Kaatje!!!
Gefeliciteerd meid! en dan ook nog 2! dat hebben we nog niet gehad!
geniet ervan!
Kaatje!!! :mrgreen: :inlove: :mrgreen: wat ontzettend kewl meid!! Gefeli en we blijven duimen dat het goed mag blijven gaan!
KAATJE GE-WEL-DIG!!! Wie had dat verwacht? Zwanger van een 2-LING!!
Meid en hubbie, gefeliciteerd! geniet ervan!!
Liefs,
Moon
Hey lieve meiden,
Kaatje en hubby; DUBBEL gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Je hebt ons lang in spanning gehouden maar ik moet zeggen, het is het wachten waard.
Nou ik heb minder goed nieuws over mijn hondje.
Ze heeft een hernia, haar achterpootjes willen niet meer mee. Ze heeft nu een spuit gehad en nu maar hopen dat het beter wordt. Het kan zijn dat ze verlamt blijft aan haar achterpoten of dat het erger gaat worden, of minder! de kaarsjes nog ffe laten branden meiden.
Ik vind het zo zielig, jeemig wat heb ik hier een verdriet van. ze is pas 5.5 jaar. Normaal komt dit voor bij teckels en of oudere honden. Dat zij dit nu net moet hebben is volgende de dierenarts vette pech. Nou meiden tot snel x Angela
Ships Angela, wat een rotnieuws!
Mijn kaarsen blijven branden voor Diva hoor! Het is niet te hopen dat Diva verlamd blijft . Wat zijn de kansen volgens de DA?
En inderdaad nog zo jong! Kunnen ze dat ineens krijgen? Zal wel net zoals bij mensen gaan.
Sterkte Angela, wij duimen voor Diva!
Liefs,
Moon
Verdorie Ang…ik zal hier ook een kaarsje aandoen.
Ik hoop zo dat het helemaal weer goedkomt met je dame en dat de dierenarts er op tijd bij is! :-*
Lieve ang…
mijn kaarsje brandt ook… heel veel sterkte!
Denk aan je…
Liefs van mij
kaatje:GEFELICITEERD MET EEN 2LING!!!
ang:wat naar van diva zeg.laten we hopen dat de spuit helpt of dat de da er nog wat aan kan doen.wat vooor soort hond is het?
chan:leuk kereltje uit polen en goed idee van je om geld in te zamelen voor kleding.
groetjes annie
ps:mijn slot is gesloopt en ik kan de fiets weer gebruiken!!!
hee hallo allemaal goh wat een felicitaties tanxxxxx allemaal
en ik las dat er nog een zwangere is van een 2ling nog wel!!!waaauuww van harte gefelie kaatje!!!
Heee Kaatje
Gefeliciteerd meid, dubbel plezier nog wel!!!
Was dit nu je eerste of tweede ivf poging, nou in ieder geval lekker genieten nu!!!
Groet Tans
Kaatje en Kim, VAN HARTE GEFELICITEERD :!: :!: :!:
dit is fantastisch nieuws! en Kaatje, een 2-ling…kan me voorstellen dat het ff slikken is, maar toch super he
Ang, wat zielig ik hoop ook dat het niet blijvend is, en dat de spuit gaat helpen! ik :thumbup: :thumbup: voor je.
Chant, inderdaad een schattig jochie!
Veel plezier morgen bij de TP
liefs Rennic
ang. mijn ouders hebben ook een jack russel met een hernia
gelukkig heeft hij er maar afentoe heel erg last van maar dan krijgt hij ook pijnstillers en een pijnstillende prik
meestal gaat het dan wat beter maar helaas zal het niet goed komen
het beste is als ie er veel last van heeft gewoon lekker laten liggen en niet oppakken want dan kunnen ze echt gaan gillen van de pijn
het is zoooo zielig dat ik wel precies weet wat je voelt en dat je ziet dat het beestje veel pijn heeft maar ik hoop dat hij net als de jack van mijn ouders af en toe zo’n aanval heeft en de rest gewoon weer een vrolijk hondje
succes
Hey meiden,
Bedankt voor jullie lieve woorden.
Kim: Diva is ook een jack russel. Kan die van je ouders wel normaal lopen? Zij heeft verlamingsverschijnselen aan haar achterpootjes. Morgen mag ze weer terug voor een spuit pretnison en dan kijken hoe verder.
Ik hoop dat ze er boven op komt en dat het aanvallen zijn. Dan kunnen we met dierenfysio en pijnstilling veel bereiken heb ik overal gelezen. Ze wil zo graag maar kan niet. Zo hulpeloos ligt ze erbij en ik kan niks voor haar doen.
Ik hoop dat je goed nieuws voor me hebt. Liefs Angela :-*
ja de jack van mijn ouders kan wel gewoon lopen maar als hij er erg veel last van heeft (ze hebben ook nog een canadese witte herder en die is erg speels soms komt er per ongelijk een poot op zijn ruggetje dan is het net of het er ineens weer inschiet zeg maar) dan is het echt een zielig klein frummeltje dat alleen maar in de hoek ligt en als ie gaat lopen dan piept ie het uit bbbbrrrrr ze laten hem dan ook maar achterthuis uit en gaan ze er niet teveel mee lopen
het kan wel zomaar zijn dat ie er in blijft hangen en dat die verlamingsverschijnselen niet meer weg gaan
tot nu toe is het wel altijd weer overgegaan maar het is zo zielig!!!
ik hoop echt dat jullie die ellende niet hoeven doortemaken en dat ie over een paar daagjes weer lekker loopt te springen en spelen!!!
