IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

chan:mooi gedicht zeg en heb je van je feestje genoten?ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor je vandaag.

aphro:ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: vandaag ook voor jou voor een goede tp.

kimmetje:ik heb het nu net twee dagen gedaan het vroeg op gestaan dus nu gaat het nog wel, maar ik weet pas echt hoe het gaat als ik einde van de week nog steeds mijn bed uit kan komen, want dan ben ik al veel moeier omdat ik vaker vroeg er uit en meer bewogen heb.maar nog 3 dagen niets geen :evil: :evil: :evil: zien en dan testen en dan … we hopen op goed nieuws.

moon:ik heb je een pbtje terug gestuurd en de kaart gaat straks de bus op.

rhi:irritant he steeds die klok verzetten.je raakt helemaal van je ritme :x :x

maar ja met mijn hoofd gaat het gelukkig wel weer beter maar zal er is met de internist over hebben.ik kom trouwens eind november pas weer in zutphen(smorgens) en ik moet nu kijken voor assertieviteits(?)training, maar dan hier in de buurt.lukt dat niet kon ik als nog weer in zutphen terecht.verder was ze dik tevrden over hoe ik bezig was met alles.

nog steeds lekker aan het sporten???

nou ik heb de wijk van smorgens er weer opzitten en een voordeel van vroeg thuis is de pc voor me eigen hihihihih

gister avond heb ik er geen kans voor gekregen om er achter te gaan, maar ja maakte niet zoveel uit had nog veel andere dingen te doen en ben betijds naar bed gegaan en dat doe ik vanavond ook weer.

groetjes annie

Hoi meiden,

Annie, knap hoor! Dat het je lukt om iedere dag zo vroeg je bed uit kunt komen. Bij mij lukt dat zomers best aardig, maar in de winter als het nog donker en koud is ben ik moeilijk mijn bed uit te sleuren :lol:

Byjou, succes vandaag met de punctie! Hopelijk een goede oogst. :thumbup:

Aphro, heel veel succes vandaag met de tp en mogen de wachtweken eindigen in een positieve test. :pray:

Rhi, heb je nog iets gedaan m.b.t haaloween. Nog een paar spannende films bekeken? Nog gefeliciteerd met je promotie tot moderator :clap:

Kim, nog maar 2 daagjes. Mag je dan een test doen, of wordt er bloed geprikt? Ik hoop dat het allemaal goed is!!! :pray:

Je hebt het helemaal goed begrepen hoor. Al denk ik nu meer dat het er nog veel te vroeg voor is en het waarschijnlijk niet zo is. We wachten maar weer af.

Moon, gaat alles goed bij jullie?

Zou Kaatje al terug zijn van vakantie? Ik ben zo benieuwd of er bij haar al positief nieuws is :oops:

Hier gaat alles zijn gangetje. Gister een beetje en off day. Vooral mijn man had het even moeilijk. Tijdens voetbal (zondag) waren er veel mannen die hun vrouw en kinderen mee hadden genomen. Ze hebben zelfs beschuit met muisjes gehad, omdat er pas iemand vader was geworden. En gister in het winkelcentrum leip het zowat over van alle kleine kinderen/baby’s die er waren. Hij heeft het dan erg moeilijk, hij wil zo graag dat het bij ons ook nog een keer lukt. Hij hoopt het wel, maar echt geloven doet ie het niet meer. Hij kan momenteel ook geen troost putten uit de bbz. Het is dan zo moeilijk om hem op te fleuren/troosten.

Maar goed, gister avond ging het al iets beter. ( Wat seks allemaal kan doen :smiley: :oops: )

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

Hey Meiden,

Chant; meid: ik wens je veel suc6, waarschijnlijk ben je er al maar ik denk aan je hoor. Bij mij gaan de kaarsjes branden! Op naar het wondertje. Mooi gedicht joh. :-*

Rhi; Ik las dat je moderator bent. GEFELICITEERD. Wat leuk zeg. Hoe is het met je griepje? Al aan de beter hand?

