IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Succes!







Tans

zwanger

1e kindje



Sam

zwanger

1e kindje



Moon

zwanger

1e kindje



Ang

zwanger

1e kindje, 1 *



Behandelingen!







Aphrodite

tweede poging spuiten

tweede kindje



Chan

vierde poging

2e kindje



Kim

tweede volledige poging

2e kindje



Kaatje

wachtweken

1e kindje



Shouka



1e kindje, 1



Heidi

6 oktober echo gehad uitslag?

1e kindje



Vrouw Holle

jan start ICSI

1e kindje?



Rennic

wachten op tweede poging

1e kindje



Rosalinda

?? wachten tweede ronde?

1e kindje?



Amidala

wachten?

1e kindje



Rhiannon

wachten operatie

eileiderverwijdering.

2006 derde poging na herstel operatie

1e kindje, 1








Voor diegenen die nu niet op de lijst staan of die vraagtekens zien staan, stuur maar een PB of meld het in de topic dan pas ik het weer aan!





Als je nu aan het IUIen bent of op de wachtlijst staat of om wat voor reden dan ook vragen hebt over IVF of ICSI staat dit draadje ook altijd open!







vorige deeltje!

Zooow dames aan het knutselen geweest voor een nieuw lijstje, dus kom maar op het is hier veels te rustig geweest en we hebben weer 40 pagina’s om vol te kliederen :mrgreen:



In dit deeltje wordt zeker weten de baby van Han en Moon geboren dus het wordt op dat vlak iig een feestelijk deel! Nu hopen dat we hier nog veeel meer goed nieuws mogen gaan lezen.



Heidi; hoe is het gisteren gegaan? Hier is aan jullie gedacht dus als je je verhaal kwijt wilt zet het hier maar neer.



Kaatje; alweer een dagje verder in het wachten, hoop dat je het goed volhoud!



Chan; geen spuitjes meer vergeten? 8) leidt lekker af he die kleine Sammie! Heerlijk dus als je nog nieuwe foto’s hebt kom maar op! :inlove:



Es; ook hier nog weer gefeliciteerd met jullie neefje! Foto’s? Graaaaag!!! :inlove:



Moon en Han ik hoop zooooo dat jullie gauw die kleine in de armen mogen sluiten! En natuurlijk dat de bevalling voorspoedig gaat/is gegaan :wink: En ook daarvoor geldt natuurlijk; FOTOOOOOSSS :mrgreen:



Ang; meis je schrijft zo weinig hier maar ook voor jou en je mannetje hoop ik dat jullie je beter voelen en dat het zwanger zijn voorspoedig gaat!



Over mezelf valt er niet meer te melden eigenlijk. 20 oktober melden voor wat testjes en bedenk me ook ineens dat ik na de operatie vast weer mag bloedprikken voor HIV/Hep etc want dat zal dan ook wel weer verlopen zijn. Nu ja we zien wel ga me er niet druk om maken en dat bloedprikken boeit me ook niet. Al prikken ze me helemaal lek. Maandag begin ik weer voor halve dagen. UZB was het daar ook helemaal mee eens, liever rustig beginnen dan te snel weer teveel. Dat wordt dus 50% werken en 50% ZW. En maandag zien we wel hoe het weer gaat!

Middag dames,



Rhiannon, bedankt voor zo’n mooie lijst! Het gaat zeker volgende week gebeuren; zie hieronder!



Effe snel een berichtje, vanmorgen ben ik naar de gyn geweest. Mijn BD is weer gestegen, reden tot wederom opname in het ziekenhuis.

Maandag is mijn uitgerekende datum, ze willen mij maandag gaan inleiden. Dus als het goed is zijn wij maandag of dinsdag mama en papa geworden!

Han zal jullie op de hoogte blijven brengen!



Ik ga mijn spulletjes opnieuw inpakken en weer gezellig naar het ziekenhuis!

Sorry dat ik niet reageer op jullie, maar mijn hoofd is op dit moment geheel ergens anders!



Liefs,

Moon

Oeh Moon wat spannend! Niet fijn dat je BD weer stijgt maar misschien is het toch een beetje positief voor je dat je nu iig weet dat er wat gedaan gaat worden!



Succes in het ziekenhuis en ook voor Han met alle regelwerk…hij heeft er een dagtaak bij gekregen maar erg lief dat hij het doet!

En als je je verveelt, sms maar een stukje kunnen we zo op het forum zetten! :wink:

Zet hem op Moon. Heel veel sterkte maandag!



Heidi hoe gaat het met je? Hoe was het donderdag in het ziekenhuis?



groetjes Kaatje

Zo dames was ik weer even…

De gyn belde vandaag nog even over de komende operatie om wat meer uitleg te geven. Hij heeft er zelf goeie hoop op dat het gaat lukken door de kijkgaatjes. Al weten we natuurlijk niet wat er daarbinnen is veranderd door de behandelingen en de puncties. Maar goed erg fijn dat hij nog belde, geeft je toch weer het gevoel dat er met je meegeleefd wordt binnen het team!



