hey hey
Heidi nog niks gehoord…
Mijn hubbie is ook wel een beetje zo…gister waren er nog 2 stellen en hij wilde perse de gordijnen dicht…
ach het geeft allemaal niet de een gaat er zo mee om en de ander zo!
Ik vind dat niet zo erg dat hubje dat zo ziet . tis voor een man wat moeilijker denk ik!
ikmeld me zodra ik iets weet! :mrgreen:
liefs van mij
Hoera we zijn weer blij…maar ook voorzichtig…
Alle 7 :inlove: bevrucht !
Vrijdag 11.15 de tp!
Is wel weer een opluchting!
dag dag
liefs van mij :inlove: :mrgreen: :thumbup:
was vergeten te vragen of het van goede kwaliteit is of niet maar deze keer ga ik dat eens niet vragen!
Lijkt me verstandiger…alle keren wilde ik dat precies weten!
Nu niet…
dag dag…
liefs van mij :inlove:
byjou dat is echt wel een superscore
en daar zitten ook nog wel cryo’s tussen maar ik hoop echt dat het niet hoeft en dat je lekker zwanger gaat worden dit keer
hey Chant;
Goed joh ik had het al gezegd maar ik zeg het nog een keertje JOEPPIE… :inlove:
Allemaal bevrucht… Nu de rest nog, op naar de tp meid. :-*
Nou ik ben vanmiddag met mijn hondje naar de dierenarts geweest, en ze blijkt gekneusde ribbetjes te hebben. Hoe ze daar aankomt dat weet ik echt niet. Zo zielig om ze zo te zien. pffff kan er wel om huilen. Ze heeft pijnstillers gehad voor zeker een weekje, en een pijnstillende injectie. Hopelijk is ze snel weer de oude Diva .
Nou meisjes ga ffe op de bank liggen. Tot morgen slaap lekker
okey ladies ik ga nu maar lekker naar bed toe en proberen nog wat te slapen
ik laat jullie het morgen zo snel mogelijk weten wat de uitslag is
WISH ME LUCK
goedemorgen allemaal
IK BEN ZWANGER!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
mijn hubbie heeft me vanmorgen wakker gemaakt en toen heb ik gelijk de test gedaan er zat al een dikke vette plus toen ik nog niet eens van het toilet was ik zei tegen hem
gefeliciteerd je wordt weer papa, toen vlogen we elkaar in de armen
straks ff de gyn ellen kijken wat er nu allemaal gaat gebeuren
groetjes en jullie ook veel succes het zou mooi zijn als er nog meer zwangeren bij komen
Zoow gister storing gehad met internet dus kon niet online komen en nu ben ik er weer en zie ik hartstikke goed nieuws!!
Chan toppertje! Wat een schitterende score! Ik blijf duimen voor wat mooie cryo’s en maak een mooie dag van de TP want echt dit gaat ook een toppertje worden! Ik hoop zooooo dat je zwanger wordt van deze ronde! :-
Kim! Wat gaaaaaf een broertje of zusje voor Lucas! Helemaal te gek! Dat wordt ook een feestje bij jullie!
Ang sterkte met je lieffie wat sneu altijd als ze pijn hebben :-
Jippie!!! Het kon gewoon niet anders.
Kim is zwanger!!! :dance: :dance:
Meid, van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan
Liefs Heidi :-*
ps:
Kim, mag ik vragen wat de reden was voor ivf?
chan:goede score toppie en ik :thumbup: :thumbup: weer naar vrijdag.
KImmetje :GEFELICITEERD!!!
rhi:al wat beter met je???
sorry verder weet ik het even niet meer,gister een dag met allemaal tegenslagjes gehad, dacht dat ik gek werd.
heb nu ook geen fiets om kranten mee te lopen(fiets sleutel verloren :oops: :oops: )dus steeds naar het depot lopen en daar de reservefiets gebruiken en dan weer naar huis wandelen.nadeel:kan van de fiets natuurlijk niet te lang gebruik maken als er nog iemand uitvalt met een fiets hebben we een probleem. voordeel:meer lopen nog strakker de spieren nog WIJDER die broeken van mij
maar ja misschien kan niesco het slot slopen vandaag en dan gebruik ik het andere losse slot wel, want daar heb ik het reservesleuteltje van 8) )
groetjes annie
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH…Er is een ster op komst!!!
Gefeliciteerd Kim met de zwangerschap!
Wij hadden het allemaal voorgevoeld hoor, maar ja, ons gewoon in de spanning laten zitten hahahaha :lol:
Chan, voor jou is het dit keer ook hartstikke raak! Alles bevrucht! Beter kan het niet!
Ik ben nog steeds mega aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Maar ook voor Afro: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ahhh Ang, wat sneu voor Diva! Hopelijk verlichten de medicijnen echt de pijn! Je bent zo machteloos hé!
Veel liefs,
Moon
gefeliciteerd kim! geweldig!
Echt super!
hier ook even leuk nieuws, gister vergadering gehad over de poolse kinderen.