Heidi; Hopelijk is je poging nummer 2 niet nodig, en ben je nu ook op de natuurlijke manier zwanger van een wondertje. Ik hoop het voor je. Houd de moed erin meid. Bij ons is het de 3e keer gelukt, zo zie je maar. Sommige dingen heb je helaas niet in de hand. Heb ik veel aan gedacht. Hetgeen dat ons leven compleet zou maken, daar moesten we lang op wachten. Vreemd al dingen.

Kim; Ook ik krijg langzaam het gevoel dat jij weleens zwanger kunt zijn meid. Nog een aantal daagjes, heb je niet de neiging om eerder te gaan testen? Ik kon het nooit zo lang houden hoor. Mijn duimen blijven draaien.

Apfro; Meid jij mag vandaag de emmies gaan halen JEUHHHHHHH Daar moet een topper bijzitten… Heel veel plezier, het is toch altijd wel een beetje een feestelijke gelegenheid.

:smiley: :smiley: Mama Moon; Hoe gaat het bij jou? Geniet je lekker van Jeroen? :inlove: En de nachtelijke taferelen? Ziojn die lekker vol te houden?

Nou met mij gaat het zijn gangetje; gisteren lekker wezen schoppen voor de beeb! Bij ons in de stad is er een gave winkel en die had een extra koopavond met veel kortingen op merkkleding. Ben ik ffe samen met mijn mannetje geweest en hebben wel het e.e.a. gekocht. Toen we thuis kwamen lag er een brief in de bus dat de babykamer vertraging heeft opgelopen en dat die pas vermoedelijk de 1e week van december komt. Balen zeg :frowning: had me er zo op verheugd maar goed jammer. Nou ik ga weer wat doen. Ben op mijn werk. :oops:

Tot snel weer.

Liefs Angela

oh ikki ik zit echt te denken om die test eerder te doen zoals vandaag al of morgen maar mijn hub is erg standvastig en vind dat ik gewoon moet wachten (hij heeft natuurlijk ook wel gelijk) nu nog 2 dagen (pffff gaan we weer) morgen ga ik een test halen en donderdag ga ik heeeeeel vroeg mijn bed uit om te testen!!! ik kan echt niet meer wachten ben het zat die onzekerheid!!!ik wil het weten… nu!!! hihihihihi

heeft trouwens iemand nog wat gehoord of gelezen van kaatje ??? hoe haar uitslag is geweest kheb haar al een tijdje niet meer gezien

Kim, wat spannend!!! Kan me zo voorstellen dat je het wilt weten! :roll: Sterkte nog met wachten…

chant; hopelijk viel de pijn mee vandaag en zijn er genoeg eitjes weggehaald en…nu weer duimen voor een goede bevruchting :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Ik denk aan je.

Hoe was de laatste adoptiecursus?

Aphro; Jij vandaag de TP!!! Spannend he?! Ik vond het ook wel iets feestelijks. Veel plezier vandaag :wink:

Annie, volgens mij ben je heel goed bezig! :thumbup:

Rhi, al weer beetje beter?

Heidi: Wat jouw mannetje afgelopen zondag had, had ik ook afgelopen zondag. Wij gingen naar een bandje kijken van vrienden, en daar waren ook een paar kleine kinderen en een meisje (onverwachts en eigenlijk nog niet op gerekend) met zwangere buik…ik had het ook zwaar. Maar gelukkig krijgen we heel veel steun van onze vrienden. Echt super!

Sinds gisteren voel ik me minder down en neerslachtig. Dus het gaat wel weer de goede kant op. Het rood vloeien is nu ook eindelijk gestopt. (wel met behulp van pillen) en dat helpt ook wel moet ik zeggen. De confrontatie is wat minder :wall:

Kaatje…hoe gaat het met je?

