkie: over 7 weken heerlijk met verlof! Wat een heerlijk idee…je geniet zeker nu al van het idee he?
Moon: goed van je om kleding voor jezelf te kopen :thumbup: Blijf dat doen want je zal zien mama’s kopen altijd kleding voor het hele gezin en dan pas voor zichzelf! Dus je bent goed bezig !
Annie: Ups & downs, het valt ook niet altijd mee he, maar je komt er wel hoor! Hou vol meid…
Rennic: Jij zal je ook wel eens fijner hebben gevoeld. Ik wens je veel sterkte toe hoor…je krijgt een knuffel van me…
Byjou: ik zal dinsdag aan je denken!!! We gaan echt bijna gelijk op, scheelt maar een paar dagen…
Gisteren dus de punctie gehad, het viel gelukkig weer erg mee. Er was een lastig eitje bij dat steeds wegschoot maar we hadden hem toch te pakken hoor!
Er zijn dus 6 eitjes gevonden!!! :dance: :dance:
Na afloop genoten van een lekkere capucino met een koek
Gistermiddag lekker even geslapen, je bent toch wat suf.
We waren weer belachelijk vroeg natuurlijk…ik met mijn filevrees :doh:
Dinsdag is de terugplaatsing om 14.20 uur!!! Spannend!
Iedereen reuze bedankt voor de belangstelling ik vind het reuzefijn
allemaal een dikke :-* :-* :-*
liefs Afro
Hoi meiden,
Kim, nog maar een paar daagjes en dan heb je hopelijk een positieve test vast!!! Ik :thumbup: en voor je!!!
Rennic, balen dat het allemaal zo moet gaan he. Zet 'm op meid. Ik denk aan je!!!
Aphro, wat mooi 6 eitjes. Hopelijk straks een paar mooie emmy’s. Succes alvast met de tp dinsdag!!!
Rhi, hoe gaat het bij jou?
Tans, wat een prachtige buik. Nog even er tegen aan en dan heerlijk genieten van je verlof en straks de kleine natuurlijk!
Moon, wat lekker dat Jeroen zo’n makkelijke baby is. En je mag jezelf best wel eens kriebelen hoor!!
Byjou, heel veel succes met de punctie dinsdag en hopen op een goede oogst!!!
Annie, helaas horen die dipjes er nu eenmaal bij. Probeer ondanks de dipjes toch goede moed te houden!!!
Ikkie, jij bent ook al weer een end op scheut. Fijn dat alles goed gaat! Houden zo!!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb mijn ovulatie weer gehad, toch maar wat extra geklust. Je weet maar nooit. Het is misschien nog wel erg vroeg om er al weer mee te beginnen, maar ja we zien wel hoe het loopt. Er komt na stimulatie nog steeds wat “melk” uit mijn (.) (.). Is dat normaal dat ik dat nu nog heb? Heeft hier iemand ervaring mee, het lijkt me anders als je een tijd borstvoeding hebt gegeven. Af en toe ook wat misselijk en niet erg lekker. Als ik dit niet had meegemaakt zou ik denken dat ik zwanger was, maar dat lijkt me erg onlogisch en nog veel te vroeg? Nu ben ik ook wel verkouden, dus misschien heeft het daar mee te maken. Verder geniet ik nog lekker van mijn vrije tijd en van het mooie weer.
Iedereen succes,
Liefs Heidi :-*
dag dames!
spannend afro!
ff hier een super update!!!
heb nieuwe baan! joepieeeeee
Store manager…wauwwww iets heel anders maar ik vind het super leuk!
auto vd zaak , telefoon van de zaak…toppie joppie .
over 1.5 week beginnen!!!
dinsdag punctie , woensdag tot donderdag gaan we lekker er even tusenuit!
vrijdag tp…ik vind het superspannend deze keer…
iedereen suc6 , fijn weekend en tot gauw!!!
liefs van mij
Hoi meiden,
Byjou, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Fantastisch nieuws!! Lekker joh, auto van de zaak. :dance:
Heeft er iemand nog iets van Kaatje gehoord?
he chan gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
en nee ik heb niets van kaatje gehoord.