Wij krijgen in december een jongen van 7 jaar! Matteuz heet hij! Leuk he?
Was zoooo blij… :inlove: Ga wel een of andere aktie op touw zetten…hij heeft ook nog 2 broertjes en alles wat ze aanhadden was een majo en een thirtje…zo sneu .
Morgen onze beebjes trug… we zijn benieuwd!
dag dag
Liefs van mij :inlove:
Ik sluip ff naar binnen om Kim te feliciteren :inlove:
Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!!! :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD KIM & HUBBIE MET JULLIE ZWANGERSCHAP
Chant; Wat leuk zeg dat jongetje dat bij jullie komt logeren, wat voor actie ga je opzetten? Om geld in te zamelen of zoiets? Kei gaaf dat je je zo inzet voor de kindertjes TOPPIE
:thumbup:
Nou hier gaat het wat minder met me, ik maak me ontzettend zorgen over mijn hondje, ze heeft heel veel pijn! En ik begin aan de dierenarts te twijfelen :? Ik denk niet dat ze gekneusde ribbetjes heeft, ze laat haar achterpootjes een beetje slepen en kan er niet op blijven staan. Ik denk niet dat dat iets met de ribbetjes te maken heeft. pffff ben er emo van zeg. Ik ga vanmiddag toch terug naar de dierenarts en hopelijk kan hij me nu vertellen wat ze wel heeft. Ik hoop zo dat het niks levensbedreigends is
, en dat ze snel weer de oude wordt. Ik ga eerder weg van me werk en mijn moeder gaat tussendoor ffe kijken hoe het met dr gaat. Ik hou jullie op de hoogte. Zetten jullie voor Diva wat :thumbup: :thumbup: in?? :-* Angela
Hallo !
Ik ga inderdaad proberen om geld in te zamelen voor Matheuz en zijn broertjes…zodat ik ze alledrie eens mooie kleren en schoenen kan geven met de kerst…
Is echt hard nodig bah ben er ook helemaal emo van…
Ang heel veel sterkte met je hondje vanmiddag ! Ik zal een kaarsje laten branden!
Liefs van mij
KIM Fantastisch nieuws!!!
GEFELICITEERD MEID!!!
Groet Tans
:inlove: Hier is hij dan…mooie foto van een lief mannetje!
liefs van mij
Hoi allemaal ik ben er weer!!!
Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten maar ik had mijn wachtwoord niet bij me op mijn vakantie. En dat is er eentje met rare letters en cijfers dus die weet ik niet uit mijn hoofd.
Maar ik ben dus zwangerrrrrrrrr
Ik heb op mijn vakantie getest op dag 18 na de punctie en ik kreeg een super vette plus. Totaal niet verwacht moet ik zeggen. Ik zag het echt erg somber in. Op dag 22 nog een test gedaan en weer positief omdat ik me zo onzeker voelde omdat het de vorige keer op dag 20 mis ging, toen had ik ook een positieve test.
Gisteren ben ik al naar het ziekenhuis geweest voor een echo. En toen schrok ik wel een beetje. Het zijn er namelijk 2!!! Oeps ik wist natuurlijk met een terugplaatsing van 2 emmies dat dat kan maar jeetje zeg pfff heftig! Ik moet er nog wel een beetje aan wennen. Verder zijn we natuurlijk heeeeel erg blij. Morgen ben ik denk ik volgens mijn berekeningen 7 weken zwanger. Er kan nog van alles misgaan maar ik ga uit van het positieve. Ik ben erg misselijk en moe maar daar hoor je mij niet over klagen! Over twee weken moet ik weer terugkomen in het ziekenhuis. Er zitten nog een aantal fikse cystes in mijn buik als gevolg van de punctie. Dat verkaart ook waarom ik zo veel last heb gehad van de punctie deze keer. De arts zei dat deze vanzelf minder worden. Ik hoop het maar want door die cystes heb ik een opgeblazen buik.
Ben echt reuze blij, mijn hormoontjes gieren al door mijn lijf zodat ik af en toe wel even moet slikken van de schrik. Spannend allemaal maar wel super gaaf.
Ik zag net snel dat Kimmie ook heel goed nieuws had! gefeliciteerd! Ik heb nog niet alles kunnen bijlezen. Ga ik snel doen maar ik moest toch snel even het goede nieuws vertellen.
groetjes Kaatje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wauw, ik moet even inbreken bij zoveel goed nieuws.
Kim: van harte meid… ik hoop op een superzwangerschap! Gefeliciteerd met je tweede wondertje!
En Kaatje: wat een wonder en wat een feest! 2 emmies aangeslagen… gefeliciteerd! Ik snap dat je er nog helemaal beduusd van bent, maar het komt vast allemaal goed!
Byjou: ik duim heel hard voor jullie dat het deze keer jullie gelukspoging mag zijn. En voor Afro ook dat het mag lukken!
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe! Zoveel geduld en zoveel moeite… ik hoop en bid dat het beloond zal worden met een heel lieve baby!