Ik ga maar weer eens verder…zit op mijn werk namelijk :naughty:

:-* Rennic

Hallo meiden,

Hier ben ik weer even!!!Ik zou echt wel vaker met jullie mee willen lezen en reageren maar sinds Donney op school zit en ik wat meer werk heb ik het gewoon zo druk druk druk,maar ik vergeet jullie niet hoor ik denk en duim nog steeds voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kim meid wat spannend zeg :thumbup: :thumbup: :thumbup: ,heel veel succes met testen en nog even de woensdag door zien te komen meis!!!

Aprho,ook bij jou is het spannend zeg!!!Vandaag had je de terugplaatsing heel veel succes meid :thumbup:

Chan,wat een ontroerend gedichtje heb je geplaatst zeg!!!Alles goed verder???

Rhi,ik las dat je zoveel sport wat doe je voor sport???Ik heb afgelopen zaterdag een uitvoering gehad met stepaerobic met de bibbers in mijn benen hoor :wink:

Hoe is het met Rennic,Kaatje,Heidi,Annie,Moon ik hoop dat ik niemand ben vergeten :oops:

Liefs Urs :-*

Hallo

dames

beetje versufd nog even op kok (hoezo verslaafd?)

7! mooie eicellen gevonden! het was allemaal zo gepiept!

Ik ben dan ook een kei!

Mijn feestje gisteravond was erg leuk en erg emo…Maar goed ik heb de keuze gemaakt!

Vrijdag de tp!

Ik ga nog ff naar mijn mandje…

liefs van mij

He Chan, :dance: wat een goeie score zeg!!!Daar zit echt wel een goeie bij hoor ik weet het zeker!!!Doe het lekker rustigaan meis succes :-

Liefs Urs :-

chan:mooie score hoor en nu op naar de vrijdag met een aantal goede emmies :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hey Chant,

Wat een goede score meid. Daar moet een toppertje bijzitten.

Slaap lekker, rust lekker uit! :-

Kimmetje; Knap hoor als je langer kunt wachten, dat ging bij mij echt niet op of hubbie het nu leuk vind of niet haha :wink: Ik wens je veel suc6 met het moeilijke wachten.

Nou met mij nog steeds alles oke, ik heb net snel ffe een nieuwe buikfoto gemaakt, dat was weer wel nodig, is veel te lang geleden. Hij is onduidelijk. De volgende is wat duidelijker.

Zet hem op allemaal.

Liefs Angela :-

Chan, GE-WEL-DIG!!! Wat een mooie score! Hopen op goede bevruchting met goede celdeling! En dan je aandacht lekker op je nieuwe baan richten, je zal zien hoe snel de WW voorbij zijn!

Wat had je een supermooi gedicht geschreven! Erg rakend! Ik kan dat nooit verwoorden, maar jij hebt echt de juiste woorden voor onze alle bekende emoties!

Kim, ik had allang getest hoor! Op de 12e wachtdag, (maandagochtend en donderdagochtend mocht ik pas testen)! Maandag al positief, woensdagochtend weer getest, nog steeds pos. Heb toen het ziekenhuis gebeld. Deze gaven mij de zekerheid als het nog steeds pos. is moest ik er vanuit gaan dat ik ZWANGER was!

Dus meid, ik neem mijn denkbeeldige petje voor je af dat je NOG STEEDS NIET getest hebt! Je houdt in ieder geval de spanning erg hoog :mrgreen:

Aphro, hoe is het vandaag met jou gegaan? Ben erg benieuwd!

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje??? Mama Moon roep je nu! Waar ben je nou? Hoe is het met jou? Ik hoop dat je goed nieuws voor ons hebt!

Urs, natuurlijk begrijp ik dat je nu wat minder op de KOK bent! Ik heb ook veeeeeeeel minder tijd (hoe kan dat nou??) :?

Ben blij dat het met jou goed gaat, ik las op de vlinderpraat dat het alweer een jaar geleden is dat je een zware beslissing hebt moeten nemen! Meid, ik ben echt TROTS op je! Je hebt het niet gemakkelijk gehad en je bent voor heeeel veeeeeeeeeel mensen een virtuele steun!!