Ik zelf heb er weer werk bij.De ochtendkrant, betekend helaas wel vroeg(04.15) op staan maar ja het is weer extra centjes. :lol:
groetjes annie
wwaaauw byjou een nieuwe baan wat goed zeg
lekker een nieuw begin en ook nog een paar daagjes er tussen uit lekker hoor
heidi ik heb ook "melk"uit mijn (.)(.) eigenlijk is dat nooit meer weggegaan sinds de zwangerschap van lucas :? :? maar nu ook wel weer pijnlijke tepels
annie hoe is die typtest eigenlijk afgelopen laatst???ik ben het helemaal vergeten te vragen en ik heb het ook niet gelezen misschien heb ik het wel over het hoofd gezien
afro nog een paar daagjes en dan heb je tp alweer en dat ene ëigenwijze eitje…dat wordt em let maar op
succes alvast
rhi ben jij dr ook nog???of ben je op de sportschool blijven hangen hahahahaha
bij mij zijn er nog steeds geen :twisted: :evil:
had vamorgen bij het ontbijt wel even een dejavú
toen ik nog inverwachting was van lucas luste ik geen kipsate meer en vanmorgen had ik dat dus op mijn broodje gedaan en wat dacht je ik schudde het uit ging zowat over mijn nek :shock: mijn hub zij al ben je weer zwanger hahahaha nou ik hoop het echt wel nog 4 daagjes en dan mag ik testen ik tel echt af nu, ik ben ook echt zo moe kan de hele dag wel slapen
vanmiddag nog ff een eind gefietst met zijn 3tjes was wel heerlijk hoor met dit weer en natuurlijk goed voor de kilootjes
nou ik ga nog maar ff van het prachtige weer genieten en jullie nog een fijne dag wensen
Dag dames!
Wat een heerlijk weer he??? :inlove: Heb al een heerlijke buitenrit gemaakt.
Dat is zo’n heerlijk begin van de zondag!
Verder ben ik best nerveus voor de LAATSTE punctie en tp…
weet ook niet hoe dat komt…
zal wel loslopen.
Morgen laatste adoptiecursus :mrgreen:
dames geniet van het weer!
fijne zondag!
liefs van mij
Hoi dames,
we zijn hier vandaag naar Beverwijk geweest en de afgelopen dagen idd wat druk geweest.
Ook wel eens lekker voor de verandering.
Afro spannend nog even en dan krijg je je emmies terug! Toi, toi, toi!
Chan zomaar van baan gewisseld! 8) Wel kewl zeg, auto en foontje enzo van de zaak en hopelijk een spannende nieuwe uitdaging voor je! Alle vooral positieve afleiding is lekker meegenomen! Ik duim iig stug voor je door hoor!
Annie, het gaat altijd op en neer hoor. Wat het belangrijkste blijft is dat je als het even wat minder gaat ook kunt teruggrijpen naar het betere! En dat je weet dus dat het voorbij gaat.
Rennic hoelang moet je nog wachten?
Kaatje, ben je al terug van vakantie!? Hihi voor jou gaat het vast heeeel snel maar hier lijkt het of je al 4 weken weg bent
Vanaf morgen werk ik ineens 3 dagen achter elkaar…volle dagen. Pfff mss ietsje te snel en iets te veel maar gelukkig daarna heel lang weekend om van te genieten. Met mijn mazzel zal het dan wel giga gaan regenen :mrgreen: Nu ja heb nog 2 boeken uit de bieb liggen dus heb iig leesvoer en dan haal ik wel lekker nieuwe blikjes voor in de gelhaard wordt het zo lekker knus van in huis. Hoop dat jullie ook aan het genieten zijn van het heerlijke weer van vandaag tot gauw!
Halloooooooooooooooooooooooooooooo ,
Zooooo Chant, dat doet maar ff, zo snel van baan veranderen! Althans voor ons is het snel hahahaha. Wel fijn zeg! Een eigen auto, telefoon Wauw…dat wil ikke ook wel hoor! Voor hoeveel uur werk je dan? En wat voor soort werk deed je hiervoor? Meid, dit is straks allemaal nodig ter afleiding! Het gaat vast lukken.
Enneh…ik duim nog steeds voor de punctie en de TP!
Kimmetje, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat jij erg zwanger bent! Hoeveel dagen is het nu na de TP?
Aphro, meid tjeeeeeeeeee wat spannend dinsdag! Dan gaat het gebeuren, de TP! Ben benieuwd wat de (bevruchte) oogst is en dan is het wachten geblazen! Wat ga je die 2 weken doen ter afleiding?
Voor ons is het ook vreselijk spannend en wij zijn dan ook zenuwachtig! :shifty:
Rhi, wat voor werk ga je doen en dan nog voor 3 dagen achter elkaar! Poehhhh…moet je wel helemaal in je ritme komen hoor! Het zal mij benieuwen hoe ik het in januari ga vinden? Ik begin dan met 2 dagen te werken (maandag + dinsdag), vanaf oktober 2006 ga ik 1 dag erbij doen.