En ik ga maandag de huisarts bellen want hij was het helemaal met me eens dat ik best aan de nuvaring oid mocht voor het zelf bepalen van mijn cyclus! Joepie!! Geen bloed met de feestdagen!! En de operatie is dan ook gelijk niet meer afhankelijk van mijn cyclus!! Daar ben ik wel heel erg blij mee!

moon rustig aan met je bd en han sterkte mmet het regelen en beide succes met evt maandag als de kleine toch miet besluit eerder te maandag.



groetjes annie

Gisteren is Monique weer opgenomen in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk.

Even hadden we hoop dat er meteen nog zou worden ingegrepen, maar maandag is nu de grote dag.

Monique zal dan weer worden ingeleid en hopelijk gaat dat lukken.

Ze voelt zich verders meer dan goed, ondanks de hoofdpijn die ze ook heeft en weet dat het einde nu echt in zicht is.

10 Oktober was ze uitgerekend, dus nu gaan we er echt niet meer van uit, dat ze nog thuiskomt voor de bevalling, maar dat dachten we de vorige keren ook.

Ik weet niet of het voortekenen zijn, maar ze was de afgelopen dagen erg lollig en het zou zo maar kunnen, dat het niet eens maandag wordt, maar dat ze spontaan eerder begint.

De opname vond ze dan ook helemaal geen probleem en ook dat was de vorige keren wel anders.

Het is allemaal afwachten en wederom dus spannend hier.





Groetjes, Han.

Han en Moon, suc6 :!: Keep my fingers crossed!



Kaatje, alles goed? Die 1e week gaat vaak nog wel he? Spannend hoor!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Heidi, hoe gaat het met je???



Rhi, dat is zeker een bevrijdend gevoel even denk ik ff geen agenda’s en spanning van wel of niet. :slight_smile:



Meiden hoe gaat het weer met het spuiten? Alles nog onder controle?



Bij mij verders geen nieuws…moet wachten op de ongi…



Ik ga lekker tennissen.



Fijn weekend allemaal :!:



:-*

Hoi meiden,



Han en Moon, hoe gaat het???



Nou, hier komt mijn verhaal.

Donderdag weer een echo gehad, nog steeds hetzelfde te zien. Ze gaven aan dat ze nu echt het vermoden hadden van een bbz en als mijn hcg weer gestegen was dat ik dan een kijkoperatie zou krijgen. Opnieuw bloed geprikt, hcg waarde weer gestegen naar 1818. Dus gister na nog een aantal echo’s heb ik een kijkoperatie gehad en het was dus toch echt een bbz. Het zat in mijn linker eileider. Gelukkig hebben ze die kunnen sparen, maar goed dat we er op tijd bij waren.

Ik heb 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen en ben net weer thuis. Ik heb gelukkig niet veel pijn. Maar ja, dit was dus wel het einde van mijn zwangerschap.

We proberen maar om het positief in te zien. De ivf poging heeft geleid tot een zwangerschap, mijn lijf was zich al helemaal aan het voorbereiden, alleen zat het op het verkeerde plek. Hopelijk volgende keer meer geluk.



Iedereen heel veel succes!!!



Liefs Heidi :-*

wat ontzettend jammer heidi !!!

echt niet fijn !!!

maar wel fijn dat ze je eileider hebben kunnen sparen !!!

succes en sterkte om dit te verwerken !!!

Oh sjips Heidi…je intuitie had het bij het rechte eind meid. Maar wel weer een stuk extra te verwerken gekregen.

Ik hoop dat het en lichamelijk en geestelijk weer bergop gaat straks. Fijn dat ze hebben kunnen sparen, en ik hoop zo ontzettend dat de volgende een plekje in je baarmoeder gaat zoeken. Dit niet weer brrrr.

Heel veel sterkte!!

he wat jammer heidi.

sterkte met het verwerken en genezen hier van.

hopelijk de volgende ronde ook raak en dan wel op de goede plaats.



moon vermaak je je een beetje in het zkh?en is de kleine er al of wacht hij/zij stipt op maandag?



rhi al wat gehoord van het zkh?



chan,kaatje(dacht ik) en aprodite hoe gaat het met spuiten?



rennic hoe is het met jou?



angela gaat het weer een beetje met jou en je man?groeit de kleine nog lekker?



met mij gaat het eigenlijk erg goed.ik beweeg weer goed en zit nu al 2 dagen de hele da binnen de marges.vanmiddag zelfs even een hypo gehad.

ik hoop dat ik dit zo en deze dosering dan kan houden en dat ik nog voor december weer mag starten.

hoe bedoel je word ongeduldig :oops: :lol: ?

verder gaat het met mijn humeur ook weer beter.



groetjes annie

Heidi, Moon en ik wensen je heel veel sterkte toe en kom op, die volgende keer gaat het echt lukken. De hormoonfabriek weet nu hoe het moet.



Han

Heidi: Wat ontzettend jammer… :cry: Maar je lichaam was er inderdaad wel klaar voor dus het kan wel!! Misschien lukt het volgende keer !

Je hebt je portie spanningen wel gehad he? Sterkte met het verwerken hoor!