Rennic, hoe gaat het met jou?

Heidi, tja voor je hubbie is dit ook erg frusterend! En erg moeilijk, van mannen wordt verwacht dat zij hun emoties niet uiten. Dit doen zij dan ook niet snel, maar het moet er toch uit! Ook hij heeft zijn dromen! Gelukkig zijn jullie goede steun en toeverlaat voor elkaar. Altijd blijven praten!!

Ang…JIPPIE!!! Eindelijk weer een buikfoto van je te zien! Heerlijk hoor. Ik moet zeggen dat ik nu wel heeeeeeel erg blij ben dat ik van mijn buik af ben. Echt het was de laatste maanden niet echt leuk meer zo’n dikke buik, het gaat in de weg zitten. Bij mij helemaal omdat ik niet groot ben, Jeroen zat echt tegen mijn ribben en mijn blaas. Nee, nu is het een stukje makkelijker hoor :mrgreen: ! Maar je hebt een mooie buik! Heb je al last van straie? Ik gelukkig niet, alleen nu een vreselijke blubberbuik! Maar dat wist ik wel van tevoren, was al niet echt mager :shifty: :oops: !

Rhi, hoe is het nou met je? Nog :sick: van de griep? Ben je uitgeteld?

Laat je maar lekker verwennen door Daan!

Met ons gaat het prima, Jeroen eet en slaapt goed! Nu ligt hij weer heerlijk te slapen! Geweldig ventje hoor! Om te :drool: :dance: !

Liefs,

Moon

Hallo Meiden,

HOERA!!! jullie duimsessie heeft gewerkt!!! Van de 6 eitjes waren er 6 bevrucht!!

De kwaliteit was zo goed dat er ook is ingevroren!!! (TRALALALALALA)

Ik kan jullie niet zeggen hoe blij we waren, we hadden echt zoiets van als we nu dit geluk hebben, misschien straks dan ook wel???

…we hebben dus weer wat hoop gekregen. Dat hadden we echt even nodig…

Byjou: Wat een mooie score zeg 7 eitjes. Ik ga heel hard voor je duimen dat er voor jullie ook cryo’s bijzitten!!! Goed gedaan hoor!!!

Veel liefs allemaal van een hele blij meisje…

p.s. ik heb sinds vanmiddag een beetje kramp rechtsonder in mijn buik.

Ik ben maar even lekker rustig op de bank gaan liggen vandaag. Bij de vorige TP had die kramp niet, en evenals vorige keer is de tp ook dit keer spoedig verlopen. Wie herkent dit?

:smiley: goedemorgen dames!

Afro Kramo in je buik is normaal… dat komt omdat de eierstok zich aan t inkrimpen is!

wat een goede score! En ook nog ingevroren! meid we gaan duimen!

Moon lekker dat Jeroen zo lief is…Dan geniet je dubbel! :inlove:

hier gaat alles zijn gangetje, peetje drukkend gevoel in de buik , verder weinig last.

Blijf vandaag nog lekker niksen! :mrgreen:

Vanmiddag hoor ik of er bevruchting is en hoeveel!

dus ik meld me vanmiddag nog eens!

Angela wat een mooie buik!!! :inlove:

LIefs van mij

Whaaa dames wat is er veel geschreven!

En dan ook nog lekker veel goed nieuws!

Afro ingevroren!!! :mrgreen: :mrgreen: Joepie!!! Die krampen zijn idd heel normaal hoor zorg ervoor dat je goed drinkt dat wil nog wel eens helpen en een lekker kruikje kan ook fijn zijn. We duimen hier flink door!

Chan!!! Whaaaaa 7 eitjes! Wat goed gedaan! Die weesgegroetjes doen er wat aan zeg :angel: :mrgreen: daar doen we er nog een paar van bij voor vandaag.