Ik vind het nu veels te lekker om thuis te zitten hahahaha…
Beverwijk??? Naar de zwarte markt? Muts :snooty: :naughty: had dan ff gebeld, daar wonen wij een half uurtje vandaan! Hadden jullie bij ons een bakkie kunnen doen! en dan meteen ff kraamschudden!
Heidi, de wonderen zijn de wereld niet uit hoor, je kan toch immers wel zwanger zijn? Zeker als je er niet op rekent!
Wij zijn ff naar het Twiske geweest, dat is een natuurgebied vlakbij ons! Lekker ff wandelen met Jeroen!
Ik ga ff een tukje doen, ben best moe! Helaas Jeroen begint weer te brullen, dat wordt weer lopen !
Doeiiiiiiiiii
Liefs,
Moon
@spooky wrote:
Kimmetje, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat jij erg zwanger bent! Hoeveel dagen is het nu na de TP?
morgen 14 dagen dus gaat wel snel (NOT) heb er wel een goed gevoel bij erg spannend allemaal maar ik zeg nog niks eerst maar donderdag afwachten dan kan ik testen
hoi hoi,
Kim, morgen alweer dag 14, het is naar mijn idee toch best snel voorbij gegaan. en dat van die kipsate lijkt me een goed teken. :thumbup: :thumbup:
Moon, zou het niet te vroeg zijn voor een zwangerschap? Ik ben tenslotte nog maar 3 weken geleden weer ongi geworden. En mijn ovulatie was pas een paar dagen geleden. Het zou natuurlijk geweldig zijn, maar het lijkt me sterk. (tenzij ik het al vanaf de bevruchting zou merken).
Ik heb wel het idee dat er een constante vlaag van misselijkheid bij me hangt. De ene keer is het wat sterker dan de ander keer.
Ik ga er maar vanuit dat ik het me inbeeld.
Kimmetje: Ik praat Moon een beetje na: het zou mij niet verbazen als je zwanger bent, meisje!!! Zeker na dat kipsate verhaal.
Ik hoop zo dat ik ooit weer kotsmisselijk word van de lucht van draadjesvlees, dat ik een milkshake verslaving krijg, dat ik de hele dag sinas wil drinken, want dan weet ik dat ik zwanger ben.
Heidi: Fijn om weer van je te horen. Weet je zeker dat je ovulatie nog maar een paar dagen geleden is.? Ik heb ergens gelezen dat een flink percentage vrouwen al vlak na de ongi ovuleert!! Je weet maar nooit!
Chant: Gefelicteerd met je nieuwe baan!! :dance: :dance: Klinkt super!
Alle goede dingen komen toch in 3en? Dus baan, lieve pup, en …(beeb?)
Laten we het hopen!!!
Moon: Ten eerste: dikke knuffel voor Jeroen!!! :inlove:
Wat ik tijdens de wachtweken ga doen…wat ik het liefs zou doen is de laatste week in bed duiken en slapen tot ik overtijd ben.
Maar aangezien dat niet gaat denk ik dat ik gewoon gek word :shifty:
Ik weet niet hoe ik die w-weken door moet komen. Je kan zeggen denk er niet aan, maar zodra je s’morgens je foliumtabletjes slikt of die fijne :liar: progestantabletjes inbrengt weet je toch weer waar je op wacht? Die progestan vind ik trouwens een ramp, ik weet niet hoe jullie er over denken maar het verpest 'heel veel"!!!
Ik had liever pregnyl gehad zoals Kimmetje maar :wall: :wall: ik ben het vergeten te vragen (dom dom dom)
Byjou: Wat moet dat heerlijk zijn om de dag te beginnen met een buitenrit op je paard!!! Heerlijk, ik ben jaloers hoor!
Het is altijd de ultieme droom van mij geweest: Als ik ooit eens de staats win wil ik een rit maken over het strand en door het duin op mijn eigen paard!! In een ver verleden heb ik een paar lesjes gehad, ik vond het geweldig leuk maar gestopt wegens omstandigheden en nooit meer opgepakt.
Vanochtend een spinning les gedaan voor gevorderden: Heftig!
wel erg lekker…daarna lekker ontbeten in de tuin, gewerkt in de tuin en
weer wat geschilderd. (kozijnen) Mijn hubbie is ook druk aan het klussen geweest dus al met al is het een lekkere zondag geweest.