Rhi: Jij hebt inderdaad relaxte feestdagen in het vooruitzicht…je kan die

galajurk tenminste onbezorgd dragen! Ik kan me voorstellen dat je dat een ontzettend fijn idee vindt.

even over het ivf lijstje, ik heb een al een (tiener)dochter dus ik hoop dat dit mijn 2e kindje wordt.



Han/Moon : Spannend…het gaat nu echt gebeuren he? Ben zo benieuwd

veel Sterkte hoor!



Kaatje: Sterkte met wachten…een korte winterslaap zou inderdaad heerlijk zijn…al die signalen die je krijgt …daar wordt een mens helemaal gestoord van.



Vandaag is mijn 5e deca prikdag. Ik wacht nu op de :evil: :evil:

Ik heb al een week last van vastzittende verkoudheid, daar word ik

soms misselijk en duizelig van. En ja hoor je raadt het al, ga ik toch weer denken

dat ik misschien zwanger ben. Ongelofelijk he? Na 5 jaar lang iedere maand weer die teleurstelling…nu toch stiekum hopen…een mens zit raar in elkaar. Gisteravond kreeg echter pijn in mijn onrug dan weet ik het zeker…de duivels komen…Ik hoop wel dat het snel doorzet zodat de echo misschien op mijn vrije dag valt.



Ik wilde vanochtend een stukje gaan hardlopen, maar mijn dochter heeft broodjes afgebakken en de koffie smaakt naar meer…(weer een aanwijzing dat ik niet zwanger ben) dus ik hoop dat ik de discipline vind

om te gaan.



Iedereen veel liefs

AFRO

he aphrodite wat klinkt me dat bekend in de oren. :lol:

ik moet dan eerst mijn ontbijt eten voor ik me erg mag inspannen ivbm de diabetes en dan ga ik in mijn geval(lust geen koffie,alleen wiener melange) en koppie thee bij zetten en dat smaakt dan ook naar meer en dan ben je geneigd omdat er nog meer op het programma staat(ik dan he) om toch niet te gaan lopen.sinds donderdag gaat het goed elke dag nog bewogen en ik hoop dat ik dat vol blijf houden.ik mag van mezelf min 30 uur rustig lopen tot maximaal wat mijn lichaam aan kan en ik loop,fiets en zwem(1x in de week zwemmen).

vandaag steggel ik weer heb mijn ontbijt al op maar zit nu hier te kijken ipv te lopen. :oops: .

maar ja moest gewoon even kijken of er al bericht was van han en moon.



nou ik ga zo even lopen(heb niet genoeg conditie om hard te lopen en schaam me daar teveel voor voor mijn lichaam,overgewicht) en vannavond zo wie zo mijn stiefzoon weer naar dort brengen.



de rest suc6 met alles.



groetjes annie

Hee heidi



Vervelend dat je zo’n onzekere tijd achter de rug hebt, en dan nog een kijkoperatie ook!! Maar het is natuurlijk wel hoopvol voor de volgende poging :wink: !

Moon ga morgen kijken hoor ben erg benieuwd wat het wordt!!!



Hier gaat alles naar wens, groet Tans

Annue: Kom op meid lekker naar buiten, het is lekker weer (hier althans)Ik ben toch ook gaan lopen hoor! Net terug en een heerlijke warme douche genomen, ben blij dat ik gegaan ben. Soms is het gewoon even verstand op nul en gaan met die banaan!!

Ik vind het hartstikke goed van je dat je zo lekker aan het bewegen bent

hou vol!! Als je beetje bij beetje minder zwaar wordt gaat alles ook weer makkelijker, dus beter vol te houden.

En het allerbelangrijkste is: je voelt je er goed bij dus (in mijn geval) minder snel last van een dip.



Fijne zondag, liefs Afro

Heidi,

Wat erg zeg! De afgelopen weken zullen wel loodzwaar geweest zijn. Veel sterkte met het verwerken en hopelijk krijg je veel steun van vrienden en familie. Doe het rustig aan en hopelijk kan je snel weer verder.

:-*

hoi hier een kort berichtje van mij.



Gister op dag 13 na terugplaatsing dan toch veel bloedverlies dus helaas is ook mijn eerste poging op een teleurstelling uitgelopen. (heb ook niet meer een zwangerschapstest gedaan)

Had al een beetje hoop gekregen doordat er geen bloedverlies was na dag 14 van de punctie maar helaas.

Heb nog steeds ietsie bloedverlies vandaag en wat kleine steekjes aan de linkerkant van mijn buik, zowiezo is mijn hele buik erg gevoelig.

Maandag maar het ziekenhuis bellen om het te vertellen en te horen hoe nu verder, als het aan mij ligt zo snel mogelijk door voor de volgende ronde want alleen de 2 wachtweken zijn me tegen gevallen en dan vooral de laatste maar de rest is 100% en meer meegevallen.

Eerst maar eens een beetje opkrabbelen en snel de nieuwe keuken plaatsen dus afleiding genoeg.



Ik wens verder iedereen veel sterkte ook jij Heidi en natuurlijk ook Han en Moon morgen met hopelijk een vlotte bevalling van hun Beeb.



Gr Es