Ang wauwie wat een mooie foto! Wat groeit jullie ukkie lekker, nog even zo doorgaan en over 10 weekjes zou het al geboren mogen worden…wat gaat dat toch snel zeg!

Moon deze week wordt er even weinig gesport, gaat niet goed samen met griep. En mannetje gaat echt niet alleen :oops: dus maar een keer inhalen samen. Maar lekker om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat met je mannekes en jezelf!

Rennic en Heidi ook, dat confronterende is zoo vervelend. Je kunt er ook nix aan doen, je blijft het tegenkomen…in de super, op feestjes etc. Wat wel helpt is idd de steun vanuit je omgeving. Je pikt heel snel eruit wie je beste vrienden zijn. :silenced:

Urs wij doen aan cardio fitness een kleine ronde met wat fietsen, cyclotrainer en leg press. Dit omdat Daan ooit eens geopereerd is aan zijn knie en dat niet teveel kan en mag belasten. Ik doe dus ook vooral mee om hem gemotiveerd te houden en gezelschap te houden. Beetje de stok achter de deur om te gaan :wink:

Stepearobics pfff das ook zwaar…maar dat zal ook wel komen omdat mijn hoofd-voet coordinatie niet echt meewerkt hahaha.

Hey Meiden,

Moon; Ik geniet nu nog van elk moment hoor van mijn buikje, en die kleine schopjes enzo heerlijk. Moet er nog niet aan denken dat die straks weer weg is. Ik heb nog geen last van striae, maar wat niet is kan nog komen. Hoop natuurlijk dat dat lekker wegblijft. Ik ben ook niet zo groot hoor 1.62 haha. Maar kan me voorstellen dat de buik op een gegeven moment in de weg gaat zitten. Maar voor nu ik geniet nog even en neem nu ik nog kan de kwaaltjes op de koop toe. Bedankt voor je complimentje! J Oja die blubberbuik gaat ook wel weg hoor, had mijn vriendinnetje ook en die heeft nu haar eigen buikje weer terug. Komt goed allemaal.

Apfro; Die kramp is inderdaad normaal meid, lekker rusten en veel drinken! De duimsessies gaan hier gewoon door, dus op naar de volgende overwinning. En wat goed dat er nog is ingevroren zeg. Was bij mijn laatste poging ook. Dus wie weet…

Chant; Suc6 vanmiddag meid, ik hoop dat ze bellen met supernieuws, hou je ons op de hoogte. Er moet een beeb to be tussen zitten.

Rhi; Hopelijk gaat het al wat beter met je. Ja het gaat zo hard niet te geloven gewoon. Al 27 weken zwanger. En ik had dit ook nooit durven hopen. Ik besef nog steeds elke dag dat we veel geluk hebben gehad, dat ik dit ooit nog mee mag maken had ik alleen nog maar gedroomd. Daarom besef ik maar al te goed hoe jullie je voelen. Daarom wil ik ook weten dat ik aan jullie denk en dit jullie allemaal zo van harte gun. We gaan ervoor meiden allemaal… Ik blijf duimen en bidden dat jullie tijd snel komt. Ik weet zo goed hoe jullie je voelen.

Ik wens een ieder weer suc6 en mijn duimpjes draaien weer mee. Op naar het volgende goede nieuws. Heel veel liefs Angela

Aphro en Chan geweldige score, ik voel het het gaat lukken dus :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Ik hoop echt zo Chan dat jij nu aan de beurt bent zou zo mooi zijn!!!

Ben ook erg benieuwd hoe het met Kaatje is? Weet iemand nog iets? Kimmetje het ziet er bij jou ook zeer goed uit, dus :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Ben toch zo thuis dus dan heb ik genoeg tijd om mee te leven…

Rhi, lekker sportief bezig ga zo door…

Moon geniet maar lekker van Jeroen , mooi kereltje hoor !!

:mrgreen: :mrgreen:

Angela mooi buikje hoor , zal mijne ook even showen gisteren genomen!