Morgen werken en dan dinsdag AMC…
Ik ben zo benieuwd naar de uitslag van de emmies…zouden jullie voor me willen duimen dat er een cryo tussen zit?, dat zou echt fantastisch zijn!!
Iedereen veel liefs!!!
Afro
Hoi Afro tuurlijk ga ik duimen voor een cryo!!! Heb een bloemetje voor je!!! Zie foto…
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:
liefs van mij en heel veel suc6 dinsdag! Spannend jij haalt ze op , mijne worden eruitgehaald…mijn hubbie zei vandaag ook dat hij hoopte dat er nog een cryo komt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu na deze poging wel een beetje "gehad heb…4 keer ivf 1 keer cryo poging…tis goed geweest nu…
Al met al zijn we een jaar bezig met ivf…wie weet is deze keer ons lucky shot…
ik ga naar mijn mandje…gaaaaap
dag dames
liefs van mij
Kim meid het klinkt wel heel positief hoor! Gelukkig nog maar een paar daagjes voordat je eindelijk zekerheid hebt! Ik duim voor een mooie posi test!
Afro een of meer cryo’s zou ook wel heeeel erg gaaf zijn! Duim dus hier dat de kwaliteit heel erg goed en ze de vriezer inmogen! Maar eerst straks wat verse ophalen! :mrgreen:
Chan spannend zeg! Dinsdag punctie dus dan gaan de duimen weer op turbooooow!
Heidi wat spannend klinkt het ook bij jou zeg! Het zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat je lichaam nog aan het ontzwangeren is (al zou je dat niet denken na een menstruatie :silenced: ) dus afwachten helaas maar weer ik zie nog 11 dagen staan op je ticker dus tot dan draaien de duimen!
goedemorgen dames,
zo 1 dagje niet geweest en de hele lijst staat weer vol :shock:
Ik had helaas gister weer een off-dag en ja ik weet dat ze erbij horen.
Het was niet zo zeer dat ik down was maar dat ik een helse hoofdpijn had.
Ik durf me niet op migraine te laten testen voor het geval dat niet zo is en men zegt je stelt je aan.Ik weet alleen dat mijn vriend mij volgens mij wel af kan schieten als ik dat soort hoofdpijn dagen heb want ik ben dan niet te genieten en kan de hele dag wel slapen.Maar ja we hebben het weer overleeft en ik heb me dus een tijdje op mijn site’s en forum’s gestort en verder geslapen, vandaar dat ik hier niet was.
Ik ga het vandaag weer uit mijn hoofd doen(heb vaak een spiekbriefje omdat ik niemand wil vergeten en ook niet wie wat aan het doen is)dus mijn exuces alvast als ik iemand vergeet of de verkeerde dingen zeg.
kimmetje:ik heb de typtest helaas niet gehaald en je hebt er niet overheen gekeken want ik was het vergeten er neer te zetten.Maar iig mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien vol op en ik
dat het teken met de kipsalade de goede is.
rhi:ben je nu moderator hier?gezellie en gefeli.Maar vanmiddag hoef ik dus niet bij je langs want je bent werken heb ik begrepen?moet namelijk om 10.00 weer in zutphen zijn.
Aphro ik :thumbup: :thumbup: voor je dinsdag en ben met mijn hoofd ook nog is bij chan en minke(word op genomen en heeft woensdag een keizersnee/novembermama)
chan:ik :thumbup: :thumbup: voor een goede oogst dinsdag!
moon:waar blijft je adres???anders krijg je het kaartje pas met het kraamschudden en DAMES hebben we al een idee wanneer???
ik heb het gevoel dat ik mensen vergeet maar weet zo even niet wie.bij deze alvast sorryyyyyyyyyyyyy.
zo het was best vroeg voor mij 04.15 en dat terwijl er hier ook nog is een alarm af ging om 24.00 pppfff.maar ja went ook wel weer en als ik mazzel heb heb ik vanmiddag nog een derde wijk en daarna stop ik hoor want meer wijken word te gek.dat gaat dit dametje niet trekken.zeker niet als er een zwangerschap gaat komen en ik loop dan bijna aan het einde.(maar ja dat is evt toekomst muziek)
verder voel ik me vandaag wel weer toppie.misschien dat ik vanmiddag afknap omdat ik nu niet even terug het bed in kan maar ik ga proberen gewoon vanavond eerder naar bed te gaan zodat ik smorgens wel weer gewoon mijn bed uit kan en zo de dag door.
groetjes annie
Halllow dames het is Halloween vanaaf. Spannend!