Dames!
aan de vooravond van de tp…ik moet zeggen dat ik op dit moment in een dip zit…
Ik weet het even niet meer allemaal…
Nu nog zijn mijn emmies er nog , maar morgen zitten ze in mijn buik en weet ik niet of ze het gaan halen!
Tuurlijk hoop ik het …maar na zoveel verdriet heb ik een soort zelfbescherming ingebouwd…
Ik ga mijn mandje in en hou jullie morgen op de hoogte!
dag dag
Liefs van mij
Er valt niks uit te stippelen
geen dag, geen uur, niet een
Heb geen zorgen, laat je gaan
Ook al weet je niet waarheen
(niet van mij gelezen hier op kok…)
heeel veel succes morgen en ik denk aan je hoor
Lieve Chantalle,
Ik wens je heel veel sterkte morgen en de rest van de WW!
Zelfbescherming is goed, je moet er ook aan de ergste denken! Gelukkig heb jij veel afleiding (nieuwe baan!, sammie en de adoptie). Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk? Of begin je maandag ermee?
Ik ga je de komende weken niet veel lastig vallen! Ga samen met je hubbie leuke dingen doen!
Veel liefs,
Moon
Hoi allemaal,
Daar ben ik weer even een tijdje bewust niet geweest. Lees ik direct allemaal goed nieuws Kaatje en kimmetje gefeliciteerd.
Angela wat erg voor Diva hopelijk werken de spuitjes en kan ze straks weer wat meer.
Hier gaat alles heeeeel langzaam aan weer zijn gangetje ben weer hele dagen op arbeidstherapeutische basis aan het werk en hoop maandag me voor 50% beter te melden. Wel ben ik nog erg moe maar dat schijnt normaal te zijn zegt het ziekenhuis???
Had even een flinke dip nadat bleek dat het toch een vroege miskraam was ipv het niet aanslaan van de behandeling dat was wel even balen zo dicht bij maar toch weer zover ervan af. Maar goed moeten de draad maar weer oppakken en kracht winnen voor poging 2.
Verders vandaag even flink lopen %^&&$#$!$&&* want ze hebben vanmiddag op mijn werk mijn portemonee uit een gesloten kast gestolen dag pasjes dag geld en dag rijbewijs ggggrrrrrrrrrr ik kan ze wel wat, pak het geld, maar wat moet je met mijn rijbewijs. Eerlijk gezegt vind ik zowiezo dat ze met hun poten van mijn spullen af moeten blijven ik moet ook hard werken om ze te verdienen en het is van mij.
Sorrie hoor dat ik hier even mijn gal kom spugen.
Maar goed wens ieder veel sterkte en succes en mijn duimen draaien volop.
Gr Es
Chan ik voel zo met je mee en ik wilde dat ik iets kon doen wat het makkelijker voor je zou maken. :-
Het meest frusti vind ik altijd dat zolang ze nog lekker in het broedkastje bij het lab liggen ze ze zien en in de gaten houden, als ze eenmaal mijn buik in verdwijnen zijn ze onzichtbaar en moeten ze het allemaal zelf doen (alsof dat in het lab niet zo is…maar ja gevoel he doe je nix tegen).
Wat ik wel de vorige keer heb geprobeerd is zo positief mogelijk te blijven…het zijn onze emmies, en ze zijn al zo sterk dat ze zijn gaan groeien, in mijn buik is het vast nog fijner dan in het lab tel dat op bij alles wat ik slik en gebruik om het ze naar de zin te maken.
Ik zal iig knetterhard voor je aan het duimen slaan! En als je je hart wilt luchten…gooi het eruit! :-
Es, staat hierboven ook al…gal spuwen, hart luchten kom maar op! Het is ook te belachelijk dat mensen niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven! En misschien is je rijbewijs wel verzekerd meis. Scheelt je toch weer de kosten ervan (moet je ws wel aangifte doen anders krijg je geloof ik niet eens een nieuwe :wall: ) probeer je niet op de kast te laten jagen want dan hebben ze je dubbel te pakken. :-*
Ang hoe is het Diva gegaan vannacht? Ik hoop zo dat het beter is gegaan en dat ze er weer bovenop komt!
Chantal sterkte vandaag. Ik duim heel hard voor je. :thumbup: :thumbup:
Ik hoop dat je vandaag twee hele mooie emmies hebt opgehaald. Wie weet gaan ze het heel prettg vinden in je buik.
Ik ben net even door de mailtjes gelopen maar ik las dat jullie er in december sowieso een gezinslid bijkrijgen? Wat een schatje en super gefeliciteerd!
Ik zou zo graag willen dat IVF bij iedereen aanslaat! Ik voel me heel erg bevoorrecht. Kan zelf nog steeds niet geloven en houdt met alles grote slag om de arm.
Angela hoe gaat het met Diva?
Tans het was mijn tweede IVF poging.
groetjes Kaatje