In het showforum vanaf nu moet dat geloof ik!!

Allemaal succes, meiden ik weet zeker dat er binnenkort een aantal zwangeren bijkomen hoor aan het duimen zal het niet liggen hoor!!

Groet Tans

byjou wat goed he ik gaaaa heel hard voor je duimen dat ze allemaal zijn bevrucht en dat er ook nog wat mooie cryo’s tussen zit

maar natuurlijk hoop ik dat je zwanger gaat worden deze keer!!!

afro waauwie wat een mooie score en ook nog cryo’s het wordt nu echt wel spannend hoor ik hoop naturlijk ook voor jou dat dit keer eindelijk eens een hele fijne zwangerschap uit mag voortkomen

ikkie alweer 27 weken!!! wat gaat dat toch allemaal snel weten jullie eigenlijk wat het wordt of willen jullie dat niet weten???

ik ga vanmiddag een testje kopen en dan is het eindlijk zo ver morgen is voor ons de grote dag!!!mijn hub gaat vanaaf weer werken dus hij maakt mij morgen vroeg wakker en dan kunnen we samen kijken naar de uitslag

had ik jullie al verteld dat onss huis verkocht is?? nou die is dus verkocht kunnen we volgende maand gerust over naar ons nieuwe huisje

Hoi meiden,

Aphro, wat een geweldig nieuws!!! Alle 6 bevrucht en dan ook nog van superkwaliteit. Dit moet gewoon gaan lukken!! Jou wachtweken zijn nu aangebroken. Succes!! Ik duim :thumbup: en :pray: met je mee.

Byjou, bij jou ook al zo’n goede oogst. Ik hoop dat de rest ook goed is. Succes!!! :thumbup: :pray: Laat zo snel mogelijk iets weten,hè :oops:

Rhi, jij bent lekker sportief bezig zeg. :clap: Ik wou dat ik die discipline had om ook zo fanatiek te gaan sporten. Maar eerst even goed uitzieken!! Dat is heel belangrijk!

Ang, bedankt voor al je steun. Je bent een van de positieve voorbeelden voor ons allen. Fijn dat alles lekker gaat! Geniet ervan!!

Urs, jij natuurlijk ook bedankt voor al je steun. Dat doet me (ons allemaal denk ik) goed!!!

Moon, wat is Jeroen toch een lekker ventje. Ben je zelf al wat bijgekomen van de bevalling en het kraamschudden? Of is dat laatste nog volop aan de gang?

Kim, ooooh nog maar 1 dagje. Wat ontzettend spannend!! Kun je voor ons niet al vandaag testen??? :oops: Ik hoop zo dat het positief is. Hoe denk je er zelf over?

Annie, lukt het allemaal nog bij jou meid. Gaat alles goed?

Tans, waar staat je foto ergens? Kan 'm niet vinden en ik ben erg nieuwsgierig :oops:

Kaatje, come out, come out where ever you are!

Rennic, hoe gaat het bij jou? Ik weet precies hoe je je voelt. het liefst zou je jezelf op willen sluiten en pas weer naar buiten komen als je zelf fantastisch nieuws te vertellen hebt. Ik probeer me maar voor te houden: Onze tijd komt nog wel, wie weet wat zij er wel niet voor hebben moeten doen. Hou moed!!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben :eh:

Ik krijg zo onderhand weer zin om te gaan werken. Niet dat ik me eigen verveel, maar toch wer even een andere omgeving en even lekker bezig zijn.

Weten bij jullie in je omgeving mensen dat jullie met ivf bezig zijn? En hoe staat jullie mannetjes daar tegen over? Mijn man wil niet dat iemand het weet. Hij vond het heel moeilijk dat ik het verteld heb aan mijn beste vriendin. Ik heb het ook verteld aan mijn ouders en dat vind nog moeilijker en baalt daar eigenlijk gigantisch van. Hij kan niet goed begrijpen dat ik daar graag met iemand over wil praten. Als ik ergens meezat ging ik daar altijd mee naar mijn ouders en nu dus ook. Hij zit helaas wat anders in elkaar. Hij heeft het nu wel geaccepteerd, maar zo nu en dan komt dat toch weer naar boven. (mijn ouders wisten het ook al een paar maanden, voordat ik hem vertelde dat zij ervan af wisten)

Succes allemaal!!