Mss komen er nog wel wat enge films op of zo.
Moon ik was met mannetje en stel waarvan zij over de 20 weken zwanger was. Die was totaal kaput na al dat lopen
Anders had ik je zeker gebeld hoor! Wil Jeroen ziehien!!!
Dus dames kom maar op met data dat jullie kunnen…14-15 was geen optie voor Ang dus ik zou zeggen het weekend daarna?
Annie wauwie je bent goed bezig zeg! Maar idd ook met het verzetten van de klok enzo mss wel beter om eerder te gaan slapen. Zou ik me ook wat aan moeten wennen want om 10 uur voelt het als 11 tegenwoordig. Ben al gene voorstander van verzetten van klokken maar dit is wel lastig voor je bioritme.
Morgen dames…
Vanmiddag laatste cursus , vanavond feestje voor mij op mijn werk ,
morgen punctie vrijdag emmies ophalen…jee wat ben ik gespannen…
volgen jullie het nog??? :silenced: :silenced: iek niet…
Heb een mooi gedicht gevonden voor ins eventuele adoptiekind…
Daar laat ik het maar bij voor vandaag , komt verder weinig zinnigs uit mij vandaag…
dag dames zullen jullie morgen aan me denken (en Rhi doe jij een wees gegroetje voor me??? :mrgreen: )
Liefs van een (alleen vandaag??? :doh: ) verwarde mij
Ik zie een ster
en denk aan jou
mijn kind van ver
de nacht is donker
ik staar naar de maan
je lijkt wel lichtjaren
bij mij vandaan
de nacht is donker
ik wens je zoete dromen
en hoop dat we heel snel
naar jou zullen komen
de nacht is donker
soms maak ik me zorgen
lig wakker om jou
maar dan komt de morgen
weer een dag dichter bij jou
:inlove: :inlove:
Wat een mooi gedicht is dat geworden Chan!
En tuurlijk doe ik dat! Alles wat maar kan helpen :mrgreen: deed het voor mij ook
Maareuh hopelijk alleen vandaag verward, wel genieten van je feestje hopelijk ik ben iig thuis met de griep dus ik houd het lekker bij mijn bankje de laptop en vruchtensap en soep 8) geen ruige feestjes.
zow wat gaat dat snel dat typen van jullie :shock: :shock:
moest wel ff weer bijlezen hoor
byjou wat een ongelovelijk mooi gedicht!!!en kan me ook wel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen het is ook allemaal niet niks heeeeel veeeel succes met de punctie en je hub natuurlijk ook
annue wat vervelend dat je zo’n hoofdpijn hebt, ik zou het toch even laten nakijken bij de ha, het is voor je eigen bestwil, hoe bevalt het vroege werken eigenlijk pppff wel heel vroeg he,ik heb het ook altijd gedaan in een slagerij moest er zondag nacht om 1.30 en de rest v/d week om 3.30 beginnen
afro heeeel veeeel succes morgen bij de tp en hopen dat er ook mooie cryo’s tussen zit, waar moet je naar toe eigenlijk zwolle of gaan jullie naar een ander zh???
rhiannon wauw het moderator ik heb het gelezen in me postvakje :oops: maar wat goed zeg, het is idd vanaaf haloween wel jammer dat het hier niet zo is als in amerika ik vind dat wel gaf hoor al die kids lekker verkleden en pompoenen uithollen gezellig ach misschien komt het hier ook wel eens in het begint al steeds meer een rage te worden
heidi ik begrijp het niet helemaal :oops: :oops: maar heb het gevoel dat je denkt dat je zwanger bent ik hoooop het zo voor je meis mijn duimen draaien vollop voor je
moon hoe is het met jeroen het is ook zo’n leker ding he
over mezelf
gaan we weer hihihi nog 3 dagen het schiet nu op nog steeds geen teken van een eventuele menstruatie dus hopen dat het goed zit
we hebben ons huis verkocht ondervoorbehoud van financiering :dance: :evil: :evil: gaaaaaaaaaaf he ik ben zo blij echt waar weer een zorg minder
Byjou:
Bedankt voor de roos!!! Ik ben misschien een sentimentele muts maar ik moest even een traantje wegpinken hoor .
Ik wens jou in ieder geval heel veel succes morgen!!! Ik zal aan je denken.
liefs Afro
p.s.
( Iedereen bedankt voor al die lieve woorden en wensen)