Chant, Super score! Ik ben erg benieuwd hoeveel er bevrucht zijn :thumbup: Hopelijk net zo´n goede score als Afpro!

Super :thumbup:

Ang, mooi buikje heb je! Echt prachtig. kan me voorstellen dat je er volop van geniet.

Bedankt ook voor je support!! Net als Urs!!

:-

Kim…morgen dan eindelijk testen!!! Ben je nog steeds misselijk?

Dit moet goed komen gewoon :pray:

Moon, geef die knul van je maar een dikke knuf van me :-

Heidi, dat lijkt me niet makkelijk als je het voor je moet houden.

Bij ons weten eigenlijk best veel mensen het. En daardoor krijg je ook veel steun. Ouders en vrienden en een paar collega´s weten het. Soms is het ook wel vermoeiend hoor. Allemaal erg lief en goed bedoelt, maar soms staat je hoofd er niet naar :silenced:

Maar de lieve woordjes en de steun vind ik toch wel het belangrijkste :!:

Wanneer ga jij weer voor de 2e ivf poging?

Ik begon vanmorgen vroeg (vanacht eigenlijk) weer behoorlijk te vloeien, nou eigenlijk was het geen vloeien meer, maar echt bloeden…bah :wall:

Zelfs later in de ochtend met 2 flinke proppen (sorry voor dit onsmakelijke deel en dat nog wel tijdens de lunch).Het leek wel alsof het allemaal weer overnieuw begon. Vanmorgen dus maar weer het ZH gebeld, maar ze doen eigenlijk niet zo veel. Afwachten nog maar. Volgens haar is het zelfs mogelijk dat het nu echt los komt :?: :!:

Als het na het weekend nog niet over is dan moet ik weer bellen.

Herkent iemand van jullie dit die een miskraam heeft gehad?

Verders ook nog goed nieuws…zoals jullie misschien nog wel weten deed mijn werkgever nogal moeilijk over mijn uren die ik voor de IVF nodig heb. Ze hebben dit uitgezocht en hebben mij een 50/50 regeling geboden. Op zich ok, maar de dag van de punctie, daar was ik het niet mee eens, omdat je dan niet in staat bent om te werken. Nou, die dag krijg ik dus volledig van mijn werkgever :!: :dance: Daar ben ik echt blij mee. In ieder geval 1 slag gewonnen ha ha ha!

Ik ga maar weer eens verder en spiek straks nog ff of er nog meer nieuws is.

gr Rennic

Hoi meiden,

Byjou, al iets gehoord???

Rennic, Jeetje wat een ellende meid. Als het te lang duurt moet je gewoon een afspraak maken hoor. Lijkt me nog erg lang wachten tot na het weekend. Als ik dat allemaal zo lees, lijkt het me een flinke bloeding. Houd het maar goed in de gaten. Heb je ook krampen?

Ik heb er geen ervaring mee, ik werd een week na de operatie gewoon ongi en heb eigenlijk daarvoor maar een beetje gevloeid (waarschijnlijk van de operatie zelf) Sterkte!!

“Soms is het ook wel vermoeiend hoor. Allemaal erg lief en goed bedoelt, maar soms staat je hoofd er niet naar”

Dat is ook een van de redenen waarom mijn man het voor zich wil houden. En daarnaast vind ie het krijgen van een kind iets van ons tweeen en daar heeft niemand iets mee te maken. Ik kan zijn standpunt ook wel begrijpen maar het is soms inderdaad niet zo makkelijk om het allemaal voor me te houden.